dat is toch al 0,5% van je totaalgewichtquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er al 7 af is.
Bashquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is toch al 0,5% van je totaalgewicht
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is toch al 0,5% van je totaalgewicht
Friet stoofvlees hebben ze niet op thuisbezorgd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou vertrouwen op de aanbeveling van de Thuisbezorgdexpert
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou vertrouwen op de aanbeveling van de Thuisbezorgdexpert
Wat zei je nou net over dit soort grapjes in je stream?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo moet je Pizza Deal mijden dat is net bordkarton, en is New York Pizza vaak erg langzaam.
De service van De miraal daar in tegen is super.
Is dit serieus een naam die je moet noemen?!quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zei je nou net over dit soort Ad grapjes in je stream?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo moet je Pizza Deal mijden dat is net bordkarton, en is New York Pizza vaak erg langzaam.
De service van De Admiraal daar in tegen is super.
Neequote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dit serieus een naam die je moet noemen?!
hey als we zo gaan bashen kan ik die youtube pagina ook wel weer postenquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiteraard.
De service van De Admiraal daar in tegen is super.
quote:
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:09 schreef Chai het volgende:
Ik hoor Braddie typen, hij gaat hier posten
DAT BEPAAL IK ZELF WELquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:09 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
hey chai wat is deze
Zou kunnen, ik vond ze i.i.g vrij traag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij was New York Pizza juist supersnel. Ligt misschien ook aan het tijdstip van bestellen.
Heb je vaak een bespuugde pizza gehad?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik vond ze i.i.g vrij traag.
Thuisbezorgd gaf aan +- 30 minuten, duurde ruim 1 uur.. En is echt meerdere keren voorgekomen.
Had er ook ooit eens voor 13,50 besteld, maar ik had 2 briefjes, 1 van 10, 1 van 5.
Duwt die kerel beide briefjes in z`n zak en zegt "eet smakelijk"
Eh nee, lul. Ik wil dan wel m`n geld terugIk geef normaal wel een fooitje als het redelijk vlot gaat, 50 cent of 1 euro, maar dit was vrij onbeschoft
Geeft toch altijd een lekkere, extra bite.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je vaak een bespuugde pizza gehad?
Nooit gelukkigquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb je vaak een bespuugde pizza gehad?
Dat lijkt mij naar, wat een kutbezorger is dat dan 🤔quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik vond ze i.i.g vrij traag.
Thuisbezorgd gaf aan +- 30 minuten, duurde ruim 1 uur.. En is echt meerdere keren voorgekomen.
Had er ook ooit eens voor 13,50 besteld, maar ik had 2 briefjes, 1 van 10, 1 van 5.
Duwt die kerel beide briefjes in z`n zak en zegt "eet smakelijk"
Eh nee, lul. Ik wil dan wel m`n geld terugIk geef normaal wel een fooitje als het redelijk vlot gaat, 50 cent of 1 euro, maar dit was vrij onbeschoft
Zijn ze in ieder geval wel proactief.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nooit gelukkig![]()
Wel meerdere bezorgers die ik dan briefgeld gaven, die het in hun zak staken en gewoon weg wilde rijden, terwijl ik nog 1-2 euro terug zou horen te krijgen.
Want een fooitje hoort het initiatief te zijn van de bewoner van het adres waar het op bezorgd word, en niet van de koerier
Ja, was wel een nare actie. Rare ventquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt mij naar, wat een kutbezorger is dat dan 🤔
Ze kunnen heel proactief een schop onder hun hol krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zijn ze in ieder geval wel proactief.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze kunnen heel proactief een schop onder hun hol krijgen.
Hehe. Ze komen er vast vaak genoeg mee weg.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze kunnen heel proactief een schop onder hun hol krijgen.
Kijk nu even niet, maar niet erg professioneel om zo met je concullega's om te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef Steenkool het volgende:
Blijft me verbazen dat Brad anderr YouTubers zo moet afzeiken. Net alweer...
Ik had een keer een schattig, stotterend ventje aan de deur. De fooi zou namelijk worden gedoneerd aan een goed doel of zoiets.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Ze komen er vast vaak genoeg mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |