Gebraden pinguïn met zeerob biefstuk.quote:
Bij Waes krijg je veel meer het gevoel een kijkje achter de schermen te krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:52 schreef MCH het volgende:
Ik vind de programma's van Floortje tegenwoordig toch teveel op automatische piloot, het bijzondere raakt me niet meer. Lukt Tom Waes gelukkig nog wel
Ik dacht eerst dat ze weer de eerste aflevering aan het uitzenden waren...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht. Bijzonder matige afleveringen. Eerste 5 minuten van de tweede aflevering werden bovendien nog eens gevuld met beelden uit de vorige aflevering. Wat staat er donderdag op het menu?
Te rakenquote:
Wat een prachtige omgeving voor kinderen om op te groeien, maar als ze groter worden is het wel eenzaam.quote:
Misschien heeft dat wel te maken met deze ENORME schotel die in beeld kwam?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:46 schreef Djeez het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze aan internet komen daar.
Mee eens, ze probeerde er nog wat van te maken door een zogenaamde lange auto rit, stikt in Amerika van de vliegvelden. Mooie beelden, redelijke muziek maar saai.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:02 schreef golfer het volgende:
Vond de USA niet echt het einde van de wereld. Oké, geitenherder is apart, maar nou echt interessant was het niet.
Het gezin is wel verhuisd uit vrees voor het einde van de wereldquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef diadakan het volgende:
Dit is toch niet het einde van de wereld? Die kids zitten op een normale school..
De titel van het programma dekt de lading al een tijdje niet meer. Het zou beter kunnen heten: 'Flora bezoekt bijzondere of exentrieke mensen/gezinnen.'quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef diadakan het volgende:
Dit is toch niet het einde van de wereld? Die kids zitten op een normale school..
Aparte gast wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:11 schreef Handleiding het volgende:
Wel een MacBook als je wars bent van de materialistische wereld...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |