apeldoorn ook !quote:op zaterdag 10 juli 2004 16:37 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ik niet, maar weet wel dat het een supergave stad is!
apeldoorn een gave stad??? ik woon er m'n hele leven al en ik vind er bijzonder weinig meer aan!!quote:op zaterdag 10 juli 2004 18:46 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
yep en daar ga ik vanavond weer stappen
er gaat niets boven groningenquote:op zaterdag 10 juli 2004 20:32 schreef tjeerdje het volgende:
[..]
apeldoorn een gave stad??? ik woon er m'n hele leven al en ik vind er bijzonder weinig meer aan!!
er gaat niet boven groningen!![]()
haha, waarom is het doel/kansloos dan?quote:op zondag 11 juli 2004 03:29 schreef maartentje85 het volgende:
blaaat, keiweek= echt doel en kansloos... (en ja, ik studeer ook in groningen)
wanneer heb jij zelf kei gelopen en wat heb je er destijds vooraf van verwacht?quote:op zondag 11 juli 2004 03:29 schreef maartentje85 het volgende:
blaaat, keiweek= echt doel en kansloos... (en ja, ik studeer ook in groningen)
dat (ene) laatste is bij mij niet het geval hoorquote:op zondag 11 juli 2004 14:41 schreef posdnous het volgende:
keiweek vond ik ook nogal zuigen. van die keileiders die je moeten laten zien wat er leuk is
verplichte groepjes
en allerlei mensen die zowat voor het eerst gaan stappen
je kan beter met een aantal vrienden de stad een paar dagen in gaan.
idd. tenzij je bij een studentenvereniging als vindicat wil, is de keiweek eigenlijk niet nuttig.quote:op zondag 11 juli 2004 14:41 schreef posdnous het volgende:
keiweek vond ik ook nogal zuigen. van die keileiders die je moeten laten zien wat er leuk is
verplichte groepjes
en allerlei mensen die zowat voor het eerst gaan stappen
je kan beter met een aantal vrienden de stad een paar dagen in gaan.
het is niet erg, maar het is een week lang zuipen en leuke dingen doen samen met je toegewezen groep. als je dat niets vind, is het ruk. als je dat leuk vind, ga je een leuke week krijgen.quote:op zondag 11 juli 2004 15:05 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ik studeer nu in zwolle en daar willen ze ook richting keiweek
is dat zo erg dan?
lekkere beperkte kijk op studentenverenigingen en -voorzieningen heb jij.quote:op zondag 11 juli 2004 14:51 schreef e_motion het volgende:
[..]
idd. tenzij je bij een studentenvereniging als vindicat wil, is de keiweek eigenlijk niet nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |