FLIKKER LEKKER IN EEN HOEK DAT CONSTANTE GEZEIK OVER FIETSEN, OMDAT IK GEEN FIETS WILquote:
Nee, ik herhaalde hoe hij iemand anders noemde. Dat werd gevraagd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Noemde jij mij nu net kankerwijf in de chat?
Ohja, ik vroeg dat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:41 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde hoe hij iemand anders noemde. Dat werd gevraagd.
Ah oke, ik dacht al.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:41 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde hoe hij iemand anders noemde. Dat werd gevraagd.
nee joh, soms moet hij wel ZES KILOMETER in de auto (en als het moet mag hij de auto van mama daar ook voor lenen)quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:42 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Jij hebt praadje laten denken dat ik op die manier mensen uitscheldt.
Nee die MOCHT ik lenen toen ik zelf geen auto meer had.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee joh, soms moet hij wel ZES KILOMETER in de auto (en als het moet mag hij de auto van mama daar ook voor lenen)
(en hij moet naar vrienden die hij al 2 maanden niet gezien heeft)
Zes kilometer is een lachertje joh.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee joh, soms moet hij wel ZES KILOMETER in de auto (en als het moet mag hij de auto van mama daar ook voor lenen)
(en hij moet naar vrienden die hij al 2 maanden niet gezien heeft)
Kan blijkbaar wel, gisteren ook 5 euro gedoneerd gekregen van iemand geheel anoniem.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:43 schreef nostra het volgende:
Jammer dat je niet anoniem kan doneren op Paypal, ik zou hem wel wat willen geven.
ja en als je je ma uitlegt dat je niet eens reserves hebt omdat je steeds geld aan je auto kwijt bent staat ze hem wss echt wel weer af als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee die MOCHT ik lenen toen ik zelf geen auto meer had.
neequote:Op donderdag 18 januari 2018 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik gemist? Is corrie naar de schroot?
Nee, die gaat nog minstens 5 jaar mee, aldus Brad. Waarschijnlijk zelfs 8 tot 10 jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik gemist? Is corrie naar de schroot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |