Ik had het vorige week binnen een dag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:26 schreef kthxbye het volgende:
Net even withdrawal gedaan op Kraken, ik laat jullie weten wanneer het binnen is.
Las net in het vorige topic dat jij lisk hebt omgeruild voor stratis.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:35 schreef EggsTC het volgende:
Nou het is wavesdag vandaag jongens... dikke PR campagne met champagne... dus ik hoor t wel zodra hij naar mars is vertrokken, truste
Het is een klein deel van mn lisk, ze stonden gunstig tegenover elkaar (lisk harder stijgend met +28% en stratis met slechts +8% daarnet), en stratis komt deze week met ICO's. Ik zit tijdelijk in stratis, dat gaat later, hopelijk met wat winst, terug naar lisk...quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Las net in het vorige topic dat jij lisk hebt omgeruild voor stratis.
Maar jij was toch juist de lisk man van fok?
Dat zijn beste aantallen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is een klein deel van mn lisk, ze stonden gunstig tegenover elkaar (lisk harder stijgend met +28% en stratis met slechts +8% daarnet), en stratis komt deze week met ICO's. Ik zit tijdelijk in stratis, dat gaat later, hopelijk met wat winst, terug naar lisk...
400 LISK omgeruild tegen 610 stratis.
Ja dat lijkt zo... maar als jij net als ik LISK voor 2USD hebt ingekocht valt dat allemaal reuze mee.quote:
Daarin heb je zeker gelijk ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo... maar als jij net als ik LISK voor 2USD hebt ingekocht valt dat allemaal reuze mee.
Ik weet niet wat je portfolio is, maar over een half jaar heb je ook zulke aantallen als je t een beetje slim doet dit hele verhaal. VEN bijv, is nu zo'n coin. ICX ook.
truequote:Op donderdag 18 januari 2018 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo... maar als jij net als ik LISK voor 2USD hebt ingekocht valt dat allemaal reuze mee.
Ik weet niet wat je portfolio is, maar over een half jaar heb je ook zulke aantallen als je t een beetje slim doet dit hele verhaal. VEN bijv, is nu zo'n coin. ICX ook.
Uh, wat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:35 schreef EggsTC het volgende:
Nou het is wavesdag vandaag jongens... dikke PR campagne met champagne... dus ik hoor t wel zodra hij naar mars is vertrokken, truste
quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, wat.
January '18, niet 18th of January voor de aftrap van die campagne.
Dit dus. Het is zeker niet voorbij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:52 schreef XDo het volgende:
Inderdaad toch weer wat gedaald vanmorgenvroeg. Als het hierbij blijft vandaag hoor je mij niet klagen maar ergens ben ik bang dat het vandaag weer net zo gaat lopen als gisteren.
Heb je zelf nog VEN of ICX ingekocht deze uitverkoopquote:Op donderdag 18 januari 2018 00:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 18 januari 2018 05:59 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is dit. Gister juist alles verkocht omdat livx zei dat het voorbij was
Beetje zonde om te wachten en de koersen weer 25% gestegen zijn. Kun je beter nu investeren en als je je salarisstrook hebt niets doen....quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:37 schreef MGeraads het volgende:
Toch de neiging om ICX in te kopen. Maar het strookt beetje tegen mn beleid in om voor mn salaris strook fiat te pompen.
hahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 07:45 schreef de_boswachter het volgende:
BTC blijft nu vrij constant rond de $ 11.000.
Laat het maar eens stabiliseren eerst.
Ja dat is waar. Vandaag eens goed over nadenken. Zeker gezien de potentie van een platform zoals Icon.quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje zonde om te wachten en de koersen weer 25% gestegen zijn. Kun je beter nu investeren en als je je salarisstrook hebt niets doen....
#discipline
Sla je slagtwitter:brennasparksxxx twitterde op donderdag 18-01-2018 om 07:14:37I need a crypto daddy 👦🏻💰 reageer retweet
Vandaag schijnt Zuid-Korea een beslissing te nemen over het al dan niet sluiten van exchanges. Dat zal wellicht ook van invloed kunnen zijn op de koersontwikkelingen vandaag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:52 schreef XDo het volgende:
Inderdaad toch weer wat gedaald vanmorgenvroeg. Als het hierbij blijft vandaag hoor je mij niet klagen maar ergens ben ik bang dat het vandaag weer net zo gaat lopen als gisteren.
waarom volg je haar? Viezerikquote:Op donderdag 18 januari 2018 07:54 schreef Typisch het volgende:
Sla je slagtwitter:brennasparksxxx twitterde op donderdag 18-01-2018 om 07:14:37I need a crypto daddy 👦🏻💰 reageer retweet
Hoezo is dat vies? Maar ik volg haar niet, was een retweet van iemand die ik wel volg.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarom volg je haar? Viezerik
Hey, grote mondjes moeten gesnoerd worden he. Geen genade voor dit soort FUD trolls.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:16 schreef Faeroer het volgende:
VeChain genoemt op CCTV2, volledig gecensureerde en voorbereide intro/uitleg over blockchain en VeChain wordt genoemd als voorbeeld. Bereik van ~1,2 miljard mensen. WTC, NEO, etc. hebben dit nooit voor elkaar weten te krijgen, om je een indruk te geven van de support vanuit de Chinese overheid.
Ik wil je graag geloven, maar ik versta er geen klap vanquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:16 schreef Faeroer het volgende:
VeChain genoemt op CCTV2, volledig gecensureerde en voorbereide intro/uitleg over blockchain en VeChain wordt genoemd als voorbeeld. Bereik van ~1,2 miljard mensen. WTC, NEO, etc. hebben dit nooit voor elkaar weten te krijgen, om je een indruk te geven van de support vanuit de Chinese overheid.
We zijn al naar 0 he?! Iedereen deaud, iedereen zijn geld kwijt, armoede heeft zijn weg gevonden in Nederland, hel en verdoemenis is aanwezig, iedereen vlucht naar de door jou zo geliefde beurs.quote:
Vechain shitcoin.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:16 schreef Faeroer het volgende:
BTC is zo klein dat het effect op de economie nihil is. Maar geduld, zou ik zeggen. Het zal niet in een rechte lijn zakken, dat is nooit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zijn al naar 0 he?! Iedereen deaud, iedereen zijn geld kwijt, armoede heeft zijn weg gevonden in Nederland, hel en verdoemenis is aanwezig, iedereen vlucht naar de door jou zo geliefde beurs.
op 2:14quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:16 schreef Faeroer het volgende:
Was jij het of die andere debiel die zei dat het nooit meer boven de 10k zou komen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
BTC is zo klein dat het effect op de economie nihil is. Maar geduld, zou ik zeggen. Het zal niet in een rechte lijn zakken, dat is nooit.
shots fired.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Was jij het of die andere debiel die zei dat het nooit meer boven de 10k zou komen?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Was jij het of die andere debiel die zei dat het nooit meer boven de 10k zou komen?
Sow, koekkoek, goeiemoggel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is ook met een daling zo. Altijd een vergelijkbare trend. Zo vergelijkbaar dat het gewoon eng is.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Bijna elk grafiekje maakt hetzelfde sprongetje op coinmarketcap.
Je zou bijna denken dat er een hele hoop coins eigenlijk nog niet zo'n sterke positie hebben in de markt....quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook met een daling zo. Altijd een vergelijkbare trend. Zo vergelijkbaar dat het gewoon eng is.
Verre van een expert. Experts geven adviezen, dat doe ik gelukkig niet. In een SC hoef je dit volgens mij ook niet te zijn, toch?quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Topic stroomt weer vol met nieuwe "experts"
Pas op, iet's a dead cat bouncequote:Op donderdag 18 januari 2018 08:37 schreef Barcaconia het volgende:
Heerlijk wakker worden, mijn coins weer +20% tov eergisteren
Voor diepgaande discussies kan je ook beter naar de aparte topics van coins gaan. Dit is een SC waar het feitelijk over van alles kan gaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verre van een expert. Experts geven adviezen, dat doe ik gelukkig niet. In een SC hoef je dit volgens mij ook niet te zijn, toch?
Punt is dat je er problemen mee hebt dat er nieuwe mensen bij komen in de SC, want vroeger was alles beter en veel diepgaander gelul.
Waarom is aankomende week cruciaal?quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Mooie rollercoaster dit![]()
Aankomende week zal cruciaal nog gaan worden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor diepgaande discussies kan je ook beter naar de aparte topics van coins gaan. Dit is een SC waar het feitelijk over van alles kan gaan
Klopt. Al even niet bij je moeder op bezoek geweest, hoe is het met haar?quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor diepgaande discussies kan je ook beter naar de aparte topics van coins gaan. Dit is een SC waar het feitelijk over van alles kan gaan
Meer in de zin dat de downtrend waarschijnlijk nog niet is afgelopen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is aankomende week cruciaal?
Laat eens zien wat je bedoelt. Graag in eigen woorden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Meer in de zin dat de downtrend waarschijnlijk nog niet is afgelopen.
Verschillende TA laten dat ook wel zien.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
quote:South Korean official bought bitcoin and sold it right before the false claim of Justice Minister about a cryptocurrency trading ban.
Investigation ongoing. Negligence and market manipulation. The official needs to be jailed.
twitter:CoinKor twitterde op donderdag 18-01-2018 om 03:58:54금감원 직원 암호화폐 정부대책 발표 직전 전량 매도https://t.co/ngZgXIKso6 reageer retweet
twitter:iamjosephyoung twitterde op donderdag 18-01-2018 om 05:58:16South Korean official bought bitcoin and sold it right before the false claim of Justice Minister about a cryptocurrency trading ban. Investigation ongoing. Negligence and market manipulation. The official needs to be jailed.https://t.co/X3c41aZUn4 reageer retweet
Een plaatje zegt vaak meer dan 1000 woordenquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat eens zien wat je bedoelt. Graag in eigen woorden.
Ja, wat zie jij hier dan precies in?quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Een plaatje zegt vaak meer dan 1000 woorden
[ afbeelding ]
Afkomstig van Crypto Edje.
Ben ik ook benieuwd naar. WeTrust heeft ook wat klappen gehad, maar vooral een stabiele groei laten zien. Nu tijd om op de kaart te komen bij een groter publiek. Vooral ook een goed project om mensen in armere landen meer financiële opties te gaan bieden en banking zonder een bank nodig te hebben, die markt is huge.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:30 schreef V. het volgende:
Benieuwd wat Wetrust vandaag gaat doen. En Ardor natuurlijk.
Luchtfietserijquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wat zie jij hier dan precies in?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat eens zien wat je bedoelt. Graag in eigen woorden.
Binnen dag ook weer van 5 dollar naar 40 dollarquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:16 schreef Apekoek het volgende:
Welke jandoedel koopt er nu nog bitconnect, zit nu weer in de lifthttps://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Klopt helemaal niks vanquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Regulatie is nodig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik citeer even van tweakers, hoe betrouwbaar de bron is, is even de vraag. Redelijk complot theorie.
[..]twitter:CoinKor twitterde op donderdag 18-01-2018 om 03:58:54금감원 직원 암호화폐 정부대책 발표 직전 전량 매도https://t.co/ngZgXIKso6 reageer retweet
twitter:iamjosephyoung twitterde op donderdag 18-01-2018 om 05:58:16South Korean official bought bitcoin and sold it right before the false claim of Justice Minister about a cryptocurrency trading ban. Investigation ongoing. Negligence and market manipulation. The official needs to be jailed.https://t.co/X3c41aZUn4 reageer retweet
Dat moet ik Vechain nog maar eens zien doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen dag ook weer van 5 dollar naar 40 dollar
Ik zou het doenquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat moet ik Vechain nog maar eens zien doen.
Ga toch maar wat bitconnect inslaan :’)
twitter:vechainofficial twitterde op donderdag 18-01-2018 om 09:26:06We are so excited that its finally here! Don't miss the opportunity to witness this historical moment! #VeChain #DNV GL https://t.co/Ed5oWlmKll reageer retweet
quote:13,550 employees and 350 offices operating in more than 100 countries
Even crossposten. Het blijft ook maar doorgaan, maar het heeft geen effect op de prijs.quote:industries including maritime, renewable energy, oil & gas, electrification, food & beverage and healthcare
Ik ben toegevoegd in zo'n besloten groep van een kennis van mij.. ik doe er zelf niet aan mee. Maar wat ik daar lees is dat ze er gewoon vrolijk mee verder gaan..quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:16 schreef Apekoek het volgende:
Welke jandoedel koopt er nu nog bitconnect, zit nu weer in de lifthttps://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Heb geen economische achtergrond, maar figuur laat een mogelijke ABC correctie, volgens de Elliot Wave theorie, zien op de hoofdtrend.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de SCI correctie dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Heb geen economische achtergrond, maar figuur laat een mogelijke ABC correctie, volgens de Elliot Wave theorie, zien op de hoofdtrend.
Nadat deze is voltooid, dus de retrace terug naar C, kan er weer verder gegaan worden met de hoofdtrend, oftwel, upward.
Nogmaals, geen economisch expert hier, vind alleen zulke grafieken interessant om te bestuderen en te bekijken. Probeer me meer en meer in te lezen in de materie. Grafiek kan er echter ook compleet naast zitten, want crypto.
quote:Grafiek kan er echter ook compleet naast zitten, want crypto. Ed
quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:16 schreef Apekoek het volgende:
Maatje van mij heeft er een hele rits opgekocht op de dip en nu met een nette x6 van de hand gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:16 schreef Apekoek het volgende:
Slimquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft er een hele rits opgekocht op de dip en nu met een nette x6 van de hand gedaan
Waarom zou je dan verkopen? Niet zo slim inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat ben ik toch een gore emo seller, had 1500 euro op kraken staan, dacht gisteren, als ik nou 2 eth hier van koop en hij stijgt, heb ik toch weer mooi paar honderd euro winst. Zo gezegd, zo gedaan, daalt het van 750 naar 700 terwijl ik mezelf heb beloofd dat als hij onder de 700 gaat, ik met verlies verkoop.
Staat 'ie nu op 815
nee, traden is niets voor mij
Ik ook niet, te veel scamquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
SlimIk durf dat risico niet aan, maar als je het lukt wel goed gespeeld.
Je hebt goed opgelet in de klas bij Edquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Heb geen economische achtergrond, maar figuur laat een mogelijke ABC correctie, volgens de Elliot Wave theorie, zien op de hoofdtrend.
Nadat deze is voltooid, dus de retrace terug naar C, kan er weer verder gegaan worden met de hoofdtrend, oftwel, upward.
Nogmaals, geen economisch expert hier, vind alleen zulke grafieken interessant om te bestuderen en te bekijken. Probeer me meer en meer in te lezen in de materie. Grafiek kan er echter ook compleet naast zitten, want crypto.
Omdat ik mn nieuwe tv over een week moet betalenquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou je dan verkopen? Niet zo slim inderdaad.
Buy after breakout.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet in de klas bij Ed
Ik mis alleen nog de blue box in je verhaal.
Teringquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat ben ik toch een gore emo seller, had 1500 euro op kraken staan, dacht gisteren, als ik nou 2 eth hier van koop en hij stijgt, heb ik toch weer mooi paar honderd euro winst. Zo gezegd, zo gedaan, daalt het van 750 naar 700 terwijl ik mezelf heb beloofd dat als hij onder de 700 gaat, ik met verlies verkoop.
Staat 'ie nu op 815
twitter:iamjosephyoung twitterde op donderdag 18-01-2018 om 08:21:43Official: Chairman of South Korean Fair Trade Commission (Joong Ang, the largest mainstream media network in Korea)“Shutting Down Cryptocurrency Exchanges Is Realistically Impossible. Lack Proper Authority to Do So.”https://t.co/usMEbV62yZ reageer retweet
twitter:JackMallers twitterde op donderdag 18-01-2018 om 07:35:26@adam3us you're right, I can't keep up with the lightning speed, here ya go.another sticker won't hurt will it? ? https://t.co/X1cmLAkWCp reageer retweet
Ja, of BTC. Maar ik raad indd ETH aan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:42 schreef MeesterBier het volgende:
Dus als ik VEN wil aanschaffen, moet ik eerst ETH hebben? Ik begrijp t weer even niet.
ETH of BTC.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:42 schreef MeesterBier het volgende:
Dus als ik VEN wil aanschaffen, moet ik eerst ETH hebben? Ik begrijp t weer even niet.
BTC, BNB of ETH op Binance kan je VEN mee kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:42 schreef MeesterBier het volgende:
5000quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wat zie jij hier dan precies in?
Neequote:Op donderdag 18 januari 2018 10:42 schreef MeesterBier het volgende:
Hehe, laat me blij zijn met dit mooie kleurrijke grafiekjequote:Op donderdag 18 januari 2018 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet in de klas bij Ed
Ik mis alleen nog de blue box in je verhaal.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:24 schreef Greys het volgende:
LightningKiek dat filmpje dan.
twitter:JackMallers twitterde op donderdag 18-01-2018 om 07:35:26@adam3us you're right, I can't keep up with the lightning speed, here ya go.another sticker won't hurt will it? ? https://t.co/X1cmLAkWCp reageer retweet
koersen zijn t gevolg van menselijk handelen, dus t kan wel toepasbaar zijn denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:48 schreef piere het volgende:
TA kan interessant zijn. Mijn twijfel is of het toepasbaar is op een relatief nieuwe manier van koersen
True, TA is goed toepasbaar als het sentiment in de markt daarop handelt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:48 schreef piere het volgende:
TA kan interessant zijn. Mijn twijfel is of het toepasbaar is op een relatief nieuwe manier van koersen
Niet op coinbase kopen maar op GDAX.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:55 schreef piere het volgende:
Potjandrie, Nu nog ff uitzoeken hoe ik op coinbase wat aankoop en dat op binance gooi om er VEN van te kopen
Moet ik weer een nieuwe account aanmaken (zucht). Scheelt het veel?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niet op coinbase kopen maar op GDAX.
Is ook van coinbase maar dan goedkoper.
GDAX ziet er nog moeilijker uit. Is dat net zo eenvoudig?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niet op coinbase kopen maar op GDAX.
Is ook van coinbase maar dan goedkoper.
Ja als je haast hebt kun je het nu even via Coinbase doen maar dan raad ik wel aan om GDAX alvast op te zetten mocht je er nog een keer wat fiat in willen gooien.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:58 schreef piere het volgende:
[..]
Moet ik weer een nieuwe account aanmaken (zucht). Scheelt het veel?
Ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:58 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
GDAX ziet er nog moeilijker uit. Is dat net zo eenvoudig?
welcome to my lifequote:Op donderdag 18 januari 2018 09:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Staat 'ie nu op 815
Wtf, waarom riep iedereen 18 jan danquote:Op donderdag 18 januari 2018 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, wat.
January '18, niet 18th of January voor de aftrap van die campagne.
Nee, ik steek geen FIAT meer erin, al een tijdje niet meer. Ik schuif alleen tussen coins.quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Heb je zelf nog VEN of ICX ingekocht deze uitverkoop
Geen idee, waarom riep jij dat?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wtf, waarom riep iedereen 18 jan dan
Omdat de rest dat deedquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, waarom riep jij dat?
Nee, je moet enkel even een Binance account kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:42 schreef MeesterBier het volgende:
Niet bitonic gebruiken inderdaad, die hebben zo'n enorme winstmarge tussen aan/verkoopkoersen, gewoon ff geduld hebben en op coinbase / kraken halen. Die betalen ook prima snel uit naar je bankrekeningquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:59 schreef Patroon het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook goede ervaring met Coinbase. Je hoeft dan niet, zoals bij Bitonic, de BTC binnen 30min naar Bitonic te sturen (daardoor moet je bij Bitonic eerst van exchange -> wallet -> bitonic. Dan betaal je veel extra fee.
Bij coinbase kan je eerst het geld naar de coinbase wallet overmaken en dan omzetten naar euro's wanneer jij wil. Je kan daarbij ook kiezen voor LTC (goedkoper) en ETH. Volgens mij is de fee van coinbase ook lager dan bij Bitonic.
Gisteren het geld laten uitbetalen en vandaag al op mijn rekening
ik las wel dat er een maximum is wat je kan uitbetalen, klopt dat?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:59 schreef Patroon het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook goede ervaring met Coinbase. Je hoeft dan niet, zoals bij Bitonic, de BTC binnen 30min naar Bitonic te sturen (daardoor moet je bij Bitonic eerst van exchange -> wallet -> bitonic) Daardoor betaal je veel extra fee.
Bij coinbase kan je eerst het geld naar de coinbase wallet overmaken en dan omzetten naar euro's wanneer jij wil. Je kan daarbij ook kiezen voor LTC (goedkoper) en ETH. Volgens mij is de fee van coinbase ook lager dan bij Bitonic.
Ik zie maar de helft?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:14 schreef Ralphmeister het volgende:
VEN heeft nu ook echt op elke 5e decimal een wall staan van 40-60 BTC. Zo extreem was het toch niet?
het domme geld is er nog steeds......ik begrijp het nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:15 schreef tha_dark het volgende:
De topstijgers op cmc: BCC,TRX, XBG, XRP, etc. Deze markt.
BCC als in Bitconreeeeeeeeeekt?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:15 schreef tha_dark het volgende:
Afgelopen uren blijft er maar nieuws naar buiten lekken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:14 schreef Ralphmeister het volgende:
VEN heeft nu ook echt op elke 5e decimal een wall staan van 40-60 BTC. Zo extreem was het toch niet?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 0.00055 52,633 28.93651375 0.00054 71,160 38.26872660 0.00053 82,857 43.91265329 0.00052 68,097 35.34761642 0.00051 44,052 22.43140240 0.00050 122,491 61.00873574 0.00049 38,710 18.90465803 0.00048 76,932 36.72891195 0.00047 65,455 30.74110302 |
Die eerste ja. Het domme geld stroomt weer de markt op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
BCC als in Bitconreeeeeeeeeekt?
Of BCH BCC?
waardeloos.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:15 schreef tha_dark het volgende:
Gelukkig staat BTC nu lekker laag. Vorige week zouden daar 1,5 keer zoveel euro's voor nodig zijnquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:17 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
20% stijging is op dit moment zo'n 300BTC voor nodig.
Als we door de 47k gaan zie ik het ook binnen een paar uur richting 50k gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:17 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
20% stijging is op dit moment zo'n 300BTC voor nodig.
Lekker. Ik ben van -50 naar -30 procent gegaan vandaag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]M'n verlies over de afgelopen dagen is inmiddels gehalveerd!
me too......van 1800 euro verlies naar rond de 700 euro verlies....quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben van -50 naar -30 procent gegaan vandaag.
Ja zag ik ook, maar weet niet meer precies hoeveel...volgens mij 100k ofzo, iig niet iets waar ik mij nu druk over hoef te makenquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:14 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik las wel dat er een maximum is wat je kan uitbetalen, klopt dat?
U bent niet op de hoogte van de crash van de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:27 schreef crpytoshill het volgende:
maar als je verlies hebt dan heb je op de top gekocht?
ik bedoel dan heb je niet eerder dan een maand geleden gekocht. dus zo goed als de top.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
U bent niet op de hoogte van de crash van de afgelopen dagen?
Ja dat komt voor. Maargoed, als je vertrouwen hebt in je coin hebben die nog lang niet hun absolute top bereikt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:30 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik bedoel dan heb je niet eerder dan een maand geleden gekocht. dus zo goed als de top.
Ballen van staal moet je dan hebben als ie gezond verstand heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft er een hele rits opgekocht op de dip en nu met een nette x6 van de hand gedaan
Ja, of gewoon net in de business komen, en denken hee, leuke dip, kopen, en gelijk verkopen... maak je leuke winst.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ballen van staal moet je dan hebben als ie gezond verstand heeft.
Apart ding inderdaad, iets te veel vage exchanges ook waar je het kunt kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:30 schreef EggsTC het volgende:
Wtf is dit nou weer voor iets https://coinmarketcap.com/currencies/maker/#charts
De beste man had rond 2011 zijn eerste btc geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, of gewoon net in de business komen, en denken hee, leuke dip, kopen, en gelijk verkopen... maak je leuke winst.
Maargoed, ik twijfel een beetje aan het verhaal, want ik snap niet zo goed hoe je 6x kan gaan, er is geen coin 600% gestegen sinds de dip.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/#chartsquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, of gewoon net in de business komen, en denken hee, leuke dip, kopen, en gelijk verkopen... maak je leuke winst.
Maargoed, ik twijfel een beetje aan het verhaal, want ik snap niet zo goed hoe je 6x kan gaan, er is geen coin 600% gestegen sinds de dip, of ik mis hem?
Wel lachen inderdaad, dat je collega ineens zegt ik heb een keer 6 te pakken en jij hem dan de achtergrond van BCC moet vertellen, waarop op die snel met 500% winst verkoopt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik zie t, maar dit was toch die exitscam?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:39 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/#charts
Als je echt op laagste niveau hebt gekocht zelfs 1000%
Ik ben pas 3 dagen geleden ingestapt in de hele crypto curency.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:30 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik bedoel dan heb je niet eerder dan een maand geleden gekocht. dus zo goed als de top.
ja dat weet je ook van tevoren dat alles gaat crashen......quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:27 schreef crpytoshill het volgende:
maar als je verlies hebt dan heb je op de top gekocht?
Ze blijven gewoon bestaan als crypto, heeft het team ook zelf gezegd. Dus op zich was het wel een prima gok vanmorgen om te kopen op een exchange. Zijn nog genoeg mensen die er baat bij hebben dat de prijs omhoog gaat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik zie t, maar dit was toch die exitscam?
misschien koop je wel op de topquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:39 schreef UtopiaVolger het volgende:
Nou, wilde vandaag shoppen maar alles staat weer in het groen. Denderen we door of gaan we nog terugvallen. Niemand die het weet.
ik was in de veronderstelling dat de meesten hier al een tijdje in cryptos zaten. toch nog best veel 'nieuwelingen'quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:42 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja dat weet je ook van tevoren dat alles gaat crashen......
Dat bedoel ik haha. Het is echt roulette.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:42 schreef Predator38 het volgende:
[..]
misschien koop je wel op de top
gelijk de vuurdoop gehadquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik haha. Het is echt roulette.
Eventjes geduld nog, binnenkort komt ie echt niet meer boven de 10k!quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:26 schreef Zwansen het volgende:
Een echt harde stijging blijft nog wel achterwege.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
BTC is zo klein dat het effect op de economie nihil is. Maar geduld, zou ik zeggen. Het zal niet in een rechte lijn zakken, dat is nooit.
grafiek lijkt best veel op de top van 2013.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:48 schreef MAHL het volgende:
Ja of dit is de dead cat bounce he. Wie zal het zeggen.
zitten hele grote bedrijven achter ook he, die willen de prijs laag houden ivm de nodes die er gaan komen ???quote:
Die Nodes gaan vies veel geld opleveren verwacht ik voor de whales....quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zitten hele grote bedrijven achter ook he, die willen de prijs laag houden ivm de nodes die er gaan komen ???
Ik denk het wel, goed positie nemen in stabiele coins die niet -50% gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:44 schreef EggsTC het volgende:
De bodem van deze dip is wel gezien. ik geloof niet dat het nog verder terug gaat zakken dan gister.
Jij denkt dat het nog verder gaat zakken ja?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk het wel, goed positie nemen in stabiele coins die niet -50% gaan.
Nu is het moment om je strategie te bepalen voor de komende weken
Daar is zo'n dip wel goed voor ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nog 1 keer FUD van banken en/of regeringen en we zakken wel ff door het ijs denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij denkt dat het nog verder gaat zakken ja?
Dat was mijn insteek vanaf het begin..werkt tot nu toe redelijk goedquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar dat verbod hebben we nu ook al 15 keer van china gehoord ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:56 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nog 1 keer FUD van banken en/of regeringen en we zakken wel ff door het ijs denk ik.
maar nu is er al zo gigantisch veel FUD geweest, meer regulering, zelfs geruchten van een verbod, BCC exit, main stream media die erover gingen berichten etc etc
Nog meer eruit gehaald?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:59 schreef Patroon het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook goede ervaring met Coinbase. Je hoeft dan niet, zoals bij Bitonic, de BTC binnen 30min naar Bitonic te sturen (daardoor moet je bij Bitonic eerst van exchange -> wallet -> bitonic) Daardoor betaal je veel extra fee.
terwijl de overheden het juist meer gaan adopteren, ze moeten wel......quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dat verbod hebben we nu ook al 15 keer van china gehoord ofzo.
Noooooquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:55 schreef EggsTC het volgende:
Alstie nog verder terugvalt zal hij naar de 7K gaan... ik vind het wel genoeg geweest zo.
23BTC heb je een thundernode.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zitten hele grote bedrijven achter ook he, die willen de prijs laag houden ivm de nodes die er gaan komen ???
Nog bedankt voor het aanraden van de website die je me per DM had verstuurd. Net daar besteld en alles ging erg vlot en gemakkelijkquote:
Bitconnectquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Heeft er iemand dan nog een of andere obscure coin waar ik ¤ 1.000 in kan stoppen en die dan over een jaar x250 is
bitcoinquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Heeft er iemand dan nog een of andere obscure coin waar ik ¤ 1.000 in kan stoppen en die dan over een jaar x250 is
TrumpCoinquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
ik heb kneiter hard gelachen thnx... en sterktequote:Op donderdag 18 januari 2018 09:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Staat 'ie nu op 815
de goedkoopste coin kopen. Die heeft het meeste kans om heel hoog te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Je kunt niet bij alles meezitten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef MAHL het volgende:
Jaartje terug had iemand het over Sia coin die hij ging minen ik dacht 'nee dat is niks' maar nu was dat dus x250 gegaan.
Achja.
zijn echt enorm veel coins die een jaar geleden nog bijna niets waard warenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef MAHL het volgende:
Jaartje terug had iemand het over Sia coin die hij ging minen ik dacht 'nee dat is niks' maar nu was dat dus x250 gegaan.
Achja.
REPquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Misschien ook handig om het instap moment er bij te melden...in de min als je al een paar maand in de crypto zit is slechtquote:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:12 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik heb kneiter hard gelachen thnx... en sterkte
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:24 schreef descon het volgende:
[..]
Misschien ook handig om het instap moment er bij te melden...in de min als je al een paar maand in de crypto zit is slecht
Daags voor de crash ingestapt met 1000 euro.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:24 schreef Geralt het volgende:
Dat is wel 1/3de van mn inleg van begin deze week
Tron, op tijd uitstappen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Jij kan 1/3de niet vertalen naar 33% zo uit je hoofd?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:26 schreef descon het volgende:
Misschien ook handig als mensen de procenten melden in hun winst / verlies
Ik dacht dat het hetzelfde was. Toen ik mij op gdax wilde registreren maakte debrowser er automagisch coinbase vanquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja als je haast hebt kun je het nu even via Coinbase doen maar dan raad ik wel aan om GDAX alvast op te zetten mocht je er nog een keer wat fiat in willen gooien.
[..]
Ja.
50 euro ingezet, nu op 130.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:28 schreef MAHL het volgende:
In fiat heb ik inleg ( ¤ 1k) + winst ( ¤ 2k) uitgekeerd. Staat uiteraard nog wel in mijn wallet voor als ik ergens wil instappen. Coins die ik nu nog heb zijn dan ook pure winst.
En jullie
Ik heb er geld inzitten...quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:28 schreef MAHL het volgende:
In fiat heb ik inleg ( ¤ 1k) + winst ( ¤ 2k) uitgekeerd. Staat uiteraard nog wel in mijn wallet voor als ik ergens wil instappen. Coins die ik nu nog heb zijn dan ook pure winst.
En jullie
inleg eruit halen gaat ten koste van toekomstige winstenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:28 schreef MAHL het volgende:
En jullie
Anycoin kan je nog proberenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:32 schreef ToT het volgende:
Mijn vriendin wil nu ook voor een paar tientjes ff uitproberen, maar:
Litebit neemt ff geen nieuwe accounts aan.
Op Bitonic moet je minimaal ¤200 kopen.
Op Coinbase komt ze niet door de verificatie heen omdat ze een buitenlands paspoort heeft.
Op Kraken is de verificatiefunctie tijdelijk disabled.
Op BTCdirect hebben ze het minimumbedrag tijdelijk verhoogd naar ¤250 waar je pas achter komt als je echt coins probeert te kopen na verificatie van je ID.
Delta app op je telefoon downloaden, op Binance naar je order history gaan en op basis van de informatie die je daar ziet de transactie toevoegen op Delta.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:31 schreef piere het volgende:
Ik heb net VEN gekocht op binance maar geen idee hoe ik nou zie of ik in de plus of min sta
Jij kan toch voor haar kopen als het om een klein bedrag gaat? Stort ze het naar jou, jij koopt het voor haar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:32 schreef ToT het volgende:
Op Coinbase komt ze niet door de verificatie heen omdat ze een buitenlands paspoort heeft.
Op BTCdirect hebben ze het minimumbedrag tijdelijk verhoogd naar ¤250 waar je pas achter komt als je echt coins probeert te kopen na verificatie van je ID.
bitcoinmeester.nl, zelf net voor 50 euro aan ETH gekocht, hele proces van betalen met iDEAL tot het aankomen op Binance duurde 15 minuten. Erg fijne eerste ervaringquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:32 schreef ToT het volgende:
Zeker weten dat het geen foutje is ? Zou vervelend zijn als je ineens moet terug lappen en je crypto is gedaald naar 1000 euroquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Krijg de schijt ik maak geen grapje krijg opeens 2000 euro op mijn rekening van de Belastingdienst. "Teveel betaald" staat er bij. Nog nooit meegemaakt. Cryptooooooooo
ik had vorige week ook zo'n grapje......hadden ze gegevens bij de belasting opgevraagd maar dat klopte helemaal niet, scheelt mij 2500 euro dit jaarquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Krijg de schijt ik maak geen grapje krijg opeens 2000 euro op mijn rekening van de Belastingdienst. "Teveel betaald" staat er bij. Nog nooit meegemaakt. Cryptooooooooo
ja hou er wel ff rekening mee dat t een voorlopig correctie is...quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ja dit klopt, moest vorige week een behoorlijk bedrag betalen maar was dus teveel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef descon het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen foutje is ? Zou vervelend zijn als je ineens moet terug lappen en je crypto is gedaald naar 1000 euro
Tenzij je die 2k kan aftikken als er een narekening komt
Zat ik ook aan te denken, maar het liefst hebben we dat zij gewoon helemaal haar ding heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij kan toch voor haar kopen als het om een klein bedrag gaat? Stort ze het naar jou, jij koopt het voor haar.
Gaan we naar kijken!quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
bitcoinmeester.nl, zelf net voor 50 euro aan ETH gekocht, hele proces van betalen met iDEAL tot het aankomen op Binance duurde 15 minuten. Erg fijne eerste ervaring
Anycoin is tevens 100 euro minimum.
Bytecoin misschien nog? Musicoin?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Lekker hahahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:34 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik had vorige week ook zo'n grapje......hadden ze gegevens bij de belasting opgevraagd maar dat klopte helemaal niet, scheelt mij 2500 euro dit jaar![]()
Had ik vorige week ook 😁 ¤5800 retour op de zaak. Gelijk in crypto gepompt, maar na het bloedbad nog ongeveer 2/3 van over nu.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
bijna alle coins die alleen op Yoshit zittenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bytecoin misschien nog? Musicoin?
Dat is anycoindirect ja. Hier heb ik tot nu toe het vaakst besteld, echter zijn nieuwe registraties momenteel volgens mij gesloten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar het liefst hebben we dat zij gewoon helemaal haar ding heeft.Is wat makkelijker.
[..]
Gaan we naar kijken!Thx!
En Anycoin, is dat anycoindirect? http://www.bitcoins-kopen.info/anycoindirect/
Als je het naar haal wallet verstuurd is het toch ook van haar?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar het liefst hebben we dat zij gewoon helemaal haar ding heeft.Is wat makkelijker.
[..]
Gaan we naar kijken!Thx!
En Anycoin, is dat anycoindirect? http://www.bitcoins-kopen.info/anycoindirect/
inleg eruit halen scheelt wel stress bij dagen dat het hard naar beneden gaat. Daardoor kan je ook rationelere keuzes maken (en ja er zijn uitzonderingen). Jouw redenatie klopt wel, maar dan kan je nooit winst nemen, dus heb je er uiteindelijk ook niets aan. Helemaal niet zo gek om tussendoor eens wat te pakken, zolang je er maar genoeg in laat staan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inleg eruit halen gaat ten koste van toekomstige winsten
Komt wel goed ben een brave hodler geweest deze week. :pquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja hou er wel ff rekening mee dat t een voorlopig correctie is...
kan zo zijn dat je bij de 'definitieve' aanslag/correctie... terug moet betalen
maarja je CRYPTO die je er nu van kunt kopen is dan wss x2-20
Inleg eruit halen voorkomt verliezen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajjjjjjj! "Free money" komt nog wel goed.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:36 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook 😁 ¤5800 retour op de zaak. Gelijk in crypto gepompt, maar na het bloedbad nog ongeveer 2/3 van over nu.
Wat vind je er zelf van? Wat is het?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:37 schreef BaasJ04 het volgende:
Even jullie mening? Wat denken jullie van dit:
https://symmetry.fund/
Ai, fiscale nachtmerrie dit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:36 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook 😁 ¤5800 retour op de zaak. Gelijk in crypto gepompt, maar na het bloedbad nog ongeveer 2/3 van over nu.
Als ze nog op Binance staan is de menu optie Funds -> Deposits and Withdrawals de makkelijkste manier.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:31 schreef piere het volgende:
Ik heb net VEN gekocht op binance maar geen idee hoe ik nou zie of ik in de plus of min sta
ja GVD mooi advies waar je niks mee kunt iddquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:36 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Dat is anycoindirect ja. Hier heb ik tot nu toe het vaakst besteld, echter zijn nieuwe registraties momenteel volgens mij gesloten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ai, fiscale nachtmerrie dit.
Als ik het goed lees en snap:quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Wat is het?
Als ze winst garanderen is het een ponzi, winst is nooit te garanderen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:43 schreef BaasJ04 het volgende:
[..]
Als ik het goed lees en snap:
• elke maand 50% van de winst uitbetaald naar je etherium wallet, de rest wordt mee getrade
• Zelf geen research nodig in ICO's
Verder ziet alles er wel betrouwbaar uit - maar dat is denk ik ook mijn valkuil. Vandaar ook de vraag naar mensen die het allemaal iets meer snappen.
maar ik ben bereidt mn 600fiat + alle weken minen op ETN te verliezen...quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:38 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Inleg eruit halen voorkomt verliezen.
Ok Hans, duidelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
maar ik ben bereidt mn 600fiat + alle weken minen op ETN te verliezen...
ik zag 600 naar 1200euro gaat en gisteren dus 500 aantikken dus had ik 1/6e verlies
gewoon lekker niks gedaan (wilde zelfs bijkopen op de dip, maar fiat op) nu staat t weer op 740
dus overal 600 - 1200 - 500 - 700+ nogsteeds winst
mn planning is verkopen rond December 2018 heel veel fiat pakken en half januari 2019
tijdens de crash weer inkopen, het enige wat ik niet vooraf weet is hoe t te optimaliseren
ik zou dit meerdere keren per jaar kunnen herhalen, maar daar is ETN nog te jong voor
met inweze te weinig statistieken / info om een goede voorspelling te maken
Mwah. Gisteren deel ETH er uit gehaald op een koers van ¤ 700. Had niet gemoeten gelet op dit herstel. Aan de andere kant heb ik destijds voor ¤ 14k deel BTC verkocht, dus dat is wel weer goed.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles of nietsquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:38 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Inleg eruit halen voorkomt verliezen.
Je beseft dat het geld op de exchange in de wallet ook echt van jou is hé?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:53 schreef MAHL het volgende:
Maar voelt wel prettig dat ik nu geen verlies meer kan maken.
YOLOOOOOquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles of niets
Ik heb m'n inleg al afgeschreven
En toch is het zeer prettig als je dit een beetje los kan laten. Je slaapt namelijk niet meer wanneer je jaarsalarissen ziet komen en gaan in korte periodesquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:59 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je beseft dat het geld op de exchange in de wallet ook echt van jou is hé?
Paper profits/losses zijn ook gewoon echt van jou.
Als je jezelf druk gaat maken om een crash zoals deze week dan heb je sowieso teveel geld in crypto zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:01 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En toch is het zeer prettig als je dit een beetje los kan laten. Je slaapt namelijk niet meer wanneer je jaarsalarissen ziet komen en gaan in korte periodes
Ja bizar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef BakkenKappen het volgende:
TRON knalt zo de top 10 weer in
TIP:quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Zucht
Op 't werk kan ik geen order plaatsen op Binance (Chrome)
Via mobiel loopt alles de hele tijd vast en crasht de hele website.
Het enige dat ik wil is een buy ordertje zetten op BTC voor als 'ie weer iets zaktwat een zooi
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef BakkenKappen het volgende:
TRON knalt zo de top 10 weer in
ik was de eerste dag ook niet echt heel blij maarja.....was net ingestapt,quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:03 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Als je jezelf druk gaat maken om een crash zoals deze week dan heb je sowieso teveel geld in crypto zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |