Nee, nog niet. Rechtstreeks kijken op de zondagavond wordt wat moeilijk voor me. Gelukkig ben ik zo weer bij met terugkijken; de afleveringen duren ook kort. Ben in ieder geval benieuwd; 10 minuten gesprekken is ook weer zo'n herkenbaar iets.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die van gisteren ook al gezien? Ik kreeg serieus een brok in m'n keel, dat was het laatste dat ik verwacht had van deze serie
Wat gaat het toch snel!quote:Op maandag 5 februari 2018 11:34 schreef lashatumbai het volgende:
Nog 35 dagen tot alle inzendingen bekend zijn!
Nog 37 landen te gaan. Dit betekent gemiddeld elke dag een inzending vanaf vandaag!
[ afbeelding ]
Oeh ja, laat even weten wat je vond als je hem gezien hebt!quote:Op maandag 5 februari 2018 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Rechtstreeks kijken op de zondagavond wordt wat moeilijk voor me. Gelukkig ben ik zo weer bij met terugkijken; de afleveringen duren ook kort. Ben in ieder geval benieuwd; 10 minuten gesprekken is ook weer zo'n herkenbaar iets.
Welke gast? Op welke tijd moeten we kijken want je video duurt ruim twee uurquote:Op maandag 5 februari 2018 14:33 schreef lashatumbai het volgende:
Heel erg random dit, maar keek van het weekend de halve finale van 2016 terug en toen viel mij het volgende op
Schreeft die gast nou dat die uit Rotterdam komt?
Hij begint bij 32:30 als het goed is!quote:Op maandag 5 februari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke gast? Op welke tijd moeten we kijken want je video duurt ruim twee uur
quote:Op maandag 5 februari 2018 11:34 schreef lashatumbai het volgende:
Nog 35 dagen tot alle inzendingen bekend zijn!
Nog 37 landen te gaan. Dit betekent gemiddeld elke dag een inzending vanaf vandaag!
[ afbeelding ]
Joah zeg dat wel! Toen dr stem brak bij hallo allemaal.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja, laat even weten wat je vond als je hem gezien hebt!
De mevrouw die Ank speelt laat even zien hoe goed ze kan acteren![]()
Ik versta ook drie keer Rotterdam inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2018 16:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hij begint bij 32:30 als het goed is!
Als ik echt iets niet had verwacht was een brok in m'n keel van deze serie. Maar wauw dat stukje en haar 'speech' later tegen die vader.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joah zeg dat wel! Toen dr stem brak bij hallo allemaal.Zo zielig.
Ja, dat stukje is beroemd geworden vorig jaar. Het zijn de heren van www.esfmagazine.nl, links Dennis van Eersel en daarnaast Steef van Gorkum.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:33 schreef lashatumbai het volgende:
Heel erg random dit, maar keek van het weekend de halve finale van 2016 terug en toen viel mij het volgende op
Schreeft die gast nou dat die uit Rotterdam komt?
Nee, ik ken het niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:28 schreef Greys het volgende:
@Pisces keek jij nou ook Crazy Ex Girlfriend? Ik pieste weer haast in m'n broek van de spontane tussendoor liedjes deze week
Zes jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2018 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet.
Keek net Luizenmoeder. Minder lachen deze aflevering. Wel mooi gedaan van Ank, maar ik ben dan altijd een sucker voor mensen die uit elkaar gaan![]()
En Jennifer Hofman en ex vind ik wel een leuk setje. Hoe lang zijn die samen geweest?
Volgens mij niet!quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:28 schreef lashatumbai het volgende:
Is er al een Itali topic aangezien San Remo is begonnen?
Nu niet de tijd.. 20 liedjes maar liefst te copy pasten haha.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
En zo wel kan ik het ook niet vinden![]()
Maak gerust eentje aan!
quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:00 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent.
Het gaat niet uit je kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |