Een bron die zich wel op keiharde cijfers baseert van een gerespecteerde nationaal instituut maar over de conclusies. Ag je discussieren uiteraard. Ik maak me verder niet zo'n zorgen om Islamisering maar wel dat veel Moslims aanpassingsproblemen hebben tot in verdere generaties. Dat is het echte probleem.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Haha, precies. Als ik met Breitbart als bron kom schalt hier ook hoongelach. Maar Hexagon kan rustig met, op zijn zachtst gezegd, 'alternatieve' mediaplatformen aan komen zetten...?
Ja, natuurlijk. Genoeg moslims die niet meer zitten te wachten op een theocratie maar dat gaan ze dan wel ineens oogluikend toestaan.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:42 schreef Oostwoud het volgende:
Nee hoor, dat ik daar vanuit ga is jouw aanname. We zouden te maken kunnen krijgen met een stilzwijgende meerderheid van moslims die niet corrigerend ingrijpt als hun salafistenbroeders de samenleving ontwrichten en op jacht gaan naar ongelovigen.
quote:Overigens zei Aboutaleb dat iedere moslim een beetje salafist én jihadist is. Wat hij zei is lang niet zo onschuldig als wegkijkers graag willen geloven: Aboutaleb: 'Ik ben een salafist en jihadist'
Duhhhhhhhhhhhhhhhhh. Ja, voor mij is er een waarheid. Als dat niet zo was zou ik als Jeremiah de hele dag rondlopen met existentieele vragen. Lijkt mij ongezond.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel je niet. Je verschuilt je achter technicallities.
In feite hou je gewoon niet van een debat, denk ik, en eigenlijk ook niet van democratie. Voor jou is er een waarheid zeg maar, denk ik. Beetje hetzelfde als religieuzen dus.
Waarom een theocratie? Weer iets wat je mij in de vingers legt. Een cocktail van Turks en Arabisch nationalisme, gangsterislam/straatleven met wat salafi-jihadistische elementen zou ook tot tevredenheid kunnen stemmen:quote:Op zondag 21 januari 2018 20:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Genoeg moslims die niet meer zitten te wachten op een theocratie maar dat gaan ze dan wel ineens oogluikend toestaan.
[..]![]()
![]()
Nou, oppassen dus voor Aboutaleb. Straks blijkt-ie ineens een militante salafist te zijn. Hij gaf nu al voor de oplettende lezer toe hoe de vork echt in de steel steekt, en jij bent zo scherp om hem door te hebben. Nu de rest nog.
Ik vind dit eigenlijk ook niet kunnen. Zie je heel veel. Alternatieve bronnen mogen niet, maar linkse bronnen zijn nooit alternatief.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Haha, precies. Als ik met Breitbart als bron kom schalt hier ook hoongelach. Maar Hexagon kan rustig met, op zijn zachtst gezegd, 'alternatieve' mediaplatformen aan komen zetten...?
Eens hoor. Maar een sterke natiestaat beslist zelf hoe die veranderingen eruit zien. Tolerantie moet geen excuus worden voor apathie of alles maar over je heen laten komen.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
Even terzijde. Maatschappijen zijn geen statische gegevens die onveranderbaar zijn. In mijn 53 jaar heb ik Nederland als maatschappij enorm zien veranderen en zeker niet altijd ten goede maar als er iets is wat onveranderbaar is dan is het wel dat ieder land continue veranderd.
Mischien iets om te onthouden.
Slachtoffertje, slachtoffertje aan de wand, wie is het grootste slachtoffer van het land.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:51 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook niet kunnen. Zie je heel veel. Alternatieve bronnen mogen niet, maar linkse bronnen zijn nooit alternatief.
Dan kan het ook ten slechte veranderen. Als het niet zou veranderen hoeven we ook niet bang te zijn voor de invloed van de Islam.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
Even terzijde. Maatschappijen zijn geen statische gegevens die onveranderbaar zijn. In mijn 53 jaar heb ik Nederland als maatschappij enorm zien veranderen en zeker niet altijd ten goede maar als er iets is wat onveranderbaar is dan is het wel dat ieder land continue veranderd.
Mischien iets om te onthouden.
Moslims, duidelijkquote:Op zondag 21 januari 2018 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Slachtoffertje, slachtoffertje aan de wand, wie is het grootste slachtoffer van het land.
Nee, dat doen sterke natie staten niet. Dat is de grap nu juist, hoe harder ze het zand in hun handen knijpen hoe harder het wegloopt. Oh, je komt met repressie wel een eind, natuurlijk, maar tegenhouden lukt echt niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar een sterke natiestaat beslist zelf hoe die veranderingen eruit zien. Tolerantie moet geen excuus worden voor apathie of alles maar over je heen laten komen.
Ik heb het helemaal niet over tegenhouden of repressie. Dat maak jij ervan. Een sterke natiestaat gaat zelf over de vormgeving van de verandering. Anders ben je niets anders dan een moslim die in Qadr gelooft.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat doen sterke natie staten niet. Dat is de grap nu juist, hoe harder ze het zand in hun handen knijpen hoe harder het wegloopt. Oh, je komt met repressie wel een eind, natuurlijk, maar tegenhouden lukt echt niet.
Er is al veel ten slechte veranderd, dat zei ik toch al, of niet?quote:Op zondag 21 januari 2018 20:52 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dan kan het ook ten slechte veranderen. Als het niet zou veranderen hoeven we ook niet bang te zijn voor de invloed van de Islam.
Geef eens voorbeelden dan? Hoe ziet zo'n sterke natiestaat eruit volgens jou?quote:Op zondag 21 januari 2018 20:54 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over tegenhouden of repressie. Dat maak jij ervan. Een sterke natiestaat gaat zelf over de vormgeving van de verandering. Anders ben je niets anders dan een moslim die in Qadr gelooft.
Jawel. Maar dan is het dus weer een dooddoener.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is al veel ten slechte veranderd, dat zei ik toch al, of niet?
Ik ben echter nog steeds niet bang voor de Islam, ik zie nog altijd geen pad voor de Islam om echte macht te krijgen hier. Jij wel?
quote:Op zondag 21 januari 2018 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen moslim hier in de slachtofferrol zien kruipen. Jij daarentegen...
Welke problemen zijn er dan? Ik probeer nu al het hele topic lang boven water te krijgen wat de problemen zijn.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:00 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan is het dus weer een dooddoener.
Weet ik niet. Ik denk het niet. Maar in Nederland heeft al heel lang niemand meer een absolute macht gehad. Dat is dus ook helemaal niet de ondergrens voor problemen.
In Zweden is 8% van de bevolking Islamitisch. Daar zijn de problemen duidelijk groter dan hier. De problemen die er nu zijn zijn moeilijk tot niet aan te pakken, houden zichzelf in stand en zijn ook die mensen zelf tot last. Daar moeten we dus zeer voorzichtig mee zijn. Problemen oogluikend toestaan of zelfs doen alsof ze niet bestaan leidt tot ellende.
Als je geen toevoegde waarde ziet in religie, dan zou je beter kunnen kiezen voor een standpunt waarbij seculariteit wordt bevorderd ipv religiositeit. Religiositeit nl. zorgt voor het verspreiden van haat en superioriteit. Daarom zijn linksen van hun geloof gevallen, sommigen al vele generaties geleden, omdat ze dat inzagen. Veel Sefardische joden kwamen er achter bijvoorbeeld toen ze nadat de reconquista plaatsvond in Spanje en ze wel over moesten gaan naar het christendom of anders hun leven verloren. Dat deden ze, maar waar kwamen ze achter? Dat er er niet echt veel verschil bestond tussen joods geloof en christendom, ook al hing hun lijf en lendenen er vanaf. Zij gingen dus die religieuze credo's betwijfelen. Spinoza was zo iemand en die kwam met een heel ander soort godsbegrip. Anderen hielden dat atheïsme vast. En dat bestaat nog steeds. Het heeft een weg gevonden in humanisme bijvoorbeeld. In een vorm van linksigheid dat al veel eerder bestond dan het marxisme, alhoewel Marx daar ook door beïnvloed is geweest wrs. Maar goed, wat zeggen bepaalde linksen nu? Hee, we gaan de religie weer ruim baan geven, in de vorm van islam. Maar what is the deal met islam? Vis-à-vis die moderne, postmoderne, samenleving die we nu hebben?quote:Op zondag 21 januari 2018 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhhhhhhhh. Ja, voor mij is er een waarheid. Als dat niet zo was zou ik als Jeremiah de hele dag rondlopen met existentieele vragen. Lijkt mij ongezond.
Mogen houd in dat ik geen toegevoerde waarde zie in Wilders of Baudet. Net zo min als ik toegevoegde waarde zie in religie. Er is ruim voldoende debat zonder het verspreiden van haat of pretenties van raciale verhevenheid imho.
Verder zie ik ook geen toegevoegde waarde in de oproepen om mensen anders te behandelen omdat ze in iets anders geloven, of dat nu Wilders of Islam is want dat soort aantastingen geld voor ons allen.
En het bovenstaande is inderdaad MIJN waarheid. Jij mag er een andere waarheid op na houden, hoor.
Ik snap niet zo goed waar zo'n vraag vandaan komt. Dit is toch geen nieuwe discussie? Ik wil hem heus beantwoorden hoor. Maar je hoort toch vanalles in het nieuws, je ziet toch dingen op straat? Heb je die niet mee gekregen (oprechte vraag) of zie jij ook wel problemen maar wil je eerst dat ik ze onderbouw of zoiets?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke problemen zijn er dan? Ik probeer nu al het hele topic lang boven water te krijgen wat de problemen zijn.
Je snapt nog steeds niet dat mijn persoonlijke overtuiging niet hetgene is wat ik aan anderen wil opdringen? Mensen geloven, ik niet, als hun dat helpt in hun leven dan vind ik dat prima zolang ik er van verschoond blijf.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je geen toevoegde waarde ziet in religie, dan zou je beter kunnen kiezen voor een standpunt waarbij seculariteit wordt bevorderd ipv religiositeit. Religiositeit nl. zorgt voor het verspreiden van haat en superioriteit. Daarom zijn linksen van hun geloof gevallen, sommigen al vele generaties geleden, omdat ze dat inzagen. Veel Sefardische joden kwamen er achter bijvoorbeeld toen ze nadat de reconquista plaatsvond in Spanje en ze wel over moesten gaan naar het christendom of anders hun leven verloren. Dat deden ze, maar waar kwamen ze achter? Dat er er niet echt veel verschil bestond tussen joods geloof en christendom. Zij gingen dus die religieuze credo's betwijfelen. Spinoza was zo iemand en die kwam met een heel ander soort godsbegrip. Anderen hielden dat atheïsme vast. En dat bestaat nog steeds. Het heeft een weg gevonden in humanisme bijvoorbeeld. In een vorm van linksigheid dat al veel eerder bestond dan het marxisme, alhoewel Marx daar ook door beïnvloed is geweest wrs. Maar goed, wat zeggen bepaalde linksen nu? Hee, we gaan de religie weer ruim baan geven, in de vorm van islam. Maar what is the deal met islam? Vis-à-vis die moderne, postmoderne, samenleving die we nu hebben?
Ik vraag aan jou wat de problemen zijn zoals jij die ziet, is dat nu echt een vreemde vraag? Rare reactie weer.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:06 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar zo'n vraag vandaan komt. Dit is toch geen nieuwe discussie? Ik wil hem heus beantwoorden hoor. Maar je hoort toch vanalles in het nieuws, je ziet toch dingen op straat? Heb je die niet mee gekregen (oprechte vraag) of zie jij ook wel problemen maar wil je eerst dat ik ze onderbouw of zoiets?
Ergens is het ook niet zo gek. In een tijd van individualisering gaat men weer op zoek naar groepen om zich mee te verenigen. Het leidt tot nieuwe verzuiling en polarisatie.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je geen toevoegde waarde ziet in religie, dan zou je beter kunnen kiezen voor een standpunt waarbij seculariteit wordt bevorderd ipv religiositeit. Religiositeit nl. zorgt voor het verspreiden van haat en superioriteit. Daarom zijn linksen van hun geloof gevallen, sommigen al vele generaties geleden, omdat ze dat inzagen. Veel Sefardische joden kwamen er achter bijvoorbeeld toen ze nadat de reconquista plaatsvond in Spanje en ze wel over moesten gaan naar het christendom of anders hun leven verloren. Dat deden ze, maar waar kwamen ze achter? Dat er er niet echt veel verschil bestond tussen joods geloof en christendom. Zij gingen dus die religieuze credo's betwijfelen. Spinoza was zo iemand en die kwam met een heel ander soort godsbegrip. Anderen hielden dat atheïsme vast. En dat bestaat nog steeds. Het heeft een weg gevonden in humanisme bijvoorbeeld. In een vorm van linksigheid dat al veel eerder bestond dan het marxisme, alhoewel Marx daar ook door beïnvloed is geweest wrs. Maar goed, wat zeggen bepaalde linksen nu? Hee, we gaan de religie weer ruim baan geven, in de vorm van islam. Maar what is the deal met islam? Vis-à-vis die moderne, postmoderne, samenleving die we nu hebben?
Nee. Maar ik kan me niet voorstellen dat je hier zelf geen beeld bij hebt. Als ik dat ga uitleggen moet ik wel ongeveer weten wat jij ervan vindt (know your audience)quote:Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vraag aan jou wat de problemen zijn zoals jij die ziet, is dat nu echt een vreemde vraag? Rare reactie weer.
Nee. Maar ik kan me niet voorstellen dat je hier zelf geen beeld bij hebt. Als ik dat ga uitleggen moet ik wel ongeveer weten wat jij ervan vindt (know your audience) Ik zeg volgens mij niets bijzonders dus ik denk dat de problemen bij jou ook bekend zijn. Maar misschien niet, vandaar de vraag.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vraag aan jou wat de problemen zijn zoals jij die ziet, is dat nu echt een vreemde vraag? Rare reactie weer.
Dan aan jouw de vraag Tijger_M, waarom is het zo belangrijk voor jouw om een groep mensen te verdedigen die totaal geen band hebben met de Europese cultuur?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
Islam is duidelijk een regressie imho. Naar een vorm van religiositeit die nog onaanvaardbaarder is dan RK en alle vormen van protestantismen die er nog steeds zijn in NL. Je kunt mensen het niet verbieden, maar je hoeft er geen ruim baan aan te geven. Sterker nog: beter van niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat mijn persoonlijke overtuiging niet hetgene is wat ik aan anderen wil opdringen? Mensen geloven, ik niet, als hun dat helpt in hun leven dan vind ik dat prima zolang ik er van verschoond blijf.
Verder zie ik Nederland als een seculier land met een vreemde spagaat in het feit dat we ruimschoots in de confessionele partijen zitten in het parlement, zolang dat niet verder gaat dan dat is dat ok voor mij, onze Grondwet moet leidend zijn en blijven en daarna de rechten zoals in de EU vastgelegd, whichever comes first.
Dus geen gekloot met grondrechten omdat bepaalde mensen bang zijn voor de "verkeerde" religie.
Islam krijgt geen ruim baan, het krijgt dezelfde ruimte die andere religies krijgen en het is, feitelijk, een minkukel qua formaat in Nederland. 5% tegenover 45% christelijke religie. Zoals Hexagon al zei, het is allemaal ridicuul overtrokken.
Nou ja zijn wel redelijk wat moslims in NL die by and large moslim-af zijn als in niet meer richting moskee gaan en behoorlijk tot goed geïntegreerd zijn. Blijkt uit statistieken althans. Dat moet dus gestimuleerd worden, denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:14 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ergens is het ook niet zo gek. In een tijd van individualisering gaat men weer op zoek naar groepen om zich mee te verenigen. Het leidt tot nieuwe verzuiling en polarisatie.
Flauw. Het is toch geen geheim dat islam een imperialistische religie is? en bepaalde volgers van deze religie, dat ook willen praktiseren?quote:Op zondag 21 januari 2018 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik de islam wil bereiken, wie bel ik dan?
Jammer genoeg is het niet alleen een probleem met religie maar ook met cultuur.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja zijn wel redelijk wat moslims in NL die by and large moslim-af zijn als in niet meer richting moskee gaan en behoorlijk tot goed geïntegreerd zijn. Blijkt uit statistieken althans. Dat moet dus gestimuleerd worden, denk ik.
Dus geen antwoord op mijn eerdere vraag maar een stropop? Wel weer typerend.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:18 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Dan aan jouw de vraag Tijger_M, waarom is het zo belangrijk voor jouw om een groep mensen te verdedigen die totaal geen band hebben met de Europese cultuur?
Wat voegen deze mensen toe aan onze beschaving? Is het omdat we zogenaamd meer mensen nodig hebben om de economie te laten draaien , waarom stimuleren we de autochtone bevolking dan niet om kinderen te hebben?
OK, wat stel je voor dan? Hoe moet Islam verhinderd worden om vrij baan te krijgen, zoals jij het noemt?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Islam is duidelijk een regressie imho. Naar een vorm van religiositeit die nog onaanvaardbaarder is dan RK en alle vormen van protestantismen die er nog steeds zijn in NL. Je kunt mensen het niet verbieden, maar je hoeft er geen ruim baan aan te geven. Sterker nog: beter van niet.
En verder heb je niet duidelijk gemaakt waarom Wilders en Baudet moeten verdwijnen imho.
Er moet gezorgd worden dat de lange tengels van het buitenland en de extreme/conservatieve Islam keihard afgehakt worden. Een religie die meer is dan een bezigheid van gemeenschapszin is onwenselijk. Verder is het helemaal prima en voor veel mensen ook functioneel.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja zijn wel redelijk wat moslims in NL die by and large moslim-af zijn als in niet meer richting moskee gaan en behoorlijk tot goed geïntegreerd zijn. Blijkt uit statistieken althans. Dat moet dus gestimuleerd worden, denk ik.
Ok, hoe? Vul dan de rest ook even in want ik zie even niet hoe dat gaat werken in de NL wet.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:30 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Er moet gezorgd worden dat de lange tengels van het buitenland en de extreme/conservatieve Islam keihard afgehakt worden. Een religie die meer is dan een bezigheid van gemeenschapszin is onwenselijk. Verder is het helemaal prima en voor veel mensen ook functioneel.
Ja, moslims zijn zo verdeeld als de pest maar als ze kunnen grijpen ze natuurlijk eensgezind de macht.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Waarom een theocratie? Weer iets wat je mij in de vingers legt. Een cocktail van Turks en Arabisch nationalisme, gangsterislam/straatleven met wat salafi-jihadistische elementen zou ook tot tevredenheid kunnen stemmen:
https://www.volkskrant.nl(...)oor-europa~a3689940/
Daar valt vast wel een manier voor te vinden. Ten laatste kan je iemand in een moskee neerzetten die bijv. kijkt of er dingen gezegd worden die te ver gaan. Maar dat is eigenlijk iets dat je helemaal niet moet willen. Tegelijkertijd geeft het inderdaad aan hoe lastig dit probleem is. Dat betekent dus dat wanneer het ontstaat je er eigenlijk heel weinig tegen kunt doen. Daarom zijn stellingen als: ja maar op dit moment valt het mee, ook zo kortzichtig. Als er straks wel wat is, staan we met de handen in het haar.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, hoe? Vul dan de rest ook even in want ik zie even niet hoe dat gaat werken in de NL wet.
Als jij zo nodig de statistieken wilt overlezen als het op de invloeden van massa migratie aankomt dan doe jij dat maar lekker zelf, ik voel met niet genoodzaakt om zulk soort dingen te posten, de informatie is vrij verkrijgbaar.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
Dus geen antwoord op mijn eerdere vraag maar een stropop? Wel weer typerend.
Ik verdedig MIJN rechten. Ik verdedig ONZE nederlandse rechten en waardes. Tegen, schijnbaar, mensen zoals jij. Als je het voorgaande niet begrijpt dan vermoed ik dat je onderdeel van het probleem bent en niet de oplossing.
We stimuleren de autochtone bevolking niet om kinderen te hebben omdat wij menen dat mensen zelf wel in staat zijn om te bepalen anno 2017 of ze kinderen willen of niet.
Eventueel kan je nog wel het argument te berde brengen dat via bijslagen en belastingwetgeving het wel degelijk gestimuleerd word om kinderen te krijgen maar persoonlijk denk ik niet dat het tegen de kosten opweegt.
Bepaalde, ja. En dan heb je het over een vrij select groepje wat nog geen 0,5% uitmaakt van de gevreesde populatie hier.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:21 schreef Rangono het volgende:
[..]
Flauw. Het is toch geen geheim dat islam een imperialistische religie is? en bepaalde volgers van deze religie, dat ook willen praktiseren?
Dat vrij selecte groepje blijkt in meerdere onderzoeken dichter bij de 25% te liggen.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
Bepaalde, ja. En dan heb je het over een vrij select groepje wat nog geen 0,5% uitmaakt van de gevreesde populatie hier.
Wat militante ambities heeft?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:45 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Dat vrij selecte groepje blijkt in meerder onderzoeken dichter bij de 25% te liggen.
Daar valt vast wel een manier voor te verzinnen? Ok dan. Mag ik nu een smiley gebruiken?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:42 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een manier voor te vinden. Tegelijkertijd geeft het inderdaad aan hoe lastig dit probleem is. Dat betekent dus dat wanneer het ontstaat je er eigenlijk heel weinig tegen kunt doen. Daarom zijn stellingen als: ja maar op dit moment valt het mee, ook zo kortzichtig. Als er straks wel wat is, staan we met de handen in het haar.
Er is geen stropop. Rustig aan. Hij kaart gewoon de problemen in ons land aan. Een essentieel deel van de democratie en dus onze waarden.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus geen antwoord op mijn eerdere vraag maar een stropop? Wel weer typerend.
Ik verdedig MIJN rechten. Ik verdedig ONZE nederlandse rechten en waardes. Tegen, schijnbaar, mensen zoals jij. Als je het voorgaande niet begrijpt dan vermoed ik dat je onderdeel van het probleem bent en niet de oplossing.
We stimuleren de autochtone bevolking niet om kinderen te hebben omdat wij menen dat mensen zelf wel in staat zijn om te bepalen anno 2017 of ze kinderen willen of niet. Ik zou emigreren als dat anders vorm gegeven zou worden.
Eventueel kan je nog wel het argument te berde brengen dat via bijslagen en belastingwetgeving het wel degelijk gestimuleerd word om kinderen te krijgen maar persoonlijk denk ik niet dat het tegen de kosten opweegt.
Ligt er aan wat volgens jouw onder militant valt, het illegaal maken van homoseksualiteit zie ik zie ik zelf als vrij militant.quote:
Moet ik nou gaan uitleggen hoe we een probleem moeten aanpakken aan iemand die dat probleem niet ziet?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een manier voor te verzinnen? Ok dan. Mag ik nu een smiley gebruiken?
En waarom zouden we dan met onze handen in het haar staan? Wat denk jij te verhinderen en welke wetgeving wil je dan invoeren waardoor we niet met de handen in het haar staan of komt er nu weer een inhoudsloze dooddoener? Als je dit soort dingen stelt en aangeeft preventief op te willen treden dan mag ik toch verwachten dat je een voorstelling daarvan hebt?
Teruglezen. Het was wel een stropop, ik stelde hem een vraag waar hij niet op antwoord maar wel insinueert dat ik een bepaalde kant kies wat ik niet doe.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:48 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Er is geen stropop. Rustig aan. Hij kaart gewoon de problemen in ons land aan. Een essentieel deel van de democratie en dus onze waarden.
De immigratie is nou eenmaal iets wat vaak wordt gebruikt omdat anders de economie eronder zou leiden, dat mag toch zeker gezegd worden; zeker als het niet blijkt te werken.
Er zijn geloof ik rond de 20.000 salafisten. Daarvan hebben er maar een klein deel echt militantie ambities, de rest is vooral bezig met orthodox zijn. Dat is natuurlijk wel een essentieel verschil.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:48 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Ligt er aan wat volgens jouw onder militant valt, het illegaal maken van homoseksualiteit zie ik zie ik zelf als vrij militant.
Dat is nou juist het probleem, het mag tegenwoordig niet meer gezegd worden volgens veel mensen.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:48 schreef Mr.Major het volgende:
Er is geen stropop. Rustig aan. Hij kaart gewoon de problemen in ons land aan. Een essentieel deel van de democratie en dus onze waarden.
De immigratie is nou eenmaal iets wat vaak wordt gebruikt omdat anders de economie eronder zou leiden, dat mag toch zeker gezegd worden; zeker als het niet blijkt te werken.
Welk probleem hebben we het nu over? Het probleem wat je niet wilt of kunt benoemen of de twee dingen die je wel noemt?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:49 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan uitleggen hoe we een probleem moeten aanpakken aan iemand die dat probleem niet ziet?
Ik pretendeer het toch niet allemaal te weten? Ik zie een probleem en zeg dat het lastig is dat op te lossen. Dat ik dan geen oplossing heb voor dat probleem is schijnbaar een argument tegen dat probleem ofzo?
Immigratie ligt niet zwaar aan banden. Dat zie je aan de instroom die er was, waarvan iedereen nu erkent dat het niet te hanteren was, terwijl men toen beweerde "wir schaffen das" en iedereen die dat tegensprak werd toen ook als racist weggezet. Nu worden er allerlei shady dealtjes gesloten met landen die een dicatoriaal regime hebben. In zuid europese landen zijn de problemen nog groter. Veel grotere ellende uit Afrika valt nog te verwachten, de bewijslast ligt toch echt bij jou.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Teruglezen. Het was wel een stropop, ik stelde hem een vraag waar hij op antwoord maar wel insinueert dat ik een bepaalde kant kies wat ik niet doe.
Immigratie werkt wel degelijk en ligt zwaar aan banden als jij anders beweert dan verwacht ik dat je het met bewijs onderbouwt.
Hoho blijf op komen voor ONZE WAARDEN!!!quote:Op zondag 21 januari 2018 21:52 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, het mag tegenwoordig niet meer gezegd worden volgens veel mensen.
Als we niet meer normaal over de toekomst van ons land kunnen praten zonder als pauper of fascist neergezet te worden, dan is er iets goed mis met onze maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |