abonnement Unibet Coolblue
pi_176717519
vraag over de Xiaomi Honeywell fire alarm detector die nu in de sale staat
(https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_615081.html?)
indien naar België verzonden: zit daar die CR132A batterij nu bij of niet?
ik lees namelijk bij de gebruikerswaarderingen tegenstrijdige berichten, en zelfs ook bij de customer questions staat 'built in battery' en net daaronder 'battery not included'....
moet wel zeggen, ik kocht er al 3 via Ali, en daar waren de batterijen altijd wél inbegrepen: die zitten namelijk vanuit de fabriek standaard in de verpakking.
het zou kunnen zijn dat GB deze eruit haalt?
vandaar deze vraag dus of die batterij hier ook mee verzonden wordt of niet.(ik hoop van wel)

er bestaat ook een Xiaomi Honeywell Gas Alarm: is er daar bij Gearbest al iets over bekend?
mocht u daar al info over hebben: de bijgeleverde stroom adapter, hoeveel volt levert die als uitgangspanning? (met het oog om die dan zelf te vervangen door een EU model, dan zit je niet met zo'n verloopstekker)

vraag over de Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip
(https://www.gearbest.com/(...)p_310701.html?wid=21)
deze houdt het elektriciteitsverbruik bij: maar voor hoelang doet hij dat: een jaar, een maand, een week?
ik stel deze vraag namelijk omdat binnen de Mi Home app (waar ook deze strip via de gateway wordt geconnecteerd) blijkbaar maar 1 maand de historieken bijhoudt van bvb de temperatuur/vochtigheid sensor (en "vermoedelijk" ook maar tot max. 1 maand bij de Mi Smart WiFi Socket - ZigBee Version): dus de vraag, hoe zit het met die power strip?

dank voor uw antwoorden in de mate dat dit mogelijk is !
  CHI shopkeeper woensdag 24 januari 2018 @ 15:40:12 #77
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176718100
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:

[..]

Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!

2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:28 schreef wirehunters het volgende:

[..]

Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.
Dat is goed nieuws. Ik hoop zelf dat het ook klopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,

volgende ordernr is al 2 maanden onderweg?
W1711280430101258

tracking zegt al sinds 13 december dat deze snel wordt bezorgd, maar ik heb dat ding nooit gezien?
Kan je voor mij het volledige lijstje invullen? Dan kan ik erachter aan gaan.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:47 schreef Nessolnl het volgende:
Eerdere bericht.
Ik heb een probleem met een order dat ik heb besteld, ik wacht hier al enige tijd op. Meer dan een maand al, en hij is nog steeds niet binnen!

De tracking op de GearBest site doet het ook niet, dan zegt hij simpelweg gewoon dat er geen tracking informatie is, ik doe het via third party apps zoals 17track en track parcel, en die hebben 14 dagen als laatst geupdatet dat mijn pakketje in polen is. Dit is zorgwekkend sinds als dat waar is ze alsnog steers in polen zitten en er waarschijnlijk iets mis gegaan is.

Ik heb hier tickets over aangemaakt op GearBest zelf, maar ik krijg gewoon gekopieërde antwoorden terug, van dat ik maar 3 weken moet wachten of dat het pakketje mogelijk zich bij mijn lokale postkantoor zich bevindt. Heel onproffesioneel, ik wil gewoon weten waar mijn pakketje is, en zeker weten dat het niet is gestolen.

Kan u uitzoeken wat er met het pakketje is gebeurd?

- Orderdatum:Dec 04, 2017 00:56:39 AM
- Product:iPEGA 9067 Game Controller Bluetooth Wireless, Original Meizu EP51 Bluetooth Sports Earbuds HiFi with Mic Support Hands-free Calls
- Ordernummer:WB1712041456407843

- Tracking nummer (indien beschikbaar):RX800453246CN, RX800620522CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Pakketje meer dan 1 maand nog steeds niet binnen, geen tracking informatie.
- Voorkeur: Resend als er echt iets mis is

Eerdere antwoord van Gearbest
Ik heb voor beide orders dezelfde status gekregen "
2017-12-30 03:54 Malasiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken". Je kan dezze zelf volgen via 17track. Echter komt na deze update geen melding is meer waar je pakketje is en dit kan nu nog ongeveer 2 weken duren. Dit is gewoon een zeer langzame verzendmethode (de langzaamste die we hebben).

Mijn probleem op dit moment.

Dus het is nu al 3 weken+ verstreken, en er is nog steeds geen update gegeven op mijn pakketje. Zou u even kunnen uitvinden waar mijn pakketjes zijn? Er staat nog steeds dat ze in polen zijn... En het is nu al echt wel 3weken+ dat het niet geupdatet is..
Zoals ik ook al eerder heb aangegeven is dit de laatste status die je krijgt. Je krijgt verder ook geen status update. Dit is dus wel vrij normaal. Het zou nu toch wel binnen moeten of snel komen. Ik ga het doorgeven waardoor je een ticket/bericht gaat ontvangen met daarin waarschijnlijk een deadline.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:06 schreef yezzer het volgende:
vraag over de Xiaomi Honeywell fire alarm detector die nu in de sale staat
(https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_615081.html?)
indien naar België verzonden: zit daar die CR132A batterij nu bij of niet?
ik lees namelijk bij de gebruikerswaarderingen tegenstrijdige berichten, en zelfs ook bij de customer questions staat 'built in battery' en net daaronder 'battery not included'....
moet wel zeggen, ik kocht er al 3 via Ali, en daar waren de batterijen altijd wél inbegrepen: die zitten namelijk vanuit de fabriek standaard in de verpakking.
het zou kunnen zijn dat GB deze eruit haalt?
vandaar deze vraag dus of die batterij hier ook mee verzonden wordt of niet.(ik hoop van wel)

er bestaat ook een Xiaomi Honeywell Gas Alarm: is er daar bij Gearbest al iets over bekend?
mocht u daar al info over hebben: de bijgeleverde stroom adapter, hoeveel volt levert die als uitgangspanning? (met het oog om die dan zelf te vervangen door een EU model, dan zit je niet met zo'n verloopstekker)

vraag over de Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip
(https://www.gearbest.com/(...)p_310701.html?wid=21)
deze houdt het elektriciteitsverbruik bij: maar voor hoelang doet hij dat: een jaar, een maand, een week?
ik stel deze vraag namelijk omdat binnen de Mi Home app (waar ook deze strip via de gateway wordt geconnecteerd) blijkbaar maar 1 maand de historieken bijhoudt van bvb de temperatuur/vochtigheid sensor (en "vermoedelijk" ook maar tot max. 1 maand bij de Mi Smart WiFi Socket - ZigBee Version): dus de vraag, hoe zit het met die power strip?

dank voor uw antwoorden in de mate dat dit mogelijk is !
Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.
Voor je eerste vraag durf ik het niet te zeggen. Er zijn er namelijk 2 soorten van. Ene met batterij en de andere zonder. Welke je geleverd krijgt is afhankelijk van het landrestricties. Als je kijkt bij de reviews van het product dan zie je dat de meeste wel met batterij ontvangen. Ik durf het dus niet met zekerheid te zeggen. Ik verwacht zelf van niet.

Voor je tweede vraag bedoel je deze denk ik. Verder weet ik het antwoord op je vraag niet.

Voor je derde vraag vermoed ik dat het ook een maand is.
pi_176723546
Hey Gearbest,

Hierbij het lijstje ingevuld. Hopelijk komt het nu wel goed met de wijzers.

- Orderdatum: Dec 09, 2017 10:09:12 AM
- Product: Geneva Men Analog Quartz Watch
- Ordernummer: WWP1712091009124855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800914138CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Wijzers op de klok ontbreken.
- Voorkeur: Resend
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:27:45 #79
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_176723773
- Orderdatum: Nov 28, 2017 04:30:10
- Product: 2X Excelvan Universal Air Vent Magnetic Car Cellphone Mount Holder
- Ordernummer: W1711280430101258
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360002367331
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? maakt mij niet uit
pi_176724341
Beste Gearbest, zou u mij kunnen helpen met de volgende orders? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Mijn dank is groot.

Orderdatum: 23-11-2017
Product:
- QS80 Heart Rate Smart Wristband Android iOS Compatibility
- Classic Usb controller for Nes
Ordernummer: W1711231307201537
Tracking nummer: RN434105332CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur


Orderdatum: 01-12-2017
Product: Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit
Ordernummer: WB1712020114058099
Trackingnummer: RX800076655CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
pi_176734335
Ik sta op het lijstje van GB met orders die nog niet gearriveerd zijn. Aangezien de order meer dan 60 dagen geleden is gedaan, graag resend.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend
pi_176736635
Aangepast.

[ Bericht 98% gewijzigd door Berepoot op 25-01-2018 15:29:13 ]
  CHI shopkeeper donderdag 25 januari 2018 @ 15:07:25 #83
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176739196
quote:
15s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:21 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,

Hierbij het lijstje ingevuld. Hopelijk komt het nu wel goed met de wijzers.

- Orderdatum: Dec 09, 2017 10:09:12 AM
- Product: Geneva Men Analog Quartz Watch
- Ordernummer: WWP1712091009124855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800914138CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Wijzers op de klok ontbreken.
- Voorkeur: Resend
Bedankt. Je zou hier al een ticket over ontvangen moeten hebben. Je zal naar alle waarschijnlijkheid hiervan enkele foto's moeten maken.
Mocht je er niet uitkomen met het Support laat het me dan direct weten.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:46 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Beste Gearbest, zou u mij kunnen helpen met de volgende orders? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Mijn dank is groot.

Orderdatum: 23-11-2017
Product:
- QS80 Heart Rate Smart Wristband Android iOS Compatibility
- Classic Usb controller for Nes
Ordernummer: W1711231307201537
Tracking nummer: RN434105332CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur

Orderdatum: 01-12-2017
Product: Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit
Ordernummer: WB1712020114058099
Trackingnummer: RX800076655CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:20 schreef E_Cartman het volgende:
Ik sta op het lijstje van GB met orders die nog niet gearriveerd zijn. Aangezien de order meer dan 60 dagen geleden is gedaan, graag resend.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend
Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.

[ Bericht 36% gewijzigd door Gearbest op 25-01-2018 15:48:00 ]
pi_176739447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.

Dank je!
pi_176739992
Ik begrijp dat je je order graag wilt ontvangen en als je de Engelse Support niks vind dan ben ik hier nog altijd. Ik heb je meermaals doorgeven dat ik je bestelling onder toezicht neem. Je bestelling is gedaan op 07-12-2017 en je bestelling is verzonden op 14-12-2017. Ik hou je order onder toezicht en ik snap je ongeduld, maar je hebt je al extreem vroeg gemeld met je order. Tekens heb ik aangegeven wat je status update is en dat ik je order onder toezicht heb.... Heb je deze berichten dan wel gelezen, want waarom zoek je dan steeds contact met de Engelse support?
Verder heb ik de regeling voor Priority Line orders dat ze 5% van de orderwaarde ontvangen als er 45 dagen geen status update is gebeurd. Daar zit je bijna aan en als dit het geval is dan zal dit worden geregeld. Tevens mocht er na 60 dagen geen update gebeurd zijn dan krijg je een volledige refund of resend. Dit is nu bij een aantal orders allemaal netjes gebeurd. Ik snap niet dat je steeds contact wilt zoeken en constant informatie wilt over je order, maar wij kunnen vaak ook niet meer zien dan de tracking code aangeeft. Waarom is het zo moeilijk om te wachten en aan te nemen dat je pakketje onderweg en dat je order gevolgd wordt door mij... De tracking via Faryaa geeft ook updates en deze heb ik ook aan je doorgegeven. Ik begrijp dat je je order zo snel mogelijk wilt ontvangen, maar ......
[/quote]

Dit is helemaal geen sneer naar u toe. Hier wordt geantwoord op gestelde vragen. Op de Engelse GB niet en daar heb ik in eerste instantie besteld en codes van gekregen.
Wanneer zij nu antwoorden met een url met een andere code in dan is dit zeer slordig van hen. Niet van u, niet van mij. Maar zo wordt daar omgesprongen met antwoorden: onzorgvuldig.
Verder heb ik mijn commentaar volledig verwijderd. Uw reply hoeft voor mij die boodschap niet te herhalen. Indien u wil mag u die gerust verwijderen.
En ondanks mijn vragen, weet ik ook dat er alleen maar kan gewacht worden. Maar - ik val in herhaling, stoor u er niet aan - de antwoorden van de Engelse support duiden er op dat ze vaak niet de moeite doen om de vragen van hun kopers te lezen.
Uw moeite waardeer ik echt! Nogmaals dank. Een prettige dag verder.
  CHI shopkeeper donderdag 25 januari 2018 @ 15:52:41 #86
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176740113
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:46 schreef Berepoot het volgende:
Dit is helemaal geen sneer naar u toe. Hier wordt geantwoord op gestelde vragen. Op de Engelse GB niet en daar heb ik in eerste instantie besteld en codes van gekregen.
Wanneer zij nu antwoorden met een url met een andere code in dan is dit zeer slordig van hen. Niet van u, niet van mij. Maar zo wordt daar omgesprongen met antwoorden: onzorgvuldig.
Verder heb ik mijn commentaar volledig verwijderd. Uw reply hoeft voor mij die boodschap niet te herhalen. Indien u wil mag u die gerust verwijderen.
En ondanks mijn vragen, weet ik ook dat er alleen maar kan gewacht worden. Maar - ik val in herhaling, stoor u er niet aan - de antwoorden van de Engelse support duiden er op dat ze vaak niet de moeite doen om de vragen van hun kopers te lezen.
Uw moeite waardeer ik echt! Nogmaals dank. Een prettige dag verder.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven en dat is naar mijn mening ook zeer slordig en zou niet mogen gebeuren inderdaad. Ik weet dat de Engelse support niet altijd even goed is met vragen beantwoorden. Als dit niet het geval was dan was ik niet nodig geweest op dit forum :)
Hier geef ik je ook gelijk in dat er te snel een automatisch antwoord wordt gegeven zonder de vragen goed te lezen / te begrijpen.
Over een paar dagen zit je aan de 45 dagen en dan regel ik de 5% compensatie. Die heb ik wel al klaarstaan geregeld te worden :)
Ik wens je ook nog een prettige dag en hopelijk wordt je tracking nog snel actief.
pi_176740229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.

De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.

I am sorry to hear you haven't received the order yet.

We understand your feeling but this is the international shipping, sometimes has a delay in transit,it is the peak season for orders,it takes more time than usual.
There are housands of packages everyday,the shipper can not update the tracking information timely.
We have already contacted the shipping carrier to check your package.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office(DPD) in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
2)We shipped the order on Nov 28 ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Jan 27 ,2018.
Based on our policy we can offer compensation on that date.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package, we will offer you a compensation.
Thank you for your collaboration.


Punt 1. Is natuurlijk kul.
Punt 2. Orderdatum is 24 november. Na 27 januari contact vrijblijvend contact opnemen om...?
pi_176740454
Ligt er toevallig nog de 1080 versie van de xiaomi drone in het magazijn?
Ik kan nu alleen de 4k versie kiezen maar omdat het alleen voor een project is vroeg ik mij af of de oude nog toevallig in het magazijn ligt.
  CHI shopkeeper donderdag 25 januari 2018 @ 18:21:39 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176742505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:59 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.

I am sorry to hear you haven't received the order yet.

We understand your feeling but this is the international shipping, sometimes has a delay in transit,it is the peak season for orders,it takes more time than usual.
There are housands of packages everyday,the shipper can not update the tracking information timely.
We have already contacted the shipping carrier to check your package.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office(DPD) in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
2)We shipped the order on Nov 28 ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Jan 27 ,2018.
Based on our policy we can offer compensation on that date.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package, we will offer you a compensation.
Thank you for your collaboration.


Punt 1. Is natuurlijk kul.
Punt 2. Orderdatum is 24 november. Na 27 januari contact vrijblijvend contact opnemen om...?
Het hele gedeelte tot punt 2 kan je overslaan inderdaad. Niet van toepassing natuurlijk....
Ze kijken naar de verzenddatum dus dan kan dit kloppen. Dan gewoon nieuw bericht sturen op de 27e met je voorkeur voor een resend of full refund.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:13 schreef sjoerdvdijk het volgende:
xiaomi drone
Nee helaas hebben we deze niet meer.
pi_176744675
Endelijk order w1711301612154674 ontvangen na ruim 53 dagen.Maar heb nu weer een andere order waar geen vooruitgang in zit.
Zo je hier even naar willen kijken.

-Orderdatum: 28-12-2017.
-Product: e-liquid 4 x seven.
-Ordernummer: w1712281619350240.
-Trakkingnummer: RX802570157CN.
-Verzendmethode:FZRAMYT.
-Probleem:Vanaf 30-12-2017 ligt het pakketje in Chongqing en word maar niet verzonden volgens de trakking.Die staat sinds 03 -01-2018 stil.Misschien krijg je er einige vaart in.

Mvg.
pi_176745002
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....

Tracking nr 3268204563
pi_176748288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....

Tracking nr 3268204563
Status is toch zichtbaar:

2018-01-24 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
2018-01-22 00:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-01-16 00:00:00 Parcel is in clearance.
2018-01-08 14:00:44 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2018-01-05 13:56:00 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2018-01-05 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-04 13:57:21 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2018-01-04 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-01-03 07:30:00 Customer data received Southall
pi_176752141
2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance.

2018-01-12 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-11 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

Betekent deze status dat het pakketje de doaune in de UK gepasserd is, of dat het nog vanuit Hong Kong verzonden moet worden?

Faryaa is trouwens de enige die deze status geeft.

[ Bericht 18% gewijzigd door GinoD240 op 26-01-2018 05:47:31 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 26 januari 2018 @ 07:47:30 #94
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176752787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:07 schreef Pzxk het volgende:
Endelijk order w1711301612154674 ontvangen na ruim 53 dagen.Maar heb nu weer een andere order waar geen vooruitgang in zit.
Zo je hier even naar willen kijken.

-Orderdatum: 28-12-2017.
-Product: e-liquid 4 x seven.
-Ordernummer: w1712281619350240.
-Trakkingnummer: RX802570157CN.
-Verzendmethode:FZRAMYT.
-Probleem:Vanaf 30-12-2017 ligt het pakketje in Chongqing en word maar niet verzonden volgens de trakking.Die staat sinds 03 -01-2018 stil.Misschien krijg je er einige vaart in.

Mvg.
Ik ga erachter aan. Ja dit is een hele trage verzending helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....

Tracking nr 3268204563
Als je hier een bericht hebt geplaatst dan moet ik daar haast wel op gereageerd hebben. Ik reageer op alle berichten en anders mijn excuses.
Zoals Duplex al aangaf heeft je tracking een update gekregen op Faryaa op 24-01-2018 "Shipment in transit-delivered to destination country". Je pakketje zal dus snel geleverd worden! Je order is verzonden op 03-01-2018 dus is nog vrij snel, maar nog even geduld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 05:41 schreef GinoD240 het volgende:
2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance.

2018-01-12 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-11 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

Betekent deze status dat het pakketje de doaune in de UK gepasserd is, of dat het nog vanuit Hong Kong verzonden moet worden?

Faryaa is trouwens de enige die deze status geeft.
Ja bij de andere trackingsites is pas te zien als ze aankomen in de UK. Nee je pakketje is nog niet in de UK aangekomen. Het wordt nu gecontroleerd. Dat kan op elk moment gebeuren. Bij de ene vroeger dan bij de ander. Je pakketje is gewoon onderweg dus niks aan de hand :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Gearbest op 26-01-2018 07:57:13 ]
pi_176760529
Je hoeft niet meer achter order w1712281619350240 aan te gaan.Vandaag stond de postbode met het pakketje aan de deur tot mijn grote verrassing.De trakkijng klopt dus niet.Heb het dus vandaag ontvangen.

Mvg
  CHI shopkeeper vrijdag 26 januari 2018 @ 17:17:41 #96
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176762237
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:29 schreef Pzxk het volgende:
Je hoeft niet meer achter order w1712281619350240 aan te gaan.Vandaag stond de postbode met het pakketje aan de deur tot mijn grote verrassing.De trakkijng klopt dus niet.Heb het dus vandaag ontvangen.

Mvg
Dat is goed nieuws. Heel veel plezier met je aankoop :)
pi_176774730
Weer even een vraagje, naar aanleiding van de missende pakjes.
Ik kreeg gisteren een reactie op de livechat (na 3 dagen), dat ik even na moet vragen op het postkantoor. Daarna de reactie dat ik een ticket aan moet maken voor de missende orders.

Moet ik nu wachten totdat het ticket met de deadline voor resend komt, of moet ik zelf de tickets aan maken? Voordat er straks zaken door elkaar heen lopen.

Dankjewel vast!
pi_176776232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:24 schreef empino het volgende:

[..]

dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen ^O^ , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!
pi_176778167
Ohhh, unbelieveble! After 3 weeks of "parcel in clearance" and more than 60 days from the order, My drone arrived in England, and the status on www.dpd.co.uk was updated and the parcel also, left UK.
pi_176778247
Hoi Gearbest,

Zou je kunnen kijken naar onderstaande?

Orderdatum: 26-11-2017
Product: https://gearbest.com/electronics-gadgets/pp_310701.html
Ordernummer: WP1711261745562181
Trackingnummer: RN434336424CN
Verzendmethode: Europe Railway Registered
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')