abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20373535
Hallo,

De internethype is niet meer.
En de creativiteit is ver te zoeken.
Althans, ik zie die niet meer.

Voor een schoolopdracht, voor na de vakantie, wil ik nieuwe producten / diensten die op één of andere wijze met internet te maken hebben in kaart brengen. Zie het maar als de toegevoegde waarde van internet. Het moet dan echt gaan om producten / diensten die nieuwe markten hebben gecreëerd.

Graag wil ik jullie vragen mee te helpen met het noemen van nieuwe ideeën die al bestaan.
(Noem voor het gemak ook het adres van de website en het nut van het product / dienst.)
Of desnoods ideeën die nog gemaakt moeten worden. (je hebt er zeg maar belangstelling voor)

Voorbeelden:
1. Website met reclamefolders met de laatste aanbiedingen (die normaal op je deurmat terecht komen). Het voordeel is dat je makkelijk de echte aanbiedingen er voor jezelf eruit kan filteren.

2. Boekhouding via internet. Met koppeling naar de bank. Eventueel kan je accountant meekijken.

Er zullen er vast nog meer zijn… ik hoop dat er veel nuttige reacties komen.

Alvast bedankt!
pi_20374026
Probeer het maar in SES, hier maken we geen huiswerk
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_20374231
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 22:18 schreef _-rally-_ het volgende:
Probeer het maar in SES, hier maken we geen huiswerk
Het gaat ook niet om het huiswerk. (Dat ik het gebruik als input gebruik voor... dat is een ander verhaal)
Het behoord naar mijn mening binnen "Werk, Geldzaken & Recht" om de business relatie.
Plaats hem dan maar in "Digital Corner". De mensen daar hebben denk ik inhoudelijk meer verstand om mijn vraag functioneel te kunnen beantwoorden.
pi_20388634
Ik heb het topic inmiddels ook gepost in "Digital Corner".
Wat mij betreft mag dit topic hier verwijderd worden.
  zondag 4 juli 2004 @ 19:58:53 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_20412738
Nouja dicht lijkt me genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')