Kek muziekie hoorquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:onweeronline twitterde op donderdag 18-01-2018 om 11:52:23Schade bij ongeveer 14 woningen in Dordrecht: https://t.co/uWxGALqDvA #dordrecht #wind #storm #coderood reageer retweet
De luchtbehandelingsinstallatie ook echt....quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:58 schreef Greys het volgende:
Gewoon dwars door het dak naar binnen het klaslokaal intwitter:MichielSteen twitterde op donderdag 18-01-2018 om 11:51:48Kind lichtgewond toen stuk luchtbehandelingsinstallatie naar beneden kwam op basisschool De Driekleur in ‘s-Gravenzande. #storm @omroepwest @wosnieuws https://t.co/4zleB8VPHY reageer retweet
Die storm van 1990 was heel heftig in het binnenland, volgens mij komt dit er goed in de buurt. Kan me daar nog van herinneren dat het heel hard waaide om het huis, sliep op zolder.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet het wel meegemaakt hebben, maar niet dat ik nog data weet ofzo.
Ook verder niet dat het dusdanig indrukwekkend was dat ik het nog weet.
Op één keer na; toen bracht mijn vader mij naar het ziekenhuis omdat ik geopereerd moest worden, en toen zagen we voor ons zo een boom omgaan, maar geen idee wanneer dat was.
dit komt idd erg overeen met 1990, toen was de windkracht landinwaarts ook zo sterk, en dat zorgde voor zoveel schade.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die storm van 1990 was heel heftig in het binnenland, volgens mij komt dit er goed in de buurt. Kan me daar nog van herinneren dat het heel hard waaide om het huis, sliep op zolder.
Ik hoorde net buiten ook van alles omvallen, een straat verderop.
Was er in oktober 2001 niet een erge storm? Die kan ik me nog goed heugen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die storm van 1990 was heel heftig in het binnenland, volgens mij komt dit er goed in de buurt. Kan me daar nog van herinneren dat het heel hard waaide om het huis, sliep op zolder.
In Den Haag al het OV (trams en bussen) al 1,5 uur naar binnen gegaan. Teveel bovenleidingen kapot en rondvliegend puinquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
In roffa ligt het OV op meerdere plaatsen stil. Metro rijdt onregelmatig.
treinverkeer ligt ook stil landelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:01 schreef Lidl het volgende:
[..]
In Den Haag al het OV (trams en bussen) al 1,5 uur naar binnen gegaan. Teveel bovenleidingen kapot en rondvliegend puin
HTM zijn watjes. Met die sneeuw toen ook al. RETGodenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:01 schreef Lidl het volgende:
[..]
In Den Haag al het OV (trams en bussen) al 1,5 uur naar binnen gegaan. Teveel bovenleidingen kapot en rondvliegend puin
Nee het was veel later, want volgens mij reden we in de auto die hij in 2006 gekocht heeft (en in 2013 aan mijn zusje doorgegeven heeft).quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als ze maar weer rijden rond 16.00.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:01 schreef Lidl het volgende:
[..]
Met zoveel enthousiasme zou ik niet over de RET willen spreken. Op dit moment is er flinke vertraging op metro A B en C, D en E zouden op een enkel spoor rijden volgens de app vanwege een omgevallen boom maar die lijken nietterijdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HTM zijn watjes. Met die sneeuw toen ook al. RETGoden.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HTM zijn watjes. Met die sneeuw toen ook al. RETGoden.
Over een uurtje gaan ze waarschijnlijk weer opstartenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze maar weer rijden rond 16.00.
Mooi zo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:08 schreef Lidl het volgende:
[..]
Over een uurtje gaan ze waarschijnlijk weer opstarten
Zojuist een tram over de brug Met Alarmlichten Aan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
In roffa ligt het OV op meerdere plaatsen stil. Metro rijdt onregelmatig.
Nee zal wel zo blijven. De wind is gaan liggen en de zon is ervan gaan schijnenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef Leonos het volgende:
Leiden alles weer rustig! Of we zitten in het midden van de storm?!
Zwaai even dan zometeen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Twijfel. Blijven wachten tot de metro misschien rijdt of de Erasmusbrug oversteken te voet. Zal een beste wandeling zijn nu
Ah joh, windkracht 6, dat is een briesje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Twijfel. Blijven wachten tot de metro misschien rijdt of de Erasmusbrug oversteken te voet. Zal een beste wandeling zijn nu
Ik zag net ergens beelden van mensen die in Den Bosch letterlijk door de lucht vlogen, dus daar zou ik niet aan beginnen. Water van de Maas is koud in deze maandenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
wou al vragen of je nog zat waar je zatquote:
Ik zou die wandeling niet wagen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Storm is alweer voorbij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wou al vragen of je nog zat waar je zat
Ik ga een koffietje drinken ergens en wachten tot de boel weer rijdt, afspraken halen gaat niet meer lukken vandaag. Moet ik alleen nog steeds wel die verdomde brug over.
Nee, zuidkant van de Maas dit keer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wou al vragen of je nog zat waar je zat
Ik ga een koffietje drinken ergens en wachten tot de boel weer rijdt, afspraken halen gaat niet meer lukken vandaag. Moet ik alleen nog steeds wel die verdomde brug over.
Pas de 20e keer dat ie voorbij komt, maar goed.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/sbs6.nl/videos/10155015671762181/
autsj
Is dat wel van vandaag of is het ook weer een filmpje uit 2013 ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef ACT-F het volgende:
twitter:PatriceK twitterde op donderdag 18-01-2018 om 12:11:31Jeetje.... wat heftig! #storm #pioneer #down #Almere https://t.co/3zxrs7OsQE reageer retweet
nou hier in het oosten (twente) zeker nog nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:17 schreef Brybry het volgende:
Hier in het Oosten is het nu ook vrij rustig
Blijft leukquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas de 20e keer dat ie voorbij komt, maar goed.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:17 schreef Brybry het volgende:
Hier in het Oosten is het nu ook vrij rustig
kpngebouw? Zwaai maar even naar beneden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, zuidkant van de Maas dit keer.
Genoeg mensen alweer op de brug hoor, moet lukken.
waarom zou je in dit weer in hemelsnaam op de motor stappen ?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag straks op de motor naar het werk. Kan nog spannend worden
Iets verder, naast die grote rode n.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
kpngebouw? Zwaai maar even naar beneden.
Bij Brybry is zijn schutting ook omquote:
GHOGHOGHOGHOGHO...quote:
Omdat ik geen auto heb en ik straks toch echt op mijn werk moet verschijnenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waarom zou je in dit weer in hemelsnaam op de motor stappen ?
Hier in Goor zijn ook al monumentale bomen omgewaaidquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:16 schreef summer2bird het volgende:
Zo'n hele mooi oude boom hier in de buurt, met van die enorme takken en een hele dikke stam heeft het ook begevenRIP boom
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:24 schreef Elan het volgende:
Wie het schadebedrag weet te raden of er het dichtste bij zit krijgt een abonnementje van me
Blijkbaar moest het noorden van het land nog even wachten, gaat hier nu behoorlijk tekeer qua wind.quote:
23,5 miljoenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:24 schreef Elan het volgende:
Wie het schadebedrag weet te raden of er het dichtste bij zit krijgt een abonnementje van me
Bij mij thuis 0 .quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:24 schreef Elan het volgende:
20.9 miljoenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:24 schreef Elan het volgende:
twitter:Joost_Wiezer twitterde op donderdag 18-01-2018 om 12:23:32Niks aan de hand, pfff #storm https://t.co/hmUr4pfdTj reageer retweet
ook een nachtmerrie...quote:
Ik snap hun werkgevers/opdrachtgevers niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:30 schreef ACT-F het volgende:
Ik snap die vrachtwagenchauffeurs niettwitter:Joost_Wiezer twitterde op donderdag 18-01-2018 om 12:23:32Niks aan de hand, pfff #storm https://t.co/hmUr4pfdTj reageer retweet
Die kunnen helemaal de boom in.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap hun werkgevers/opdrachtgevers niet.
twitter:GAEagles twitterde op donderdag 18-01-2018 om 12:07:02😥 | Het nog niet gerenoveerde deel van de historische stadionmuur heeft het begeven onder de storm. Een treurig beeld voor iedereen met een rood-geel hart.We gaan de muur zo spoedig in ere herstellen. https://t.co/ldYg7iFCUG reageer retweet
ik heb ook nog geen NL alert gehadquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef Twieki het volgende:
Hoezo krijgt iedereen die NL-alerts?![]()
Ik heb er nog steeds geen gehad, is dat locatieafhankelijk of zo? Zit namelijk in Lelystad. En ja, bij tests krijg ik ze gewoon, dus telefoon is goed ingesteld.
Was dat nou gewoon een enkelsteens muurtje van tig meter lang?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:33 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GAEagles twitterde op donderdag 18-01-2018 om 12:07:02😥 | Het nog niet gerenoveerde deel van de historische stadionmuur heeft het begeven onder de storm. Een treurig beeld voor iedereen met een rood-geel hart.We gaan de muur zo spoedig in ere herstellen. https://t.co/ldYg7iFCUG reageer retweet
Bij KPN-netwerk heb ik ze binnengekregen, maar T-Mobile niet. Kan zijn dat ik die telefoon niet goed ingesteld heb.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef Twieki het volgende:
Ik heb er nog steeds geen gehad, is dat locatieafhankelijk of zo? Zit namelijk in Lelystad. En ja, bij tests krijg ik ze gewoon, dus telefoon is goed ingesteld.
Amersfoort hier.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef Twieki het volgende:
Ah gosquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Mijn goldenretriever pup heet Storm en als de nieuwslezer hard genoeg het woord "storm" uitspreekt zie ik hem af en toe opkijken
de Dixie wordt weer teruggehaaldtwitter:IvoEvers twitterde op donderdag 18-01-2018 om 10:50:25Follow up: de dixie terugsleepdienst https://t.co/luRPcyI4CZ reageer retweet
Ja ligt wel rustig,dat wel, in tegenstelling tot de kitten, die gaat achterwaarts door de kamer en wil eigenlijk naar buiten kijken maar schrikt bij elke windstoot. Net viel er een stoel om tegen de achterdeur en sindsdien is de achterdeur off-limit voor hem...quote:
Ik krijg de test alerts wel altijd maar nu niets gehad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef Twieki het volgende:
Die maakten ze vroeger nog jaquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat nou gewoon een enkelsteens muurtje van tig meter lang?
Valt ook allemaal niet mee natuurlijk, als je zo jong bent.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ligt wel rustig,dat wel, in tegenstelling tot de kitten, die gaat achterwaarts door de kamer en wil eigenlijk naar buiten kijken maar schrikt bij elke windstoot. Net viel er een stoel om tegen de achterdeur en sindsdien is de achterdeur off-limit voor hem...
Werkelijk?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:40 schreef essnhills het volgende:
Ahja, nu een NL alert dat we weer naar buiten mogen
'advies om binnen te blijven komt te vervallen, blijf alert wanneer u de straat op gaat'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |