quote:Helaas kan het mogelijk zijn dat jouw order via China warehouse verzonden is door een systeembug. Voor degene die hun order wel ontvangen hebben: Mocht jouw pakketje enige import tax hebben, dan zal deze vergoed worden
middels door een fee op jouw GB wallet of naar jouw originele betaalmethode mits je het kunt aantonen met het taxbonnetje.
We hebben ondervonden dat bepaalde orders niet zijn aangekomen en daarom zullen wij deze orders onmiddelijk opnieuw verzenden vanuit UK-03 warehouse. Dit kan even duren door het systeemproces.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit probleem en het ongemak dat het oplevert. De syteembug is nu opgelost en toekomstige orders zullen hier geen last meer van hebben.
In het onwaarschijnlijke geval, wanneer de tax het bedrag van de order overschrijdt contacteer ons (support@gearbest.com), zodat we dit meteen kunnen onderzoeken en oplossen.
Nogmaals onze excuses en hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor de betrokkenen en hopelijk ontvang je jouw pakketje zo spoedig mogelijk.
Zie eerdere message:quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef Gearbest het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef el_frigo het volgende:
Beste Gearbest,
Vandaag nog eens gekeken naar de tracking info. Deze stond (eer)gisteren op waiting for flight. Inmiddels blijkt deze te zijn gereset en staat er alleen nog maar:
2018-01-08 16:10:00 Customer data received Southall
Zou jij willen nakijken waar het pakketje is?
Het oorspronkelijke pakket is in geen enkel tracking systeem meer te vinden.
Ik begin mij wel zorgen te maken.
Heb je voor mij de gegevens?
De bestelling is W1710151628507699 met oorspronkelijk tracking/reference number 13915023891831F en dateert van ...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 9 januari 2018 08:59 schreef el_frigo het volgende:
[..]
Dank voor je bericht en inspanning! Ik heb inderdaad een bevestiging van Gearbest dat ze de vaccuum als resend hebben aangeboden. Hij is verzonden. Tracking number: 3268942091,shipping method: DPDUK1. Vooralsnog Origin/Destination unknown.
Wordt dat nog geüpdatet?
Graag gedaan en onze excuses voor het zo lang moeten wachten....
Fijn dat de resend in ieder geval geregeld is. Ik zie ook dat je tracking code sinds gisteren werkt. Wat ook goed nieuws is dus dan is deze al verzonden.
Dit is bijna altijd tijd en dit zal waarschijnlijk niet worden geupdate, maar dat is iets om je geen zorgen over te maken
Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.quote:Dear Valued Customer,
Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Kindly wait for your package to arrive.
We sincerely appreciate your patience and kind support.
Best regards,
Support center
Gearbest Customer Service
Vanochtend ook dezelfde mail gehad. Track: 5998519252 geeft geen verandering.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:17 schreef Viertakt het volgende:
[..]
Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.
track:5997740100
Een generieke mail dus?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:35 schreef E_Cartman het volgende:
[..]
Vanochtend ook dezelfde mail gehad. Track: 5998519252 geeft geen verandering.
Deze email gehad over alle bestellingen welke ik in de laatste weken heb besteld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:17 schreef Viertakt het volgende:
Dit valt zojuist in mn inbox.
[..]
Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.
track:5997740100
Bij mij is deze wel actief. Je pakketjes is wel onderweg en is nu in Polen. Vanaf Polen gaat het naar Nederland en dit zal tevens de laatste tracking update zijn helaas....quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:26 schreef _MsG_ het volgende:
Nog even benieuwd naar een andere order van mij die ook de 30 dagen al aantikt en waarbij ik bij tracking 'not found' krijg.
Wat ik zover kan zien lijkt het er op dat het met de stoomlocomotief uit China hierheen gaat, dus wellicht verklaart dat het een en ander aan onzichtbare tracking?
Anyways:
Orderdatum: Dec 07, 2017 09:50:33 AM
Product: FuriBee F60 4K WiFi Action Camera
Ordernummer: W1712070950338086
Tracking nummer: RX800682703CN
Verzendmethode: NLPONRA
Dit geldt alleen voor nieuwe orders en je pakketjes zijn onderweg. Je pakketjes worden met de trein verstuurd en dit is een heel langzame verzendmethode. De langzaamste die we hebben denk ik wel. De pakketje komen aan alleen duurt het heel erg lang....quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef benkruk het volgende:
[..]
Ik heb deze mail vandaag ook gekregen van 3 van mijn orders geplaatst in 2017.
Het betreft de volgende bestellingen:
Orderdatum: Dec 23, 2017 03:35:26 AM
Product: aqara window door sensor (2x)
Ordernummer: WB1712231735261683
Tracking nummer: RX802164613CN
Verzendmethode: NLPONRA
Orderdatum: Dec 23, 2017 03:31:31 AM
Product: Aqara Temperature Humidity Sensor (2x)
Ordernummer: WWB1712231731327554
Tracking nummer: RX802171000CN
Verzendmethode: NLPONRA
Orderdatum: Dec 11, 2017 14:43:14 PM
Product: Aqara Temperature Humidity Sensor (2x) + Aqara Smart Wireless Switch (1x)
Ordernummer: WWP1712111443147457
Tracking nummer: RX801087124CN
Verzendmethode: NLPONRA
Hoe zit het nu met mijn bestellingen? Ik vind het ondertussen ook al aardig lang duren eigenlijk. Zeker de bestelling van 11 december.
Dit is vrij normaal. Bij sommige duurt dit een paar dagen en bij andere 2,5 week. De reden daarvan weet ik ook niet, maar het verschilt steeds per pakket....quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:06 schreef cobex het volgende:
[..]
Hai Gearbest, is het normaal dat dit reeds 13 dagen 'in clearance' is? Lijkt mij onwaarschijnlijk lang...
Ah oke, ik wist niet dat het over die resend ging. Mijn excuses.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:48 schreef el_frigo het volgende:
[..]
Zie eerdere message:
[..]
De bestelling is W1710151628507699 met oorspronkelijk tracking/reference number 13915023891831F en dateert van ...
.. 17 oktober 2017!
Dit komt zeker met de trein. Heb je voor mij ook nog het tracking nummer. Dan ga ik er naar kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 01:34 schreef empino het volgende:
hallo Gearbest,
ergens in november al een raspberry pi besteld, maar misschien sneeuwt het toch te hard onderweg?
paar keer met de klantenservice contact gehad maar kom niet veel verder.
Nov 26, 2017 13:04:53 PM
Order number: WW1711261304533360
Shipping method: FZRAMYT
komt sowieso met de trein volgens mij?
hoor graag! dank alvast,
quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:24 schreef mikeoo het volgende:
Pakket blijft staan op Poland Sorting Center ZOBL07. Hoop dat jullie meer info hebben waar het is.
- Orderdatum: 29-11-2017
- Product:YWXLight E27 LED Flame Effect Light Bulb AC 85 - 265V
- Ordernummer: W1711290023523946
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800645440CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Sinds 30-12-2017 geen beweging meer in het pakket.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Dit is ook de laatste tracking update die je krijgt. Je pakketje is onderweg naar Nederland en we verwachten dat deze spoedig geleverd zullen worden. Dit is helaas een heeeeeeeeel langzame verzendmethode... De verwachting is wel dat ze snel aan zullen komen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:13 schreef ebutyouyou het volgende:
Ha Gearbest!
Mijn pakketje was zo'n 3 weken geleden al in Polen, maar ik heb hem nu nog steeds niet binnen. Weet jij waar die uithangt?
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: * Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER
*Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE
*2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: nog niet binnnen
Geen bericht gehad over een refund/resend? Ik ga dit in ieder geval even regelen!quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:17 schreef Viertakt het volgende:
Dit valt zojuist in mn inbox.
[..]
Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.
track:5997740100
quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:35 schreef E_Cartman het volgende:
[..]
Vanochtend ook dezelfde mail gehad. Track: 5998519252 geeft geen verandering.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:41 schreef Viertakt het volgende:
[..]
Een generieke mail dus?
Hoewel ik al die tijd mijn rust heb proberen te behouden mbt deze problematische verzending, en daarvoor een dikke duim omhoog voor onze FOK!-gearbest medewerker, die zorgt voor een optimale communicatie.
Maar als nu GB-china support onnodig verwarring gaat schoppen om tijd te rekken ben ik er wel klaar mee.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:51 schreef shadi het volgende:
[..]
Deze email gehad over alle bestellingen welke ik in de laatste weken heb besteld.
Leuk ook die generieke emails, zie je niet bij welke order ze horen
Ik denk dat het komt, omdat ik ze toegang heb gegeven tot mijn lijst met order problemen. Ik gok dat ze iedereen nu een mail daarvoor sturen. Ik hou alles netjes bij vandaarquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:23 schreef _MsG_ het volgende:
Ik wilde net berichten over precies dezelfde mail, maar ben dus niet de enige. Knap dat ze blijkbaar zelf de tracking niet inzichtelijk hebben maar toch een bepaald reukorgaan hebben ontwikkeld die kan vertellen dat het product toch echt in mijn land van aankomt is. Gaarne word ik dan als klant ook op de hoogte gehouden van deze reukmethodiek en kunnen ze mij periodiek vertellen waar het pakketje is. Een mooie naam voor deze innovatie zou bijvoorbeeld 'tracking' kunnen zijn.
in het vorige topic was er een anders site waar je hem kon trackenquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.dpd.com/tracking/(lang)/nl_NL
Maar hij is niet te vinden
Hij is al te volgen..... Geduld is vaak een schone zaakquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:11 schreef robinjoo1 het volgende:
enig idee wanneer ik mijn order kan volgen faryaa
3334005233 DPDUK1
Jan 14, 2018 03:10:09 AM CST
Tracking Number: RN434466937CNquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit komt zeker met de trein. Heb je voor mij ook nog het tracking nummer. Dan ga ik er naar kijken.
[..]
De laatste tracking dateert van 19-12-2017 dat deze uit Polen is vertrokken. We verwachten dat deze nog aankomt, maar ga dit doorgeven. Op die manier krijg je naar alle waarschijnlijkheid een deadlinequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:54 schreef empino het volgende:
[..]
Tracking Number: RN434466937CN
dank alvast!
Gebruik deze link van de Dibea C17 2-in-1 Wireless Vacuum Cleaner met coupon code: GBDBC7quote:
Dat ga ik voor je navragen. Zou wel dan het volledige lijstje in willen vullenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:49 schreef Jarizlalala het volgende:
Mijn order: RS988812519NL
Staat al een week op: The item has been processed in the country of destination.
Wat is er mee aan de hand?
Bij mijn lokale postnl punt kunnen ze mij er niets over vertellen...
Yes and already some old news, because I explained this already in previous post . They got insight in my personal sheet with all the shipping orders and they send everyone the same e-mail.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:22 schreef g.popovici het volgende:
ear Valued Customer,
Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Kindly wait for your package to arrive.
We sincerely appreciate your patience and kind support.
Best regards,
Support center
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
This is a fake message. I'm sure that the package is in clearance from 04.01. The tracking module works great on dpd.co.uk and all our parcels are in clearance. When will go out from clearance, will go to Hub 4 UK and then come to the destination country. Takes 2-5 days from UK to delivery.
Thanks that is fine. If you need an discount code. Let me know.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef g.popovici het volgende:
Yes. No problem. Don't worry. I'm very enthusiastic, not upset and I want to thank you very much for you help and GearBest for their best prices. I will continue to buy from gearbest! Other parcel just arrived.
Super en veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:27 schreef THEFXR het volgende:
bravo gearbest, ik had mijn order met tracking binnen 7 dagen thuis
Super. Veel goed nieuws vandaag en altijd fijn om te horen. Veel plezier ermee. Hou je portemonnee maar in de gaten danquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef sjoerdvdijk het volgende:
Jaa, ik heb gister mijn 2 xiaomi gateways binnen gekregen en dat inderdaad binnen een week!
Top!(alhoewel slecht nieuws voor mn vriendin) zal nu nog meer gaan bestellen.
Dank! En met Priority Line een kleine kans/ Geen douane kosten toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:27 schreef Gearbest het volgende:
Gebruik deze link van de Dibea C17 2-in-1 Wireless Vacuum Cleaner met coupon code: GBDBC7
Dan kom je uit op een prijs van ¤79,52
De kans is zo goed als nihil als je besteld via Priority Line inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dank! En met Priority Line een kleine kans/ Geen douane kosten toch?
Ik ga dit doorgeven en dan moet het in orde komen. Je 60 dagen zijn ook voorbij dus ga er werk van maken. Je zult hier spoedig een bericht over ontvangen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:47 schreef AdamL1 het volgende:
Beste Gearbest,
Ik wacht nu 2 maanden op de volgende bestelling. Wellicht is het mogelijk om even te controleren wat de status is? Helaas is de winter wel haast voorbij.
Hartelijk dank!
- Orderdatum: Nov 18, 2017
- Product: Xiaomi Casual Solid Color Down Jacket
- Ordernummer: W1711180928299614
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169652
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:27 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De laatste tracking dateert van 19-12-2017 dat deze uit Polen is vertrokken. We verwachten dat deze nog aankomt, maar ga dit doorgeven. Op die manier krijg je naar alle waarschijnlijkheid een deadline
[..]
Je zou hier enkele dagen terug al een bericht/ticket gehad over moeten hebben. Daarin moet je de keuze voor een resend of refund bevestigen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef dublex het volgende:
Volgens mij zijn bij mij de 60 dagen voorbij wat gaat er nu gebeuren?
Super!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:24 schreef empino het volgende:
[..]
dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
Nee ik heb 7 dagen geleden een voorstel gehad van terug betaling en wanneer hij alsnog binnenkomt moet ik het terug betalen. Op deze manier kan ik geen nieuwe bestellen, als over 6 maanden de printer binnenkomt moet ik dus nog een keer betalen. Dat lijkt mij toch een ander voorstel dan resend of refund.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou hier enkele dagen terug al een bericht/ticket gehad over moeten hebben. Daarin moet je de keuze voor een resend of refund bevestigen.
Dan weiger je die dan toch aan de deur? Of vraag je verzendkosten van gearbest en stuur je hem terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:23 schreef dublex het volgende:
[..]
Nee ik heb 7 dagen geleden een voorstel gehad van terug betaling en wanneer hij alsnog binnenkomt moet ik het terug betalen. Op deze manier kan ik geen nieuwe bestellen, als over 6 maanden de printer binnenkomt moet ik dus nog een keer betalen. Dat lijkt mij toch een ander voorstel dan resend of refund.
Thank you for placing order with us.
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.
Normally there will be updated information online once the package arrives at a major transfer station.
We are contacting the shipping company and asking them help to track the package from their end now.
We will provide further information for you once we get any feedback.
Could you please kindly give us 7-15 working days for investigation?
We can understand your concern in this situation.
As you are a valuable customer, we would like to make an exception this time to solve the isseu for you.
After reviewing your issue in detail, we can offer a full refund of remain 213.58 USD on your original payment account.
If you can receive the package later, we sincerely hope you can repay the refund for us.
Could you please kindly confirm if we can go ahead to arrange this option for you?
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Great thanks to your kind understanding and patience.
Best Regards
Gala
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Je hebt dus inderdaad bericht gehad.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:23 schreef dublex het volgende:
[..]
Nee ik heb 7 dagen geleden een voorstel gehad van terug betaling en wanneer hij alsnog binnenkomt moet ik het terug betalen. Op deze manier kan ik geen nieuwe bestellen, als over 6 maanden de printer binnenkomt moet ik dus nog een keer betalen. Dat lijkt mij toch een ander voorstel dan resend of refund.
Thank you for placing order with us.
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.
Normally there will be updated information online once the package arrives at a major transfer station.
We are contacting the shipping company and asking them help to track the package from their end now.
We will provide further information for you once we get any feedback.
Could you please kindly give us 7-15 working days for investigation?
We can understand your concern in this situation.
As you are a valuable customer, we would like to make an exception this time to solve the isseu for you.
After reviewing your issue in detail, we can offer a full refund of remain 213.58 USD on your original payment account.
If you can receive the package later, we sincerely hope you can repay the refund for us.
Could you please kindly confirm if we can go ahead to arrange this option for you?
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Great thanks to your kind understanding and patience.
Best Regards
Gala
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Kan je mij de invoice sturen van de douanekosten via een PM. Dan ga ik er achteraan.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef Quinten14 het volgende:
Beste gearbest,
Ik heb mijn order helemaal goed binnen gekregen op 50 euro douanekosten na.
Ik heb registered airmail gekozen als verzendings methode.
Ik zou dit graag vergoed willen.
- Orderdatum: 27 december 2017
- Product: xiaomi mi a1 4g phablet global version
- Ordernummer: WP1712271532125886
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RF513609624SG
- Verzendmethode: registered air mail
- Probleem: 50 euro douane kosten
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Dankjewel!
Aan de verzendkosten kan ik zelf niks doen. Ik kan wel een coupon aanvragen voor je product.quote:Op zondag 21 januari 2018 00:40 schreef boi92 het volgende:
Hallo,
Ik zou graag wat inkt willen bestellen voor mijn pen maar helaas zijn de verzendkosten duurder dan het product zelf. Valt hier iets aan te doen?
https://www.gearbest.com/pen-pencils/pp_1243349.html
Alvast Bedankt!
Hallo gearbest,quote:Op zondag 21 januari 2018 05:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je hebt dus inderdaad bericht gehad.
Daar staat toch of je akkoord wilt gaan met de vraag of je alsnog wilt betalen als je je order ontvangt(in geval van toch nog graag je order zou willen ontvangen). Daar hoef je niet mee akkoord te gaan. Je kan het pakketje dan gewoon weigeren aan de deur en hoeft dan niks te betalen, want je hebt je refund dan allang gekregen.
[..]
Kan je mij de invoice sturen van de douanekosten via een PM. Dan ga ik er achteraan.
[..]
Aan de verzendkosten kan ik zelf niks doen. Ik kan wel een coupon aanvragen voor je product.
Jahoor dat is prima. Ik ga het wel alvast doorgeven. Dan krijg je daar een bericht/ticket over en kan je daar ook direct de invoice uploaden.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:26 schreef Quinten14 het volgende:
[..]
Hallo gearbest,
ik ben nog geen 7 dagen lid van fok forums dus ik kan nog geen pm's sturen.
Is het oke als ik over 6 dagen een pm stuur?
-Quinten
Ik heb op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket of wat dan ook staan betreffende deze order, waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.quote:Thank you very much for recent order on gearbest!
We have sent you a new message entitled 'Please confirm your Gearbest order for payment verification (Order Number: WP1801201317367637)' in your gearbest account.
Please view and reply us here on this link: https://support.gearbest.com
Once we have received your reply, we will typically respond you within 24 hours (except weekends and public holidays).
NOTE:This is an automatic message. Please do not reply to this email.This link will be active for 48 hours .After that ,please log into gearbest account to view your message anytime.
Thank you for you understanding.
Best Regard
gearbest
Dat zou ik zeer op prijs stellen.quote:Op zondag 21 januari 2018 05:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Aan de verzendkosten kan ik zelf niks doen. Ik kan wel een coupon aanvragen voor je product.
Het begint inmiddels behoorlijk vervelend te worden en begin mijn geduld te verliezen.quote:Op maandag 8 januari 2018 19:10 schreef Gearbest het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het heel raar is als het pakketje op nummer 5 zou zijn afgeleverd en die mevrouw van niks weet. Het maken van adres labels gaat automatisch dus daar zou geen fout in moeten zitten.
Ik weet niet of we van elke doos een foto maken, want dat zou wel gigantisch veel werk zijn om van elk pakketje een foto te maken met de verzendgegevens erop.
Mijn contactpersoon geeft aan dat je contact/claim met DPD moet opnemen, omdat er wel voor getekend is. Dit zelfs bij een DPD pick-up locatie gebeurd met de naam D MERSEL. Dit zou dan dus nooit mogen gebeuren als je dit niet bent.
Hmmm heb je de bestelling via mobiel netwerk of met een ander IP adres geplaatst. Dan kan dit voorkomen te beveiliging van je account. Zou je mij je ordergegevens kunnen geven. Dan ga ik erachter aan.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:21 schreef ReinTheMan het volgende:
Hi gearbest,ik heb een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "Shipment arranged". Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:
[..]
Ik heb op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket of wat dan ook staan betreffende deze order, waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order?
Oke is ingediend.quote:
We moeten dus bewijzen dat het naar het juiste adres is gestuurd. We moeten dus van elk pakketje een foto maken volgens je eerdere bericht. Dit zou echt gigantisch veel werk en vertraging opleveren van de orders. Daar zit niemand op te wachten denk ik zo. Wel hebben we de verzendlabels die aangemaakt zijn en daar staat alles naar het schijnt correct. Tevens begin je over oplichting.... Dat gaat wel direct heel erg ver. Je moet ook begrijpen dat dit voor ons een lastige situatie is. Zo kan ik ook nog heel veel vragen stellen. Heeft DPD het pakketje verkeerd geleverd of aan de foute persoon afgegeven. Hoe kan iemand een pakketje ophalen met een andere naam erop. Zo kunnen we nog even doorgaan en daar bereiken we niks mee. Ik ga erachter aan en dit proberen op te lossen. We kunnen niet zomaar uitkeren, want dat zo iedereen zeggen dat die zijn pakketje niet heeft ontvangen.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:41 schreef renedis het volgende:
[..]
Het begint inmiddels behoorlijk vervelend te worden en begin mijn geduld te verliezen.
Ik ben zo ver dat ik het idee heb dat ik opgelicht word door GearBest.
Iedere keer weer doen de GearBest medewerkers (Vicki en Damon) alsof hun neus bloed en zeggen ze dat ze niets kunnen doen.
Ik heb toch nota bene een verzekering afgesloten bij GearBest voor mijn verzending? Nu is er gezeik en GearBest weigert uit te keren, wat is dat voor oplichting?! Die verzekering is gewoon voor jan lul.
--------------------------------------------------
DPD heeft bevestigd dat het pakketje naar huisnummer 5 is gestuurd! Dat is NIET het huisnummer wat ik heb opgegeven. In ticket "WT18011800797" zit afbeelding "15162086108724.png" toegevoegd. Dat is een screenshot van een e-mail waarin dit word bevestigd door DPD.
Ook word mij daar verteld dat GearBest een onderzoek moet starten. Dit terwijl GearBest iedere keer maar weer mij wilt afschepen met het punt dat ik maar een claim/onderzoek moet indienen bij het vervoersbedrijf DPD.
Ik kan ook GEEN handtekening opvragen bij DPD voor het pakketje wat door iemand is opgehaald, enkel GearBest mag dat. Daar ben ik dan ook benieuwd naar gezien ik er van overtuigd ben dat daar niet mijn handtekening staat wat ik dan ook weer kan bewijzen middels mijn paspoort.
Daarnaast kan GearBest nog steeds niet bewijzen dat het naar het juiste adres is verzonden. "Ja, het is een automatisch proces", kan daar niets in fout gaan dan? Een laserprinter die net niet goed heeft geprint? Een inktprinter waarvan de toner leeg is? Een medewerker die een label heeft beschadigd?
Wanneer gaat er nu eens iets gebeuren? Ik ben bijna zo ver dat ik ook aangifte van diefstal/internet oplichting ga doen tegen GearBest.
Ordernummer betreft:WP1801201317367637quote:Op zondag 21 januari 2018 18:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hmmm heb je de bestelling via mobiel netwerk of met een ander IP adres geplaatst. Dan kan dit voorkomen te beveiliging van je account. Zou je mij je ordergegevens kunnen geven. Dan ga ik erachter aan.
Iedere keer weer levert GearBest 0.0% bewijs en komt het met alleen maar excuses dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Ik moet jullie maar wel op jullie blauwe ogen vertrouwen? Simpelweg doe ik er alles aan in mijn macht om gewoon mijn laptop te krijgen. Tevens lever ik wel bewijs aan wat vervolgens aan de kant word geschoven door GearBest.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
We moeten dus bewijzen dat het naar het juiste adres is gestuurd. We moeten dus van elk pakketje een foto maken volgens je eerdere bericht. Dit zou echt gigantisch veel werk en vertraging opleveren van de orders. Daar zit niemand op te wachten denk ik zo. Wel hebben we de verzendlabels die aangemaakt zijn en daar staat alles naar het schijnt correct. Tevens begin je over oplichting.... Dat gaat wel direct heel erg ver. Je moet ook begrijpen dat dit voor ons een lastige situatie is. Zo kan ik ook nog heel veel vragen stellen. Heeft DPD het pakketje verkeerd geleverd of aan de foute persoon afgegeven. Hoe kan iemand een pakketje ophalen met een andere naam erop. Zo kunnen we nog even doorgaan en daar bereiken we niks mee. Ik ga erachter aan en dit proberen op te lossen. We kunnen niet zomaar uitkeren, want dat zo iedereen zeggen dat die zijn pakketje niet heeft ontvangen.
Lees je even in over deze verzendmethode. Duurt een week of drie voordat de tracking gaat lopen (soms nog langer).quote:Op maandag 22 januari 2018 07:50 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest, kunt u mij de Status van deze verzending geven?
- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: Resend of Refund?
Ik wil graag de status van vezending weten, aangezien het product al sinds 9 January op "Southall, your parcel is on it's way" staat.
Ik maak me nogal zorgen over de zending.Ik wil graag meer via Gearbest kopen, nu ik een 3d printer besteld heb.Wil ook graag een Nederlandstalige review op youtube doen , wat betreft de JG Aurora A5, aangezien die er nog niet is.
Ik maak me gewoon zorgen over de verzending
Ik heb het doorgeven aan mijn direct contactpersoon en deze gaat het nu even uitzoeken.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:02 schreef renedis het volgende:
[..]
Iedere keer weer levert GearBest 0.0% bewijs en komt het met alleen maar excuses dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Ik moet jullie maar wel op jullie blauwe ogen vertrouwen? Simpelweg doe ik er alles aan in mijn macht om gewoon mijn laptop te krijgen. Tevens lever ik wel bewijs aan wat vervolgens aan de kant word geschoven door GearBest.
Voorheen werden er wel foto's gemaakt van pakketjes, dit heb ik ook eerder gezien bij GearBest. Zo dek je je als zender inderdaad in. Daar zit ik als klant zijnde wel op te wachten want dan kan ik gerichter naar de oorzaak zoeken. Als ik een pakketje verstuur doe ik dat ook altijd, simpelweg om mijzelf in te dekken bij eventuele problemen.
De DPD heeft zijn werk niet verkeerd gedaan tenzij zij het label hebben aangepast. Echter is het dan ook zaak dat GearBest dit oplost indien zij iets fout hebben gedaan, ik mag dat niet als ontvanger zijnde. Dat geeft overigens DPD zelf aan. Als vervolgens het pakketje word opgehaald (mijn vermoeden/aanname) door een derde persoon kan DPD daar wel iets aan doen. Bij het pick-up point horen ze namelijk je ID te controleren. Waarom denk je dat ik dan om een foto van een handtekening vraag? Juist, vanwege bewijsvoering. Alleen GearBest moet dat opvragen wat zoals ik al eerder zei, wat echter niet gebeurd.
Vraag trouwens gerust raak aan mij, ik beantwoord al je vragen. Voorlopig geeft GearBest geen antwoorden op de vragen die ik stel. Ook jij beantwoord tot nu toe niet mijn vragen eerlijk gezegd.
Daarnaast krijg ik een zoethoudertje aangeboden (door Damon) omdat ik "gewaarde klant" ben. Ik wil gewoon mijn laptop waar ik voor betaald heb. Ergens weet GearBest dus dat hun systeem niet 100% faalloos is, anders bied je dat niet aan.
En ja, als dit zo door gaat zie ik mijzelf genoodzaakt om aangifte te doen. Ik heb inmiddels ook contact opgenomen met mijn creditkaart maatschappij (waar ik de laptop mee betaald heb) over deze zaak. Daar word mij zelfs aangeraden om per direct aangifte te doen tegen GearBest.
Bedankt dat je er achteraan gaat, dat meen ik ook echt..
Alleen zoals eerder gezegd, ik wil gewoon mijn laptop.
Er is niks mis met je bestelling. Dit staat ook in de beginpost uitgelegdquote:Op maandag 22 januari 2018 07:50 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest, kunt u mij de Status van deze verzending geven?
- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: Resend of Refund?
Ik wil graag de status van vezending weten, aangezien het product al sinds 9 January op "Southall, your parcel is on it's way" staat.
Ik maak me nogal zorgen over de zending.Ik wil graag meer via Gearbest kopen, nu ik een 3d printer besteld heb.Wil ook graag een Nederlandstalige review op youtube doen , wat betreft de JG Aurora A5, aangezien die er nog niet is.
Ik maak me gewoon zorgen over de verzending
Het vorige topic was vol dus is er een nieuw topic. Ik heb je aanvraag voor 45 dagen ingediend.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:43 schreef Berepoot het volgende:
Zit reeds in systeem, maar plots was ander topic gesloten. Dus na eind dec en begin januari en vorige week opnieuw gehoord te hebben dat mijn bestelling de normale weg zou volgen, ook al weet niemand waar het pakket is, had ik graag correcte communicatie hieromtrent. order: 5170548894
(Volgende week de 45 dagen voorbij)
Dank voor de opvolging.
Mijn vraag is al beantwoord door iets verder te kijken dan mijn neus lang is. (Oy vey)quote:Op maandag 22 januari 2018 14:58 schreef MrEazy het volgende:
Hi Gearbest, ik zou voor de onderstaande bestelling graag gebruik willen maken van Priority Line / Railway shipping voor de verzending (om de kans op douanekosten te verkleinen).
Ik krijg deze verzendopties echter niet te zien, doe ik iets fout of kunnen jullie mij hierbij assisteren?
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
quote:Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs
compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’
logistic since 1 december 2017.
Ja dat klopt helemaal. Soms is Priortiy Line nog wel beschikbaar en deze zal weer beschikbaar worden voor meerdere producten.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:34 schreef MrEazy het volgende:
[..]
Mijn vraag is al beantwoord door iets verder te kijken dan mijn neus lang is. (Oy vey)
[..]
Je pakketje is vanaf 19-12-2017 vanaf Polen verzonden naar Nederland. We verwachten dat deze spoedig bij je geleverd zal worden. Dit is een heeeel langzame verzendmethode per trein.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:30 schreef mopf het volgende:
- Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
Ook geen bericht in je account onder het kopje Tickets?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:56 schreef Clubfilth het volgende:
Dag gearbest, ik heb gisteren de cr10 met toebehoren besteld en betaald mbv visa.
Vandaag kreeg ik een mail mbt identiteitscontrole echter de link die mij is toegestuurd gaat naar de support pagina en daar kan ik verder niks.
Kun jij mij verder helpen?
Ik krijg geen response op de livechat en op messenger.
WP1801211336218157
Gevonden!quote:Ook geen bericht in je account onder het kopje Tickets?
😪 Heb de mijne op 12 december besteld, dus uw bericht stelt mij niet echt gerust... Gearbest is echt een trieste zaak vind ik. In de 10 jaar dat ik online bestellingen doe, heb ik nog nooit zo'n rampzalige ervaring gehad.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:52 schreef thepinguin het volgende:
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?
- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
Vaak dient dit ter beveiliging, omdat er bijvoorbeeld met een ander IP adres ineens een (grote) bestelling is gedaan. Je kan het beste via dat ticket antwoord geven. Ik kan daar zelf helaas weinig aan doen...quote:Op maandag 22 januari 2018 17:11 schreef Clubfilth het volgende:
[..]
Gevonden!
Het probleem is dat ik dit cadeau heb gekregen en deze persoon niet van plan is deze privégegevens te verstrekken.
Er is toch immers al betaald?
Mijn collega heeft dit via FB ook uitgelegd aan jou wat ik kan zien. Zijn verhaal klopt dat het over het algemeen 3-4 weken duurt totdat je tracking actief zal worden. Daarna zal deze binnen 2-3 werkdagen bij je geleverd worden. Dat staat hier ook in de beginpost van dit topic. Je zal dus nog even geduld moeten hebben en op dit moment volgt deze nog het normale traject.quote:Op maandag 22 januari 2018 17:18 schreef youri1_2-3 het volgende:
- Orderdatum:Jan 07, 2018
- Product: creality 10s
- Ordernummer: W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3268907669
- Verzendmethode: priority line
- Probleem: er staat dat ze vaak rond de 11 dagen erover doen om in de uk te komen. ik vraag me gewoon af waar die ongeveer is en hoe lang het nog kan duren?
- Voorkeur: Resend of Refund? geen van beide
Goed dat je deze meld en ik ga deze direct doorgeven. De laatste status die ik heb ontvangen is "2017-12-20 00:00:00 Shipment transiting to next station,United Kingdom". Dat is alleen al even geleden. Je zal hier snel een ticket over ontvangen met een oplossing.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:52 schreef thepinguin het volgende:
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?
- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
Ik heb nog geen gegevens van je order. Kan je deze even geven dan kan ik er naar kijken voor jouw order?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:09 schreef cobex het volgende:
[..]
😪 Heb de mijne op 12 december besteld, dus uw bericht stelt mij niet echt gerust... Gearbest is echt een trieste zaak vind ik. In de 10 jaar dat ik online bestellingen doe, heb ik nog nooit zo'n rampzalige ervaring gehad.
De info die je krijgt komt steeds op hetzelfde neer : wacht. Wacht 5 tot 12 dagen, contacteer ons dan opnieuw. Als je dan contact zoekt moet je 5 dagen wachten tot wanneer er iemand reageert.
Gelukkig is dit forum er nog... Hier komt er tenminste reactie. Om dan opnieuw te... wachten.
Succes en may the patience be with you!
Deze camera inmiddels binnen sinds eergister, dus dat viel mee qua heel erg langzaam. Stuk sneller dan Priority in elk geval ;-). De CR-10 is hier namelijk nog steeds niet. Is daar al meer bekend over? las dat sommige 'probleemzendingen' al wel binnen zijn? Ik heb inmiddels al elders een nieuwe besteld, dus mocht ik de 60 dagen passeren heb ik liever een refund.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bij mij is deze wel actief. Je pakketjes is wel onderweg en is nu in Polen. Vanaf Polen gaat het naar Nederland en dit zal tevens de laatste tracking update zijn helaas....
We verwachten wel dat het nog wel 2 weken kan duren voordat je pakketje arriveert. Dit is helaas een heel erg langzame verzendmethode.
Ik heb het nagekeken voor je order. Deze heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste stap voordat die bij Southall is aangemeld. Ik verwacht dat de DPD tracking dan ook wel snel actief moet worden. Ik ga het wel in de gaten houden.quote:
Fijn om te horen dat die is aangekomen. Bedankt voor het melden. Wat betreft je Priority Line order. Daar zou je gisteren al een ticket over moeten hebben ontvangen. Daarin zou je nog je keuze moeten bevestigen (resend/refund). Dit zou dan in orde moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:13 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Deze camera inmiddels binnen sinds eergister, dus dat viel mee qua heel erg langzaam. Stuk sneller dan Priority in elk geval ;-). De CR-10 is hier namelijk nog steeds niet. Is daar al meer bekend over? las dat sommige 'probleemzendingen' al wel binnen zijn? Ik heb inmiddels al elders een nieuwe besteld, dus mocht ik de 60 dagen passeren heb ik liever een refund.
Is er intern al meer info over? Ik krijg nog steeds het onbevredigende Southall verhaal.
Bij mij zijn hierna nog twee andere status updates gekomen, hoe lang duurt het meestal dat de tracking van DPD actief wordt?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken voor je order. Deze heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste stap voordat die bij Southall is aangemeld. Ik verwacht dat de DPD tracking dan ook wel snel actief moet worden. Ik ga het wel in de gaten houden.
Bij hem is de status "Parcel is in clearance." na Praag gekomen. Dit is voor hem de laatste stap. Bij jou is deze eerder gekomen. Ik hou je order in de gaten dus ik weet wanneer de 60 dagen voorbij zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:10 schreef wirehunters het volgende:
[..]
Bij mij zijn hierna nog twee andere status updates gekomen, hoe lang duurt het meestal dat de tracking van DPD actief wordt?
Volgens de laatste update is ie 12 januari uit praag verstuurd, maar dat ie na 11 dagen nog niet in de UK aangekomen is vind ik best wel raar.
Over 10 dagen zijn de 60 dagen versteken sinds dat mijn pakket 4 december verzonden zou zijn.
Ik denk dat je 3 een 2 moet zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:59 schreef Grayburn12 het volgende:
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860410410
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
Beste,
Na meer dan 3 maanden nog steeds niets ontvangen. Ik weet dat de gebruikte verzendmethode niet snel is maar dit is wel extreem.
Ik zou graag een status update krijgen. Gaat het er ooit nog van komen?
Zou je 2x het lijstje in willen vullen. Dan kan ik er naar gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:49 schreef SuliR het volgende:
Hi,
Ik wacht gewoon verder op onderstaande orders tot de 60 dagen zijn bereikt, maar wil het toch alvast doorgeven.
1 zit sinds 9 december in NL, maar ben toevallig een aantal keer gaan kijken voor andere pakketjes bij mijn ophaalpunt en die zat er niet bij.
Gaat om ordernummer: W1711260901054742
De andere (ordernummer: W1712060554298462) geniet nog van zijn treinreis. Ik vind wachten niet erg. Vooral omdat ik het opnieuw heb besteld en al mijn "nieuwe" bestellingen worden binnen 1.5 weken geleverd .
Dat is zeer vervelend. Zou je het volledige lijstje in willen vullen. Dan kan ik er naar gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:52 schreef Mintes het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb een horloge besteld. Bij aankomst zit er geen eens een wijzer in de horloge...
Als ik ticket wil openen staat er letterlijk, return for refund. Hoe kan ik een horloge nou terugsturen naar China? Ik wil gewoon een nieuwe.
Gaat om de bestelling: WWP1712091009124855
Wellicht dat jij mij goed kan helpen.
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bij hem is de status "Parcel is in clearance." na Praag gekomen. Dit is voor hem de laatste stap. Bij jou is deze eerder gekomen. Ik hou je order in de gaten dus ik weet wanneer de 60 dagen voorbij zijn
Bij ene is dat een paar dagen en bij de andere is dit 2 weken. Het verschilt per pakketje steeds.
Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:
[..]
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!
2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:
[..]
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!
2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
Dat is goed nieuws. Ik hoop zelf dat het ook klopt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:28 schreef wirehunters het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.
Kan je voor mij het volledige lijstje invullen? Dan kan ik erachter aan gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,
volgende ordernr is al 2 maanden onderweg?
W1711280430101258
tracking zegt al sinds 13 december dat deze snel wordt bezorgd, maar ik heb dat ding nooit gezien?
Zoals ik ook al eerder heb aangegeven is dit de laatste status die je krijgt. Je krijgt verder ook geen status update. Dit is dus wel vrij normaal. Het zou nu toch wel binnen moeten of snel komen. Ik ga het doorgeven waardoor je een ticket/bericht gaat ontvangen met daarin waarschijnlijk een deadline.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:47 schreef Nessolnl het volgende:
Eerdere bericht.
Ik heb een probleem met een order dat ik heb besteld, ik wacht hier al enige tijd op. Meer dan een maand al, en hij is nog steeds niet binnen!
De tracking op de GearBest site doet het ook niet, dan zegt hij simpelweg gewoon dat er geen tracking informatie is, ik doe het via third party apps zoals 17track en track parcel, en die hebben 14 dagen als laatst geupdatet dat mijn pakketje in polen is. Dit is zorgwekkend sinds als dat waar is ze alsnog steers in polen zitten en er waarschijnlijk iets mis gegaan is.
Ik heb hier tickets over aangemaakt op GearBest zelf, maar ik krijg gewoon gekopieërde antwoorden terug, van dat ik maar 3 weken moet wachten of dat het pakketje mogelijk zich bij mijn lokale postkantoor zich bevindt. Heel onproffesioneel, ik wil gewoon weten waar mijn pakketje is, en zeker weten dat het niet is gestolen.
Kan u uitzoeken wat er met het pakketje is gebeurd?
- Orderdatum:Dec 04, 2017 00:56:39 AM
- Product:iPEGA 9067 Game Controller Bluetooth Wireless, Original Meizu EP51 Bluetooth Sports Earbuds HiFi with Mic Support Hands-free Calls
- Ordernummer:WB1712041456407843
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RX800453246CN, RX800620522CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Pakketje meer dan 1 maand nog steeds niet binnen, geen tracking informatie.
- Voorkeur: Resend als er echt iets mis is
Eerdere antwoord van Gearbest
Ik heb voor beide orders dezelfde status gekregen "
2017-12-30 03:54 Malasiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken". Je kan dezze zelf volgen via 17track. Echter komt na deze update geen melding is meer waar je pakketje is en dit kan nu nog ongeveer 2 weken duren. Dit is gewoon een zeer langzame verzendmethode (de langzaamste die we hebben).
Mijn probleem op dit moment.
Dus het is nu al 3 weken+ verstreken, en er is nog steeds geen update gegeven op mijn pakketje. Zou u even kunnen uitvinden waar mijn pakketjes zijn? Er staat nog steeds dat ze in polen zijn... En het is nu al echt wel 3weken+ dat het niet geupdatet is..
Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:06 schreef yezzer het volgende:
vraag over de Xiaomi Honeywell fire alarm detector die nu in de sale staat
(https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_615081.html?)
indien naar België verzonden: zit daar die CR132A batterij nu bij of niet?
ik lees namelijk bij de gebruikerswaarderingen tegenstrijdige berichten, en zelfs ook bij de customer questions staat 'built in battery' en net daaronder 'battery not included'....
moet wel zeggen, ik kocht er al 3 via Ali, en daar waren de batterijen altijd wél inbegrepen: die zitten namelijk vanuit de fabriek standaard in de verpakking.
het zou kunnen zijn dat GB deze eruit haalt?
vandaar deze vraag dus of die batterij hier ook mee verzonden wordt of niet.(ik hoop van wel)
er bestaat ook een Xiaomi Honeywell Gas Alarm: is er daar bij Gearbest al iets over bekend?
mocht u daar al info over hebben: de bijgeleverde stroom adapter, hoeveel volt levert die als uitgangspanning? (met het oog om die dan zelf te vervangen door een EU model, dan zit je niet met zo'n verloopstekker)
vraag over de Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip
(https://www.gearbest.com/(...)p_310701.html?wid=21)
deze houdt het elektriciteitsverbruik bij: maar voor hoelang doet hij dat: een jaar, een maand, een week?
ik stel deze vraag namelijk omdat binnen de Mi Home app (waar ook deze strip via de gateway wordt geconnecteerd) blijkbaar maar 1 maand de historieken bijhoudt van bvb de temperatuur/vochtigheid sensor (en "vermoedelijk" ook maar tot max. 1 maand bij de Mi Smart WiFi Socket - ZigBee Version): dus de vraag, hoe zit het met die power strip?
dank voor uw antwoorden in de mate dat dit mogelijk is !
Bedankt. Je zou hier al een ticket over ontvangen moeten hebben. Je zal naar alle waarschijnlijkheid hiervan enkele foto's moeten maken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:21 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,
Hierbij het lijstje ingevuld. Hopelijk komt het nu wel goed met de wijzers.
- Orderdatum: Dec 09, 2017 10:09:12 AM
- Product: Geneva Men Analog Quartz Watch
- Ordernummer: WWP1712091009124855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800914138CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Wijzers op de klok ontbreken.
- Voorkeur: Resend
Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:46 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Beste Gearbest, zou u mij kunnen helpen met de volgende orders? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Mijn dank is groot.
Orderdatum: 23-11-2017
Product:
- QS80 Heart Rate Smart Wristband Android iOS Compatibility
- Classic Usb controller for Nes
Ordernummer: W1711231307201537
Tracking nummer: RN434105332CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Orderdatum: 01-12-2017
Product: Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit
Ordernummer: WB1712020114058099
Trackingnummer: RX800076655CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:20 schreef E_Cartman het volgende:
Ik sta op het lijstje van GB met orders die nog niet gearriveerd zijn. Aangezien de order meer dan 60 dagen geleden is gedaan, graag resend.
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend
Dank je!quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven en dat is naar mijn mening ook zeer slordig en zou niet mogen gebeuren inderdaad. Ik weet dat de Engelse support niet altijd even goed is met vragen beantwoorden. Als dit niet het geval was dan was ik niet nodig geweest op dit forumquote:Op donderdag 25 januari 2018 15:46 schreef Berepoot het volgende:
Dit is helemaal geen sneer naar u toe. Hier wordt geantwoord op gestelde vragen. Op de Engelse GB niet en daar heb ik in eerste instantie besteld en codes van gekregen.
Wanneer zij nu antwoorden met een url met een andere code in dan is dit zeer slordig van hen. Niet van u, niet van mij. Maar zo wordt daar omgesprongen met antwoorden: onzorgvuldig.
Verder heb ik mijn commentaar volledig verwijderd. Uw reply hoeft voor mij die boodschap niet te herhalen. Indien u wil mag u die gerust verwijderen.
En ondanks mijn vragen, weet ik ook dat er alleen maar kan gewacht worden. Maar - ik val in herhaling, stoor u er niet aan - de antwoorden van de Engelse support duiden er op dat ze vaak niet de moeite doen om de vragen van hun kopers te lezen.
Uw moeite waardeer ik echt! Nogmaals dank. Een prettige dag verder.
De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.
Het hele gedeelte tot punt 2 kan je overslaan inderdaad. Niet van toepassing natuurlijk....quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:59 schreef E_Cartman het volgende:
[..]
De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.
I am sorry to hear you haven't received the order yet.
We understand your feeling but this is the international shipping, sometimes has a delay in transit,it is the peak season for orders,it takes more time than usual.
There are housands of packages everyday,the shipper can not update the tracking information timely.
We have already contacted the shipping carrier to check your package.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office(DPD) in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
2)We shipped the order on Nov 28 ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Jan 27 ,2018.
Based on our policy we can offer compensation on that date.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package, we will offer you a compensation.
Thank you for your collaboration.
Punt 1. Is natuurlijk kul.
Punt 2. Orderdatum is 24 november. Na 27 januari contact vrijblijvend contact opnemen om...?
Nee helaas hebben we deze niet meer.quote:
Status is toch zichtbaar:quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....
Tracking nr 3268204563
Ik ga erachter aan. Ja dit is een hele trage verzending helaas.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:07 schreef Pzxk het volgende:
Endelijk order w1711301612154674 ontvangen na ruim 53 dagen.Maar heb nu weer een andere order waar geen vooruitgang in zit.
Zo je hier even naar willen kijken.
-Orderdatum: 28-12-2017.
-Product: e-liquid 4 x seven.
-Ordernummer: w1712281619350240.
-Trakkingnummer: RX802570157CN.
-Verzendmethode:FZRAMYT.
-Probleem:Vanaf 30-12-2017 ligt het pakketje in Chongqing en word maar niet verzonden volgens de trakking.Die staat sinds 03 -01-2018 stil.Misschien krijg je er einige vaart in.
Mvg.
Als je hier een bericht hebt geplaatst dan moet ik daar haast wel op gereageerd hebben. Ik reageer op alle berichten en anders mijn excuses.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....
Tracking nr 3268204563
Ja bij de andere trackingsites is pas te zien als ze aankomen in de UK. Nee je pakketje is nog niet in de UK aangekomen. Het wordt nu gecontroleerd. Dat kan op elk moment gebeuren. Bij de ene vroeger dan bij de ander. Je pakketje is gewoon onderweg dus niks aan de handquote:Op vrijdag 26 januari 2018 05:41 schreef GinoD240 het volgende:
2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance.
2018-01-12 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-11 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
Betekent deze status dat het pakketje de doaune in de UK gepasserd is, of dat het nog vanuit Hong Kong verzonden moet worden?
Faryaa is trouwens de enige die deze status geeft.
Dat is goed nieuws. Heel veel plezier met je aankoopquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:29 schreef Pzxk het volgende:
Je hoeft niet meer achter order w1712281619350240 aan te gaan.Vandaag stond de postbode met het pakketje aan de deur tot mijn grote verrassing.De trakkijng klopt dus niet.Heb het dus vandaag ontvangen.
Mvg
order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:24 schreef empino het volgende:
[..]
dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
Je order heeft een update gekregen en zal spoedig bij je bezorgd worden.quote:
Ik zou even wachten tot je hier een ticket over ontvangt. Anders gaat er heel veel langs elkaar heen lopen. Ik verwacht dat je maandag hier een bericht over ontvangt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:05 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Weer even een vraagje, naar aanleiding van de missende pakjes.
Ik kreeg gisteren een reactie op de livechat (na 3 dagen), dat ik even na moet vragen op het postkantoor. Daarna de reactie dat ik een ticket aan moet maken voor de missende orders.
Moet ik nu wachten totdat het ticket met de deadline voor resend komt, of moet ik zelf de tickets aan maken? Voordat er straks zaken door elkaar heen lopen.
Dankjewel vast!
Fijn om te horen dat je pakketje aan is gekomen en veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:40 schreef empino het volgende:
[..]
order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!
That is great news and many thaks for your patience. Now enjoy your orderquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:56 schreef g.popovici het volgende:
Ohhh, unbelieveble! After 3 weeks of "parcel in clearance" and more than 60 days from the order, My drone arrived in England, and the status on www.dpd.co.uk was updated and the parcel also, left UK.
Ik ga je order doorgeven en je zal hier een bericht/ticket over ontvangen met een deadline erin als het goed is.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:03 schreef Greyfox_Zero het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je kunnen kijken naar onderstaande?
Orderdatum: 26-11-2017
Product: https://gearbest.com/electronics-gadgets/pp_310701.html
Ordernummer: WP1711261745562181
Trackingnummer: RN434336424CN
Verzendmethode: Europe Railway Registered
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Alvast bedankt!
Inmiddels heeft Hella de herlevering in gang gezet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat het verloopstekkertje (2 pin) op het plaatje niet zal passen op de xiaomi smart power strip (3 pin) . Ik hoop dat de boodschap bij haar doorkomt. Anyways, bedankt voor je hulpquote:Ik ga je order doorgeven en je zal hier een bericht/ticket over ontvangen met een deadline erin als het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Your order number is W1801060856172833 and we have shipped your order out today.
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Greyfox_Zero het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Hella de herlevering in gang gezet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat het verloopstekkertje (2 pin) op het plaatje niet zal passen op de xiaomi smart power strip (3 pin) . Ik hoop dat de boodschap bij haar doorkomt. Anyways, bedankt voor je hulpGraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me een PM stuurt met je email adres ga ik je proberen van de lijst af te halen.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:24 schreef mcwops het volgende:
beste Gearbest, dank voor de 20 bulkmailtjes van vrijdagmorgen 8 uur. why??? 1x een survey ingevuld en dan zo bedanken?? never againZeer vervelend en mag natuurlijk niet. Ik ga dit doorgeven samen met je voorkeur voor een resend. Je zal hier snel een ticket over ontvangen.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Kevin86 het volgende:
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend
Ik word afgepoeierd via GearBest support (ticket systeem). Uiteraard ben ik daar niet blij mee, het is een bestelling van ruim 70 euro. Er is iets misgegaan met de verzending, waar ik dus niks aan kan doen. Het liefste ontvang ik de bestelling alsnog..Zou je het hele lijstje in willen vullen. Dan kan ik er werk van maken.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:09 schreef Karina het volgende:
Hoi.
Zou je kunnen checken wat met deze order is gebeurd? Op 8 januari een mail gekregen dat het is verzonden maar tot op heden nog niet ontvangen.
[..]
Je zou een ticket op de 25e/26e moeten hebben ontvangen om je refund te bevestigen. Ik ga zeggen dat je die dus niet hebt ontvangen en dus opnieuw sturen. Via PayPal gaat het langzaamst. Via mij nu is het snelst en je hoeft alleen je refund nog te bevestigen. Mijn excuses als je het ticket niet ontvangen hebt.quote:Op maandag 29 januari 2018 15:06 schreef _MsG_ het volgende:
Het is vandaag de 29e. Wat is nu de verdere precieze afhandeling? Ik heb weinig zin er nog veel achter aan te moeten, als via PayPal vanaf nu het snelst gaat prefereer ik dat. Dus wmb liever geen Chinese communicatie er meer tussen.
Je order staat hier in de beginpost uitgelegd. Dit is vrij normaal en kan nog wel even duren voordat je deze ontvangt. Nog wel heel even geduld dusquote:Op maandag 29 januari 2018 11:44 schreef MrBean73 het volgende:
Beste,
kunnen jullie onderzoeken waar dit pakje zit aub ? Ik krijg via jullie site een zeer cryptische omschrijving maar geen duidelijk beeld waar het pakje zit en hoe ik het zelf kan tracken ?
- Orderdatum: Dec 31, 2017 08:21:12 AM
- Product: Xiaomi 8.5 inch Tire Folding Electric Scooter ( Youth Edition )
- Ordernummer: WP1712310821127933
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Ik zie enerzijds TH15148118328701, anderzijds 1Z0909F26860955298
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Waar zit het pakje ?
- Voorkeur: Refund
Het tracking nummer lijkt op een UPS nummer. Als ik daar het nr ingeef, zie ik enkel dat het pakje sinds 18/1 de status heeft "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS". Dat is 11 dagen geleden...
Laten jullie me iets weten aub ?
D
Super dan gewoon nogmaals aangeven dat je de refund verkiest. Ik heb dit al doorgegeven, maar dient nog als extra controle.quote:Op maandag 29 januari 2018 15:34 schreef _MsG_ het volgende:
Ik had wel eerder een bericht ontvangen van ene Helga, die wees me op de 29e als einddatum (want verzenddatum is leidend, niet zozeer besteldatum kwam ik achter), maar dat ticket kon ik nu ook nergens meer terugzien bij tickets of RMA. Kan ik niet gewoon via hier bevestigen dat ik een refund wil? Ik heb liever dat ik met jou heb te dealen dan nog weer iets er tussen. Dus ik denk dat ik het ticket wel heb gehad, maar gek dat ik hem nu niet meer zie in het systeem.
EDIT: Oh ik zie hem al. Als een ticket wordt bijgewerkt met een nieuw bericht krijgt die ticket als geheel in het ticket-overzicht niet de datum van het nieuwste bericht, mag wel wat handiger wmb maar goed ik heb het ticket dus wel.
Sorry heb blijkbaar de quotealert gemist.quote:Op maandag 29 januari 2018 05:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je het hele lijstje in willen vullen. Dan kan ik er werk van maken.
[/quote]quote:Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je pakketje is vanaf 19-12-2017 vanaf Polen verzonden naar Nederland. We verwachten dat deze spoedig bij je geleverd zal worden. Dit is een heeeel langzame verzendmethode per trein.
[quote] Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Gearbest het volgende:
Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
Fijn dat je pakketje geleverd is en wel jammer van de DOA. Ik ga dit doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over. Je zal waarschijnlijk wel video's / foto's moeten uploaden. Als de resend gebeurd zal het inderdaad via dezelfde verzendmethode verzonden worden ben ik bang.quote:Op maandag 29 januari 2018 17:30 schreef mopf het volgende:
Vandaag gearriveerd, DOA, rechter oor doet het niet, blijkbaar slechte batch zie: https://www.head-fi.org/t(...)e-1805#post-13984670
Resend? En gaat het dan ook weer zo lang duren?
Heb je het geld al terug op je PayPal rekening staan? Heb je wel melding gemaakt om je order te annuleren. Weet niet wat je vraag nu eigenlijk is?quote:Op maandag 29 januari 2018 18:14 schreef spijk860 het volgende:
Heb mijn order gecancelled en via paypal mn geld teruggeboekt. Maar toch is mijn bestelling verzonden. ik hoef deze bestelling niet meer. support centre heb je niet veel aan. Product is mooi verzonden terwijl jullie geen geld hebben ontvangen.
Order:W1801160459288426
Geen probleemquote:Op maandag 29 januari 2018 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry heb blijkbaar de quotealert gemist.
- Orderdatum: 6 januari
- Product: 169446614 Deluxe Tobacco Style Flavor E-liquid for E Cigarette by Hangsen
- Ordernummer: W1801060856172833
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803162432CN (staat bij shipping number)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? - resend
vorige keer kwam het gewoon met brievenbuspost en volgens mij zelfs al binnen een week.
Oh dat kies ik meestal, niet goed opgelet zeker Dan wacht ik gewoon nog even, tx voor het nakijken.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:29 schreef Gearbest het volgende:
Geen probleem
Je pakketje kan je hier volgen en is nog onderweg. Deze verzendmethode is echt heel langzaam. Het duurt meestal rond de 45 dagen eer deze geleverd wordt. Dat kan dus nog wel even duren. Ik raad zelf aan om deze niet te gebruiken en eerder te gaan voor Priority Line of Registered Air Mail. De vorige keer zal via Registered Air Mail zijn gebeurd. Die is over het algemeen zeer snel.
Geen probleemquote:Op maandag 29 januari 2018 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kies ik meestal, niet goed opgelet zeker Dan wacht ik gewoon nog even, tx voor het nakijken.
Ik ga dit voor je navragen en kijken hoe we dit kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het niet aannemen van het pakketje de beste optie.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:49 schreef spijk860 het volgende:
Heb mn geld al terug op mijn rekening staan. Maar alsnog is mijn pakket verzonden door Gearbest. Ook heb ik een ticket aangemaakt om de order te cancellen,kreeg een reactie terug waar ik niets mee kon en mijn pakket werd ineens verzonden.
Er komt dus een niet betaald pakket deze kant op. Hoe kan ik dit cancellen? Niet aannemen bij de bezorging?
Correctie: Via paypal is er
een geschil geopend om zo mijn geld terug te krijgen. Ik ben nu het aankoopbedrag verschuldigd aan paypal.
Niet dus. Als dat waar was, had ik 'm 19 of 20 januari binnen gehad. En vandaag nog steeds geen tracking gegevens.quote:There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Dat is zeer vervelend en ik ga dit voor je navragen wat de uiterste verzenddatum hiervoor is. Als ik meer weet dan laat ik het direct weten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:22 schreef sc0ut84 het volgende:
Beste Gearbest support,
Ik heb in oktober de Xiaomi 3G router besteld.
Order number: W1710060556016708
Order datum: Oct 06, 2017 05:56:01 AM
Na talloze pogingen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.
De router staat achter onze Ziggo modem die in bridge modus staat.
Om te beginnen duurt het een eeuwigheid voordat deze internetverbinding krijgt. Andere routers krijgen hier direct verbinding.
Ook valt deze verbinding telkens weg.
Als de router überhaupt verbinding heeft is deze niet of nauwelijks te bedienen. De webinterface valt telkens weg en de Mi app kan - na de eerste installatie - niet meer met de router verbinden.
Grootste probleem is nog wel dat - als we dus zogenaamd internetverbinding hebben - er geen enkele site werkt. Pingen naar bijvoorbeeld 8.8.8.8. of google.com werkt niet en geeft geen packets terug of zelfs request timed out. Daarnaast DNS problemen en soms zelfs proxi-instellingen die niet goed zouden zijn.
Al deze problemen spelen niet met andere routers die ik hier heb. Om rare software/firmware fouten van Xiaomi uit te sluiten heb ik er bijvoorbeeld ook Padavan firmware op geïnstalleerd.
Deze geeft dezelfde fouten als de stock firmware.
Deze router is dus totaal niet te gebruiken. Dit moet wel aan dit exemplaar liggen, want online lees ik lovende verhalen dat de router prima werkt en met Padavan zelf erg goed.
Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen!
Hello,quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:10 schreef GearLuis het volgende:
Hello GB,
- Orderdatum: 28/01/2018
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: W1801281548437836
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: ES-GLS-Oversea
- Probleem: ?
Why is my order still in "Processing" ?
Also, whenever I login and go to "My Orders" section, I get this popup notification:
"Due to the snowstorm, your order may arrive late. We apologize for any inconvenience."
But... Which snowstorm ?!
Isn't my product supposed to be shipped from a EU warehouse (G-W-16)? Because there is no snowstorm happening in Europe... Am I missing something here ?
Thanks in advance.
Wow dat is wel echt heel erg lang geleden. Deze had je echt wel eerder mogen melden! Ik ga dit voor je proberen in orde te maken. Je zal hier snel een nieuw ticket over ontvangen. Lukt het niet om een resend of full refund te krijgen laat het dan direct weten. Dan ga ik het over een andere boeg gooien en kijken of dat lukt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:03 schreef Unidex het volgende:
Beste Gearbest,
Ook ik ben al een poos mijn pakket kwijt. Contact met de collega's in China gaat helaas heel traag. Tot op heden ging het altijd goed, daarom was GB mijn nr. 1 webshop.
Pakket (order nr. W1709240235560464) is verzonden met Belgiumpost International: tracking nr. LVS1376360001856751. Ik lees op de tracking sites dat het nooit China verlaten heeft maar nog op een Bpost kantoor daar ligt.
Heb ongeveer twee maanden lang contact met GB gehad (ticketing site). Uitkomst is dat ik eerst nog langer moest wachten en daarna dat zij er niet achter komen. Offer is om 50% te vergoeden 'omdat ik geen verzekering had'. Ik baal hier wel van, te meer ik altijd goed service had en het via Beliumpost met tracking is verstuurd.
Zou jij er op een manier nog achter kunnen komen waar het pakket is? Ik baal dat ik op 24 sept 207 iets bestel bij GB... er vervolgens maanden over heen gaan en ik op 25 januari 2018 pas def. bericht krijg en eigenlijk afgescheept wordt. Jammer want het ging altijd zo goed. Echt een super winkel (tot nu toe). Sorry dat ik nu wat klaag.
Hoop dat je iets kan betekenen.
Ik ga dit doorgeven. Ik heb als laatste status update het volgende gekregen:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:36 schreef babipanghang het volgende:
Beste Gearbest,
Kun je ook eens kijken naar mijn order? 1 december besteld.
Na enige tijd in de track&trace: vertraging door de sneeuwstorm (wut? heb geen sneeuw gezien), maar geen tracking gegevens
Begin januari: een deelzending ontvangen (filament). Vreemd, dat verschil. Nog steeds geen tracking gegevens
18 januari: een email van gearbest:
[..]
Niet dus. Als dat waar was, had ik 'm 19 of 20 januari binnen gehad. En vandaag nog steeds geen tracking gegevens.
- Orderdatum: 01-12-2017
- Product: Tronxy X5s High-precision Assembly Metal Frame 3D Printer Kit - EU PLUG BLACK
- Ordernummer: WB1712010551165080
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147045048
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
En oh ja, mocht het mogelijk zijn, dan heeft verzending vanuit een EU warehouse mijn voorkeur (douane )
Hartelijk dank!
Hallo,quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb nog geen reactie/nieuw ticket voor een resend zoals beloofd. Wanneer kan ik deze verwachten? Ben heel geduldig, maar wil na 2,5 maand wel eens zekerheid inmiddels.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Kevin86 het volgende:
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend
Tot op heden heb ik niets van een oplossing gekregen via het supportcentrum, zou je me kunnen helpen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:18 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dit voor je navragen en kijken hoe we dit kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het niet aannemen van het pakketje de beste optie.
Ik verwacht dat je hier snel een ticket over krijgt. Mocht je er niet uitkomen laat het me dan weten.
Heb je voor mij ook nog je ordernummer?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
Ongeveer 3-4 weken na verzending komt deze in de UK aan. Ik schat zo rond de 6 februari. Dit is een schatting dus neem me niet kwalijk als dit niet zo is....quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:08 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi enig idee wanneer ik dit pakket kan verwachten
W1801121258080205
heb hem al op deze site http://www.faryaa.com/use(...)&button_search=Track
gecheckt en daar staat dit
2018-01-24 14:58:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.
2018-01-19 19:11:00 Parcel arrived at the airport.
2018-01-18 05:35:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-01-16 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-15 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-01-13 03:30:00 Customer data received Southall
Als je kiest voor een refund en je pakketje wordt toch nog bezorgd. Dan zou ik deze weigeren. Als je deze houdt heb je kans dat GearBest alsnog de betaling gaat eisen (niet altijd, maar zekere voor onzekere nemen). Je zou anders een gratis product krijgen en dat is ook niet eerlijk/netjes Wel leuk, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef wirehunters het volgende:
Stel, ik pas mijn voorkeur aan naar een refund, en ik krijg na bijvoorbeeld 70 dagen alsnog mijn pakket binnen? Moet ik 'm dan weigeren of kan ik 'm dan houden?
Super dit heb ik ook doorgekregen. Helaas wel laat, maar alsnog komt deze dan aan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:22 schreef Kevin86 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb nog geen reactie/nieuw ticket voor een resend zoals beloofd. Wanneer kan ik deze verwachten? Ben heel geduldig, maar wil na 2,5 maand wel eens zekerheid inmiddels.
Edit: Ik zie ineens beweging in de tracking na al die weken, alvast bedankt als dit betekent dat mijn pakketje inbound is :-)
Ik heb nog geen feedback op je ticket. Deze zal snel volgen. Veel tickets die in volgorde worden afgehandeld. Je zal snel een bericht ontvangen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:14 schreef spijk860 het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik niets van een oplossing gekregen via het supportcentrum, zou je me kunnen helpen?
Jahoorquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:
Heb je voor mij ook nog je ordernummer?
Dankjewelquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jahoor
Order number: W1801160548566675
Nog vaak wel ja. Dit zie je als je naar Track My Shipment gaat. Ik snap alleen je punt hier niet van of het nut van deze opmerking op dit moment....quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef Rik.. het volgende:
Ik dacht dat er altijd foto's gemaakt werden van een pakket? Bij al mijn bestellingen (Waaronder: WB1801191638318586) heb ik nog nooit een foto in mijn account zien staan...
Mijn punt is: Bij mijn bestellingen staat nooit een foto.. Zou u dat eens na kunnen kijken? Ordernummer is WB180119163831858 (En alle andere bestellingen in mijn account)quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nog vaak wel ja. Dit zie je als je naar Track My Shipment gaat. Ik snap alleen je punt hier niet van of het nut van deze opmerking op dit moment....
Oke ik ga dit voor je doorgeven, maar verwacht dat ik hier niks aan kan doen. Heb je een probleem met deze order dan? Mocht dit het geval zijn zou je dan het lijstje in kunnen vullen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:44 schreef Rik.. het volgende:
[..]
Mijn punt is: Bij mijn bestellingen staat nooit een foto.. Zou u dat eens na kunnen kijken? Ordernummer is WB180119163831858 (En alle andere bestellingen in mijn account)
Dit is nog vrij normaal mocht je een bestelling uit een China of Hong Kong warenhuis hebben geplaatst. Zou je het hele lijstje in willen vullen dan kan ik dit nog voor je nakijken. In de beginpost staan ook de verschillende verzendmethodes uitgelegd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:44 schreef SuperCow het volgende:
Beste Gearbest
Op 6 januari een laptop besteld, 11 januari shipped, maar nog niks ontvangen, ik begin me wat zorgen te maken.
Ordernummer: W1801060724551774
Mvg, Wiersma
Bij deze:quote:Dit is nog vrij normaal mocht je een bestelling uit een China of Hong Kong warenhuis hebben geplaatst. Zou je het hele lijstje in willen vullen dan kan ik dit nog voor je nakijken. In de beginpost staan ook de verschillende verzendmethodes uitgelegd.
Zou je hier s.v.p. nog naar willen kijken?quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:31 schreef sc0ut84 het volgende:
[..]
Hallo,
De eerste of tweede week van november als ik het me goed herinner.
Ik had gehoopt dat je via Priority Line had besteld, maar dit is niet het geval. Je pakketje zal nog wel even onderweg zijn, want dit is een zeer langzame verzendmethode. Zie ook de uitleg in mijn beginpost. Je zal dus echt nog wel even geduld moeten hebben. Je pakketje kan je volgen door de tracking code op 17track in te vullen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:06 schreef SuperCow het volgende:
[..]
Bij deze:
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum: 06 jan 2018
- Product: YEPO 737A Notebook 6GB RAM
- Ordernummer: W1801060724551774
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803377977CN
- Verzendmethode: EU Registered / EUEXPTH
Ja natuurlijk. Ben er nog mee bezigquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef sc0ut84 het volgende:
[..]
Zou je hier s.v.p. nog naar willen kijken?
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dusquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef youri1_2-3 het volgende:
- Orderdatum:Jan 02, 2018
- Product: Creality 3D
- Ordernummer:W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3268907669
- Verzendmethode: priorty lane
- Probleem: nog niet binnen, en vind het eigenlijk al te lang duren
Oké ik ga kijken wat ik kan regelen. Teven wacht ik ook nog op antwoord op je vorige vraag.quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,
Gisteren wilde ik voor de s9 nog de coupon gebruiken maar de abn amro bank had storing.
Nu lijkt de code verlopen te zijn..??
Kan je zorgen dat ik deze alsnog kan gebruiken?
Alvast heel erg bedankt en ik hoop op een beetje spoedige reactie want ik wil vandaag de 2e bestellen als dat kan met de kortingscode (AntminerS9)
Bedankt voor al je support tot nu toe
edit/toevoeging: kan niet eens garanderen dat ik vandaag wel kan betalen want de abn amro zegt dat er nog steeds vertraging is Maar wil graag zo snel mogelijk nog een 2e antminer s9 kopen bij jullie als de korting nog mogelijk is.
Je zou nu een refund moeten ontvangen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:30 schreef Unidex het volgende:
Dank voor je inzet! Ik laat het direct weten wanneer het wel / niet goed komt.
Dankje, heb inmiddels een ticket bij de support lopen!quote:Op donderdag 1 februari 2018 03:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ben er nog mee bezig
Super hopelijk is het dan opgelost.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:35 schreef sc0ut84 het volgende:
[..]
Dankje, heb inmiddels een ticket bij de support lopen!
Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:20 schreef fady34 het volgende:
Hi Gearbest,
Zou u mij alsjeblieft opnieuw kunnen ondersteunen bij het oplossen van een kleine issue. Ik heb op 1 december een bestelling geplaatst en heb tot op heden helaas de bestelling niets ontvangen.
Volgens de tracking info ligt het pakket in Brazilie.
Zie links hieronder:
https://track.bpost.be/bt(...)G966884805BE&lang=nl
24/01/2018 14:50 Aankomst in depot BRCWBA
12/12/2017 04:30 Vertrek uit het uitwisselingskantoor BEBRUA
https://www.parcelmonitor.com/track-it-online
(Latest event
Arrived at sorting center
Curitiba, Curitiba, State of Paraná, Brazil
24 Jan 18 02:50 PM)
- Orderdatum: 1 december 2017
- Product: HYD1572 Cotton Fashion Detachable Cap Jaket for Man (XL)
- Ordernummer: W1712010942152715
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG966884805BE
- Verzendmethode: BERAMHQ
- Probleem: Pakket niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend via PostNL.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Er is niet echt een algemeen email adres, maar weet je je ordernummer nog. Weet je het email adres niet meer wat je gebruikt hebt of?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef Riot- het volgende:
Is er een algemeen mail-adres voor de klantenservice? Had iets besteld voor de verandering bij jullie en dat is niet geheel goed gegaan maar ben het account kwijt...
Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef youri1_2-3 het volgende:
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dus
ow de melding van parcel is in clearance heb ik niet gehad maar wat betekend dat precies?
bedankt!
Dit is nog vrij normaal. Lees ook de beginpost over de verzendmethode Priority Line. Ik verwacht dat je pakketje zeer snel in de UK aankomt. Echt nog heel even geduld. Het kan daar elk moment aankomen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:07 schreef Pegasus81 het volgende:
Ik heb een probleem met de volgende bestelling:
- Orderdatum: 1-1-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation - FIRST-GENERATION WHITE
- Ordernummer:W1801011433113241.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197959493. Tracking message is 'Sorry, your shipping information has not updated yet!'. Bij DPD zelf dateert de enige status-update van 2 januari: 'Order information has been transmitted to DPD'.
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: inmiddels 1-2-2018 en product nog niet ontvangen. Ook reageert helpdesk niet (17-1-2018, ticket ID: WT18011713673 en 23-1-2017, ticket ID: WT18012401856)
- Voorkeur: statusupdate. Wanneer komt hij?
Dank!
Ik ga je zo een PM sturen. Je order is namelijk al verzonden krijg ik doorquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jahoor
Order number: W1801160548566675
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |