Ja wat moet ik hiermee? 60k is veel geld ja, maar als jij een portfolio van 1,2 miljoen hebt is het 5%, dat is een vrij normale schommeling en niks om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Vooruitquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hiermee? 60k is veel geld ja, maar als jij een portfolio van 1,2 miljoen hebt is het 5%, dat is een vrij normale schommeling en niks om je druk om te maken.
Als je echter 100k hebt is 60k echt heel veel en heb je het heel erg verkeerd aangepakt.
Wrijf het er nog ff inquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben gister met +450 dollar uit UTK gestapt.
Overhypte plastic troep zo een tesla.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Als je dan toch elektrisch wilt rijden koop dan een BMW i8.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Overhypte plastic troep zo een tesla.
BMW rijdenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als je dan toch elektrisch wilt rijden koop dan een BMW i8.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Of als je plastic wilt, een Corvettequote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ardor op Bittrex wordt al een week niet meegenomen in de CMC.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:16 schreef D. het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/ardor/#markets
Bittrex staat er niet meer bij
Maar hij stond er nog wel bij volgens mij, op 0quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:47 schreef V. het volgende:
[..]
Ardor op Bittrex wordt al een week niet meegenomen in de CMC.
Of iets moois, kan ookquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Als je dan geld te besteden hebt, ga dan voor een Bentley Bentayga.
Haha. Ligt nu overal koffie op m'n deskquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Of ga gewoon met de fiets, je bent toch godverdomme een Nederlander.
Een Q7 met een Brits jasje, bah.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Wat een afzichtelijk ding. Als je dan toch zo'n lomp bakbeest wil rijden, dan een Porsche Cayenne of een Range Rover.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef einschtein het volgende:
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding. Als je dan toch zo'n lomp bakbeest wil rijden, dan een Porsche Cayenne of een Range Rover.
... Maar dus niet meegewogen op cmc.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij stond er nog wel bij volgens mij, op 0
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.
Ieder zijn ding. Ik heb liever iets meer SUV's.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.
Ik rijd een leasebak en we hebben nog een Peugeot 107 (quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik heb liever iets meer SUV's.Op het moment rijd ik alleen maar motor, dus ik heb sowieso geen vergelijkingsmateriaal.
De saaiste sportauto op de marktquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.
Maar wanneer PBoC.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.
Ze gaan nu eerst Partnership bekend maken met de Chinese tabaksindustrie.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze gaan nu eerst Partnership bekend maken met de Chinese tabaksindustrie.
Ik vind dat best mooiquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Indrukwekkend is ie, en vast ook best goed, maar het ziet er toch niet uit
Voeg jij eens wat nuttigs toe danquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef hmmmz het volgende:
Wat een bijzonder slechte autosmaak hier.
Dat ben jij he vieze faggot.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik weet niet man, coca pajeet ofzo
*afwachtquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voeg jij eens wat nuttigs toe dan
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en da's alleen maar goed
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptIk vind het echt maf dat mensen uit VEN stappen op dit moment.
Mega pump aan de gang nu.
Ja, tell me about itquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, tell me about itZou ook meer VEN willen, maar wil nog niet van mijn ENJ en FUN af.
Ferrari 250 GTOquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voeg jij eens wat nuttigs toe dan
CCK is weer lekker bezig, ben benieuwd of die gelijk gaat krijgenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij vaak gelijk gehad.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
CCK is weer lekker bezig, ben benieuwd of die gelijk gaat krijgen
Ik moet het altijd 10x lezen, even nadenken, nog een keer lezen en dan snap ik sommige delen pas en rest blijft vaagquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij vaak gelijk gehad.
gister ENJ weggedaan op 0.45 en in VEN gestopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.Ook FUN en ENJ.
Ik heb voro de rest ook ngo REQ, UTK en RPX. Maar die wil ik eigenlijk ook niet kwijt. Die staan sowieso nog in het rood, dus meh.
Klopt, maar ENJ heeft wat leuke dingen op de roadmap staan dus die wil ik eigenlijk nog niet weg doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
gister ENJ weggedaan op 0.45 en in VEN gestopt.
het was al bekend zodra het gelist zou zijn het terug zou vallen en zonder enig nieuws valt het weer terug naar 0.32 en wil ik het eigenlijk weer aankopen.
FUN en REQ heb ik ook nog ....lekker HODL, dat doe ik niet zomaar weg, beiden niet
Bijzonder willen zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Porsche Cayenne's zie je al te veel rond rijden, die zijn niet zo bijzonder meer.
Public Peoples Bank of Chinaquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
En dan zegt ie wat over slechte smaak qua auto's
Ieder zijn ding.
People'squote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Public Bank of China
Twee geruchten tot nu toe bij VEN zijn dus samenwerking met PBoC en samenwerking met Chinese tabaksindustrie. Als dat waar is gaan we lachen dat we nu balen van -10%
ik wil het ook weer terug ...op 0.32quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, maar ENJ heeft wat leuke dingen op de roadmap staan dus die wil ik eigenlijk nog niet weg doen.
quote:This pajeet had his photo taken at some crops from the northern valley, loading up a fat one. He didn't even bother pulling down his pants to take his pajeet shit, the little chocolate bun. When he saw what happened to his pants, he decided to ran away before the real pajeets found out. He burned traces of his mistake, and quickly made a story up so people were distracted. Real pajeets always find out though...
XRB zakt er deze week helemaal doorheen als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:44 schreef tha_dark het volgende:
Binance moet even opschieten met die xrb listing.
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geduld vriend.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
XRB zakt er deze week helemaal doorheen als het zo doorgaat
ik zit er net in maar ik lees net ff wat dingen ...heel vrolijk word ik er niet van.quote:
Ik wil meer VEN en mijn FUN stond min, maar VEN meer min, mooi moment om dus over te stappen? Vond ik wel in ieder geval, dus gedaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.
Zou mega partner zijnquote:China National Tobacco Corporation (commonly known as China Tobacco, abbreviated as CNTC) (Chinese: 中国烟草总公司 Zhōngguó yāncǎo zǒng gōngsī) is a Chinese state-owned manufacturer of tobacco products. It enjoys a virtual monopoly in China, which accounts for roughly 30% of the world's total consumption of cigarettes, and is the world's largest manufacturer of tobacco products measured by revenues.
Ik verwacht er nog steeds wel veel van. Zit er in vanaf 3,-. Wel al een gedeelte deze week in ven en lsk gestoken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik zit er net in maar ik lees net ff wat dingen ...heel vrolijk word ik er niet van.
ik blijf er voorlopig ook uit
Ah, oke.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
VEN, maar echt vage geruchten hoor, niks confirmed.
Dit is de bron, dus zoals gezegd, vaag gerucht:quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
twitter:CocaColaKid_OG twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 20:11:43Hey my ugly brown-funelled chiplings. It's CCK time with extra-curried goods.$VET $BTC $ETH $XRP $IOTA $NEO $ICX🥟🍵https://t.co/Prj14xmUQY#cocacolakid #cocawhispers #vechain https://t.co/AAmMQxRp36 reageer retweet
Yup. Het is maar een Twitter account, maar dat hij connecties heeft met VEN is 100% zeker. Ik heb zelf het gevoel dat het een soort van undercover marketing team is die er achter zit haha, lekker hypen.quote:Op zondag 14 januari 2018 00:01 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dit is de bron:twitter:CocaColaKid_OG twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 20:11:43Hey my ugly brown-funelled chiplings. It's CCK time with extra-curried goods.$VET $BTC $ETH $XRP $IOTA $NEO $ICX🥟🍵https://t.co/Prj14xmUQY#cocacolakid #cocawhispers #vechain https://t.co/AAmMQxRp36 reageer retweet
CCK tweets kloppen bijna altijd, DNV en CNTC zo goed als bevestigdquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat ik zo lees klopt het vaak/altijd ja, maar toch wil niet vooruit lopen op de feiten door een vage Tweetquote:Op zondag 14 januari 2018 00:03 schreef Predator38 het volgende:
[..]
CCK tweets kloppen bijna altijd, DNV en CNTC zo goed als bevestigd![]()
![]()
Niet best..quote:Op zondag 14 januari 2018 00:06 schreef einschtein het volgende:
Verkeerde knopje gebruikt, per ongeluk al mijn VEN verkocht. Krijg de cholera, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |