quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:50 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Nee, die gaat nog minstens 5 jaar mee, aldus Brad. Waarschijnlijk zelfs 8 tot 10 jaar.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
De auto gaat het bij mij zoals het er nu uit ziet nog wel 5 jaar uithouden ja.
Maar de onderdelen waar ik het overhad houden het met mijn kilometrage 8-10 jaar uit.
Lekker alles uit z`n verband trekken
Enige wat je hier komt doen is mijn woorden verdraaien en trollen, blijf dan weg.
Zo lang het trollen geen userbashing is, dan mag het toch? Of waar staat dat in de FOK!regelsquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar de onderdelen waar ik het overhad houden het met mijn kilometrage 8-10 jaar uit.
Enige wat je hier komt doen is mijn woorden verdraaien en trollen, blijf dan weg.
De onderdelen houden het 8-10 jaar vol maar de auto niet? Wat heb je dan aan die onderdelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja, 5 jaar dan. Heb je inmiddels leren schakelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, dat hoeft niet eens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het scheelt wel dat je de meeste onderdelen van de sloop af kan trekken
30 euro bespaart op wat Joep betitelde als "Slechte banden"quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:55 schreef Braddie het volgende:
Ik heb in September 2 bandjes gekocht voor 70 euro.
Nieuw had ik 100 kwijt geweest
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:56 schreef 164836 het volgende:
[..]
30 euro bespaart op wat Joep betitelde als "Slechte banden"
Ja...quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:56 schreef 164836 het volgende:
[..]
30 euro bespaart op wat Joep betitelde als "Slechte banden"
Joep lult idd veel te glad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:57 schreef LompeHork het volgende:
Hoeveel profiel zit er nog op de banden? Ik vertrouw Joep niet.
Ik heb niet zo`n meter, maar nog wel redelijk van die slijtagenop af.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:57 schreef LompeHork het volgende:
Hoeveel profiel zit er nog op de banden? Ik vertrouw Joep niet.
Absoluut, als ik zie wat banden voor mijn auto kosten is dat wel even slikken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
Voor een corsa zijn banden supergoedkoop.
Banden zelf wel, montage en balanceren is het duurste.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:59 schreef Geelman het volgende:
Voor een corsa zijn banden supergoedkoop.
Precies. En een mens heeft ook wel een beetje recht op nieuw spul.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:59 schreef Braddie het volgende:
Maar goed, de onderdelen van zo`n Corsa zijn nieuw dusdanig goedkoop dat het dan niet loont om 2ehands te scoren.
True.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Banden zelf wel, montage en balanceren is het duurste.
Is dat een hint?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan blijkbaar wel, gisteren ook 5 euro gedoneerd gekregen van iemand geheel anoniem.
Nouja, als een 2ehands setje banden rondom 150 euro is, en een nieuw setje 200, ga ik liever voor dat nieuwe setje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:01 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Precies. En een mens heeft ook wel een beetje recht op nieuw spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |