dat is toch al 0,5% van je totaalgewichtquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er al 7 af is.
Bashquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is toch al 0,5% van je totaalgewicht
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is toch al 0,5% van je totaalgewicht
Friet stoofvlees hebben ze niet op thuisbezorgd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou vertrouwen op de aanbeveling van de Thuisbezorgdexpert
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou vertrouwen op de aanbeveling van de Thuisbezorgdexpert
Wat zei je nou net over dit soort grapjes in je stream?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo moet je Pizza Deal mijden dat is net bordkarton, en is New York Pizza vaak erg langzaam.
De service van De miraal daar in tegen is super.
Is dit serieus een naam die je moet noemen?!quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zei je nou net over dit soort Ad grapjes in je stream?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo moet je Pizza Deal mijden dat is net bordkarton, en is New York Pizza vaak erg langzaam.
De service van De Admiraal daar in tegen is super.
Neequote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dit serieus een naam die je moet noemen?!
hey als we zo gaan bashen kan ik die youtube pagina ook wel weer postenquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard.
De service van De Admiraal daar in tegen is super.
quote:
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:09 schreef Chai het volgende:
Ik hoor Braddie typen, hij gaat hier posten
DAT BEPAAL IK ZELF WELquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:09 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
hey chai wat is deze
Zou kunnen, ik vond ze i.i.g vrij traag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij was New York Pizza juist supersnel. Ligt misschien ook aan het tijdstip van bestellen.
Heb je vaak een bespuugde pizza gehad?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik vond ze i.i.g vrij traag.
Thuisbezorgd gaf aan +- 30 minuten, duurde ruim 1 uur.. En is echt meerdere keren voorgekomen.
Had er ook ooit eens voor 13,50 besteld, maar ik had 2 briefjes, 1 van 10, 1 van 5.
Duwt die kerel beide briefjes in z`n zak en zegt "eet smakelijk"
Eh nee, lul. Ik wil dan wel m`n geld terugIk geef normaal wel een fooitje als het redelijk vlot gaat, 50 cent of 1 euro, maar dit was vrij onbeschoft
Geeft toch altijd een lekkere, extra bite.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je vaak een bespuugde pizza gehad?
Nooit gelukkigquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je vaak een bespuugde pizza gehad?
Dat lijkt mij naar, wat een kutbezorger is dat dan 🤔quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik vond ze i.i.g vrij traag.
Thuisbezorgd gaf aan +- 30 minuten, duurde ruim 1 uur.. En is echt meerdere keren voorgekomen.
Had er ook ooit eens voor 13,50 besteld, maar ik had 2 briefjes, 1 van 10, 1 van 5.
Duwt die kerel beide briefjes in z`n zak en zegt "eet smakelijk"
Eh nee, lul. Ik wil dan wel m`n geld terugIk geef normaal wel een fooitje als het redelijk vlot gaat, 50 cent of 1 euro, maar dit was vrij onbeschoft
Zijn ze in ieder geval wel proactief.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nooit gelukkig![]()
Wel meerdere bezorgers die ik dan briefgeld gaven, die het in hun zak staken en gewoon weg wilde rijden, terwijl ik nog 1-2 euro terug zou horen te krijgen.
Want een fooitje hoort het initiatief te zijn van de bewoner van het adres waar het op bezorgd word, en niet van de koerier
Ja, was wel een nare actie. Rare ventquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt mij naar, wat een kutbezorger is dat dan 🤔
Ze kunnen heel proactief een schop onder hun hol krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zijn ze in ieder geval wel proactief.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze kunnen heel proactief een schop onder hun hol krijgen.
Hehe. Ze komen er vast vaak genoeg mee weg.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kijk nu even niet, maar niet erg professioneel om zo met je concullega's om te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef Steenkool het volgende:
Blijft me verbazen dat Brad anderr YouTubers zo moet afzeiken. Net alweer...
Ik had een keer een schattig, stotterend ventje aan de deur. De fooi zou namelijk worden gedoneerd aan een goed doel of zoiets.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Ze komen er vast vaak genoeg mee weg.
Jaja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik had een keer een schattig, stotterend ventje aan de deur. De fooi zou namelijk worden gedoneerd aan een goed doel of zoiets.
Maar wij geven jou ook ongewild fooi, en jij werkt er niet eens voor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, het duurde even voor ik überhaupt door had wat hij zei, met z'n gestotter. Die ene euro gunde ik 'm wel.quote:
Wajongleefquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:17 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Maar wij geven jou ook ongewild fooi, en jij werkt er niet eens voor.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n ventje had ik ook een keer aan de deur. Hij zei dat hij wel even mijn huurtoeslagaanvraag zou regelen voor me. Ik moest alleen wel even een voorschot van 40 eu betalen, maar dat zou ik dan later terugkrijgen.
Dit mag dus niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n ventje had ik ook een keer aan de deur. Hij zei dat hij wel even mijn huurtoeslagaanvraag zou regelen voor me. Ik moest alleen wel even een voorschot van 40 eu betalen, maar dat zou ik dan later terugkrijgen.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Godverquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
De bom is gelegd. Alleen het lont moet nog worden aangestoken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef Embraer89 het volgende:
Volgens mij vind Braddie iets van Chai.
BANquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme ik kan steeds je kanaal niet vinden Brad. Hoe heet die?
FLIKKER LEKKER IN EEN HOEK DAT CONSTANTE GEZEIK OVER FIETSEN, OMDAT IK GEEN FIETS WILquote:
Nee, ik herhaalde hoe hij iemand anders noemde. Dat werd gevraagd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Noemde jij mij nu net kankerwijf in de chat?
Ohja, ik vroeg dat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:41 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde hoe hij iemand anders noemde. Dat werd gevraagd.
Ah oke, ik dacht al.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:41 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde hoe hij iemand anders noemde. Dat werd gevraagd.
nee joh, soms moet hij wel ZES KILOMETER in de auto (en als het moet mag hij de auto van mama daar ook voor lenen)quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:42 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Jij hebt praadje laten denken dat ik op die manier mensen uitscheldt.
Nee die MOCHT ik lenen toen ik zelf geen auto meer had.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee joh, soms moet hij wel ZES KILOMETER in de auto (en als het moet mag hij de auto van mama daar ook voor lenen)
(en hij moet naar vrienden die hij al 2 maanden niet gezien heeft)
Zes kilometer is een lachertje joh.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee joh, soms moet hij wel ZES KILOMETER in de auto (en als het moet mag hij de auto van mama daar ook voor lenen)
(en hij moet naar vrienden die hij al 2 maanden niet gezien heeft)
Kan blijkbaar wel, gisteren ook 5 euro gedoneerd gekregen van iemand geheel anoniem.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:43 schreef nostra het volgende:
Jammer dat je niet anoniem kan doneren op Paypal, ik zou hem wel wat willen geven.
ja en als je je ma uitlegt dat je niet eens reserves hebt omdat je steeds geld aan je auto kwijt bent staat ze hem wss echt wel weer af als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee die MOCHT ik lenen toen ik zelf geen auto meer had.
neequote:Op donderdag 18 januari 2018 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik gemist? Is corrie naar de schroot?
Nee, die gaat nog minstens 5 jaar mee, aldus Brad. Waarschijnlijk zelfs 8 tot 10 jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik gemist? Is corrie naar de schroot?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:50 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Nee, die gaat nog minstens 5 jaar mee, aldus Brad. Waarschijnlijk zelfs 8 tot 10 jaar.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
De auto gaat het bij mij zoals het er nu uit ziet nog wel 5 jaar uithouden ja.
Maar de onderdelen waar ik het overhad houden het met mijn kilometrage 8-10 jaar uit.
Lekker alles uit z`n verband trekken
Enige wat je hier komt doen is mijn woorden verdraaien en trollen, blijf dan weg.
Zo lang het trollen geen userbashing is, dan mag het toch? Of waar staat dat in de FOK!regelsquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar de onderdelen waar ik het overhad houden het met mijn kilometrage 8-10 jaar uit.
Enige wat je hier komt doen is mijn woorden verdraaien en trollen, blijf dan weg.
De onderdelen houden het 8-10 jaar vol maar de auto niet? Wat heb je dan aan die onderdelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja, 5 jaar dan. Heb je inmiddels leren schakelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, dat hoeft niet eens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het scheelt wel dat je de meeste onderdelen van de sloop af kan trekken
30 euro bespaart op wat Joep betitelde als "Slechte banden"quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:55 schreef Braddie het volgende:
Ik heb in September 2 bandjes gekocht voor 70 euro.
Nieuw had ik 100 kwijt geweest
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:56 schreef 164836 het volgende:
[..]
30 euro bespaart op wat Joep betitelde als "Slechte banden"
Ja...quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:56 schreef 164836 het volgende:
[..]
30 euro bespaart op wat Joep betitelde als "Slechte banden"
Joep lult idd veel te glad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:57 schreef LompeHork het volgende:
Hoeveel profiel zit er nog op de banden? Ik vertrouw Joep niet.
Ik heb niet zo`n meter, maar nog wel redelijk van die slijtagenop af.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:57 schreef LompeHork het volgende:
Hoeveel profiel zit er nog op de banden? Ik vertrouw Joep niet.
Absoluut, als ik zie wat banden voor mijn auto kosten is dat wel even slikken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
Voor een corsa zijn banden supergoedkoop.
Banden zelf wel, montage en balanceren is het duurste.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
Voor een corsa zijn banden supergoedkoop.
Precies. En een mens heeft ook wel een beetje recht op nieuw spul.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:59 schreef Braddie het volgende:
Maar goed, de onderdelen van zo`n Corsa zijn nieuw dusdanig goedkoop dat het dan niet loont om 2ehands te scoren.
True.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Banden zelf wel, montage en balanceren is het duurste.
Is dat een hint?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan blijkbaar wel, gisteren ook 5 euro gedoneerd gekregen van iemand geheel anoniem.
Nouja, als een 2ehands setje banden rondom 150 euro is, en een nieuw setje 200, ga ik liever voor dat nieuwe setje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:01 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Precies. En een mens heeft ook wel een beetje recht op nieuw spul.
Er was iemand die wat aan mij wilde doneren, dus zodoende, maar de vraag was of dat anoniem kon.quote:
Precies.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als een 2ehands setje banden rondom 150 euro is, en een nieuw setje 200, ga ik liever voor dat nieuwe setje.
Auto's, voornamelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:32 schreef isax het volgende:
Kan iemand de afgelopen 2 uur samenvatten?
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:35 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
FLIKKER LEKKER IN EEN HOEK DAT CONSTANTE GEZEIK OVER FIETSEN, OMDAT IK GEEN FIETS WIL
Aldus Braddie
EN WAAROM THE FUCK MOET HIJ ZICH VERANTWOORDEN
Er is een tijd geweest dat hij het zelf constant over een fiets had.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:41 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Maar hij blijft zich toch telkens overal voor verantwoorden. Heb toch gewoon schijt, Bradge.
Dank je, ik sta nu in live contact met hemquote:
afgelopen 2 uur is er niet veel gebeurd, alleen gestreamedquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:32 schreef isax het volgende:
Kan iemand de afgelopen 2 uur samenvatten?
is vnml autoweek nu vgmquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
wel leuk kanaal zo, beetje muziek, braddie, beetje andere fokkers erbij die chatten
wanneer ongeveer? Kan namelijk tot 2 uur terugzien op youtubequote:Op donderdag 18 januari 2018 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
afgelopen 2 uur is er niet veel gebeurd, alleen gestreamed
Braddie flipte wel 2x
1x nadat Chai een grap maakte over die huurtoeslag en 1x omdat hij vond dat mensen niet mochten zeggen dat hij zou gaan moeten fietsen
dat weet ik niet preciesquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
wanneer ongeveer? Kan namelijk tot 2 uur terugzien op youtube
rond half 9 is dat over die fiets zie ik nuquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
oke niet precies, maar ongeveer? 2 uur lang kijken in het verleden is ook niet geweldig leuk
hoe laat was die rage tegen jouquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Rond deze tijd was die fietsrage volgens mij.
En hier het grapje over huurtoeslag en daarna volgde volgens mij het schelden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Chai het volgende:
Weg, men voelt zich blijkbaar gemetood. Naar mijn idee was het alleen maar een grapje en niet grensoverschrijdend, maar toch mijn excuses bij deze.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
CHAI = KANJERWIJF
BradgeMusicTube 18-01-2018 20:19
nou nou nouquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Lol, kan dat k*nkerwijf geen ban krijgen? (zegt brad dus inderdaad xd )
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen niet op de manier waarop je dat verwachttequote:Op donderdag 18 januari 2018 22:13 schreef Plompzakker het volgende:
Een vertrek kan niet lang meer uitblijven
Mwoah. Er wordt nog om pizza gevraagd in de stream, dus die moet eerst komenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:13 schreef Plompzakker het volgende:
Een vertrek kan niet lang meer uitblijven
Het bestaansrecht van deze hele soap is dat dingen nooit zoals verwacht gaan. En toch ook weer welquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen niet op de manier waarop je dat verwachtte
Op welke manier verwacht Plompzakker het dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen niet op de manier waarop je dat verwachtte
Je gaat fulltime werken en hebt geen tijd meer om je leven op YouTube te zetten?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat??quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, het bestaansrecht van deze soap is gauwquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze hele soap is dat dingen nooit zoals verwacht gaan. En toch ook weer wel
Braad, doe dit nou niet johquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, het bestaansrecht van deze soap is gauw
Je weet ook wel dat dat tijdelijk is. Of je gaat een keer woord houdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, het bestaansrecht van deze soap is gauw
Braad verbind!quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Blijf gewoon je bent een gewaardeerd lid, trek je niks aan van de mensen hier die gewoon maar wat dom praten
lolquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:22 schreef LurkJeRot het volgende:
Krijg je geen lamme arm van dat gezwaai?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:22 schreef LurkJeRot het volgende:
Krijg je geen lamme arm van dat gezwaai?
Mijn autisme, wat doe jequote:Op donderdag 18 januari 2018 22:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is weer een ouderwetse achtbaan, in de sc en erbuiten.
A of B?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:27 schreef murp het volgende:
Als deze sc dichtgaat komen er ook geen topics over hem
De grootste troll is hijzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Braddie heeft het over trollen, maar ik heb het idee dat de grootste trollen hier toch eht de modjes zijn
jellyquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De grootste troll is hijzelf natuurlijk.
Houdt hier hoogstpersoonlijk de gemoederen bezig en tientallen mensen die alles volgen wat hij doet/zegt, zelfs als hij een tijd niet actief is
Morgen wil je toch wel weer een topic.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Snap er niks meer van
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Snap er niks meer van
quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen wil je toch wel weer een topic.
quote:
Ja, zit wat inquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen wil je toch wel weer een topic.
En dan niet krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Sheffield het volgende:
Wat een held.
"Suuuupppernice m'n eigen SC!"
"Oh kut, mensen zeggen dingen die ik niet leuk vind"
"Dat zag ik niet aankomen, ga gauw vragen om een slotje"
Schrödingers topic. Als je niet kijkt is hij zowel open als dicht.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:29 schreef Voszje het volgende:
He... Oké, dus het topic is open en blijft open? Of wat?
geniet er nog van totdat ie dicht isquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Terwijl 'ie net opeens dicht ging? Snap er niks meer van
Ik zie daar niet zo snel aanleiding toequote:
Werkquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Sheffield het volgende:
Wat een held.
"Suuuupppernice m'n eigen SC!"
"Oh kut, mensen zeggen dingen die ik niet leuk vind"
"Dat zag ik niet aankomen, ga gauw vragen om een slotje"
Waarom zou ie dicht gaan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Terwijl 'ie net opeens dicht ging? Snap er niks meer van
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:31 schreef Braddie het volgende:
Maar als die Mehmet troll nou ff wegblijft, is't al een stuk gezelliger.
Pfoe... Het is me nogal wat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schrödingers topic. Als je niet kijkt is hij zowel open als dicht.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
gast je livestreamed en shit voor users van fok, maar als men dan een keer een mening heeft die je niet bevalt moet alles maar meteen weer dicht?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Godverquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:33 schreef mahmoud030 het volgende:
hallo wanneer komt er weer een weegmomentjen?
FOK! meme van de maand januari?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
Wfh wordt de nieuwe gtwv van 2018
HET IS MEHMEDquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:31 schreef Braddie het volgende:
Maar als die Mehmet troll nou ff wegblijft, is't al een stuk gezelliger.
Openlaten graag dus.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:27 schreef murp het volgende:
Als deze sc dichtgaat komen er ook geen topics over hem
Ik vind m`n eigen SC ook leuk!quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gast je livestreamed en shit voor users van fok, maar als men dan een keer een mening heeft die je niet bevalt moet alles maar meteen weer dicht?
je vond je eigen sc eergisteren nog leuk joh
(respect voor degene die de quote opgraaft)
quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gast je livestreamed en shit voor users van fok, maar als men dan een keer een mening heeft die je niet bevalt moet alles maar meteen weer dicht?
je vond je eigen sc eergisteren nog leuk joh
(respect voor degene die de quote opgraaft)
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:31 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het super nice dat ik een eigen SC heb! En ik neem echt wel de tijd om op dingen te reageren.. Maaaaarrrrrr!!! Het moet geen bashfest gaan worden waarin mensen alleen maar foto's met quotes posten, gifjes, of iets anders puur om te treiteren.. Want dat schiet natuurlijk niet op.
Vind je mij ook een troll?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
jongens, tyf ff op met die trolls nu trouwens
de modjes hadden m al bijna gesloten, jullie zijn t echt aan t verneuken nu
Ik vind het hartstikke leuk deze SC, geen grap.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
jongens, tyf ff op met die trolls nu trouwens
de modjes hadden m al bijna gesloten, jullie zijn t echt aan t verneuken nu
Doet het nog prima, net op de stream heeft Geelman hem gehoord zegt 'iequote:Op donderdag 18 januari 2018 22:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar Braddie hoe is het met corrie? Heb je er nog aan liggen sleutelen?
quote:
EWAAAAAAAAAAAA MAHMOUUUUUUUUUUUUDquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:33 schreef mahmoud030 het volgende:
hallo wanneer komt er weer een weegmomentjen?
Wat ga je er aan versleutelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doet het nog prima, net op de stream heeft Geelman hem gehoord zegt 'ietoen ik'm verplaatste.
Zondag word er aan gesleuteld.
Bougies vervangen, dat is blijkbaar al sleutelen tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ga je er aan versleutelen?
Naja, versleutelen is een groot woord, maar hij krijgt een setje nieuwe bougies.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ga je er aan versleutelen?
Fiets? :0quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heuy nog net even dit topic meepakken voor ie dicht is![]()
Heeft iemand al pizza besteld!?
Is de huursubsidie al geregeld!?
Is de fiets al gekocht!?
IS ER AL GESOLLICITEERD!?!?!?
Hij vind fietsen niet leuk. Fietsen is sowieso een verboden woord.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fiets? :0
Dacht dat dat niet kon door zijn bovenmenselijke beenspierkracht
eyquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:36 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
[..]
EWAAAAAAAAAAAA MAHMOUUUUUUUUUUUUD
ZIJN DIT SERIEUS VRAGEN DIE JE MOET STELLEN?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heuy nog net even dit topic meepakken voor ie dicht is![]()
Heeft iemand al pizza besteld!?
Is de huursubsidie al geregeld!?
Is de fiets al gekocht!?
IS ER AL GESOLLICITEERD!?!?!?
Vanochtend door die windkracht 11 (niet zelf gemeten) gefietstquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vind fietsen niet leuk. Fietsen is sowieso een verboden woord.
TYFYSSTRAAL NU EENS OP MET DAT GEZEIK OVER FIETSENquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fiets? :0
Dacht dat dat niet kon door zijn bovenmenselijke beenspierkracht
quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
TYFYSSTRAAL NU EENS OP MET DAT GEZEIK OVER FIETSEN
Je caps staat nog aan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
TYFYSSTRAAL NU EENS OP MET DAT GEZEIK OVER FIETSEN
Ik wil geen geen braddietopic.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:39 schreef murp het volgende:
Maar jullie willen dus geen braddie topic?
Hij heeft wel genoeg aandacht gehad denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:39 schreef murp het volgende:
Murp ga slapen. Je ziet comments die niemand maakt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:39 schreef murp het volgende:
Ja we willen EEN Braddie topic ofquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:40 schreef LurkJeRot het volgende:
De meningen zijn ietwat verdeeld, maar ik denk dat we neigen naar 'ja'.
ik snap ook werkelijk niet wat jij in deze reeks doetquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:40 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel genoeg aandacht gehad denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |