Dan hebben we meer aan de Johan de Witt generator.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
lapo geneuzel doen we al 1800 topics niet aan.
Oh?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Is het weer de tijd van de maand voor Du_ke?
Een note voor mijn opmerking in FB
Ben benieuwd of ie nu is klaargekomen.
Krek zo!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
lapo geneuzel doen we al 1800 topics niet aan.
Het is een traditie dat de laatste het nieuwe topic maakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag niet niet dat ik de laatste was.
Ongeschreven regel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is een traditie dat de laatste het nieuwe topic maakt?
Was het maar waar.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
Je krijgt ze gratis bij een volle tank spaarkaart.
Ja. Ik vraag verschoning voor mijn afwezigheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nu moet je iedereen nog opzoeken op Hyves/LinkedIn/Facebook en ze een bericht sturen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw heeft mijn vriendenboekje uit groep 7 gevonden op zolder..... samen met mijn geboortekaartje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu moet je iedereen nog opzoeken op Hyves/LinkedIn/Facebook en ze een bericht sturen.
Volgens de avondcursus heet dat 'social networking'quote:
Ik vind het een gekke vorm van stalken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens de avondcursus heet dat 'social networking'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |