Bij mij valt het in het kader van de artistieke vrijheid en parodiëring;. kamelenvangers en apen, reetridders en hoeren.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat daar niet heel lang geleden mensen voor veroordeeld zijn.
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:58 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: het is nogal raar eigenlijk dat we het hierover hebben, want waarom zou je dat doen? Of zijn er serieus mensen die dat grappig vinden?
In de blinde paniek van de LaPo klikt hij op "nieuw deel" ramt ctrl+v, en posten die handel.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:00 schreef Tem het volgende:
Ik vind de TT's van Jigzoz wel verfrissend. Al weet ik niet of verfrissend nu echt de lading dekt.
En zo heurt het.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de blinde paniek van de LaPo klikt hij op "nieuw deel" ramt ctrl+v, en posten die handel.
POL / POL SC1843 waar johan de Witt het stadhouderschap afschaftquote:Op zondag 14 januari 2018 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We hebben Johan de Witt TT's gehad?
Zo. Nou, dat is inderdaad wel wat hoogdravender dan dikke Duitse dwergen die voor de vijfde keer de fanatieke tandarts uithangen.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
POL / POL SC1843 waar johan de Witt het stadhouderschap afschaft
Ga er kijken sla het op en meld het hier.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in het Feedbacktopic?
Oh, dat is wel een tijdje terug.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
POL / POL SC1843 waar johan de Witt het stadhouderschap afschaft
Ja, ik dacht ook een keer iets te melden. Wist ik veel dat dat meteen een dorpsbijeenkomst zou worden.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in het Feedbacktopic?
Fakkels en hooivorken kunnen weer uit de kast worden getrokken.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook een keer iets te melden. Wist ik veel dat dat meteen een dorpsbijeenkomst zou worden.
Reuring in de keet.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook een keer iets te melden. Wist ik veel dat dat meteen een dorpsbijeenkomst zou worden.
Reuring in de reet?quote:Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een modje wordt even op zijn bruine plek gezet.
Doe eens een linkje ga die zooi niet allemaal om graven daar.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een modje wordt even op zijn bruine plek gezet.
Toen hing Johan alias TitusPullo hier ook nog rond volgens mij.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een tijdje terug.
Ik zal hem opslaan voor het geval ik ooit een witte Audi huur om de bruiloft van mijn aan elkaar uitgehuwelijkte nicht en neef te bezoeken.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Dit is KLB-SC niveau. Jammer, verder is die Jizoz wel oké.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:00 schreef Monolith het volgende:
Dit soort TTs zijn wel beter dan die loktitels die remlof doorgaans hanteert
Jaquote:Op zondag 14 januari 2018 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen hing Johan alias TitusPullo hier ook nog rond volgens mij.
Nou.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Dit is KLB-SC niveau. Jammer, verder is die Jizoz wel oké.
Maar geen topics meer laten openen.
quote:Op zondag 14 januari 2018 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Dit is KLB-SC niveau. Jammer, verder is die Jizoz wel oké.
Vreemde gang van zaken, maar ik respecteer je cultuur.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zal hem opslaan voor het geval ik ooit een witte Audi huur om de bruiloft van mijn aan elkaar uitgehuwelijkte nicht en neef te bezoeken.
quote:Op zondag 14 januari 2018 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Weten we ook meteen weer wie dusdanig onder de plak zit dat dergelijke TT's uit de browsegeschiedenis moeten worden gewist.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2018 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken, maar ik respecteer je cultuur.
Probeer tenminste een TT te verzinnen die iets met politiek te maken heeft, nu geef je alleen maar je seksuele fantasieën bloot.quote:
Zeker, geweldige serie. De DVD-box staat nog in de kast.quote:
Ik zit bij XS4all.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker, geweldige serie. De DVD-box staat nog in de kast.
Alleen kan je het nu allemaal gewoon terugkijken via Ziggo XL HBO als je wil
Weinig #pvda op de Twotter inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:18 schreef Jigzoz het volgende:
Dat wordt niks meer met die PvdA-sensatie vandaag.
Betwijfel ik.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:16 schreef Kaas- het volgende:
Heeft anusmans eigenlijk ooit überhaupt 1 normale post aan Mutant of Guido gericht?
*proest*twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 21:38:31Ken je ‘t moment in thrillers en horrorfilms waarop degene die te vertrouwen leek, die de hoofdpersoon beschermde, ineens zélf kwaadwillend blijkt? Precies dát schokkende moment maken we nu in NL mee. De media, de EU, de kartelpolitici blijken het niet goed met ons voor te hebben reageer retweet
Wat er ook komt, het zal laf zijn, maar ik was toch even benieuwd of de verwachtingen uit zouden komen.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig #pvda op de Twotter inderdaad.
Net zo snel als je bachelor?quote:Op zondag 14 januari 2018 15:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens aan beginnen.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen toch.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig #pvda op de Twotter inderdaad.
Wat de fuck is dit nou weer voor een uiterst matige poging om Nederland spannend te maken? "De krant wil je kapotmaken... Pas maar op..."quote:Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef remlof het volgende:
*proest*twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 21:38:31Ken je ‘t moment in thrillers en horrorfilms waarop degene die te vertrouwen leek, die de hoofdpersoon beschermde, ineens zélf kwaadwillend blijkt? Precies dát schokkende moment maken we nu in NL mee. De media, de EU, de kartelpolitici blijken het niet goed met ons voor te hebben reageer retweet
Hij vergeet nog die afschuwelijke klimaatwetenschappers die het niet met hem eens zijn.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef remlof het volgende:
OH SHIT IK HEB INDERDAAD EENS EEN FILM GEZIEN WAARIN DAT ZO GING EN NU ZIJN MIJN OGEN GEOPEND DOOR THIERRY!!~111quote:Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef remlof het volgende:
Ach ja, het was zaterdagavond en Sjerrie had net z'n tweede fles wijn opquote:Op zondag 14 januari 2018 15:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit nou weer voor een uiterst matige poging om Nederland spannend te maken? "De krant wil je kapotmaken... Pas maar op..."
Excalibur en alleen Baudet kan het zwaard uit de steen trekken. Hij wil niet echt graag, maar hij moet wel om het land te redden. *snik*quote:Op zondag 14 januari 2018 15:27 schreef Jigzoz het volgende:
Misschien heeft Thierry ook een magische dolk waarmee hij de kartelmonsters kan verslaan.
En het werkt bij de wappies, ga maar in het FvD topic kijken.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Excalibur en alleen Baudet kan het zwaard uit de steen trekken. Hij wil niet echt graag, maar hij moet wel om het land te redden. *snik*
Er zijn grote groepen die daar gevoelig voor zijn. Je ziet hetzelfde bij de achterban van DENK, Bij1 en PVV.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het werkt bij de wappies, ga maar in het FvD topic kijken.
Ja, simpele antwoorden op complexe problemen geven doet het goed. En iedereen die zegt "he wacht even, zo simpel is het niet" als de vijand weg zetten.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er zijn grote groepen die daar gevoelig voor zijn. Je ziet hetzelfde bij de achterban van DENK, Bij1 en PVV.
Zeggen die ook dat iedereen tegen je is?quote:Op zondag 14 januari 2018 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er zijn grote groepen die daar gevoelig voor zijn. Je ziet hetzelfde bij de achterban van DENK, Bij1 en PVV.
PVV iig wel. Bij1 en DENK volg ik verder niet zo, blijven voor mij toch marginale partijen.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeggen die ook dat iedereen tegen je is?
Misschien niet iedereen, maar zeker wel variaties erop. Wilders met zijn nepparlement en neprechtbank. En DENK ageert voortdurend tegen de media en de kamervoorzitters. Bij1 is misschien wel een iets ander verhaal, die zien in vrijwel elk instituut een onderdrukker.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeggen die ook dat iedereen tegen je is?
'Trap er niet in!'quote:Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien niet iedereen, maar zeker wel variaties erop. Wilders met zijn nepparlement en neprechtbank. En DENK ageert voortdurend tegen de media en de kamervoorzitters. Bij1 is misschien wel een iets ander verhaal, die zien in vrijwel elk instituut een onderdrukker.
Sherry op de Trumptrain.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:20 schreef remlof het volgende:
Is het ook. In de meeste gevallen is het gewoon een kwestie van geen fatsoenlijk weerwoord hebben en dus maar op de man spelen.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Trap er niet in!'
Ik vind het maar kinderachtig.
Nee, dat haalt de mystiek er uit, je moet die dingen lekker wazig en onbenoemd houden want dan kunnen de wappies het zelf verder invullen in hun hoofd.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:40 schreef Jigzoz het volgende:
Gaat ie ook nog zeggen wat hij bedoelt met 'blijken het niet goed met ons voor te hebben'? Of is dat de cliffhanger voor de vervolgaflevering van Thierry's tyfusspannende Twitter tales of terror?
Ik zou me niet verheugen op een inhoudelijk vervolg. Volgens mij is hij gewoon bezig met steeds dezelfde boodschap herhalen zodat mensen het gaan geloven.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:40 schreef Jigzoz het volgende:
Gaat ie ook nog zeggen wat hij bedoelt met 'blijken het niet goed met ons voor te hebben'? Of is dat de cliffhanger voor de vervolgaflevering van Thierry's tyfusspannende Twitter tales of terror?
Zo werkt het niet, als je feitelijk word dan kan het weerlegd worden en daar doet men niet aan.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:43 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer. Ik ben wel in voor een spannend verhaal.
Ik word er altijd een beetje cynisch van als mensen met zo'n supersuggestieve bewering komen en als je dan verder vraagt, dan is er gewoon niks.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, als je feitelijk word dan kan het weerlegd worden en daar doet men niet aan.
Zozo, 400.000 hele euro's.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:24 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte vragen van onze GL-metalchick.
Zo rolt de Slobbert.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In een klap alle problemen in het onderwijs opgelost. Mooi werk.
Baudet geeft tijdens zijn skivakantie al ruim meer uit.quote:
Elke dag een fles Cheval Blanc, uiteraard.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Baudet geeft tijdens zijn skivakantie al ruim meer uit.
Was het gerucht niet dat hij parlementariër werd omdat de centjes op waren?quote:Op zondag 14 januari 2018 16:45 schreef Jigzoz het volgende:
Is die Baudet dan zo rijk? Hij is toch niks meer dan alleen maar filosoof?
Slim. Lekker verdienen, vrijwel nooit naar je werk gaan en dan ook nog doodleuk verklaren dat wat je doet toch geen zin heeft. En wat gebeurt er? Zijn populariteit verzevenvoudigt in de peilingen.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was het gerucht niet dat hij parlementariër werd omdat de centjes op waren?
Ik ben wel benieuwd hoelang hij er mee weg kan komen want dit is wel belachelijk.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Slim. Lekker verdienen, vrijwel nooit naar je werk gaan en dan ook nog doodleuk verklaren dat wat je doet toch geen zin heeft. En wat gebeurt er? Zijn populariteit verzevenvoudigt in de peilingen.
xquote:Op zondag 14 januari 2018 16:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was het gerucht niet dat hij parlementariër werd omdat de centjes op waren?
Ja, dit briljante plan was een week geleden al in het nieuws. Goed dat er vragen over gesteld worden.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:24 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte vragen van onze GL-metalchick.
Zo lang als hij wil, denk ik. Er is geen inspanningsverplichting of zo.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoelang hij er mee weg kan komen want dit is wel belachelijk.
Hij geeft zelf aan in interviews dat hij het verschrikkelijk vindt in Den Haag maar het moet doen als een soort Goddelijke missie. Uiteindelijk dus gewoon om de huur te betalen.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Slim. Lekker verdienen, vrijwel nooit naar je werk gaan en dan ook nog doodleuk verklaren dat wat je doet toch geen zin heeft. En wat gebeurt er? Zijn populariteit verzevenvoudigt in de peilingen.
Het is natuurlijk gewoon 'De hoguh heruh in de Haag'-retoriek verpakt in woordjes die voor de gemiddelde havist heel deftig klinken.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:40 schreef Jigzoz het volgende:
Oh, hij zal inderdaad op die manier geen last krijgen. Maar misschien dat kiezers het niet blijven vergeven. (Al zal het de meesten niks kunnen schelen waarschijnlijk.)quote:Op zondag 14 januari 2018 16:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo lang als hij wil, denk ik. Er is geen inspanningsverplichting of zo.
De achterban van zulke partijen is totaal niet geïnteresseerd in politiek rendement. Die willen applaudisseren bij twitterberichten. Meer niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, hij zal inderdaad op die manier geen last krijgen. Maar misschien dat kiezers het niet blijven vergeven. (Al zal het veel niks kunnen schelen waarschijnlijk.)
En kost het bedenken, bespreken en uitvoeren van het plannetje een veelvoud van die miezerige 4 ton.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dit briljante plan was een week geleden al in het nieuws. Goed dat er vragen over gesteld worden.
Waarschijnlijk zorgt het verantwoorden van het uitgegeven bedrag zo ongeveer voor meer werkdruk dan je ermee oplost.
Dat vrees ik ook, maar soms ben ik in een positieve bui en hoop ik dat mijn medeburgers waarde hechten aan mensen die ook iets klaarspelen in de politieke arena.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De achterban van zulke partijen is totaal niet geïnteresseerd in politiek rendement. Die willen applaudisseren bij twitterberichten. Meer niet.
quote:Op zondag 14 januari 2018 17:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De achterban van zulke partijen is totaal niet geïnteresseerd in politiek rendement. Die willen applaudisseren bij twitterberichten. Meer niet.
Wat zeggen ze?quote:
Jerry, Jerry! Politiek op voetbalsupporter-niveau.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat zeggen ze?
En Corky linksvoor is er nog niet helemaal van overtuigd. Of hij verveelt zich. Kan ook.
Ja, je hebt het gifje veranderd...quote:Op zondag 14 januari 2018 17:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jerry, Jerry! Politiek op voetbalsupporter-niveau.
Die wilde niet hotlinkenquote:Op zondag 14 januari 2018 17:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, je hebt het gifje veranderd...
Deze:
https://media.giphy.com/media/3o7TKBvhLMG1a9QgAo/giphy.gif
Hoho,filosoof ÉN jurist!quote:Op zondag 14 januari 2018 16:45 schreef Jigzoz het volgende:
Is die Baudet dan zo rijk? Hij is toch niks meer dan alleen maar filosoof?
In 2000 al door de wetenschap opgemerkt:quote:Op zondag 14 januari 2018 17:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jerry, Jerry! Politiek op voetbalsupporter-niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |