twitter:DerekDunne1 twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 16:01:40@tinnie31 @MitchellHobbs84 I just made 20 k dollars in less than 3 min . Bitcoin diamond pump and dump . Im about 3… https://t.co/yTUCDvapVX reageer retweet
Dit zag je echt zo hard aankomen ook. prachtigquote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:06 schreef alilami het volgende:
twitter:DerekDunne1 twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 16:01:40@tinnie31 @MitchellHobbs84 I just made 20 k dollars in less than 3 min . Bitcoin diamond pump and dump . Im about 3… https://t.co/yTUCDvapVX reageer retweet
Vraag me af if het legaal is. Er zijn ook mensen de dupe hiervan, dus of het iets is om zo trots op te zijn...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:06 schreef alilami het volgende:
Ze zullen wel vinden dat die mensen het verdienen om gedupeerd te worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vraag me af if het legaal is. Er zijn ook mensen de dupe hiervan, dus of het iets is om zo trots op te zijn...
Moet je maar niet in shitcoins gaan zitten of sowieso in crypto.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vraag me af if het legaal is. Er zijn ook mensen de dupe hiervan, dus of het iets is om zo trots op te zijn...
Is legaal. Zou er zeker trots op zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Bitcoin Diamond $BCD is 10x more on @kucoincom than @binance_2017 right now, and they both shut off their wallets for Withdrawls/Deposits. Grabbed some on Binance anyways. We'll see if she follows.twitter:DJLoveHz twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 05:52:01Bitcoin Diamond $BCD is 10x more on @kucoincom than @binance_2017 right now, and they both shut off their wallets f… https://t.co/8KTnYwvnOO reageer retweet
Natuurlijk is dat niet legaal.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is legaal. Zou er zeker trots op zijn.
Hoe kan dit, ik snap t ff niet😂quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:06 schreef alilami het volgende:
nee. Net had ik nog 1 coin op groen. Maar die is net rood geworden.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:46 schreef Wereldgozer het volgende:
weten jullie nog hoe de kleur groen eruit ziet?
Mooi lijstje coins en dan alles rood inderdaad. Ondertussen schieten er her en der shitcoins in het groen ... We hodlen vrolijk doorquote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:34 schreef Skv het volgende:
Alles in het roodalleen Sub op een klein plusje.
Op rood staan Ven, Lisk, Req, Fun, Ark, Eth, Mod en Icon.
Burst+20%quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:46 schreef Wereldgozer het volgende:
* MacorgaZ kijkt naar WTCquote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaaaaag is rooood.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Huuu, nog meer rood
#nogeenkras
Niet iedere munt kan tegelijk gepompt wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:35 schreef Fred09 het volgende:
Hoe komt het dat WTC zo hard gaat? Waarom VEN niet?
WTC stond daarstraks ook een procent of 15 hogerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:35 schreef Fred09 het volgende:
WTC heeft een samenwerking aangekondigd met China Mobile. Nou ja, ze hebben eigenlijk alleen gezegd dat een affiliated bedrijf ging onderhandelen over een mogelijke samenwerking met China Mobile. Beetje overdreven reactie van markt in mijn ogen, dus correctie volgt nog wel volgens mij. Don't get me wrong, niks mis met WTC verder.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:35 schreef Fred09 het volgende:
Mooi. Dan ga ik maar eens wat VEN bijkopen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
WTC heeft een samenwerking aangekondigd met China Mobile. Nou ja, ze hebben eigenlijk alleen gezegd dat een affiliated bedrijf ging onderhandelen over een mogelijke samenwerking met China Mobile. Beetje overdreven reactie van markt in mijn ogen, dus correctie volgt nog wel volgens mij. Don't get me wrong, niks mis met WTC verder.
VEN heeft aangekondigd dat ze hun rebranding event niet in januari maar in februari gaan houden, met als reden dat ze het nu groter gaan aanpakken om alle belangstelling aan te kunnen. Het is een uitstel, dus markt reageert er weer lekker dom op. Eigenlijk is het een positief bericht. Er is uitstel omdat de belangstelling zo groot is en ze willen het goed aanpakken. Uitstel van een rebranding event is niet uitstel van rebranding, maar ja leg dat maar eens uit aan weak hands
ze gaan waarschijnlijk in die alliance waar al 140 andere bedrijven inzitten.....lekker dat WTC op zulk nieuws zo stijgt, ik heb ze helaas niet zelfquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
WTC heeft een samenwerking aangekondigd met China Mobile. Nou ja, ze hebben eigenlijk alleen gezegd dat een affiliated bedrijf ging onderhandelen over een mogelijke samenwerking met China Mobile. Beetje overdreven reactie van markt in mijn ogen, dus correctie volgt nog wel volgens mij. Don't get me wrong, niks mis met WTC verder.
VEN heeft aangekondigd dat ze hun rebranding event niet in januari maar in februari gaan houden, met als reden dat ze het nu groter gaan aanpakken om alle belangstelling aan te kunnen. Het is een uitstel, dus markt reageert er weer lekker dom op. Eigenlijk is het een positief bericht. Er is uitstel omdat de belangstelling zo groot is en ze willen het goed aanpakken. Uitstel van een rebranding event is niet uitstel van rebranding, maar ja leg dat maar eens uit aan weak hands
Dat is niet zo, er zijn wat VEN holders die FUD willen verspreiden op reddit.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat komt ook rechtstreeks van reddit. Of weet je uit eigen onderzoek dat ze in een alliance komen met 140 andere bedrijven?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ze gaan waarschijnlijk in die alliance waar al 140 andere bedrijven inzitten.....lekker dat WTC op zulk nieuws zo stijgt, ik heb ze helaas niet zelf
er zitten al 140 bedrijven in die bestaande alliance....en daar komt Walton dus ook in.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat komt ook rechtstreeks van reddit. Of weet je uit eigen onderzoek dat ze in een alliance komen met 140 andere bedrijven?
feministenpropaganda. informatief nieuws over crypto zal je niet horen bij de nos.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:49 schreef 16meter het volgende:
https://nos.nl/op3/artike(...)aar-voor-mannen.html
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:49 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is niet zo, er zijn wat VEN holders die FUD willen verspreiden op reddit.
Er staat letterlijk dit;
Waltonchain is pleased to announce that we will be working with China Mobile IoT Alliance on a global initiative to incorporate Waltonchain IoT in 2018! $wtc #Waltonchain #global
Tweet zelf zegt inderdaad dat ze samen gaan werken, maar persbericht zelf zegt heel wat anders als je eerste zin leest.twitter:Waltonchain twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 04:48:41Waltonchain is pleased to announce that we will be working with China Mobile IoT Alliance on a global initiative to… https://t.co/Wzuy9u7U12 reageer retweet
Prachtig toch. Als de vrouwen dit jaar pas massaal instappen dan zijn we dus nog niet aan de piek van de huidige bubblequote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:54 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
feministenpropaganda. informatief nieuws over crypto zal je niet horen bij de nos.
het kan zeker geen kwaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Prachtig toch. Als de vrouwen dit jaar pas massaal instappen dan zijn we dus nog niet aan de piek van de huidige bubble
http://www.chinadaily.com(...)310ded8ac18e823.htmlquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat komt ook rechtstreeks van reddit. Of weet je uit eigen onderzoek dat ze in een alliance komen met 140 andere bedrijven?
The purchasing power of women in the U.S. ranges from $5 trillion to $15 trillion annually. (Source: Nielsen Consumer, 2013)quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Prachtig toch. Als de vrouwen dit jaar pas massaal instappen dan zijn we dus nog niet aan de piek van de huidige bubble
Het artikel waar je dat in leest is van 9 januari. Toen waren ze aan het onderhandelen. Gisteren kwam het bericht naar buiten, 12 januari, dat ze gaan samenwerken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
[..]Tweet zelf zegt inderdaad dat ze samen gaan werken, maar persbericht zelf zegt heel wat anders als je eerste zin leest.twitter:Waltonchain twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 04:48:41Waltonchain is pleased to announce that we will be working with China Mobile IoT Alliance on a global initiative to… https://t.co/Wzuy9u7U12 reageer retweet
"Waltonchain Affiliate, ZhongChuan IoT, in negotiations to partner with China Mobile Communications Corporation Subsidiary."
In eerste alinea staat zelfs "to negotiate a partnership".
Het is goed nieuws, maar beetje een overreaction om 100% te gaan
En mensen die nutteloos FUD verspreiden over andere coins moeten echt een leven kopen ofzo.
waar hoor je ons dat zeggen ?!?!?!?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het artikel waar je dat in leest is van 9 januari. Toen waren ze aan het onderhandelen. Gisteren kwam het bericht naar buiten, 12 januari, dat ze gaan samenwerken.
En de alliantie is niet zomaar een zooi van 140 bedrijven, maar hele grote prominente bedrijven.
in een andere mooie reddit quote van je;quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:10 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waar hoor je ons dat zeggen ?!?!?!?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Yup! This China Mobile news is overblown. Simply due to the fact that the IoT Alliance have over 140+ companies under it all working and developing towards the progression of IoT. Walton is just simply a new member who joined the alliance.
Zeg ik ook niet toch? Ik zeg alleen maar dat het een beetje uit verband wordt gerukt en er een overreactie is. Het is een hele mooie stap voor WTC en eigenlijk voor hele cryptomarkt, want hoe meer echte use cases en real-life implementatie wij krijgen hoe beter het is. Het wordt alleen net iets mooier gemaakt dan het is.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het artikel waar je dat in leest is van 9 januari. Toen waren ze aan het onderhandelen. Gisteren kwam het bericht naar buiten, 12 januari, dat ze gaan samenwerken.
En de alliantie is niet zomaar een zooi van 140 bedrijven, maar hele grote prominente bedrijven.
daar staat het nog steeds niet hoor, beter ff langs de Hans Anders want je leest wel meer zaken verkeerd of je vat ze verkeerd opquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
in een andere mooie reddit quote van je;
[..]
PBoC hype!quote:This shift in events will not go in vain, this change allows us to showcase just
how powerful VeChain Thor’s ecosystem is becoming during the rebranding
process. This is done through continued conversations with existing customers
coming off NDAs for appropriate release and implementation schedules, as well
as working with additional government agencies on similar matters.
Ik had er 100 voor ¤0.80quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:17 schreef Patroon het volgende:
Neo gaat maar door...(en dan te bedenken dat ik er 10 had a 25 dollar)
wanneer was dat persbericht ?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:21 schreef Kyran het volgende:
This shift in events will not go in vain, this change allows us to showcase just
how powerful VeChain Thor’s ecosystem is becoming during the rebranding
process. This is done through continued conversations with existing customers
coming off NDAs for appropriate release and implementation schedules, as well
as working with additional government agencies on similar matters.
Lachen joh. Je zit net een week in crypto en doet alsof je alles weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
daar staat het nog steeds niet hoor, beter ff langs de Hans Anders want je leest wel meer zaken verkeerd of je vat ze verkeerd op
Volgens mij worden bij alle exchanges de orders in de top van het orderboek als eerste gematcht. Dus het antwoord zou dan nee moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:15 schreef Guus67 het volgende:
Vraag: Op het moment dat ik een buy-order zet op 10.000 sat onder marktprijs op Binance, en iemand zou een zelfde sell-order plaatsen (in theorie). Vind de transactie dan plaats ondanks dat er ‘betere’ biedingen in de markt zijn voor de seller?
heb jij lekker even pech.....quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Lachen joh. Je zit net een week in crypto en doet alsof je alles weet.
Het wordt behoorlijk irritant dat 50% van de posts in deze topics van jou zijn.
https://cdn.vechain.com/vechain_global_rebranding_event.pdfquote:
Omdat iemand je wijst op je eigen begrijpend lezen skills val jij hem maar aan op hoe lang hij meepost? Beetje andere categorie argumentatie hèquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Lachen joh. Je zit net een week in crypto en doet alsof je alles weet.
Het wordt behoorlijk irritant dat 50% van de posts in deze topics van jou zijn.
Wat lees ik verkeerd dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat iemand je wijst op je eigen begrijpend lezen skills val jij hem maar aan op hoe lang hij meepost? Beetje andere categorie argumentatie hè
Dus Magnet had je wel mogen zeggen dat je verkeerd leest?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat iemand je wijst op je eigen begrijpend lezen skills val jij hem maar aan op hoe lang hij meepost? Beetje andere categorie argumentatie hè
Dus Magnet had je wel mogen zeggen dat je verkeerd leest?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:28 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat lees ik verkeerd dan?
Dat reddit bericht wat ie quote is neerbuigend bedoelt en dat het weinig voorstelt. Als je dat er niet uit op kan maken, ligt dat niet aan mij.
Hoezo is dit neerbuigend. Ik snap het echt niet.quote:Yup! This China Mobile news is overblown. Simply due to the fact that the IoT Alliance have over 140+ companies under it all working and developing towards the progression of IoT. Walton is just simply a new member who joined the alliance.
Jaa!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Zag ik jullie een geheimpje vertellen over WTC?
Jaaaa.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:41 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Brand losquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Hij staat hoger dan gisteren?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Yes, met gesprekken over een partnership met wellicht misschien een 'alliantie' van 140 bedrijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij staat hoger dan gisteren?
Dat zijn flinke beweringen. Mag ik vragen wat je bron is?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Hun community "Knights of Walton" zijn uit elkaar, de alliantie stelt geen hol voor en de helft is fake nieuws. Mainnet krijgen ze niet voor elkaar en zijn desperately opzoek naar nieuws devs omdat het maar niet lukt.
Chinese fluisteringen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zijn flinke beweringen. Mag ik vragen wat je bron is?
Fuck dat is best een goed idee! Ik moet altijd 10x opnieuw zoeken wanneer iets was etcquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Heb je iets van bronnen, niet wantrouwend ofzo, maar ik houd nieuws bij in een mapje per Crypto.
Ik heb snel alles verkocht en er geert coin voor gekocht.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Hun community "Knights of Walton" zijn uit elkaar, de alliantie stelt geen hol voor en de helft is fake nieuws. Mainnet krijgen ze niet voor elkaar en zijn desperately opzoek naar nieuws devs omdat het maar niet lukt.
Can't go wrong with Geertcoinquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:49 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik heb snel alles verkocht en er geert coin voor gekocht.
bedankt voor de info!
Is de DNV GL announcement nou ook uitgesteld tot 26 feb om komt die nog wel eind jan?quote:
Van VEN? Die is al officieel.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is de DNV GL announcement nou ook uitgesteld tot 26 feb om komt die nog wel eind jan?
Er is alleen bekend dat ze een partnership hebben ja. Maar de details van deze partnership zijn niet bekend en eind januari zou er duidelijkheid komen.quote:
proficiat! enjoy the free ridequote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:06 schreef revpolen het volgende:
Zojuist mijn. 1e uitbetaling ooit gedaan... ETH verkocht en laten uitbetalen( via coinbase )
door dit te doen heb mijn inleg en leuk bedrag extra terug..
Dus heb mijn 16 andere coins gratis! BTC, LTC,XRP,ADA,XLM,TRX 🤮, LSK,XVG🙄, ven,Waves,WTC,Fun,RDD 😂,ENJ, CND,NGC.
Toch leuk... 4 jaar geleden mee begonnen.
Nu alleen wat btc omruilen naar ETH zodat ik dat ook weer heb..
Ah, dan weet ik het niet. Verwacht de komende weken tm event wel wat nieuws.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is alleen bekend dat ze een partnership hebben ja. Maar de details van deze partnership zijn niet bekend en eind januari zou er duidelijkheid komen.
29 centquote:Op zaterdag 13 januari 2018 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
BitcoinScrypt stijgt ook lekker door, inmiddels 22 cent
Ik krijg ze niet eens van of naar een exchange, aangezien de blockchain vast zit op een te hoge difficulty.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt alleen die paar ton aan coins niet dumpen in die markt
Nou op moment is het niet al te best. Ik verwacht dat die vannacht nog wel verder gaat dalen. 50% van portfolio is nu VEN in $.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:35 schreef Patroon het volgende:
Zou wat zijn als VEN ook die kant van NEO op gaat
Dat VEN nu even naar beneden gaat is helemaal niet gek of vreemd..gewoon rustig afwachten..quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nou op moment is het niet al te best. Ik verwacht dat die vannacht nog wel verder gaat dalen. 50% van portfolio is nu VEN in $.
Eigenlijk wil ik meer eth maar wil ven ook hodl. Dilemma
Ah broer faeroerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Volgens mij richt wtc zich meer op b2c en ven op b2b.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:59 schreef Klaphark het volgende:
Zijn wtc en ven nou directe concurrenten of valt dat mee? Lees wat tegenstrijdige teksten.
Ik zie geen redenen waarom btc zou stoppen met groeien. 50k lijkt me prima mogelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:52 schreef Zwansen het volgende:
Gister iemand via mn werk gesproken die bijna 24/7 bezig was met daytraden. Zat ook volop in de technische en fundamentele analyses van de trends van diverse coins (vooral btc) en hij was er heilig van overtuigd dat btc eind dit jaar op minstens 50k zou staan.
Ik geloof nooit zo in die soort analyses, maar hij kwam heel slim en goed ingelezen over. Misschien toch maar wat alts naar btc en etc omzetten.
Volgens mij klopt dat inderdaad, vandaar die extreme Zcl stijging.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:06 schreef Greys het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen met BTCP Bitcoin Private fork dat je 1 BTCP krijgt voor elke BTC die je hebt maar óók voor elke ZCL die je dan hebt? Omdat het een fork is van allebei? Iemand die me dat kan bevestigen?
Gaat hard ja :/ Komt goed, nog steeds 240% vanaf 1 jan, dus moet niet zeuren, maar stond wel 270% gisteren voordat ik ging slapen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:10 schreef Skv het volgende:
Ik sta echt gierend in de min vandaag. Op alle tien de coins.
Ja hier gaat het ook hardquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:10 schreef Skv het volgende:
Same idea.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik zie geen redenen waarom btc zou stoppen met groeien. 50k lijkt me prima mogelijk.
Ik weet dat je voornamelijk in de alts zit. Keihard omhoog, idem naar beneden. Misschien 40% eth Als oplossing op je probleem?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:10 schreef Skv het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Mag Twitter ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:15 schreef Jurian95 het volgende:
Zijn er eigenlijk Youtubers met miljoenen volgers in cryptoland? Waar ik aan zit te denken, als zo'n persoon een coin gaat shillen zal dat denk ik een enorme pump zijn voor de koers, zeker als het om kleinere munten gaat. Als je dan een notificatie erbij hebt staan kun je hier mogelijk met wat trades van profiteren?
Uiteraard, Mcafee heb ik al van gehoord. Maar volgens mij begint daar wel redelijk van bekend te worden dat dit puur pump/dump is.quote:
Oh dat laatste weet ik bijna wel zeker idd... Maar dat is weer wat minder erg als BTCP het een beetje leuk gaat doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat inderdaad, vandaar die extreme Zcl stijging.
Maar Zcl zal daarna ook net zo snel weer in elkaar kunnen klappen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben echt twee dagen te vroeg ingestapt ofzo. VEN iig op bijna ATH gekocht
Hoezo nu, eth krijgt z'n correctie nog wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Twijfel om mn ven in te wisselen voor eth. Dikke fud hier
Ik krijg nu weer neigingen om wijzigingen aan te gaan brengen in mijn portofolio. Maar ik heb besloten vandaag maar niks te doen, die fout heb ik al te vaak gemaakt om op lage standen te gaan verkopen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:10 schreef Skv het volgende:
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dat deed
Heb hier ook zelfde probleem, long term wil ik ook wel steeds meer verschuiven naar ongeveer 50% in BTC en/of ETH. Nu zie ik echter flink wat kansen op korte termijn, maar dan moet ik wel tegen schommelingen kunnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik weet dat je voornamelijk in de alts zit. Keihard omhoog, idem naar beneden. Misschien 40% eth Als oplossing op je probleem?
Je bouwt je huis op los zand, in plaats van een rots
Niet denken dat je op een ATH kocht... Ik kocht op toen die 1,60 ofzo was. Toen daalde het naar 1,30 en ik dacht dat ik genaaid wasquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben echt twee dagen te vroeg ingestapt ofzo. VEN iig op bijna ATH gekocht
Ik denk zelf van niet, volgens mij schuiven veel Bitcoin whales in grote aantallen hun bags op naar Eth.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:20 schreef Basxt het volgende:
[..]
Hoezo nu, eth krijgt z'n correctie nog wel.
Tja misschien moet ik me ook maar losmaken van BTC en in ETH gaan rekenenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:32 schreef Jed1Gam het volgende:
Eth primaire traidingpair Wat is dan nog de functie van btc? Totdat het ook te traag wordt/hoge fees (nabije toekomst). Dan komt de volgende.
Idd, gewoon hodlen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:25 schreef Gehrman het volgende:
Soow HST gaat hard omlaag. Gelukkig is het toch een langetermijn HODL.
Heerlijk! Nog nooit zo lekker geslapen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
Allemaal nog blij met VEN? Weer lekker 12% eraf. #genieten
Meh ik ga terug naar mijn oude gewoonte. rond kerst was ik echt helemaal 10 uur bezig met crypto per dag maar nu hold ik toch dus ik maak me nu helemaal niet drukquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
Deze informatie krijg je zodra mijn gpu binnen is.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wat is nu de beste coin volgens jullie om te gaan minen?
Kinderlijk hinderlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze informatie krijg je zodra mijn gpu binnen is.
Precies..mag wel dalen naar 3 dan ben ik weer op inleg.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meh ik ga terug naar mijn oude gewoonte. rond kerst was ik echt helemaal 10 uur bezig met crypto per dag maar nu hold ik toch dus ik maak me nu helemaal niet drukAl daalt het met 50% dan stress ik nog niet
Zeg dat maar tegen die pleurisbende die de levering voor de tweede keer een week uitgesteld heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Kinderlijk hinderlijk
Nog steeds +36 deze weekquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
Dag of twee geleden zei die Richiela van Bittrex nog dat het nog een paar dagen zou duren voor het weer online zou zijn. Dus kan me niet voorstellen dat het nu ineens gedelist zou zijn want dan heb je niet meer de kans om te withdrawen en dan zijn ze dievenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:18 schreef D. het volgende:
En ARDR gaat lekker vandaag
Weet niet of het ene met het andere te maken heeft
Hij stond er eergisteren nog bij, op $0quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dag of twee geleden zei die Richiela van Bittrex nog dat het nog een paar dagen zou duren voor het weer online zou zijn. Dus kan me niet voorstellen dat het nu ineens gedelist zou zijn want dan heb je niet meer de kans om te withdrawen en dan zijn ze dieven
Hier 50/50quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Echt alles rood in mijn portfolio. Alleen Iota niet, maar daar heb ik er nog maar 5 van
Gaat wel weer wat omhoogquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:24 schreef Kyran het volgende:
VeChain heeft weer sell walls, interessant.
Het zijn kleautsakken dat het zo lang duurt maar delisten terwijl alles nog op slot staat gaan zelfs zij niet doen lijkt mequote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hij stond er eergisteren nog bij, op $0
Lijkt me ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn kleautsakken dat het zo lang duurt maar delisten terwijl alles nog op slot staat gaan zelfs zij niet doen lijkt me
Wanneer?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:30 schreef kree het volgende:
Ik had wat op BCD gezet, opzich wel aardig gestegen, maar na die pump ook weer gedaald.
Nu stijgt hij weer iets en ik twijfel of ik het er maar af moet halen, opzich nu nog in de winst namelijk, maar het ziet er nu even niet uit als een continu stijgende lijn.
maargoed ik doe dit net, misschien gewoon even afwachten.
+140% nog steeds dus ik zit heerlijk comfortabel.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
Vannochtend 11:30 en later nog iets erbij voor die pump.quote:
Dus je koopt in net nadat een munt 250% is gestegen?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Vannochtend 11:30 en later nog iets erbij voor die pump.
Ha had gelijk uit moeten cashen toen die ineens dik omhoog ging, maargoed beginners foutje.
Wist dat nog niet helemaal van die pumps
Ik +141%quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:43 schreef fathank het volgende:
[..]
+140% nog steeds dus ik zit heerlijk comfortabel.
Ja maar hij steeg ook gewoon nog flink door...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:46 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Dus je koopt in net nadat een munt 250% is gestegen?
Dat wist je niet toen je kocht.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hij steeg ook gewoon nog flink door...
Niet slim? begin er net mee hé
Zoiets is er ook gebeurt,15:45 en ik zag het gebeuren, was alleen nog niet helemaal bekend ermee.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Dat wist je niet toen je kocht.Zonder kennis een coin kopen die net 200% is gestegen zou ik in ieder geval nooit doen. Grote kans dat die daarna een correctie krijgt of volledig gedumpt wordt.
1 2 | Feature Disabled This feature is not currently available. |
202% op XRB (maar eig. gratis gekregen)quote:
Ik droog mijn tranen met 5jes met mijn +190% in 3 weken tijd.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
Das niet zo erg toch? Wil volgens mij gewoon zeggen dat grote meneren erin aan het investeren zijn, ofwel hij gaat vanzelf wel weer omhoog.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:58 schreef Kyran het volgende:
Echt meteen toen VEN leek te stijgen kwam er een wallen nu staat die vast.
+158%. Zo blij dat ik net mijn duizenden VEN naar een offline wallet heb gezet. Minimaal holden t/m Q2 en waarschijnlijk het grootste gedeelte daar nog een jaar laten staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:42 schreef Roellie80 het volgende:
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:16 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
+158%. Zo blij dat ik net mijn duizenden VEN naar een offline wallet heb gezet. Minimaal holden t/m Q2 en waarschijnlijk het grootste gedeelte daar nog een jaar laten staan.
Maak me ook zeker geen zorgen, aangezien ik het dus long term hold. Jammer dat we een flinke stap terug doen (beetje dom van VeChain zelf ook dit), maar we gaan sowieso nog wel een paar keer moonenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.
Sta diep int rood door UTKquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Echt alles rood in mijn portfolio. Alleen Iota niet, maar daar heb ik er nog maar 5 van
Ben gister met +450 dollar uit UTK gestapt.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:24 schreef TwztId het volgende:
[..]
Sta diep int rood door UTK
Slecht inkoop momentje gedaan.. the fomo is real..
Daarom gewoon lekker goedkoop bijkopen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.
60K hierquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:14 schreef xaban06 het volgende:
Hier 15.000 euro in de min van mijn ATH.
HODL!!
Vorige week mijn ATH gehaald, sindsdien schommel ik tussen -15 en -5%quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:33 schreef BakkenKappen het volgende:
Absolute bedragen zeggen toch niet zoveel? Het gaat om percentages
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lrquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:33 schreef BakkenKappen het volgende:
Absolute bedragen zeggen toch niet zoveel? Het gaat om percentages
Ja wat moet ik hiermee? 60k is veel geld ja, maar als jij een portfolio van 1,2 miljoen hebt is het 5%, dat is een vrij normale schommeling en niks om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Vooruitquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hiermee? 60k is veel geld ja, maar als jij een portfolio van 1,2 miljoen hebt is het 5%, dat is een vrij normale schommeling en niks om je druk om te maken.
Als je echter 100k hebt is 60k echt heel veel en heb je het heel erg verkeerd aangepakt.
Wrijf het er nog ff inquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben gister met +450 dollar uit UTK gestapt.
Overhypte plastic troep zo een tesla.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Als je dan toch elektrisch wilt rijden koop dan een BMW i8.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Overhypte plastic troep zo een tesla.
BMW rijdenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als je dan toch elektrisch wilt rijden koop dan een BMW i8.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Of als je plastic wilt, een Corvettequote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ardor op Bittrex wordt al een week niet meegenomen in de CMC.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:16 schreef D. het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/ardor/#markets
Bittrex staat er niet meer bij
Maar hij stond er nog wel bij volgens mij, op 0quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:47 schreef V. het volgende:
[..]
Ardor op Bittrex wordt al een week niet meegenomen in de CMC.
Of iets moois, kan ookquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Als je dan geld te besteden hebt, ga dan voor een Bentley Bentayga.
Haha. Ligt nu overal koffie op m'n deskquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Of ga gewoon met de fiets, je bent toch godverdomme een Nederlander.
Een Q7 met een Brits jasje, bah.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Wat een afzichtelijk ding. Als je dan toch zo'n lomp bakbeest wil rijden, dan een Porsche Cayenne of een Range Rover.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding. Als je dan toch zo'n lomp bakbeest wil rijden, dan een Porsche Cayenne of een Range Rover.
... Maar dus niet meegewogen op cmc.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij stond er nog wel bij volgens mij, op 0
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.
Ieder zijn ding. Ik heb liever iets meer SUV's.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.
Ik rijd een leasebak en we hebben nog een Peugeot 107 (quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik heb liever iets meer SUV's.Op het moment rijd ik alleen maar motor, dus ik heb sowieso geen vergelijkingsmateriaal.
De saaiste sportauto op de marktquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.
Maar wanneer PBoC.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze gaan nu eerst Partnership bekend maken met de Chinese tabaksindustrie.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze gaan nu eerst Partnership bekend maken met de Chinese tabaksindustrie.
Ik vind dat best mooiquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Indrukwekkend is ie, en vast ook best goed, maar het ziet er toch niet uit
Voeg jij eens wat nuttigs toe danquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef hmmmz het volgende:
Wat een bijzonder slechte autosmaak hier.
Dat ben jij he vieze faggot.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik weet niet man, coca pajeet ofzo
*afwachtquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voeg jij eens wat nuttigs toe dan
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en da's alleen maar goed
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptIk vind het echt maf dat mensen uit VEN stappen op dit moment.
Mega pump aan de gang nu.
Ja, tell me about itquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, tell me about itZou ook meer VEN willen, maar wil nog niet van mijn ENJ en FUN af.
Ferrari 250 GTOquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voeg jij eens wat nuttigs toe dan
CCK is weer lekker bezig, ben benieuwd of die gelijk gaat krijgenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij vaak gelijk gehad.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
CCK is weer lekker bezig, ben benieuwd of die gelijk gaat krijgen
Ik moet het altijd 10x lezen, even nadenken, nog een keer lezen en dan snap ik sommige delen pas en rest blijft vaagquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij vaak gelijk gehad.
gister ENJ weggedaan op 0.45 en in VEN gestopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.Ook FUN en ENJ.
Ik heb voro de rest ook ngo REQ, UTK en RPX. Maar die wil ik eigenlijk ook niet kwijt. Die staan sowieso nog in het rood, dus meh.
Klopt, maar ENJ heeft wat leuke dingen op de roadmap staan dus die wil ik eigenlijk nog niet weg doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
gister ENJ weggedaan op 0.45 en in VEN gestopt.
het was al bekend zodra het gelist zou zijn het terug zou vallen en zonder enig nieuws valt het weer terug naar 0.32 en wil ik het eigenlijk weer aankopen.
FUN en REQ heb ik ook nog ....lekker HODL, dat doe ik niet zomaar weg, beiden niet
Bijzonder willen zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.
Public Peoples Bank of Chinaquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
En dan zegt ie wat over slechte smaak qua auto's
Ieder zijn ding.
People'squote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Public Bank of China
Twee geruchten tot nu toe bij VEN zijn dus samenwerking met PBoC en samenwerking met Chinese tabaksindustrie. Als dat waar is gaan we lachen dat we nu balen van -10%
ik wil het ook weer terug ...op 0.32quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, maar ENJ heeft wat leuke dingen op de roadmap staan dus die wil ik eigenlijk nog niet weg doen.
quote:This pajeet had his photo taken at some crops from the northern valley, loading up a fat one. He didn't even bother pulling down his pants to take his pajeet shit, the little chocolate bun. When he saw what happened to his pants, he decided to ran away before the real pajeets found out. He burned traces of his mistake, and quickly made a story up so people were distracted. Real pajeets always find out though...
XRB zakt er deze week helemaal doorheen als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:44 schreef tha_dark het volgende:
Binance moet even opschieten met die xrb listing.
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geduld vriend.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
XRB zakt er deze week helemaal doorheen als het zo doorgaat
ik zit er net in maar ik lees net ff wat dingen ...heel vrolijk word ik er niet van.quote:
Ik wil meer VEN en mijn FUN stond min, maar VEN meer min, mooi moment om dus over te stappen? Vond ik wel in ieder geval, dus gedaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.
Zou mega partner zijnquote:China National Tobacco Corporation (commonly known as China Tobacco, abbreviated as CNTC) (Chinese: 中国烟草总公司 Zhōngguó yāncǎo zǒng gōngsī) is a Chinese state-owned manufacturer of tobacco products. It enjoys a virtual monopoly in China, which accounts for roughly 30% of the world's total consumption of cigarettes, and is the world's largest manufacturer of tobacco products measured by revenues.
Ik verwacht er nog steeds wel veel van. Zit er in vanaf 3,-. Wel al een gedeelte deze week in ven en lsk gestoken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik zit er net in maar ik lees net ff wat dingen ...heel vrolijk word ik er niet van.
ik blijf er voorlopig ook uit
Ah, oke.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
VEN, maar echt vage geruchten hoor, niks confirmed.
Dit is de bron, dus zoals gezegd, vaag gerucht:quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
twitter:CocaColaKid_OG twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 20:11:43Hey my ugly brown-funelled chiplings. It's CCK time with extra-curried goods.$VET $BTC $ETH $XRP $IOTA $NEO $ICX🥟🍵https://t.co/Prj14xmUQY#cocacolakid #cocawhispers #vechain https://t.co/AAmMQxRp36 reageer retweet
Yup. Het is maar een Twitter account, maar dat hij connecties heeft met VEN is 100% zeker. Ik heb zelf het gevoel dat het een soort van undercover marketing team is die er achter zit haha, lekker hypen.quote:Op zondag 14 januari 2018 00:01 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dit is de bron:twitter:CocaColaKid_OG twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 20:11:43Hey my ugly brown-funelled chiplings. It's CCK time with extra-curried goods.$VET $BTC $ETH $XRP $IOTA $NEO $ICX🥟🍵https://t.co/Prj14xmUQY#cocacolakid #cocawhispers #vechain https://t.co/AAmMQxRp36 reageer retweet
CCK tweets kloppen bijna altijd, DNV en CNTC zo goed als bevestigdquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat ik zo lees klopt het vaak/altijd ja, maar toch wil niet vooruit lopen op de feiten door een vage Tweetquote:Op zondag 14 januari 2018 00:03 schreef Predator38 het volgende:
[..]
CCK tweets kloppen bijna altijd, DNV en CNTC zo goed als bevestigd![]()
![]()
Niet best..quote:Op zondag 14 januari 2018 00:06 schreef einschtein het volgende:
Verkeerde knopje gebruikt, per ongeluk al mijn VEN verkocht. Krijg de cholera, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |