abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:13:22 #151
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176310967
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef rlvdijk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 januari 2018 13:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?

Dat lijkt inderdaad zo te zijn: "Delivery to third party with notification." volgens de DPD DE tracking website. Echter, niemand in de straat lijkt dit pakje aangenomen te hebben aangezien ik enkele weken geleden verhuisd ben en niet meer het afleveradres kon aanpassen.

Hoe kan ik de 'proof of delivery' achterhalen ?
Bel dpd nl dan even...
  CHI shopkeeper zaterdag 6 januari 2018 @ 13:09:08 #152
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176321445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:03 schreef StephanS1984 het volgende:
Goedemiddag,

Ik hoop dat GB support me hier wel kan helpen want ik kom er via een ticket (WT17120409254) op de website niet uit. Na vele verzoeken voor uitlevering heb ik bewijs van DPD (customerservice521@dpd.nl) op email dat ze het pakket niet kunnen uitleveren na inspectie. Gearbest blijft maar vertellen dat ik het pakket bij het DPD verdeeldepot in Berkel en Rodenrijs op moet halen omdat ze het pakket niet retour hebben ontvangen.

- Orderdatum: 6-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
- Ordernummer: W1711060544327310
- Tracking nummer: (1550)5987008751
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

Groet,

Stephan
Hallo Stephan,
Dat is zeer vervelend om te horen en ik ga er ook voor je achteraan. Zou je dit bewijs via een PM naar mij kunnen sturen. Dat zou het een stuk makkelijker maken voor mij.
Ik zie inderdaad dat de tracking blijft staan op "As requested, your parcel will now be delivered on Mon 04 December 2017". Dit is toch al even geleden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:41 schreef renedis het volgende:

[..]

Eerder als eens contact gezocht hier.. Nu een nare ervaring met Gearbest terwijl het voorheen altijd wel goed ging. Pakketje zou afgeleverd moeten zijn maar ik heb niets ontvangen. Daarnaast staat er een andere naam bij de tracking informatie en bij navraag bij DPD vertellen ze mij een ander huisnummer dan opgegeven.

Ik heb al een ticket lopen (WT17120700765 Did not receive my laptop... W1711011655375234 12/06/2017 11:01:56 View Details) maar dat verloopt bijzonder moeizaam. Ik heb shipping insurance afgenomen en kan toch nog fluiten naar mijn geld lijkt het..?

Kan jij kijken wat je kan betekenen voor mij aub?
Dit zal ik voor je navragen en kijken wat ik kan doen. Dit is toch wel lastig, want deze is ook nog eens echt opgehaald bij een DPD Pickup Shop. Ben je ook al bij het betreffende huisnummer langsgegaan, want neem aan dat je dat nu wel weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:42 schreef aanvaardhet het volgende:
Hoi Gearbest, hier ben ik weer. Nog steeds geen nieuws over onderstaande verzending?

- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WB1711230438132240
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15114940359749 / 1Z0909F26860294832
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Lijkt geen beweging in te zitten

Alvast bedankt voor de moeite!
Het duurt ongeveer 25 werkdagen totdat de trein in Polen is aangekomen. Ik verwacht zelf dat dit elk moment nu kan gebeuren. Ik ga het in ieder geval nog eens melden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:15 schreef wirehunters het volgende:
Hoi,

Fijn dat er Nederlandse support medewerkers beschikbaar zijn. Ik heb een 3d printer besteld en via DPDUK verstuurd, ik zie dat er veel meer mensen zijn die deze niet kunnnen volgen en er schijnen problemen te zijn ontstaan via deze methode.

- Orderdatum: 1 December
- Product: ANET A8, 3d printer kit. Rol hittebestendig plakband.
- Ordernummer: W1712011803563155
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147389669
- Verzendmethode: DPDUK01
- Probleem: Ik kan na een maand de zending nog niet volgen. Is nog niet in UK aangekomen.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, en ik ben erg benieuwd hoe deze problemen zijn ontstaan.
Hallo,
Er zijn inderdaad vertragingen met de verzending tussen het warenhuis en naar de UK. De orders met veel problemen zijn voornamelijk in de maand november. De meeste tracking codes worden nu actief. Ik verwacht dat je pakketje ook snel actief zal worden.
Ik ga deze wel toevoegen aan het lijstje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef rlvdijk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 januari 2018 13:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?

Dat lijkt inderdaad zo te zijn: "Delivery to third party with notification." volgens de DPD DE tracking website. Echter, niemand in de straat lijkt dit pakje aangenomen te hebben aangezien ik enkele weken geleden verhuisd ben en niet meer het afleveradres kon aanpassen.

Hoe kan ik de 'proof of delivery' achterhalen ?
Ik zou even contact opnemen met DPD hierover. Hun hebben het pakketje afgeleverd en die zullen dat ook moeten aantonen door middel van een handtekening en aflever adres.
pi_176322019
Hallo,

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde als @aanvaardhet.

- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: 4 maal eliquid Liqua
- Ordernummer: W1711220550412293
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433758678CN
- Verzendmethode: Europe railway registered
- Probleem: Lijkt geen beweging in te zitten.

Tracking geeft aan: op 14-12-2017 leaving poland center. Ik heb meerdere pakketjes, die allemaal rond 14-12 die vermelding hebben, maar heb ze nog niet ontvangen. Hoop, dat alles nog goed gaat want het duurt nu vanuit Polen wel heel lang.

Vriendelijke groet.
  CHI shopkeeper zaterdag 6 januari 2018 @ 14:18:49 #154
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176322599
Een kleine update over de Priority Line (DPD) orders.

De tracking codes zijn nu langzaam aan actief aan het worden en we verwachten de komende dagen nog meer actieve tracking codes. Ik heb meteen even een lijstje gemaakt, zodat iedereen even op de hoogte is. Mocht je naam er niet tussen staan laat het me dan even weten via een PM.

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code actief is geworden:
• Siegie / Fransennatasja
• Diej
• Robbert548
• Tim_Stevens
• hanifi
• Shefkee
• doggy1
• Nixicus
• jslaman31
• Creep
• Jeppie67
• Wolligschaapie
• pwanst
• mathneogeo
• zybex75
• CecilBDemented
• ReinTheMan
• marco_sire
• mvdbeld
• nomad85

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houdt ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Pastonchi83 (Opgelost)
• Jeppie67
• intoxicated (Opgelost)
• iDroneNL
• Berepoot
• dublex (2x)
• Mees1996
• Viertakt
• Erikplons (Opgelost)
• Bl4udzun
• lcvdb (Opgelost)
• wirehunters
• E_Cartman
• Bluecake

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 08-01-2018 14:05:50 ]
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:56:55 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176323321
Top dat er alsnog beweging in de zaak is gekomen. Ik zag inderdaad als dat er vorige week eentje was afgeleverd :).

Jammer dat jullie carrier de boel zo heeft verprutst; DPD UK was altijd een goede verzendmethode.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176323536
Hallo,

Ben ik weer. Toeval wil dat zojuist een brievenbuspakketje van een bestelling van 23 november jl. is aangekomen. Dit was ook via Europe railway registered. Er is dus beweging vanuit Polen :-)

Ik verwacht de andere pakketjes komemde week bij het ophaalpunt te kunnen ophalen.

Fijn weekend!
pi_176324174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Stephan,
Dat is zeer vervelend om te horen en ik ga er ook voor je achteraan. Zou je dit bewijs via een PM naar mij kunnen sturen. Dat zou het een stuk makkelijker maken voor mij.
Ik zie inderdaad dat de tracking blijft staan op "As requested, your parcel will now be delivered on Mon 04 December 2017". Dit is toch al even geleden.

Ik heb nog te weinig berichten geplaatst om dat te mogen doen. Zie link voor het bewijs: https://we.tl/PeyhWFXanb
pi_176329530
Ik zag ook dat mijn pakket wat in Polen lag nu aangeboden is bij post NL wel douane kosten van 20¤ nog wat.
Heb wel shpping insurance genomen weet niet of dat de douane kosten dekt
Misschien Gearbest wel

Zo niet dan heb ik gewoon peg dit keer
pi_176329555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:18 schreef Gearbest het volgende:
[i]Een kleine update over de Priority Line (DPD) orders.

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houd ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Pastonchi83
• Jeppie67
• intoxicated
• iDroneNL
• Berepoot
• dublex (2x)
• Mees1996
• Viertakt
• Erikplons
• Bl4udzun
• lcvdb (wel opgelost)
• wirehunters
Ik volg het ook even op en tracht mijn kalmte te bewaren. En ik geef nu mee dat via support gb English de info zo amateuristisch is dat er toch wel wat mag veranderen alvorens ik nog een volgende bestelling plaats.
Verder deel ik mee dat mijn tracking code op de site faryaa.com meedeelt dat het pakket in Czech zit in clearance, dus douane, me dunkt. Maar dus niet in Southall. En ik vraag me dan ook af hoeveel keer een pakket door de douane moet tegengehouden worden ter controle, want in Southall moet het ook nog via douane. Dat is voor een gewone burger rollen met de ogen. Want uk is tot op heden nog steeds Europa.
En inderdaad dan zijn er nog track17 en de dpd site die melden dat het pakket on its way is to Southall.
Hoe moet ik dit nog begrijpen?
Tja, wachten en wachten want het geld is reeds gestort. Ook al is het refundable, je bestelt iets om het te ontvangen, niet om je geld terug te vragen.
Soit, en dan is er gelukkig nog deze site met support voor gb. Case wordt goed opgevolgd! Maar gb versnelt hierdoor natuurlijk niet hun procedure/situatie.
Toch blijf ik via deze site nog een beetje hoopvol, ook al kost het een stuk van mijn leven.
Ook dank voor uw begrip. En laat ons nog een beetje wachten.......
pi_176332656
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:13 schreef Berepoot het volgende:

[..]

Ik volg het ook even op en tracht mijn kalmte te bewaren. En ik geef nu mee dat via support gb English de info zo amateuristisch is dat er toch wel wat mag veranderen alvorens ik nog een volgende bestelling plaats.
Verder deel ik mee dat mijn tracking code op de site faryaa.com meedeelt dat het pakket in Czech zit in clearance, dus douane, me dunkt. Maar dus niet in Southall. En ik vraag me dan ook af hoeveel keer een pakket door de douane moet tegengehouden worden ter controle, want in Southall moet het ook nog via douane. Dat is voor een gewone burger rollen met de ogen. Want uk is tot op heden nog steeds Europa.
En inderdaad dan zijn er nog track17 en de dpd site die melden dat het pakket on its way is to Southall.
Hoe moet ik dit nog begrijpen?
Tja, wachten en wachten want het geld is reeds gestort. Ook al is het refundable, je bestelt iets om het te ontvangen, niet om je geld terug te vragen.
Soit, en dan is er gelukkig nog deze site met support voor gb. Case wordt goed opgevolgd! Maar gb versnelt hierdoor natuurlijk niet hun procedure/situatie.
Toch blijf ik via deze site nog een beetje hoopvol, ook al kost het een stuk van mijn leven.
Ook dank voor uw begrip. En laat ons nog een beetje wachten.......
Voor de volledigheid heb ik ook een tijd geleden ook een ticket aangemaakt op de site van Gearbest. Je heb volkomen gelijk, wat een drama is dit.

Eerst is het de feestdagen.
Daarna de carrier. Week nodig voor onderzoek. Geen probleem.
Ligt toch aan de carrier, gun ze nog wat tijd. Uitkomst onderzoek..?
Uiteindelijk moet ik zelf de lokale DPD maar gaan bellen en wachten tot 27 jan. Want dan verloopt de delivery deadline.... :'(

Ondanks de voortreffelijke inspanningen van Gearbest hier op het forum, denk ik in de toekomst niet zo snel meer iets bij Gearbest te bestellen. Tot nu toe mijn slechtste ervaring met een China shop.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:17:17 #161
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176333473
https://translate.google.(...)e%2F1%2Fcategory%2F1
Hier is dan een pagina met meldingen van de shipper, hier staat ook duidelijk dat ze vertraging hebben, door de volgende oorzaken:
- Slecht weer met gecancelde vluchten
- Drukte door de feestdagen met een backlog in de warehouses.

Jullie kunnen wel blijven bashen op Gearbest, maar ze hebben volgens mij hun best gedaan om voor jullie de handigste verzending te regelen: Zeer goedkoop en toch vrijwel altijd douanevrij.

Banggood mag dan wel sneller zijn, maar hun prijzen zijn ook 10% hoger.
Ik snap dat het allemaal wel irritant is als je hier als klant op zit te wachten, maar de helpdeskmedewerker doet hier ook gewoon zn best, en hij kan verder ook weinig doen. De pakketten zijn verstuurd vanuit GearBest en hierna ligt het dus idd bij de verzender.
Ze bieden gewoon containers vol aan bij Faryaa/Panasia en laten het voor een lage prijs hierheen komen, vervolgens neemt DPDUK en hierna DPDNL het weer over.

Het is misschien wat vaag allemaal, maar als je dit niet aan kan, dan kan je beter gewoon in NL bestellen.

[ Bericht 58% gewijzigd door ErkendFokker op 06-01-2018 22:29:04 ]
pi_176334567
Wanneer komt de Dibea C17 weer in EU warehouse?? :)
pi_176338285
Komt de Xiaomi Vacuum 1st generation nog in een EU-warehouse? Alles is out of stock op dit moment :-). Prijs is nu wel leuk met de huidige sale.
pi_176342141
Hallo,

Ook ik zit nog te wachten op mijn bestelling van 26nov.
Nog geen enkele statusupdate te zien bij dpd-uk.

Gearbest order:

- Orderdatum: 26nov 2017
- Product: 3D filament + electronics (rasp pi)
- Ordernummer: W1711261617566189
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998928284
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: niet ontvangen. Geen statusupdate
- Voorkeur: Resend.

Alvast bedankt voor meer info hieromtrent.
  CHI shopkeeper zondag 7 januari 2018 @ 12:22:22 #165
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176342627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:12 schreef Btween10 het volgende:
Hallo,

Ben ik weer. Toeval wil dat zojuist een brievenbuspakketje van een bestelling van 23 november jl. is aangekomen. Dit was ook via Europe railway registered. Er is dus beweging vanuit Polen :-)

Ik verwacht de andere pakketjes komemde week bij het ophaalpunt te kunnen ophalen.

Fijn weekend!
Ja de pakketjes daarvan komen allemaal langzaam binnen. Dit zijn voornamelijk de orders met de laatste tracking update dat de order uit Polen is vertrokken. De laatste update zal rond begin tot half december zijn. Deze komen nu allemaal langzaam binnen :)
Ik verwacht dat deze pakketjes ook redelijk snel kunt ophalen.
Je zou verwachten dat de verzending vanuit Polen het minst lang duurt, maar dit duurt eigenlijk het langst....

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:52 schreef StephanS1984 het volgende:

[..]

Ik heb nog te weinig berichten geplaatst om dat te mogen doen. Zie link voor het bewijs: https://we.tl/PeyhWFXanb
Oke dat is ook goed. Ik ga het in ieder geval zo doorgeven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik zag ook dat mijn pakket wat in Polen lag nu aangeboden is bij post NL wel douane kosten van 20¤ nog wat.
Heb wel shpping insurance genomen weet niet of dat de douane kosten dekt
Misschien Gearbest wel

Zo niet dan heb ik gewoon peg dit keer
Helaas dekken we deze niet. We hebben nog wel een speciale actie lopen voor "Registered Air Mail".
• Hierbij moet de verzendmethode "Registered Air Mail" zijn en moet de optie Priority Line niet beschikbaar zijn.
• De orders moeten na 01-12-2017 geplaatst zijn.
• We hebben de factuur van de douanekosten nodig
Helaas gaat dat hier niet op.... Sorry

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:13 schreef Berepoot het volgende:

[..]

Ik volg het ook even op en tracht mijn kalmte te bewaren. En ik geef nu mee dat via support gb English de info zo amateuristisch is dat er toch wel wat mag veranderen alvorens ik nog een volgende bestelling plaats.
Verder deel ik mee dat mijn tracking code op de site faryaa.com meedeelt dat het pakket in Czech zit in clearance, dus douane, me dunkt. Maar dus niet in Southall. En ik vraag me dan ook af hoeveel keer een pakket door de douane moet tegengehouden worden ter controle, want in Southall moet het ook nog via douane. Dat is voor een gewone burger rollen met de ogen. Want uk is tot op heden nog steeds Europa.
En inderdaad dan zijn er nog track17 en de dpd site die melden dat het pakket on its way is to Southall.
Hoe moet ik dit nog begrijpen?
Tja, wachten en wachten want het geld is reeds gestort. Ook al is het refundable, je bestelt iets om het te ontvangen, niet om je geld terug te vragen.
Soit, en dan is er gelukkig nog deze site met support voor gb. Case wordt goed opgevolgd! Maar gb versnelt hierdoor natuurlijk niet hun procedure/situatie.
Toch blijf ik via deze site nog een beetje hoopvol, ook al kost het een stuk van mijn leven.
Ook dank voor uw begrip. En laat ons nog een beetje wachten.......
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:54 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

Voor de volledigheid heb ik ook een tijd geleden ook een ticket aangemaakt op de site van Gearbest. Je heb volkomen gelijk, wat een drama is dit.

Eerst is het de feestdagen.
Daarna de carrier. Week nodig voor onderzoek. Geen probleem.
Ligt toch aan de carrier, gun ze nog wat tijd. Uitkomst onderzoek..?
Uiteindelijk moet ik zelf de lokale DPD maar gaan bellen en wachten tot 27 jan. Want dan verloopt de delivery deadline.... :'(

Ondanks de voortreffelijke inspanningen van Gearbest hier op het forum, denk ik in de toekomst niet zo snel meer iets bij Gearbest te bestellen. Tot nu toe mijn slechtste ervaring met een China shop.
Ik geef inderdaad toe dat de standaard berichten vaak niet altijd even duidelijk zijn en vragen soms niet goed beantwoord worden op de GB Support Site. Daarom ben ik hier om jullie te helpen.
Southall is het laatste station voordat het verder naar Nederland gaat. Ondanks dat het zo vaak door de douane gaat wil niet zeggen dat er elke keer een controle wordt uitgevoerd. Pakketjes moeten altijd door de douane ongeacht welk land ze komen. Toch is de kans op de douanekosten zeer gering en dat is wel echt een voordeel. Het nadeel is wel dat het wat langer duurt.
Berepoot je verzenddatum is van 07-12-2017. De meeste probleem orders komen uit de maand november. Ik verwacht dan ook gewoon dat je order snel in de UK zal aankomen :Y
Voor de vertragingen kregen we als eerste door dat de reden hiervoor de feestdagen was. Dit was zelfs te merken bij andere bekende vervoerders, zoals PostNL. Deze maakt niet voor niet zoveel reclame hiervoor op de radio.
Daarna bleken de vertragingen toch te groot om alleen door de feestdagen te komen.
Nu komen de pakketjes langzaam aan allemaal actief en dit is goed nieuws. Ik hou alles hier netjes bij en neem maatregelen als deze nodig zijn. Ik ben er om jullie hierbij te helpen ^O^

quote:
99s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:17 schreef ErkendFokker het volgende:
https://translate.google.(...)e%2F1%2Fcategory%2F1
Hier is dan een pagina met meldingen van de shipper, hier staat ook duidelijk dat ze vertraging hebben, door de volgende oorzaken:
- Slecht weer met gecancelde vluchten
- Drukte door de feestdagen met een backlog in de warehouses.

Jullie kunnen wel blijven bashen op Gearbest, maar ze hebben volgens mij hun best gedaan om voor jullie de handigste verzending te regelen: Zeer goedkoop en toch vrijwel altijd douanevrij.

Banggood mag dan wel sneller zijn, maar hun prijzen zijn ook 10% hoger.
Ik snap dat het allemaal wel irritant is als je hier als klant op zit te wachten, maar de helpdeskmedewerker doet hier ook gewoon zn best, en hij kan verder ook weinig doen. De pakketten zijn verstuurd vanuit GearBest en hierna ligt het dus idd bij de verzender.
Ze bieden gewoon containers vol aan bij Faryaa/Panasia en laten het voor een lage prijs hierheen komen, vervolgens neemt DPDUK en hierna DPDNL het weer over.

Het is misschien wat vaag allemaal, maar als je dit niet aan kan, dan kan je beter gewoon in NL bestellen.

Klopt helemaal als een bus O-) :Y ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wanneer komt de Dibea C17 weer in EU warehouse?? :)
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:04 schreef de_Roverheid het volgende:
Komt de Xiaomi Vacuum 1st generation nog in een EU-warehouse? Alles is out of stock op dit moment :-). Prijs is nu wel leuk met de huidige sale.
Ik ga deze voor jullie navragen, maar verwacht dat dit nog even kan duren. Zijn net uitverkocht weer.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ZwarteKater het volgende:

[..]

Al iets bekend? Ik heb nu een 'new message' in my account, maar als ik naar het ticket center ga zie ik vervolgens 'Sorry we could not find this data.'
Ze hebben nogmaals een ticket gestuurd en je tevens een e-mail gestuurd. Deze kan ook in je SPAM filter terecht zijn gekomen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:09 schreef el_frigo het volgende:

[..]

Hoi Gearbest,

Zoals je zult begrijpen ben ik reuze benieuwd waar het pakket na 2 maanden nu is of dat een resend danwel refund inmiddels is geregeld.

Nogmaals dank!
Je zou inmiddels al een bericht over hebben moeten ontvangen en ze gaan dit regelen met jou. Je zou de refund nog moeten bevestigen, omdat je de accessoires wel al hebt O-)

quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef Bluecake het volgende:
Hallo,

Ook ik zit nog te wachten op mijn bestelling van 26nov.
Nog geen enkele statusupdate te zien bij dpd-uk.

Gearbest order:

- Orderdatum: 26nov 2017
- Product: 3D filament + electronics (rasp pi)
- Ordernummer: W1711261617566189
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998928284
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: niet ontvangen. Geen statusupdate
- Voorkeur: Resend.

Alvast bedankt voor meer info hieromtrent.
Oke ik voeg je order ook toe aan het lijstje en ga deze opvolgen.
  zondag 7 januari 2018 @ 12:26:56 #166
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_176342705
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:22 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Helaas dekken we deze niet. We hebben nog wel een speciale actie lopen voor "Registered Air Mail".
• Hierbij moet de verzendmethode "Registered Air Mail" zijn en moet de optie Priority Line niet beschikbaar zijn.
• De orders moeten na 01-12-2017 geplaatst zijn.
• We hebben de factuur van de douanekosten nodig
Helaas gaat dat hier niet op.... Sorry


Is geen probleem dat is ons eigen risico

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysConnected op 07-01-2018 12:38:32 ]
pi_176359457
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels op de 45 dagen en nog steeds geen tracking update. Zou je een resend kunnen regelen?
Dankje!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Resend
  maandag 8 januari 2018 @ 08:08:54 #168
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_176359479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Dit zal ik voor je navragen en kijken wat ik kan doen. Dit is toch wel lastig, want deze is ook nog eens echt opgehaald bij een DPD Pickup Shop. Ben je ook al bij het betreffende huisnummer langsgegaan, want neem aan dat je dat nu wel weet.
Uiteraard heb ik dit gedaan. Ik zelf woon op huisnummer 57. Volgens DPD servicedesk stond er op het pakketje huisnummer 5. Daar ook aangebeld en gevraagd hoe/wat. Deze mevrouw kon mij helaas niks vertellen en wist van niets.

Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een handtekening te zien voor ontvangst.

Daarnaast is het ook nog niet gelukt om van GearBest een foto te ontvangen met bewijs van het verzonden pakket met het juiste huisnummer op de doos/pakket.
maoam is voor bazen!
pi_176360265
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer:WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Pakket staat inmiddels sinds 13-12-2017 op dezelfde status.
(Zie ook je reactie van Woensdag 27 december: CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #6)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Resend met een andere verzendmethod, eventueel tegen kleine bijbetaling.
pi_176360425
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711240426043029
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RN434093815CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen update meer na 19-12-2017, vergelijkbaar met RobbieT hierboven.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, of het moet er als nog aankomen, dan heb ik nog wel even geduld.
pi_176360768
Orderdatum: Nov 30, 2017 06:55:57 AM (betaald met ideaal)
- Product: Coppervape 316SS Skyline RTA / MTL Tank en PilotVape 7-in-1 Pre-made Coils
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered (wat ook niet klopt want ik had voor Netherlands registered post gekozen, daar kies ik altijd voor ????)
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Wat duurt het lang man het was bedoelt als kado maar dat is al wel te laat......

[ Bericht 4% gewijzigd door Daniel_Smit op 08-01-2018 11:50:02 ]
pi_176362335


Na weken wachten is het eindelijk 45 dagen geleden sinds verzending en heb ik recht op een resend of een refund. Ik zou graag een RESEND willen vanuit de EU WAREHOUSE met de originele VERZEKERING die ik er destijds ook bij had genomen (zodat bij een defect of gedoe er niet allemaal weer moeilijk wordt gedaan). Graag de gele variant (zoals ook initiëel besteld) van de CR-10.

Daarnaast hoor ik graag zsm hoe de volgende zaken zich hebben ontwikkeld, de 45 dagen voor jan met de korte naam hebben moeten lopen wachten, mogen wat mij betreft ruimhartig behandeld worden wil Gearbest mij nog als klant houden op de middellange termijn. Dit soort gekkigheid namelijk nooit gehad bij BG, AE en anderen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:40 schreef Gearbest het volgende:

"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld.
Ik waardeer je Nederlandse hulp zeker waarvoor dank, maar met Gearbest als bedrijf begin ik wel een beetje mijn geduld te verliezen :).
Kaas
pi_176363264
Hoi hoi,

Ik heb bij Gearbest een Xiaomi Mi Air 13 (2017) gekocht op 16-11-2017.

Helaas ondervindt ik problemen met de laptop.

In eerste instantie flikkert het beeldscherm regelmatig, niet dat het helemaal wegvalt maar wel zichtbaar (alsof het scherm een hele lage frame vernieuwing heeft, maar deze staat op 60HZ)
Ik las op een topic op reddit.com dat meer mensen met een BOE scherm hier last van hadden.

Ik heb daar een ticket voor aangemaakt bij Gearbest (WT17120111995), en eigenlijk was er niets aan te doen was de conclusie. Ik kon de laptop terugsturen, maar als monteur niets kon vinden kwamen er kosten bij, daarbij de lange zendtijd en kosten voor het versturen heb ik mij hierbij neergelegd.

Nu heb ik een nieuw probleem namelijk dat de ventilator soms begint te ratelen (dus niet gewoon blazen maar echt rrrrrrrrrrrrr alsof hij ergens tegenaan komt)
Ook hier weer een ticket voor aangemaakt (WT18010600319) maar ik heb het idee dat de medewerkster niet echt begrijpt wat ik bedoel, aangezien ze begint over een pixel repair programma.

Ik weet niet of Gearbest spare parts heeft, dat ik de ventilator zelf kan repareren?
Of dat ik hem alsnog moet opsturen?

Kun jij hierbij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Danny
pi_176364585
Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen aangezien dit e-mailadres niet meer actief wordt gebruik. Binnen het profiel op Gearbest is dat echter niet mogelijk, kan jij mij hier mee helpen?
  CHI shopkeeper maandag 8 januari 2018 @ 19:10:37 #175
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176372092
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:04 schreef iDroneNL het volgende:
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels op de 45 dagen en nog steeds geen tracking update. Zou je een resend kunnen regelen?
Dankje!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Resend
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:44 schreef _MsG_ het volgende:
[ afbeelding ]

Na weken wachten is het eindelijk 45 dagen geleden sinds verzending en heb ik recht op een resend of een refund. Ik zou graag een RESEND willen vanuit de EU WAREHOUSE met de originele VERZEKERING die ik er destijds ook bij had genomen (zodat bij een defect of gedoe er niet allemaal weer moeilijk wordt gedaan). Graag de gele variant (zoals ook initiëel besteld) van de CR-10.

Daarnaast hoor ik graag zsm hoe de volgende zaken zich hebben ontwikkeld, de 45 dagen voor jan met de korte naam hebben moeten lopen wachten, mogen wat mij betreft ruimhartig behandeld worden wil Gearbest mij nog als klant houden op de middellange termijn. Dit soort gekkigheid namelijk nooit gehad bij BG, AE en anderen.

[..]

[..]

Ik waardeer je Nederlandse hulp zeker waarvoor dank, maar met Gearbest als bedrijf begin ik wel een beetje mijn geduld te verliezen :).
Ik ga kijken of ik dit voor jullie kan regelen.
Ik heb dit ook netjes jullie dagen bijgehouden (zie bericht eerder) en een kalender heb ik dan ook niet voor nodig :P. Tevens zouden jullie vandaag al een bericht moeten hebben gehad met een compensatie.
Je weet dat als je uit China besteld dat het niet zomaar 123 op je stoep geleverd wordt. De prijs is niet voor niets een stuk lager dan andere webshops (BG,AE en anderen). We proberen juist te besparen op de verzending om zo de kosten zo laag mogelijk te houden. Zo betaal je vaak maar ¤1-2 voor de verzending vanuit China/Hong Kong (Priority Line). Dat er dan vertragingen ontstaan dat kan altijd gebeuren. Helaas is het voor ons ook de eerste keer zover ik weet dat er zoveel vertraging is geweest met Priority Line. We proberen daarom ook alles netjes te regelen en zo goed mogelijk een oplossing te bieden.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:08 schreef renedis het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik dit gedaan. Ik zelf woon op huisnummer 57. Volgens DPD servicedesk stond er op het pakketje huisnummer 5. Daar ook aangebeld en gevraagd hoe/wat. Deze mevrouw kon mij helaas niks vertellen en wist van niets.

Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een handtekening te zien voor ontvangst.

Daarnaast is het ook nog niet gelukt om van GearBest een foto te ontvangen met bewijs van het verzonden pakket met het juiste huisnummer op de doos/pakket.
Ik moet wel zeggen dat het heel raar is als het pakketje op nummer 5 zou zijn afgeleverd en die mevrouw van niks weet. Het maken van adres labels gaat automatisch dus daar zou geen fout in moeten zitten.
Ik weet niet of we van elke doos een foto maken, want dat zou wel gigantisch veel werk zijn om van elk pakketje een foto te maken met de verzendgegevens erop.
Mijn contactpersoon geeft aan dat je contact/claim met DPD moet opnemen, omdat er wel voor getekend is. Dit zelfs bij een DPD pick-up locatie gebeurd met de naam D MERSEL. Dit zou dan dus nooit mogen gebeuren als je dit niet bent.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:38 schreef RobbieT het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer:WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Pakket staat inmiddels sinds 13-12-2017 op dezelfde status.
(Zie ook je reactie van Woensdag 27 december: CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #6)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Resend met een andere verzendmethod, eventueel tegen kleine bijbetaling.
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:50 schreef lord_bono het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711240426043029
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RN434093815CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen update meer na 19-12-2017, vergelijkbaar met RobbieT hierboven.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, of het moet er als nog aankomen, dan heb ik nog wel even geduld.
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:09 schreef Daniel_Smit het volgende:
Orderdatum: Nov 30, 2017 06:55:57 AM (betaald met ideaal)
- Product: Coppervape 316SS Skyline RTA / MTL Tank en PilotVape 7-in-1 Pre-made Coils
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered (wat ook niet klopt want ik had voor Netherlands registered post gekozen, daar kies ik altijd voor ????)
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Wat duurt het lang man het was bedoelt als kado maar dat is al wel te laat......
Dit is een zeer langzame verzendmethode en heb jullie gegevens doorgegeven. We verwachten dat deze pakketjes geleverd zullen worden. De orders met de laatste update van begin-half december worden nu langzaam geleverd. Het langzaamste deel van deze verzendmethode is van Polen tot Nederland. Hoe merkwaardig dit ook klinkt.
Ik verwacht wel dat Daniel_Smit nog iets langer moet wachten, want deze is later besteld en de laatste update is wat later gebeurd (29-12-29 Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken).

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:39 schreef schourend het volgende:
Hoi hoi,

Ik heb bij Gearbest een Xiaomi Mi Air 13 (2017) gekocht op 16-11-2017.

Helaas ondervindt ik problemen met de laptop.

In eerste instantie flikkert het beeldscherm regelmatig, niet dat het helemaal wegvalt maar wel zichtbaar (alsof het scherm een hele lage frame vernieuwing heeft, maar deze staat op 60HZ)
Ik las op een topic op reddit.com dat meer mensen met een BOE scherm hier last van hadden.

Ik heb daar een ticket voor aangemaakt bij Gearbest (WT17120111995), en eigenlijk was er niets aan te doen was de conclusie. Ik kon de laptop terugsturen, maar als monteur niets kon vinden kwamen er kosten bij, daarbij de lange zendtijd en kosten voor het versturen heb ik mij hierbij neergelegd.

Nu heb ik een nieuw probleem namelijk dat de ventilator soms begint te ratelen (dus niet gewoon blazen maar echt rrrrrrrrrrrrr alsof hij ergens tegenaan komt)
Ook hier weer een ticket voor aangemaakt (WT18010600319) maar ik heb het idee dat de medewerkster niet echt begrijpt wat ik bedoel, aangezien ze begint over een pixel repair programma.

Ik weet niet of Gearbest spare parts heeft, dat ik de ventilator zelf kan repareren?
Of dat ik hem alsnog moet opsturen?

Kun jij hierbij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Danny
Zeer vervelend natuurlijk as je laptop een paar mankementen heeft en nog niet zolang geleden gekocht is. Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen en hopelijk lukt dat. Je zult wel enkele video's en foto's moeten sturen van de mankementen als bewijs van de mankementen. Kan je voor mij nog je ordernummer en trackingnummer doorgeven?

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:50 schreef RobbieT het volgende:
Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen aangezien dit e-mailadres niet meer actief wordt gebruik. Binnen het profiel op Gearbest is dat echter niet mogelijk, kan jij mij hier mee helpen?
Zou je mij je oude en nieuwe email willen sturen (via PM). Dan ga ik dit doorgeven.
Tevens kan je deze wel alvast aanpassen bij verzendadres. Dan krijg je berichten daarop als je order verzonden is. Doe dit als volgt. Log in en ga naar My Profile. Vervolgens ga je naar Address book en klik op edit van je oude adres. Daar kan je je nieuwe email alvast invullen :)
pi_176372637
Dan wacht ik dadelijk al meer dan 40 dagen dat is toch niet normaal(op het moment van schrijven staat de teller al op 36 dagen), en staat ook niet aangegeven bij de verwachte verzendtijd.
Ik ben hier toch niet over te spreken ik vindt dat niet kunnen zomaar(ik zeur niet snel maar dit is wel drama zeg)....... :(

[ Bericht 4% gewijzigd door Daniel_Smit op 08-01-2018 20:03:39 ]
pi_176373052
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:10 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga kijken of ik dit voor jullie kan regelen.
Ik heb dit ook netjes jullie dagen bijgehouden (zie bericht eerder) en een kalender heb ik dan ook niet voor nodig :P. Tevens zouden jullie vandaag al een bericht moeten hebben gehad met een compensatie.
Je weet dat als je uit China besteld dat het niet zomaar 123 op je stoep geleverd wordt. De prijs is niet voor niets een stuk lager dan andere webshops (BG,AE en anderen). We proberen juist te besparen op de verzending om zo de kosten zo laag mogelijk te houden. Zo betaal je vaak maar ¤1-2 voor de verzending vanuit China/Hong Kong (Priority Line). Dat er dan vertragingen ontstaan dat kan altijd gebeuren. Helaas is het voor ons ook de eerste keer zover ik weet dat er zoveel vertraging is geweest met Priority Line. We proberen daarom ook alles netjes te regelen en zo goed mogelijk een oplossing te bieden.
Tussen domweg lang wachten en vermiste pakketten waardoor er na 45 dagen maar opnieuw verzonden wordt zit wat mij betreft een heel spectrum, maar goed laten we de inhoudelijke discussie hierover maar verder voor wat het is, blijkbaar heb ik andere verwachtingen dan Gearbest kan waarmaken en zal ik dat in m'n gedachten houden als ik weer dit soort bedragen in China uitgeef.

Ik heb helaas niks gezien qua ticket omtrent compensatie. Kan je zien of er hierin iets mis is gegaan?

Ik heb enkel van medewerker 'Hella' eerder al op 1/1/2018 een bericht gehad voor 300 punten. Maar dat is stukken lager dan ik hier rond zie gaan omtrent deze vermiste zendingen en lijkt me ook niet echt een acceptabele compensatie.

Ik hoor dus graag wat meer over het ticket waar je op doelt :-) want ik heb sindsdien niks nieuws qua berichten meer gehad.


EDIT: Ik ontdek nu wel dat het woord RMA op die ticket-pagina echt een link is naar een eigen pagina. Daar zie ik de order van de CR-10 staan als 'Refund Only'. Dat klopt wel als ik graag een Resend (weliswaar EU Warehouse dit keer) wil? Of staat dat er los van?

[ Bericht 5% gewijzigd door _MsG_ op 08-01-2018 19:53:39 ]
Kaas
pi_176373687
Mijn Xiaomi Vacuum is dan vandaag geleverd. Besteld op 27/11.

Bedankt voor de support van Gearbest hier op het forum!
pi_176375762
Mijn Vernee Mix 2 is ook afgeleverd. Verzonden op 24-11-2017 met DPDUK1.
Dank voor de support! Zeker voor herhaling vatbaar op deze manier.
  CHI shopkeeper maandag 8 januari 2018 @ 21:36:49 #180
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176375841
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:30 schreef Daniel_Smit het volgende:

Dan wacht ik dadelijk al meer dan 40 dagen dat is toch niet normaal(op het moment van schrijven staat de teller al op 36 dagen), en staat ook niet aangegeven bij de verwachte verzendtijd.
Ik ben hier toch niet over te spreken ik vindt dat niet kunnen zomaar(ik zeur niet snel maar dit is wel drama zeg)....... :(
Ik ben er al mee bezig, omdat je zei dat je via een andere verzendmethode had besteld (heb dat over het hoofd gezien) O-) Ik ga kijken of ik iets qua compensatie kan regelen. Kan niks beloven helaas, maar kan het proberen. Het is wel lang wachten zeker als je via een andere verzendmethode had besteld en dan is het nooit leuk.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:47 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Tussen domweg lang wachten en vermiste pakketten waardoor er na 45 dagen maar opnieuw verzonden wordt zit wat mij betreft een heel spectrum, maar goed laten we de inhoudelijke discussie hierover maar verder voor wat het is, blijkbaar heb ik andere verwachtingen dan Gearbest kan waarmaken en zal ik dat in m'n gedachten houden als ik weer dit soort bedragen in China uitgeef.

Ik heb helaas niks gezien qua ticket omtrent compensatie. Kan je zien of er hierin iets mis is gegaan?

Ik heb enkel van medewerker 'Hella' eerder al op 1/1/2018 een bericht gehad voor 300 punten. Maar dat is stukken lager dan ik hier rond zie gaan omtrent deze vermiste zendingen en lijkt me ook niet echt een acceptabele compensatie.

Ik hoor dus graag wat meer over het ticket waar je op doelt :-) want ik heb sindsdien niks nieuws qua berichten meer gehad.

EDIT: Ik ontdek nu wel dat het woord RMA op die ticket-pagina echt een link is naar een eigen pagina. Daar zie ik de order van de CR-10 staan als 'Refund Only'. Dat klopt wel als ik graag een Resend (weliswaar EU Warehouse dit keer) wil? Of staat dat er los van?
Ik snap dat het niet chill is dat je zolang op je pakketje moet wachten.
Het is meer dat je de vergelijking gaf met andere Chinese webshops in vorm van levering. Dat terzijde inderdaad ;) . Voor ons is dit ook de eerste keer dat er zoveel vertraging is met Priority Line dat het ook even zoeken is en ondertussen stapelen de tickets en klachten zich op.... Ondertussen worden veel tracking codes wel weer actief wat goed is. Normaal zou het nooit zolang duren ongeacht de orderwaarde (daar kijk ik niet naar).
Ik dacht al, want ik heb bericht gekregen dat ze je een ticket gestuurd moeten hebben.
Ik vermoed dat dat er nog los van staat, want ik heb pas vanmiddag doorgeven (wist nog niet wat je precies wou, zoals je eerder zei) dat je graag een resend (eu warehouse+ verzekering) zou willen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:16 schreef mathneogeo het volgende:
Mijn Xiaomi Vacuum is dan vandaag geleverd. Besteld op 27/11.

Bedankt voor de support van Gearbest hier op het forum!
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:33 schreef Diej het volgende:
Mijn Vernee Mix 2 is ook afgeleverd. Verzonden op 24-11-2017 met DPDUK1.
Dank voor de support! Zeker voor herhaling vatbaar op deze manier.
Dat is nog eens goed nieuws! ^O^
Veel plezier ermee!
pi_176381824
Mijn laptop is gister bezorgt. Ondanks het wat langer duurde dan verwacht toch super blij mee.

Bedankt voor de Support.
pi_176382036
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:10 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga kijken of ik dit voor jullie kan regelen.
Ik heb dit ook netjes jullie dagen bijgehouden (zie bericht eerder) en een kalender heb ik dan ook niet voor nodig . Tevens zouden jullie vandaag al een bericht moeten hebben gehad met een compensatie.
Je weet dat als je uit China besteld dat het niet zomaar 123 op je stoep geleverd wordt. De prijs is niet voor niets een stuk lager dan andere webshops (BG,AE en anderen). We proberen juist te besparen op de verzending om zo de kosten zo laag mogelijk te houden. Zo betaal je vaak maar ¤1-2 voor de verzending vanuit China/Hong Kong (Priority Line). Dat er dan vertragingen ontstaan dat kan altijd gebeuren. Helaas is het voor ons ook de eerste keer zover ik weet dat er zoveel vertraging is geweest met Priority Line. We proberen daarom ook alles netjes te regelen en zo goed mogelijk een oplossing te bieden.

Dank!
Ik heb nog geen bericht gekregen, heb ook al in mijn spam folder gekeken. Ook als ik op 'my tickets' klik zie ik daar geen bericht of iets staan. Klopt dat?
Wanneer kan ik de resend verwachten? :)

EDIT: Ik krijg nu een melding van een compensatie via paypal, waarvoor dank voor het regelen. Zou je kunnen aangeven wanneer ik de resend kan verwachten? Want daarvan heb ik nog geen bericht gekregen. Zou dit evt dan ook uit de EU warehouse kunnen komen voor een snellere verzending?

[ Bericht 8% gewijzigd door iDroneNL op 09-01-2018 12:49:30 ]
pi_176382251
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]
Je zou inmiddels al een bericht over hebben moeten ontvangen en ze gaan dit regelen met jou. Je zou de refund nog moeten bevestigen, omdat je de accessoires wel al hebt O-)
[..]

Dank voor je bericht en inspanning! Ik heb inderdaad een bevestiging van Gearbest dat ze de vaccuum als resend hebben aangeboden. Hij is verzonden. Tracking number: 3268942091,shipping method: DPDUK1. Vooralsnog Origin/Destination unknown.
Wordt dat nog geüpdatet?
pi_176382469
Zeer vervelend natuurlijk as je laptop een paar mankementen heeft en nog niet zolang geleden gekocht is. Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen en hopelijk lukt dat. Je zult wel enkele video's en foto's moeten sturen van de mankementen als bewijs van de mankementen. Kan je voor mij nog je ordernummer en trackingnummer doorgeven?

Bedankt! Het ordernummer is: WW1711160536447349 en trackingnr: 5329547941

Ik heb bij de tickets die ik heb aangemaakt bij Gearbest een filmpje en geluidopnamen toegevoegd.
Op het filmpje is het niet heel duidelijk te zien omdat je beeldscherm filmen niet echt goed werkt door de refreshrate.

Danny
pi_176383128
Ik heb ondertussen ¤9,65 voor mijn Tevo Tarantula 3d printer terug gekregen voor ontstaande vertraging. Waarvoor mijn dank. Wat ik niet helemaal begrijp zijn de resends/refunds naast deze terugbetaling? Wat gebeurd er als de eerste zending alsnog aangeboden word? Moet je deze dan niet aannemen of iets dergelijks?
pi_176384433
wat is het verschil tussen deze DHL verzend optie's heb ik met de 1ste waar (eu) achter staat geen import kosten
pi_176384484
Ik heb ook zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gehad op mijn tevo tarantula 3d printer van ¤7,56 (beetje raar bedrag maar dat doet er niet toe).
Echter zit ik inmiddels ook al over de 45 dagen, orderdatum 16 november 2017. En zou ik graag een resend krijgen vanuit de EU warehouse. Mocht dit om de één of andere reden niet vanuit de EU warehouse kunnen, dan graag een volledige refund.

Alvast bedankt voor alle hulp!
pi_176385050
Ondertussen ook een terugbetaling van ¤14,86 gehad op de Paypal, maar geen bericht van een resend oid, ook niet zichtbaar in mijn omgeving op Gearbest. Blijkbaar is er voor iedereen toch weer een andere vergoeding, in tegenspraak met wat eerder is gecommuniceerd. Of is 14,86 omgerekend $20? EDIT: Ja dat blijkt het ongeveer te zijn, dat lijkt me dan voor mij iig goed afgehandeld. Maar ik zie anderen die daar ook weer onder zitten? :-P.

Ik hoop graag even te horen hoe het zit, wat we kunnen verwachten en hoe we melding krijgen van de resend, mijn lieve printertje is hier erg welkom ;-)
Kaas
pi_176387673
- Orderdatum: 13 september 2017
- Ordernummer: W1709130137386354
- Ticket nummer: WT17101505349
- Probleem: Retourzending is nooit aangekomen bij Gearbest
- Voorkeur: Refund

@Gearbest:

Wanneer kan ik nog een beroep op jou doen als er al een ticket loopt bij Gearbest/PayPal? Het ticket bij PayPal is nog niet geëscaleerd naar PayPal zelf. Via PayPal heb ik dus alleen (nog) contact met de klantenservice van Gearbest en er loopt nog geen onderzoek.

Mijn bestelling vertoonde enkele mankementen, daarom heb ik in overleg met Gearbest besloten deze retour te zenden. De retourzending is echter nooit bij Gearbest aangekomen. Het probleem heeft niets met inklarings-issues te maken, omdat de zending volgens de laatste tracking updates wel gewoon door de douane heen is gegaan. Sinds 24 november zijn er echter geen updates meer geweest.

Gearbest biedt me nu een zeer schamele vergoeding aan, waar ik niet mee akkoord kan gaan. Ik heb het retourpakket namelijk gewoon volgens de afgesproken voorwaarden verzonden. Het is traceerbaar tot ná de Chinese douane en daarna is er ergens iets misgegaan. Ik verwacht dan ook simpelweg een volledige refund op mijn PayPal account. Alvast bedankt voor je reactie!
pi_176389586
Na ellenlang wachten en het eerst via Gearbest ticket systeem geprobeerd te hebben, meld ik me hier ook maar n.a.v. het Priority Line fiasco. Hopelijk kan Gearbest support hier iets voor me betekenen.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Xiaomi Bluetooth 4.0 Smart Weight Scale INTERNATIONAL VERSION
- Ordernummer: W1711240644219134
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998516259
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Nog steeds niet geleverd. Tracking heeft sinds 25-11 geen enkele update gehad: Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Resend vanuit EU warehouse

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiger_blood op 09-01-2018 16:36:25 ]
pi_176389661
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:10 schreef Gearbest het volgende:

Dit is een zeer langzame verzendmethode en heb jullie gegevens doorgegeven. We verwachten dat deze pakketjes geleverd zullen worden. De orders met de laatste update van begin-half december worden nu langzaam geleverd. Het langzaamste deel van deze verzendmethode is van Polen tot Nederland. Hoe merkwaardig dit ook klinkt.
Ik verwacht wel dat Daniel_Smit nog iets langer moet wachten, want deze is later besteld en de laatste update is wat later gebeurd (29-12-29 Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken).
Zojuist alsnog bezorgd! Bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 9 januari 2018 @ 16:16:03 #192
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176390074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:18 schreef pwanst het volgende:
Mijn laptop is gister bezorgt. Ondanks het wat langer duurde dan verwacht toch super blij mee.

Bedankt voor de Support.
Fijn om te horen dat deze aan is gekomen.
Heel veel plezier ermee *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:34 schreef iDroneNL het volgende:

[..]

Dank!
Ik heb nog geen bericht gekregen, heb ook al in mijn spam folder gekeken. Ook als ik op 'my tickets' klik zie ik daar geen bericht of iets staan. Klopt dat?
Wanneer kan ik de resend verwachten? :)

EDIT: Ik krijg nu een melding van een compensatie via paypal, waarvoor dank voor het regelen. Zou je kunnen aangeven wanneer ik de resend kan verwachten? Want daarvan heb ik nog geen bericht gekregen. Zou dit evt dan ook uit de EU warehouse kunnen komen voor een snellere verzending?
Perfect dat de compensatie in ieder geval al direct verwerkt is. Deze is voor iedereen 5% van de orderwaarde met minimaal 45 dagen geen tracking update.
Qua resend wacht ik nog even. Ik heb namelijk een tracking update gekregen (in de tracking die vooraf gaat in de UK).
Namelijk de status op "2018-01-04 Shipment transiting to next station". Dit is de laatste stap voordat deze in de UK aankomt. Ik verwacht daardoor dat deze daar nog aankomt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:59 schreef el_frigo het volgende:

[..]

Dank voor je bericht en inspanning! Ik heb inderdaad een bevestiging van Gearbest dat ze de vaccuum als resend hebben aangeboden. Hij is verzonden. Tracking number: 3268942091,shipping method: DPDUK1. Vooralsnog Origin/Destination unknown.
Wordt dat nog geüpdatet?
Graag gedaan O-) en onze excuses voor het zo lang moeten wachten....
Fijn dat de resend in ieder geval geregeld is. Ik zie ook dat je tracking code sinds gisteren werkt. Wat ook goed nieuws is dus dan is deze al verzonden.
Dit is bijna altijd tijd en dit zal waarschijnlijk niet worden geupdate, maar dat is iets om je geen zorgen over te maken ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:15 schreef schourend het volgende:
Zeer vervelend natuurlijk as je laptop een paar mankementen heeft en nog niet zolang geleden gekocht is. Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen en hopelijk lukt dat. Je zult wel enkele video's en foto's moeten sturen van de mankementen als bewijs van de mankementen. Kan je voor mij nog je ordernummer en trackingnummer doorgeven?

Bedankt! Het ordernummer is: WW1711160536447349 en trackingnr: 5329547941

Ik heb bij de tickets die ik heb aangemaakt bij Gearbest een filmpje en geluidopnamen toegevoegd.
Op het filmpje is het niet heel duidelijk te zien omdat je beeldscherm filmen niet echt goed werkt door de refreshrate.

Danny
Bedankt. Deze informatie had ik nog even nodig. Je zal hier spoedig een bericht over krijgen en hopelijk kunnen we tot een passende oplossing komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:05 schreef dublex het volgende:
Ik heb ondertussen ¤9,65 voor mijn Tevo Tarantula 3d printer terug gekregen voor ontstaande vertraging. Waarvoor mijn dank. Wat ik niet helemaal begrijp zijn de resends/refunds naast deze terugbetaling? Wat gebeurd er als de eerste zending alsnog aangeboden word? Moet je deze dan niet aannemen of iets dergelijks?
Ik heb kunnen regelen dat er na de 45 dagen zonder tracking update een 5% compensatie van de orderwaarde gebeurd. Het bedrag zal dus voor iedereen verschillend zijn. Dit staat buiten de refund/resend. Je mag dit dus gewoon houden als je pakketje geleverd wordt en is voor het ongemak van het wachten.
Daarover gesproken, ik heb bij jou ook een tracking update (tracking die vooraf gaat aan de UK) gekregen van beide orders.
Tracking 1: "Shipment transiting to next station"
Tracking 2: "Shipment transiting to next station,United Kingdom"
Beide orders zitten in hetzelfde traject. Ze komen van Prague (Czech) af wat de laatste halte is voor de UK. Ik moest nog even wachten met de resends, omdat er dus ineens activiteit is gekomen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef robinjoo1 het volgende:
wat is het verschil tussen deze DHL verzend optie's heb ik met de 1ste waar (eu) achter staat geen import kosten
[ afbeelding ]
Hopelijk heb je de order nog niet geplaatst. Je pakketje zal door alle DHL/EMS verzendmethodes een zeer grote kans hebben op douanekosten hebben als je buiten een EU warenhuis besteld. Ik raad je dan ook echt af om deze te gebruiken voor China of Hong Kong warenhuis.
Je hebt dan namelijk een zeer grote kans op douanekosten. Een gewaarschuwd man telt voor 2 O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:43 schreef Mees1996 het volgende:
Ik heb ook zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gehad op mijn tevo tarantula 3d printer van ¤7,56 (beetje raar bedrag maar dat doet er niet toe).
Echter zit ik inmiddels ook al over de 45 dagen, orderdatum 16 november 2017. En zou ik graag een resend krijgen vanuit de EU warehouse. Mocht dit om de één of andere reden niet vanuit de EU warehouse kunnen, dan graag een volledige refund.

Alvast bedankt voor alle hulp!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:16 schreef _MsG_ het volgende:
Ondertussen ook een terugbetaling van ¤14,86 gehad op de Paypal, maar geen bericht van een resend oid, ook niet zichtbaar in mijn omgeving op Gearbest. Blijkbaar is er voor iedereen toch weer een andere vergoeding, in tegenspraak met wat eerder is gecommuniceerd. Of is 14,86 omgerekend $20? EDIT: Ja dat blijkt het ongeveer te zijn, dat lijkt me dan voor mij iig goed afgehandeld. Maar ik zie anderen die daar ook weer onder zitten? :-P.

Ik hoop graag even te horen hoe het zit, wat we kunnen verwachten en hoe we melding krijgen van de resend, mijn lieve printertje is hier erg welkom ;-)
Fijn dat jullie de compensatie in ieder geval wel al ontvangen hebben.
Ik heb kunnen regelen dat degene zonder tracking update (45 dagen) een 5% compensatie krijgen van de orderwaarde. Dit bedrag is dus voor iedereen verschillend, maar het % is gelijk. Ik vond het niet eerlijk dat iemand met een kleine orderwaarde een net zo grote vergoeding kreeg als iemand met een aanzienlijk hogere orderwaarde. Normaal gezien kijk ik daar niet naar, maar vond dit zelf nu een uitzondering. Grotere orderwaardes dalen ook sneller in waarde na verloop van tijd was mijn gedachtegang erachter.
Ik wacht zelf nog op terugkoppeling hiervan en ben met al die orders bezig. Ik heb wel al iets gekregen van updates, maar bericht was onduidelijk. Of het te maken heeft met een tracking update (voor de UK),zoals hier boven zou kunnen, maar durf het niet te zeggen.....

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef NY_Giant het volgende:
- Orderdatum: 13 september 2017
- Ordernummer: W1709130137386354
- Ticket nummer: WT17101505349
- Probleem: Retourzending is nooit aangekomen bij Gearbest
- Voorkeur: Refund

@Gearbest:

Wanneer kan ik nog een beroep op jou doen als er al een ticket loopt bij Gearbest/PayPal? Het ticket bij PayPal is nog niet geëscaleerd naar PayPal zelf. Via PayPal heb ik dus alleen (nog) contact met de klantenservice van Gearbest en er loopt nog geen onderzoek.

Mijn bestelling vertoonde enkele mankementen, daarom heb ik in overleg met Gearbest besloten deze retour te zenden. De retourzending is echter nooit bij Gearbest aangekomen. Het probleem heeft niets met inklarings-issues te maken, omdat de zending volgens de laatste tracking updates wel gewoon door de douane heen is gegaan. Sinds 24 november zijn er echter geen updates meer geweest.

Gearbest biedt me nu een zeer schamele vergoeding aan, waar ik niet mee akkoord kan gaan. Ik heb het retourpakket namelijk gewoon volgens de afgesproken voorwaarden verzonden. Het is traceerbaar tot ná de Chinese douane en daarna is er ergens iets misgegaan. Ik verwacht dan ook simpelweg een volledige refund op mijn PayPal account. Alvast bedankt voor je reactie!
Dat is wel een vervelende situatie. Normaal kan ik niet/weinig doen als er via PayPal een claim loopt, maar ik kan wellicht informeren en er naar kijken. Ik ga kijken wat ik nog mogelijk kan doen en zal het je laten weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:59 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Zojuist alsnog bezorgd! Bedankt!
Dat is super nieuws! ^O^
pi_176390355
deze kan ik namelijk niet vinden in eu warehouse
https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html
maar wat is nu het verschil tussen de dhl want allemaal kosten ze anders
  CHI shopkeeper dinsdag 9 januari 2018 @ 16:40:46 #194
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176390671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:27 schreef robinjoo1 het volgende:
deze kan ik namelijk niet vinden in eu warehouse
https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html
maar wat is nu het verschil tussen de dhl want allemaal kosten ze anders
De precieze verschillen weet ik daar ook niet tussen, want is allemaal met vervoerder DHL. Als ik jou was zou ik gewoon kiezen voor de goedkoopste verzendmethode (Registered Air Mail via Netherlands Registered), omdat je anders bij DHL boven de ¤22 uit komt (verzendkosten + product kosten). Dan heb je sws te maken met douanekosten.
Dit product is inderdaad niet beschikbaar in ons EU warenhuis.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:57 schreef Tiger_blood het volgende:
Na ellenlang wachten en het eerst via Gearbest ticket systeem geprobeerd te hebben, meld ik me hier ook maar n.a.v. het Priority Line fiasco. Hopelijk kan Gearbest support hier iets voor me betekenen.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Xiaomi Bluetooth 4.0 Smart Weight Scale INTERNATIONAL VERSION
- Ordernummer: W1711240644219134
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998516259
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Nog steeds niet geleverd. Tracking heeft sinds 25-11 geen enkele update gehad: Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Resend vanuit EU warehouse
Ik ga je order aan het lijstje toevoegen en ga alvast de 5% compensatie regelen.
pi_176391707
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is wel een vervelende situatie. Normaal kan ik niet/weinig doen als er via PayPal een claim loopt, maar ik kan wellicht informeren en er naar kijken. Ik ga kijken wat ik nog mogelijk kan doen en zal het je laten weten.

Prima! Dan wacht ik dat nog even af. Bedankt alvast.
pi_176391709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb kunnen regelen dat er na de 45 dagen zonder tracking update een 5% compensatie van de orderwaarde gebeurd. Het bedrag zal dus voor iedereen verschillend zijn. Dit staat buiten de refund/resend. Je mag dit dus gewoon houden als je pakketje geleverd wordt en is voor het ongemak van het wachten.
Daarover gesproken, ik heb bij jou ook een tracking update (tracking die vooraf gaat aan de UK) gekregen van beide orders.
Tracking 1: "Shipment transiting to next station"
Tracking 2: "Shipment transiting to next station,United Kingdom"
Beide orders zitten in hetzelfde traject. Ze komen van Prague (Czech) af wat de laatste halte is voor de UK. Ik moest nog even wachten met de resends, omdat er dus ineens activiteit is gekomen.

Deze activiteit is niet ineens maar als sinds 20-12-2017, dat is 3 weken/20 dagen geleden. Wachten is geen probleem maar ik wil wel graag weten waarop we wachten (tot welke datum) Thanks!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:40:32 #197
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_176391778
Pakje wat met trein verzonden is vandaag aangekomen
Thnx gearbest
pi_176391889
quote:
On Friday, 8 December 2017 06:43 Ogy wrote the following:

Hello,

- Order date: Nov 18, 2017 05:32:55 AM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Order number: WW1711180532564871
- Tracking number (if available ): pharyaa: TH15110532659597
- Shipping method: EUTHXYH:
- Problem: faryaa.com shows some erroneous data.
- Preferred: Resend or Refund? -
Do you have any idea where my parcel is?
Thank you!
Your order has been shipped by train through this shipping method: Europe Railway Registered. This is a fairly slow shipping method. Here your package is transported by train and then arrives in Poland. This gives you a very small chance of customs costs. However, it takes approximately 20-30 days (so can be a bit longer) before your tracking will become active. This will only become active once your package has arrived in Poland.
The Tracking is done by the mail order company with which your package was sent. We have no influence if they update the tracking. We therefore have no control over this.
51 days and the parcel does not appear anywhere, nor the number of traking on ups.Tracking Number: 1Z0909F26858021381
pi_176392527
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:
Perfect dat de compensatie in ieder geval al direct verwerkt is. Deze is voor iedereen 5% van de orderwaarde met minimaal 45 dagen geen tracking update.
Qua resend wacht ik nog even. Ik heb namelijk een tracking update gekregen (in de tracking die vooraf gaat in de UK).
Namelijk de status op "2018-01-04 Shipment transiting to next station". Dit is de laatste stap voordat deze in de UK aankomt. Ik verwacht daardoor dat deze daar nog aankomt.
Dank voor je reactie weer. :) Enige idee hoelang die laatste stap tot aan de UK duurt?
Zoals ik van andere hier ook op het forum begrijp kan dat dus ook nog erg lang duren.
Ik zit er wel echt enorm op te wachten. En natuurlijk begrijp ik dat een pakketje uit China lang duurt voordat het aankomt. Daar had ik me ook op ingesteld, maar begint nu wel lang te duren ;(
Overigens ben ik erg blij dat er nederlandse support is, waarvoor dus nogmaals dank!
pi_176393625
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Mijnsinziens is die 45-dagen deadline niet voor niets. Als er nu weer een nieuwe deadline begint zonder einddatum betreur ik dat. Kijk als je nou morgen concreet hebt dat het in de UK ligt en eindelijk wordt verzonden naar NL snap ik wel dat je niet alles zomaar resend, maar ik hoor toch graag zsm wanneer die resend daadwerkelijk gerealiseerd wordt.

Mooi dat het terugstortbedrag inmiddels is opgehelderd :-).
Kaas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')