Ik rijd een leasebak en we hebben nog een Peugeot 107 (quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik heb liever iets meer SUV's.Op het moment rijd ik alleen maar motor, dus ik heb sowieso geen vergelijkingsmateriaal.
De saaiste sportauto op de marktquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeft ook niet voor mij. Mijn droom sportauto zou ook een 911 zijn.
Maar wanneer PBoC.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.
Ze gaan nu eerst Partnership bekend maken met de Chinese tabaksindustrie.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze gaan nu eerst Partnership bekend maken met de Chinese tabaksindustrie.
Ik vind dat best mooiquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Indrukwekkend is ie, en vast ook best goed, maar het ziet er toch niet uit
Voeg jij eens wat nuttigs toe danquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef hmmmz het volgende:
Wat een bijzonder slechte autosmaak hier.
Dat ben jij he vieze faggot.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik weet niet man, coca pajeet ofzo
*afwachtquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voeg jij eens wat nuttigs toe dan
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en da's alleen maar goed
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Vandaag was even schrikken. Ceremonie uitgesteld omdat het een te kleine ceremonie voor alle nieuwe partners zou zijn. Hebben een veel grotere nodig. De rebrand zelf verloopt volgens schema. Mensen snappen het verschil alleen niet.
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptIk vind het echt maf dat mensen uit VEN stappen op dit moment.
Mega pump aan de gang nu.
Ja, tell me about itquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu juist extra VEN inkopen, maar dan moet ik (een gedeelte) FUN verkopen met verlies en dat wil ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |