Er was iemand die wat aan mij wilde doneren, dus zodoende, maar de vraag was of dat anoniem kon.quote:
Precies.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als een 2ehands setje banden rondom 150 euro is, en een nieuw setje 200, ga ik liever voor dat nieuwe setje.
Auto's, voornamelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:32 schreef isax het volgende:
Kan iemand de afgelopen 2 uur samenvatten?
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:35 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
FLIKKER LEKKER IN EEN HOEK DAT CONSTANTE GEZEIK OVER FIETSEN, OMDAT IK GEEN FIETS WIL
Aldus Braddie
EN WAAROM THE FUCK MOET HIJ ZICH VERANTWOORDEN
Er is een tijd geweest dat hij het zelf constant over een fiets had.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:41 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Maar hij blijft zich toch telkens overal voor verantwoorden. Heb toch gewoon schijt, Bradge.
Dank je, ik sta nu in live contact met hemquote:
afgelopen 2 uur is er niet veel gebeurd, alleen gestreamedquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:32 schreef isax het volgende:
Kan iemand de afgelopen 2 uur samenvatten?
is vnml autoweek nu vgmquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
wel leuk kanaal zo, beetje muziek, braddie, beetje andere fokkers erbij die chatten
wanneer ongeveer? Kan namelijk tot 2 uur terugzien op youtubequote:Op donderdag 18 januari 2018 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
afgelopen 2 uur is er niet veel gebeurd, alleen gestreamed
Braddie flipte wel 2x
1x nadat Chai een grap maakte over die huurtoeslag en 1x omdat hij vond dat mensen niet mochten zeggen dat hij zou gaan moeten fietsen
dat weet ik niet preciesquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
wanneer ongeveer? Kan namelijk tot 2 uur terugzien op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |