Niks gevonden...doe eens een exacte link?quote:
https://www.flysaa.com/ voor CPT naar st Helena en dan de AMS CPT erbij klussen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht maar kon niks vinden over de prijzen.
Ik vond het sowieso wel een mooi en bijzonder huis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:33 schreef golfer het volgende:
Wow. Dat huis gebouwd van banden en flessen. Lijkt wel iets van Gaudi.
Midden in de jungle is ook niet altijd zo ver weg. Kan me het olifantenweeshuis uit Zambia herinneren. De kleinste olifanten worden verzorgd op een farm aan de rand van Lusaka, de hoofdstad van Zambia. De grotere wezen in een kamp in Kafue National Park, vanaf Lusaka ben je binnen 2uur bij de entree van het park, dan is het nog 2-3 uurtjes naar het kamp.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:15 schreef Mip1988 het volgende:
Hebben meer mensen het gevoel dat er iets niet klopt bij het verhaal van dat gezin uit Belize?
Lijkt behoorlijk geromantiseerd in beeld te zijn gebracht.
Dat huis was dermate mooi en af, kan toch nooit zonder enige ervaring door een gezin zijn gebouwd in 5 jaar?
Midden in de jungle met bijbehorende omstandigheden.
Ze zijn ook van alle gemakken voorzien, hoezo zelfvoorzienend en onafhankelijk?
Volgens mij hebben ze gewoon flink veel cash en laten ze de lokale bevolking voor ze werken.
Nee, dat gevoel heb ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:15 schreef Mip1988 het volgende:
Hebben meer mensen het gevoel dat er iets niet klopt bij het verhaal van dat gezin uit Belize?
Lijkt behoorlijk geromantiseerd in beeld te zijn gebracht.
Ik zou me wel beetje lonely voelen op den duur.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het is er echt prachtig en dat huisje zo leuk......maar hoelang ik het zou volhouden daar??
Ja precies......elke dag hetzelfdequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou me wel beetje lonely voelen op den duur.
Ze hebben ook geen internet toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies......elke dag hetzelfde
Denk het niet nee, al voel ik me wel verwend nu door te denken dat ik daar niet zonder internet zou kunnenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |