grafiek lijkt best veel op de top van 2013.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:48 schreef MAHL het volgende:
Ja of dit is de dead cat bounce he. Wie zal het zeggen.
zitten hele grote bedrijven achter ook he, die willen de prijs laag houden ivm de nodes die er gaan komen ???quote:
Die Nodes gaan vies veel geld opleveren verwacht ik voor de whales....quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zitten hele grote bedrijven achter ook he, die willen de prijs laag houden ivm de nodes die er gaan komen ???
Ik denk het wel, goed positie nemen in stabiele coins die niet -50% gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:44 schreef EggsTC het volgende:
De bodem van deze dip is wel gezien. ik geloof niet dat het nog verder terug gaat zakken dan gister.
Jij denkt dat het nog verder gaat zakken ja?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk het wel, goed positie nemen in stabiele coins die niet -50% gaan.
Nu is het moment om je strategie te bepalen voor de komende weken
Daar is zo'n dip wel goed voor ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nog 1 keer FUD van banken en/of regeringen en we zakken wel ff door het ijs denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij denkt dat het nog verder gaat zakken ja?
Dat was mijn insteek vanaf het begin..werkt tot nu toe redelijk goedquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar dat verbod hebben we nu ook al 15 keer van china gehoord ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:56 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nog 1 keer FUD van banken en/of regeringen en we zakken wel ff door het ijs denk ik.
maar nu is er al zo gigantisch veel FUD geweest, meer regulering, zelfs geruchten van een verbod, BCC exit, main stream media die erover gingen berichten etc etc
Nog meer eruit gehaald?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:59 schreef Patroon het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook goede ervaring met Coinbase. Je hoeft dan niet, zoals bij Bitonic, de BTC binnen 30min naar Bitonic te sturen (daardoor moet je bij Bitonic eerst van exchange -> wallet -> bitonic) Daardoor betaal je veel extra fee.
Bij coinbase kan je eerst het geld naar de coinbase wallet overmaken en dan omzetten naar euro's wanneer jij wil. Je kan daarbij ook kiezen voor LTC (goedkoper) en ETH. Volgens mij is de fee van coinbase ook lager dan bij Bitonic.
Gisteren het geld laten uitbetalen en vandaag al op mijn rekening
terwijl de overheden het juist meer gaan adopteren, ze moeten wel......quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dat verbod hebben we nu ook al 15 keer van china gehoord ofzo.
Noooooquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:55 schreef EggsTC het volgende:
Alstie nog verder terugvalt zal hij naar de 7K gaan... ik vind het wel genoeg geweest zo.
23BTC heb je een thundernode.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zitten hele grote bedrijven achter ook he, die willen de prijs laag houden ivm de nodes die er gaan komen ???
Nog bedankt voor het aanraden van de website die je me per DM had verstuurd. Net daar besteld en alles ging erg vlot en gemakkelijkquote:
Bitconnectquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Heeft er iemand dan nog een of andere obscure coin waar ik ¤ 1.000 in kan stoppen en die dan over een jaar x250 is
bitcoinquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
Heeft er iemand dan nog een of andere obscure coin waar ik ¤ 1.000 in kan stoppen en die dan over een jaar x250 is
TrumpCoinquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:09 schreef MAHL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |