Vandaaaaag is rooood.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Huuu, nog meer rood
#nogeenkras
Niet iedere munt kan tegelijk gepompt wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:35 schreef Fred09 het volgende:
Hoe komt het dat WTC zo hard gaat? Waarom VEN niet?
WTC stond daarstraks ook een procent of 15 hogerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:35 schreef Fred09 het volgende:
WTC heeft een samenwerking aangekondigd met China Mobile. Nou ja, ze hebben eigenlijk alleen gezegd dat een affiliated bedrijf ging onderhandelen over een mogelijke samenwerking met China Mobile. Beetje overdreven reactie van markt in mijn ogen, dus correctie volgt nog wel volgens mij. Don't get me wrong, niks mis met WTC verder.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:35 schreef Fred09 het volgende:
Mooi. Dan ga ik maar eens wat VEN bijkopen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
WTC heeft een samenwerking aangekondigd met China Mobile. Nou ja, ze hebben eigenlijk alleen gezegd dat een affiliated bedrijf ging onderhandelen over een mogelijke samenwerking met China Mobile. Beetje overdreven reactie van markt in mijn ogen, dus correctie volgt nog wel volgens mij. Don't get me wrong, niks mis met WTC verder.
VEN heeft aangekondigd dat ze hun rebranding event niet in januari maar in februari gaan houden, met als reden dat ze het nu groter gaan aanpakken om alle belangstelling aan te kunnen. Het is een uitstel, dus markt reageert er weer lekker dom op. Eigenlijk is het een positief bericht. Er is uitstel omdat de belangstelling zo groot is en ze willen het goed aanpakken. Uitstel van een rebranding event is niet uitstel van rebranding, maar ja leg dat maar eens uit aan weak hands
ze gaan waarschijnlijk in die alliance waar al 140 andere bedrijven inzitten.....lekker dat WTC op zulk nieuws zo stijgt, ik heb ze helaas niet zelfquote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
WTC heeft een samenwerking aangekondigd met China Mobile. Nou ja, ze hebben eigenlijk alleen gezegd dat een affiliated bedrijf ging onderhandelen over een mogelijke samenwerking met China Mobile. Beetje overdreven reactie van markt in mijn ogen, dus correctie volgt nog wel volgens mij. Don't get me wrong, niks mis met WTC verder.
VEN heeft aangekondigd dat ze hun rebranding event niet in januari maar in februari gaan houden, met als reden dat ze het nu groter gaan aanpakken om alle belangstelling aan te kunnen. Het is een uitstel, dus markt reageert er weer lekker dom op. Eigenlijk is het een positief bericht. Er is uitstel omdat de belangstelling zo groot is en ze willen het goed aanpakken. Uitstel van een rebranding event is niet uitstel van rebranding, maar ja leg dat maar eens uit aan weak hands
Dat is niet zo, er zijn wat VEN holders die FUD willen verspreiden op reddit.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat komt ook rechtstreeks van reddit. Of weet je uit eigen onderzoek dat ze in een alliance komen met 140 andere bedrijven?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ze gaan waarschijnlijk in die alliance waar al 140 andere bedrijven inzitten.....lekker dat WTC op zulk nieuws zo stijgt, ik heb ze helaas niet zelf
er zitten al 140 bedrijven in die bestaande alliance....en daar komt Walton dus ook in.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat komt ook rechtstreeks van reddit. Of weet je uit eigen onderzoek dat ze in een alliance komen met 140 andere bedrijven?
feministenpropaganda. informatief nieuws over crypto zal je niet horen bij de nos.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:49 schreef 16meter het volgende:
https://nos.nl/op3/artike(...)aar-voor-mannen.html
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:49 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is niet zo, er zijn wat VEN holders die FUD willen verspreiden op reddit.
Er staat letterlijk dit;
Waltonchain is pleased to announce that we will be working with China Mobile IoT Alliance on a global initiative to incorporate Waltonchain IoT in 2018! $wtc #Waltonchain #global
Tweet zelf zegt inderdaad dat ze samen gaan werken, maar persbericht zelf zegt heel wat anders als je eerste zin leest.twitter:Waltonchain twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 04:48:41Waltonchain is pleased to announce that we will be working with China Mobile IoT Alliance on a global initiative to… https://t.co/Wzuy9u7U12 reageer retweet
Prachtig toch. Als de vrouwen dit jaar pas massaal instappen dan zijn we dus nog niet aan de piek van de huidige bubblequote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:54 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
feministenpropaganda. informatief nieuws over crypto zal je niet horen bij de nos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |