Ik heb geen idee. Maar als je geld overmaakt op mijn rekening wil ik best een goed woordje doen voor jullie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
I.R., ik mis je nu al
Zou de volgende mod ons slowchat topique ook open willen blijven houden?
Zeg, ik ben ook maar een arme scholier ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar als je geld overmaakt op mijn rekening wil ik best een goed woordje doen voor jullie.
Wat mij betreft wordt de betreffende slowchatreeks gedoogd. Het moet natuurlijk geen dolle boel worden, maar maak je maar geen zorgen. Het komt goed.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
I.R., ik mis je nu al
Zou de volgende mod ons slowchat topique ook open willen blijven houden?
Ik heb jouw topic maar even tot centraal toelatingsexamen topic omgedoopt en het andere alternatief dichtgegooid. Het liep best goed, dus een nieuw topic ervoor openen leek me wat teveel van het goedequote:
Sorry, ik open wel een topic in R&P over hoe ik je dronken ga voeren enzoquote:Op zondag 26 september 2004 19:24 schreef Nouk het volgende:
A.! Dat vind ik echt niets met SES te maken hebben hoor. Alhoewel, de praktische zaken over de vagina enzo. Zo'n oud fb topic kan echt niet hoor, ik zal t hier eens wat opfleuren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, het is niet in de geest van SES om daar meisjes te versieren die je gaat neuken, en als dat toch zo is moet je de eerste paar meisjes aan de vorige mod geven, als wijze van eerbetoon.
Ik ben zo diep gezonken dat ik alleen meisjes via het Internet kan paaien om mij in bed te bevredigen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, het is niet in de geest van SES om daar meisjes te versieren die je gaat neuken, en als dat toch zo is moet je de eerste paar meisjes aan de vorige mod geven, als wijze van eerbetoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |