Wat een prachtige omgeving voor kinderen om op te groeien, maar als ze groter worden is het wel eenzaam.quote:
Misschien heeft dat wel te maken met deze ENORME schotel die in beeld kwam?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:46 schreef Djeez het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze aan internet komen daar.
Mee eens, ze probeerde er nog wat van te maken door een zogenaamde lange auto rit, stikt in Amerika van de vliegvelden. Mooie beelden, redelijke muziek maar saai.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:02 schreef golfer het volgende:
Vond de USA niet echt het einde van de wereld. Oké, geitenherder is apart, maar nou echt interessant was het niet.
Het gezin is wel verhuisd uit vrees voor het einde van de wereldquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef diadakan het volgende:
Dit is toch niet het einde van de wereld? Die kids zitten op een normale school..
De titel van het programma dekt de lading al een tijdje niet meer. Het zou beter kunnen heten: 'Flora bezoekt bijzondere of exentrieke mensen/gezinnen.'quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef diadakan het volgende:
Dit is toch niet het einde van de wereld? Die kids zitten op een normale school..
Aparte gast wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:11 schreef Handleiding het volgende:
Wel een MacBook als je wars bent van de materialistische wereld...
Naar al die herhalingen? Nee.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, zie net dat het herhaling is. Sorry voor het wakker maken.
Miriam is nog samen met Peter. Maar die had een week nadat Floortje ze tegen kwam in de outback acute nierfalen.quote:
Valt wel mee toch, ze hebben een doel wat ze nastreven + ze zijn erg positief ingesteld. Ze kiezen gewoon voor een andere manier van leven dan waar de normale mens voor kiest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het ook maar een beetje rare egocentrische dames, alles alleen maar voor zichzelf, verder geen enkele gegronde reden er achter of zo.
Want "normale" mensen zijn allemaal wereldverbeteraars? Het is toch prachtig dat zij gewoon doen wat ze willen in plaats van te doen wat normaal is en van wat je wordt verwacht.. Ik denk dat zij gelukkiger zijn dan menigeen die gewoon werkt in Nederland. Wie is er dan gek?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het ook maar een beetje rare egocentrische dames, alles alleen maar voor zichzelf, verder geen enkele gegronde reden er achter of zo.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:55 schreef diadakan het volgende:
[..]
Want "normale" mensen zijn allemaal wereldverbeteraars? Het is toch prachtig dat zij gewoon doen wat ze willen in plaats van te doen wat normaal is en van wat je wordt verwacht.. Ik denk dat zij gelukkiger zijn dan menigeen die gewoon werkt in Nederland. Wie is er dan gek?
South Georgia, ligt een stuk zuidelijker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo 'zonde' ook dat daar nu een landingsbaan ligt. Maar ze is wel eens op een ander vergelijkbaar eiland geweest waar je ook dagen voor moest varen. Hoe heet dat eiland ook alweer? Het was vroeger het werkeiland van dr walvisjacht.
Had naar vliegtickets gekeken, viel mij eigenlijk wel mee 😂quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef golfer het volgende:
St. Helena lijkt mij prachtig, maar het is zo duur om er te komen.
Jonathan, het oudste dier ter wereld. 188 jaar intussen.
Ik heb ook nog gezocht maar kon niks vinden over de prijzen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:04 schreef Poepoog het volgende:
Had naar vliegtickets gekeken, viel mij eigenlijk wel mee 😂
Vanaf ¤1600 voor een retourtjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht maar kon niks vinden over de prijzen.
Vanaf Amsterdam??quote:
ik krijg geen enkele vlucht te zien. Heb je een linkje voor mij?quote:
Skyscannerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
ik krijg geen enkele vlucht te zien. Heb je een linkje voor mij?
Niks gevonden...doe eens een exacte link?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |