Hallo,quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:30 schreef luckie12 het volgende:
Ik denk ik maak maar even een account zodat ik het beter kom te weten haha,
Ik heb laatst een 3D Printer besteld via GearBest (nou is dat nog niet zo lang geleden) maar ik had gekozen voor China Warehouse (Free shipping ofcourse). Alleen als ik ga kijken bij het tracken van mijn pakket zegt hij bij 'View Tracking Message':
[..]
Maar zodra dat ik mijn tracking number invoer bij 17Track dan staat er:
[ afbeelding ]
Ik heb op 17Track DPDUK gekozen, omdat er op mijn account ook staat dat het via DPDUK1 gaat? Maar nu weet ik dus niet, of het vanuit Engeland komt of vanuit China, aangenomen dat DPDUK UK is en Southall bij Londen ligt haha
Dit zou ik graag willen weten!
En of hier dan ook de lange wachttijd van 35 dagen op toegepast is (Priority Line)
Je hebt pas echt enkele dagen geleden je order geplaatst . Deze zal gewoon de het normale traject volgen. Het zal dus ongeveer 3-4 weken duren eer je tracking een volgende status update krijgt. Tot die tijd is je order onderweg van het China warenhuis naar de UK toe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef luckie12 het volgende:
Hierbij het formulier
- Orderdatum: 23-12-2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1712231445324260
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197431294
- Verzendmethode: DPDUK1 (Priority Line?)
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:44 schreef luckie12 het volgende:
Aah helaas dat het zo lang duurt! Als ik beter had gelezen had ik die anderen optie gekozen haha
Toch bedankt
Je pakketje wordt verzonden per trein. Echter is dit wel een heeeeeeel langzame methode. Ik heb de volgende tracking status binnen gekregen "2017-12-29 09:54 Malasiewicz, Polen, aangekomen". Je pakketje bevindt zich dus al in Polen, maar het zal toch nog wel even duren eer het bij je bezorgd wordt vrees ik...quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:45 schreef ebutyouyou het volgende:
Hey! ik vroeg me af of je een indicatie kon geven wanneer mijn pakket binnen komt
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: * Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER
*Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE
*2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: nog niet binnnen
- Voorkeur: momenteel blij als ik weet waar mijn pakketje uithangt
ik hoop voor je dat hij niet met ups vanuit China komt? Dan heb je wel lekkere douanekosten te pakken namelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb in de black friday sale een 3d printer gekocht, helaas werkt de tracking tot op heden nog niet...
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1711111200005377
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860427984
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking staat nog steeds op 'Order Processed: Ready for UPS' sinds 20 november.
- Voorkeur: Refund
Ik ga dit voor je navragen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb in de black friday sale een 3d printer gekocht, helaas werkt de tracking tot op heden nog niet...
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1711111200005377
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860427984
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking staat nog steeds op 'Order Processed: Ready for UPS' sinds 20 november.
- Voorkeur: Refund
Deze heb je al gemeld en ik heb daar ook al antwoord op gegeven. Dit is precies hetzelfde als de andere orders met hetzelfde probleem en zal zo ook behandelt worden. Je zal dus moeten wachten tot de 45 dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 10:44 schreef hanifi het volgende:
Goedemorgen.
Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend met iets anders dan piorityline en snel aub.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo lang duurt graag wil ik echt op een zeer korte termijn een resend geregeld hebben.
Je order zit over de 45 dagen dus ik ga dit regelen en heb je voorkeur voor een resend doorgeven.quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef lcvdb het volgende:
- Orderdatum: 11-11-2017
- Product: Teclast Master T10
- Ordernummer: WP1711110621333782
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988713417
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Nog niet binnen, geen update in tracking sinds 16 november
- Voorkeur: Resend
Jouw order volgt nog het normale traject en is zelfs sneller in Polen dan verwacht. Je order werd per trein vervoerd en dit is in het geheel een zeeeeeer langzame verzendmethode (stond ook vermeld bij het bestellen). De tracking is niet altijd even up to date. Zo staat er soms zelf dat je pakketje nog in Polen is terwijl deze al bezorgd is. Je pakketje is nog onderweg dus nog even geduldquote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef Sir_Smoke_XIII het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb ook maar even een account aangemaakt omdat mijn pakketje er wel erg lang over doet.
- Orderdatum: Nov 30, 2017 16:07:21 PM
- Product: Dicen One Pair of C6 H1 Car Led Headlight Cob Light Lamp
- Ordernummer: W1711301607211268
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800129070CN
- Probleem: Nog niet binnen, geen update in tracking sinds 20 december
- Voorkeur: N.v.t.
Het laatste bericht op 17track is 'Malaiskiewicz, Polen, is gearriveerd' en , zoals gezegd, sinds 20 december geen updates meer
@Gearbest, kan je eens kijken wat hier aan de hand is?
Bedankt!
OK bedankt voor de info. Ik wacht gewoon af en we zullen zien wat er gebeurt.quote:Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jouw order volgt nog het normale traject en is zelfs sneller in Polen dan verwacht. Je order werd per trein vervoerd en dit is in het geheel een zeeeeeer langzame verzendmethode (stond ook vermeld bij het bestellen). De tracking is niet altijd even up to date. Zo staat er soms zelf dat je pakketje nog in Polen is terwijl deze al bezorgd is. Je pakketje is nog onderweg dus nog even geduld
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:51 schreef fl4puit het volgende:
Wil je me helpen met onderstaande?
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch met screen protectors
- Ordernummer: WP1711111314102975
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433614427CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Besteld met airmail, verzonden via de trein. Geen update in tracking sinds 14-12. Product nog niet ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Ik ga deze order dan ook weer aan het lijstje toevoegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:34 schreef hanifi het volgende:
Goedemorgen.
Orderdatum:25 nov 2017
- Product: WLtoys No. 12428 1 / 12 2.4GHz 4WD RC Off-road Car
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang net als mijn vorige order, die al aangemeld is.
- Voorkeur: Resend met iets anders dan piorityline en snel aub.
Is er al consensus omtrent de $20? Ik kreeg al wel een bericht over 300 punten, maar daar heb ik vanwege deze kwestie nog niet op gereageerd en zou ik ook een redelijk schamele vergoeding vinden in relatie tot de ellende (komt neer op 6 dollar, die je veel beperkter kan uitgeven). In de diverse 3D printing Facebook-groepen kom ik talloze medegedupeerden tegen die ik voor betere klantenservice dan gebruikelijk ook even naar dit topic verwijs .quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
De $20 is buiten mij om geregeld. Ik weet dus niet waarom er verschil is en wordt gemaakt, want dit is totaal niet de bedoeling.... Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld. Dit is dus weer niet het geval en mijn excuses daarvoor .
Wat betreft de sneeuwstorm. Deze staat nu ook op de site vermeld, maar het schijnt dat de sneeuwstorm daar nu zelf is en dit is dus helemaal niet van toepassing op jullie orders. Dit is meer van toepassing op de nieuwe orders.
De verwachting is wel dat de pakketjes binnen de 45 dagen nog geleverd worden, maar zeker weten doen we het natuurlijk nooit.
Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het onderscheid niet wat wordt gemaakt. Mijn order is ouder dan 45 dagen en heb niets ontvangen. Andere orders besteld op 11-11 zijn al weken binnen, ik heb er dus weinig vertrouwen in dat deze order arriveert...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden.
[..]
Hoi Gearbest,quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:15 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ben er in ieder geval achteraan aan het gaan.
[..]
Ik ga deze doorgeven en je zult hier spoedig bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:40 schreef mvdbeld het volgende:
Pakket al anderhalve maand onderweg?
- Orderdatum: Nov 08, 2017 03:34:06 AM
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1711080334079592
- Tracking nummer: 5988603900
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: No tracking updates since 14-11?
- Voorkeur: Refund
Dit is heel toevalligquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:13 schreef Mintes het volgende:
Beste Gearbest,
Ik wacht nogal lang op 3 verschillende bestellingen. Deze bestellingen hebben met mij samen nog twee andere gezinsleden besteld. Alle 3 wachten nog op hetzelfde product.
Hierbij de gegevens:
- Orderdatum: Nov 15, 2017 09:52:20 AM
- Product: Portable Stainless Steel Nail Clippers Set
- Ordernummer: : W1711150952206558
- Tracking nummer: RN433506379CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: Bestellingen die hierna geplaatst zijn wel ontvangen.
- Voorkeur: Resend
--------------------------------------------------------------------------------------------
- Orderdatum: Nov 15, 2017 09:56:18 AM
- Product: Portable Stainless Steel Nail Clippers Set
- Ordernummer: W1711150956189856
- Tracking nummer: RN433506590CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: Bestellingen die hierna geplaatst zijn wel ontvangen.
- Voorkeur: Resend
------------------------------------------------------------------------------------------------
- Orderdatum: Nov 15, 2017 09:00:58 AM
- Product: Portable Stainless Steel Nail Clippers Set
- Ordernummer: WP1711150900585359
- Tracking nummer: RN433505427CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: Geen shipping informatie of wat dan ook
- Voorkeur: Resend
Het onderscheid is de verzendmethode. Van vele andere is het probleem met Priority Line (DPD) en van jou is via FZRAMYT, zoals bijvoorbeeld de order hierboven. We verwachten dat je order snel bij je aankomt. Dit is gewoon een heel trage verzendmethode dus dit is redelijk normaal zelfs.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:06 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het onderscheid niet wat wordt gemaakt. Mijn order is ouder dan 45 dagen en heb niets ontvangen. Andere orders besteld op 11-11 zijn al weken binnen, ik heb er dus weinig vertrouwen in dat deze order arriveert...
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Jou order is van 09-12-2017, maar deze valt daar ook onder. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden. Dit is gewoon een heel trage verzendmethode en vanaf Polen duurt het nogal lang altijd. Dit is dus op dit moment nog vrij normaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:10 schreef Jungian het volgende:
- Orderdatum: 16 november 2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711161338473566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433303668CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Bevindt zich al een tijdje in Polen.
- Voorkeur: Refund
Bij het bestellen kon ik helaas geen andere keuze maken dan Europe Railway Registered. Ik krijg niet zo'n fijn gevoel bij het gebrek aan tracking updates (Azerbaijan all over again).
Ik ga er weer achteraan voor je, want ik heb deze toezegging inderdaad wel gekregen. Wel raar weer.... Ik laat je het meteen weten als ik meer weet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:32 schreef Kwarterpounder het volgende:
https://ibb.co/cRha1b
Goedenavond,
Nadat ik vorige week op deze pagina een toezegging heb gekregen om een reden te krijgen word mij nu verteld dat dit helaas niet mogelijk is door het support team op de site van gearbest zelf.
In het laatste contact op fok werd mij aangeraden contact op te nemen met gearbest en te vermelden dat een resend toegezegd was.
Mijn vraag is dus of ik nog steeds mijn telefoon kan ontvangen, want ik ga natuurlijk niet akkoord met de gedeeltelijke teruggave.
Ik hoor het wel!
Groeten Kevin
Ik ben nog steeds in afwachting van het bericht.... Ik ga er meteen weer updaten, want duurt inderdaad wel lang tot ik antwoord heb. Sorry hiervoor...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:09 schreef el_frigo het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Zoals je zult begrijpen ben ik reuze benieuwd waar het pakket na 2 maanden nu is of dat een resend danwel refund inmiddels is geregeld.
Nogmaals dank!
Nee nog niet helaas. Ik heb mijn contactpersoon met veel vragen bestookt en ben zelf ook nog in afwachting hiervan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:50 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Is er al consensus omtrent de $20? Ik kreeg al wel een bericht over 300 punten, maar daar heb ik vanwege deze kwestie nog niet op gereageerd en zou ik ook een redelijk schamele vergoeding vinden in relatie tot de ellende (komt neer op 6 dollar, die je veel beperkter kan uitgeven). In de diverse 3D printing Facebook-groepen kom ik talloze medegedupeerden tegen die ik voor betere klantenservice dan gebruikelijk ook even naar dit topic verwijs .
Ik kom met 45 dagen vanaf 25 november uit op 9 januari 2018, dus dan zal ik me weer melden mocht ik niks horen tussentijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |