Ik begrijp je wel. Alleen je moet doen wat je het belangrijkste vindt baan of een studie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:58 schreef Dwaashaas het volgende:
Omdat ik mijn baan ernaast wil aanhouden en kennisen die met opleidingen via NTI\LOI e.d. toch erg goed terecht gekomen zijn.
Het NTI is een volwaardig opleidings instituut. Sterker nog het is vaak nog lastiger aangezien je alles zo'n beetje moet uitzoeken. Het kan ook nog in je voordeel werken, je hebt laten zien dat je er veel voor over hebt, zelfs schriftelijk onderwijs.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:55 schreef Adelante het volgende:
waarom niet HBO rechten via een "normale hogeschool"?
ik zie het NTI niet direct als volwaardig opleidingscentrum,
maar dat kan ook alleen voortkomen uit een vooroordeel.
Succes met je studiequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef Dwaashaas het volgende:
Thnx voor de moeite Markonater ! Ik heb nog eens gekeken op de site van HAN (Nijmegen & Arnhem) ook zij bieden nu HBO Rechten aan (dit was eerst nog niet zo).
Ook kan ik daar deeltijd studie doen, gezien ik al had geregeld dat ik minder uren kon werken denk ik dat dit ook goed te combineren valt.
Heb brochure aangevraagd, informatie is nooit verkeerd natuurlijk, nogmaals bedankt !
Ik heb geen idee.........open een topic erover, er is vast wel iemand die zo'n toets heeft gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef Dwaashaas het volgende:
thnx !
maar dan nog de vraag:
Is die toets te doen ?
Als je 21+ bent kan je op vrijwel elke hogeschool na een toelatingstest terecht, dit is dus niet iets dat speciaal bij het NTI hoort.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:18 schreef Dwaashaas het volgende:
NTI bied met die 21+ toets een mooie kans een HBO opleiding te kunnen volgen zónder de extra tijd en geld die je in een havo diploma moet stoppen. Daarom onder andere ook deze weg.
Ik heb nl. geen zin om eerst 2 jaar met tegenzin die havo alsnog te doen
Dat klopt maar in het nieuwe topic willen wij weten hoe zwaar die test is/quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef Sambal het volgende:
[..]
Als je 21+ bent kan je op vrijwel elke hogeschool na een toelatingstest terecht, dit is dus niet iets dat speciaal bij het NTI hoort.
juist ja ... begin bovenaan met lezen .... en druk gelijk op reageer, misschien toch handig om de rest van het topic ook door te lezen ........quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef Sambal het volgende:
[..]
Als je 21+ bent kan je op vrijwel elke hogeschool na een toelatingstest terecht, dit is dus niet iets dat speciaal bij het NTI hoort.
Primaquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:19 schreef Vork het volgende:
Aangezien dit topic al redelijk goed loopt is het bij deze een algemeen toelatingstoetsen/examens whatever voor het HBO geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |