Ja wat moet ik hiermee? 60k is veel geld ja, maar als jij een portfolio van 1,2 miljoen hebt is het 5%, dat is een vrij normale schommeling en niks om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Vooruitquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hiermee? 60k is veel geld ja, maar als jij een portfolio van 1,2 miljoen hebt is het 5%, dat is een vrij normale schommeling en niks om je druk om te maken.
Als je echter 100k hebt is 60k echt heel veel en heb je het heel erg verkeerd aangepakt.
Wrijf het er nog ff inquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben gister met +450 dollar uit UTK gestapt.
Overhypte plastic troep zo een tesla.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Als je dan toch elektrisch wilt rijden koop dan een BMW i8.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Overhypte plastic troep zo een tesla.
BMW rijdenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als je dan toch elektrisch wilt rijden koop dan een BMW i8.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Of als je plastic wilt, een Corvettequote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ardor op Bittrex wordt al een week niet meegenomen in de CMC.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:16 schreef D. het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/ardor/#markets
Bittrex staat er niet meer bij
Maar hij stond er nog wel bij volgens mij, op 0quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:47 schreef V. het volgende:
[..]
Ardor op Bittrex wordt al een week niet meegenomen in de CMC.
Of iets moois, kan ookquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Als je dan geld te besteden hebt, ga dan voor een Bentley Bentayga.
Haha. Ligt nu overal koffie op m'n deskquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Of ga gewoon met de fiets, je bent toch godverdomme een Nederlander.
Een Q7 met een Brits jasje, bah.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Wat een afzichtelijk ding. Als je dan toch zo'n lomp bakbeest wil rijden, dan een Porsche Cayenne of een Range Rover.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding. Als je dan toch zo'n lomp bakbeest wil rijden, dan een Porsche Cayenne of een Range Rover.
... Maar dus niet meegewogen op cmc.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij stond er nog wel bij volgens mij, op 0
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.
Ieder zijn ding. Ik heb liever iets meer SUV's.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |