Ik vind het best bizar want ben nog voor mijn gevoel niet slim bezig geweest door net te laat andere keuzes te maken en heb toch 176% winst en dat excl de TPAY tokens. Het was paar dagen geleden nog hogere percentage :’)quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Mooie ritten. De ritten op XVG en TRX heb ik ook meegepakt
We hebben REQ toch al/?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:44 schreef Patroon het volgende:
Voor het geval mensen het missen...zou zonde zijn.![]()
UTRUST: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/
Voordeel van UTK is dat ze nog niet op zoveel exchanges zitten..dus nog veel groei mogelijk.quote:
Zijn er plannen om naar een "knappe" exchange te gaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voordeel van UTK is dat ze nog niet op zoveel exchanges zitten..dus nog veel groei mogelijk.
Ik zet fee op 0 en dan trek ik eens in de zoveel tijd wat van mijn BNB bezit in Delta af.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor de mensen die de delta app gebruiken: hoe voeren jullie binance fees in?
Vandaag OKEx, 12-1 HitBTC en daarna zullen er nog wel wat groteren volgen, maar dat is niet zeker.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Zijn er plannen om naar een "knappe" exchange te gaan?
Ja dan kan je een smart contract met je buurman aangaan die dan een diepvries pizza gaat halen voor je bij de Jumbo, in de oven gooit en hem komt brengen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:51 schreef niggeplease het volgende:
is er al een decentrale versie van Thuisbezorgd? wie gaat hem maken? ik doe mee met de ico dan.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dan kan je een smart contract met je buurman aangaan die dan een diepvries pizza gaat halen voor je bij de Jumbo, in de oven gooit en hem komt brengen.Zodra die vervolgens jouw QR code op je telefoon scant wordt de transactie voltooid en krijg jij je eten. Per transactie worden coins verbrand.
Je kunt de fee onderin aangeven als je een transactie aanmaakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor de mensen die de delta app gebruiken: hoe voeren jullie binance fees in?
Dit valt natuurlijk niet te realiseren..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:51 schreef niggeplease het volgende:
is er al een decentrale versie van Thuisbezorgd? wie gaat hem maken? ik doe mee met de ico dan.
Alleen van de coin zelf of btc. Niet de BNB-fee. Of is er een update die ik nog niet heb?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:55 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je kunt de fee onderin aangeven als je een transactie aanmaakt.
waarom niet? ze zijn al bezig met een decentrale airbnb, waarom zou thuisbezorgd dan niet kunnen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:56 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit valt natuurlijk niet te realiseren..
Wel!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:56 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit valt natuurlijk niet te realiseren..
Dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen van de coin zelf of btc. Niet de BNB-fee. Of is er een update die ik nog niet heb?
Mm maar eens naar kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zet fee op 0 en dan trek ik eens in de zoveel tijd wat van mijn BNB bezit in Delta af.
Pas ik dus BNB in delta aan met werkelijke BNB bezit op Binance.
Ga met je mee doen. Funds (ETH) zijn onderweg naar Kucoinquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vandaag OKEx, 12-1 HitBTC en daarna zullen er nog wel wat groteren volgen, maar dat is niet zeker.
Zeer wijze man hier!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:05 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ga met je mee doen. Funds (ETH) zijn onderweg naar Kucoin
Ik kijk niet in USD maar in BTCquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
4.29 is geen ATH voor VEN.....of bedoel je voor jezelf ?
Hahaquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:08 schreef ColeJ het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Er staan op marktplaats Binance/Bittrex accountjes te koop voor ruim 400 euro.......................
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:08 schreef ColeJ het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Er staan op marktplaats Binance/Bittrex accountjes te koop voor ruim 400 euro.......................
Waaaaaaaaacht op mij voordat de raket gelanceerd word! Mijn ethers zijn nog niet aangekomen op Kucoinquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat UTK aangeschaft.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat UTK aangeschaft.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:17 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaacht op mij voordat de raket gelanceerd word! Mijn ethers zijn nog niet aangekomen op Kucoin
Ik vraag ff aan de spacepiloot of hij ff wacht..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:17 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaacht op mij voordat de raket gelanceerd word! Mijn ethers zijn nog niet aangekomen op Kucoin
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vraag ff aan de spacepiloot of hij ff wacht..
[ afbeelding ]
slimme handelquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:32 schreef ColeJ het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)de=1827GC&distance=0
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:35 schreef Ticootje het volgende:
zouden wij in dit topic genoeg hebben om een pump van een coin te kunnen veroorzaken?
ligt eraan hoe hoog t volume is. als t laag is kan je t in je eentje doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:35 schreef Ticootje het volgende:
zouden wij in dit topic genoeg hebben om een pump van een coin te kunnen veroorzaken?
Je kunt tegen de pilot zeggen dat we kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vraag ff aan de spacepiloot of hij ff wacht..
[ afbeelding ]
Eééén gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kunt tegen de pilot zeggen dat we kunnen vertrekken.
I'm on board![]()
![]()
Redcoin.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:35 schreef Ticootje het volgende:
Lekker Hodlen.. komt wel weer goed als ik je coins zo lees.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:47 schreef SOG het volgende:
Eth heeft mijn portefeuille staande gehouden. 6k dollar begonnen begin januari, was binnen een paar dagen naar 8.4 op zijn top. Helaas trx bijgekocht
Zit nu met eth ada trx en xlm. Eth winst, trx quitte, xlm en ada verlies. Portefeuille op 6.3 nu
Mooi....gassssssssquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
I'm on board![]()
![]()
Eth en Fun hier.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:47 schreef SOG het volgende:
Eth heeft mijn portefeuille staande gehouden.
LSK komt goedquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:54 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Eth en Fun hier.
Lsk bijgekocht en Trx aangehouden doen momenteel het meeste pijn.
Als we allemaal klein bedrag doen:p, maar ook steeds snel hoger verkopen enkopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:40 schreef Jurian95 het volgende:
De kleine munten zou wel kunnen denk ik, alleen denk dat velen het risico niet gaan nemen.
Hier op 2.70quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:57 schreef hmmmz het volgende:
Lisk gekocht op 2,23. Gaat lekker de laatste tijd.
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:57 schreef hmmmz het volgende:
Lisk gekocht op 2,23. Gaat lekker de laatste tijd.
Lisk gekocht op 1.80, verkocht op 1.70. Baas boven baas.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan ben je bijna net zo'n baas als ik ben.
Van hetzelfde laken een pak hierquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
te weinig
50 totaal. Was mijn tweede crypto aankoop.
Noobs please, ik had Lisk gekocht op 90 cent, Ripple toen het geen eens 1 cent waard was. Waves op 84 cent.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan ben je bijna net zo'n baas als ik ben.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Noobs please, ik had Lisk gekocht op 90 cent, Ripple toen het geen eens 1 cent waard was. Waves op 84 cent.
Kwantiteit ook hoog?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Noobs please, ik had Lisk gekocht op 90 cent, Ripple toen het geen eens 1 cent waard was. Waves op 84 cent.
Ik heb Waves en Lisk gekocht door Magnet, hij is de uberbaas. Zonder hem had ik ze niet eens gespotquote:
Ja lancering gaat ff lastig...zitten wat teveel mensen aan boord...als iedereen nu even gaat peopen, zijn we ff wat lichter..quote:
Nu niet meer neequote:
XRB voor ¤0.80quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
2200 LisKquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nu niet meer neeIk had rond de 60k Ripple, iets van 2200 Lisk en ook rond de 2k Waves. Ik ga dus nooit meer sellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ja. Ook nog wat bijgekocht.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:12 schreef einschtein het volgende:
Is het nog de moeite waard om nu op Lisk in te stappen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
2200 LisKJa helaas welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, uiteindelijk wel winst mee behaalt. Maar was inderdaad beter geweest om eventjes te wachten
![]()
Ik weet wel welke munt van 1 cent naar 1 dollar kan gaan, vind je die ook wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag welke munt ook van ¤2 naar ¤20 kan gaan.
We zijn los hoor...pootjes binnen houden... > 1.03quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja lancering gaat ff lastig...zitten wat teveel mensen aan boord...als iedereen nu even gaat peopen, zijn we ff wat lichter..
Nieuwe Golfje erbij?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Idd, Maar net als jij gewoon afgeroomd. nog 100 over. Wel ¤25k eruit in 3 weken
jaquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik weet wel welke munt van 1 cent naar 1 dollar kan gaan, vind je die ook wat?
Nu maak je mij wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik weet wel welke munt van 1 cent naar 1 dollar kan gaan, vind je die ook wat?
Nee die moet nog op de markt komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/universe/ deze?
Wacht op mij!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
I'm on board![]()
![]()
Afgelopen uur is geniaalquote:
Hoe lang duurt het voor Binance om ETH te versturen naar KuCoin? Ik kan nergens de hoeveelheid Gas aangeven.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
I'm on board![]()
![]()
Bij mij duurde dat laatst zo'n 45min/1uur.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor Binance om ETH te versturen naar KuCoin? Ik kan nergens de hoeveelheid Gas aangeven.
Hoop echt voor je dat het wat wordtquote:
Heeft de afgelopen dagen een stevige groei gehad...correctie was te verwachtenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Die gaat ook echt richting het putje vandaag
Wacht nou. Die klote Binance doet er een uur over om mijn ETH naar Kucoin te krijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
We zijn los hoor...pootjes binnen houden... > 1.03
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat het wat wordtJij bent nog erger dan Nattekat en Ali
UTN is nog niet op de markt, dus die kan nog niet vertrekken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Joris5a het volgende:
Welke gaat nou vertrekken zo UTK of UTN??? Ik kom jullie even uitzwaaien
Halfuurtje stond het eropquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wacht nou. Die klote Binance doet er een uur over om mijn ETH naar Kucoin te krijgen.
UTK. Blaas jij even, vanaf de grond? Misschien dat we dan wat sneller gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Joris5a het volgende:
Welke gaat nou vertrekken zo UTK of UTN??? Ik kom jullie even uitzwaaien
Ik ben erg?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat het wat wordtJij bent nog erger dan Nattekat en Ali
Jeetje vanwaar al die spam als die nog niet geboren is, beetje verwarrend ditquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
UTN is nog niet op de markt, dus die kan nog niet vertrekken.
Gas is fixed. 12000 voor een transactie zo uit m'n blote hoofd.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor Binance om ETH te versturen naar KuCoin? Ik kan nergens de hoeveelheid Gas aangeven.
mmm ik vroeg nog, wil diegene die er niet is even zijn hand op steken...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wacht nou. Die klote Binance doet er een uur over om mijn ETH naar Kucoin te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben goed in het afkraken van coinsquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij kan goed shillen ook met je ETH en MOD
Wacht nou....!!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij kan goed shillen ook met je ETH en MOD
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:35 schreef niggeplease het volgende:
[..]
hebben jullie het logo gejat van enigma?
https://coinmarketcap.com/currencies/enigma-project/
99 gweiquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef Skv het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)54ce73a2c58d07968bf2
Kucoin laat 'm alleen nog niet zien.
Withdraw kost 0,01 Ethquote:
Ik heb ze ook gekocht.quote:
Ik niet. Ik stap enkel in coins wanneer ze diep in het rood staan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
Waarom gaat opeens iedereen in Utrust, iets gemist?
Niet in Utrust zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
Waarom gaat opeens iedereen in Utrust, iets gemist?
Zal vast prima zijn, maar ik ga niet in coins zitten waar ik niks van weet omdat FOK! het doetquote:
Klopt, die staat nu 1000 omdat CMC niet is bijgewerkt, als dat straks weer is bijgewerkt schiet die richting plek 100 en dus gelijk in de kijker bij veel plek 100 zoekersquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Of in NebulasPlaats 1000 nog wat
Die kan zo makkelijk gepumpt worden.
Is er ook zo'n website voor BTC, waar je je een zending kan volgen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef Skv het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)54ce73a2c58d07968bf2
Kucoin laat 'm alleen nog niet zien.
Eigenlijk wel prima zo voor mij. Kan ik ook niet zomaar ergens inspringenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die coins, maar dan moet je weer gaan werken met van die wazige schijtexchanges. No thanks, ik heb mijn lesje wel geleerd met hitbtc
www.blockchain.infoquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:42 schreef TwztId het volgende:
[..]
Is er ook zo'n website voor BTC, waar je je een zending kan volgen ?
Ik loop ook vaak tegen potentiële muntjes aan met van die kut exchanges..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die coins, maar dan moet je weer gaan werken met van die wazige schijtexchanges. No thanks, ik heb mijn lesje wel geleerd met hitbtc
Juist die gokjes hebben mij het meeste gebrachtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk wel prima zo voor mij. Kan ik ook niet zomaar ergens inspringen
Ja inderdaad, vind ik ook wel prima. Ik speur gewoon Binance af naar potentiele stijgers.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk wel prima zo voor mij. Kan ik ook niet zomaar ergens inspringen
Stom hoog ingestapt, dat wel. Niet een heel professionele trade. We zien het wel.quote:
Ja. Omdat mijn neef dat aanbeval.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:45 schreef Chaes het volgende:
Zitten er hier mensen in Enjin (ENJ) en zo ja waarom?
Op korte termijn misschien, maar deze heeft veel potentie en straks baal je dat je niet meer hebt gekocht. De echte pump moet nog komen, als vigen98 even opschietquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Stom hoog ingestapt, dat wel. Niet een heel professionele trade. We zien het wel.
Weet je er verder nog wat vanaf, of?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Omdat mijn neef dat aanbeval.
Voor iemand die zichzelf de cryptokoning noemt gaat er toch nog wat mis in jouw rijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:46 schreef vigen98 het volgende:
Wtf man hoe log ik in op Huobi danMijn email en telefoonnummer werken beide niet. Hoe dan
Lisk niet in de ICO hebben gekocht voor ¤0,06quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat Huobi tering raar isquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf de cryptokoning noemt gaat er toch nog wat mis in jouw rijk.
Ja, heb vandaag nog meer XRP gehaald. Buy the dip.quote:
Was ook maar een geintje, ik kan het alleen niet voor je oplossen helaasquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat Huobi tering raar isIk zal ze verbannen uit mijn koninkrijk.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:52 schreef vigen98 het volgende:
UTK +30%Daar ga ik dus echt niks van kopen nu
Ik vind het concept dat ze aanbieden iig interessant. Vraag me alleen af waar ze het vermogen aan fiat vandaan halen om alle crypto's te backen. Koersschommelingen lijken voor risico van Utrust te komen. Hoe werkt dat met een paar flinke dips..?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Op korte termijn misschien, maar deze heeft veel potentie en straks baal je dat je niet meer hebt gekocht. De echte pump moet nog komen, als vigen98 even opschiet
Gekocht op 1-1 voor 0,50quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:53 schreef vigen98 het volgende:
Wtf 30 december was het nog maar 15 centJe kon nu al x100 je geld maken.
Ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:47 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb voor de zekerheid op alle exchanges die ik kon verzinnen een account gemaakt want op de dag dat je hem echt nodig hebt kan het zo druk zijn dat ze geen nieuwe leden meer toelaten om het draaiend te kunnen houden.
Tja dat moet dan maarquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:53 schreef Patroon het volgende:
[..]![]()
Niet op +30% willen kopen en daarom +200% laten liggen
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Ik luister.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:53 schreef Patroon het volgende:
[..]![]()
Niet op +30% willen kopen en daarom +200% laten liggen
Ach weet je wat, waarom niet. Beetje gek doenquote:
FUN, sorry geen uitleg want druk met ziek dochtertje maar uitleg al eens gegeven 2 topics terug.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:57 schreef Chaes het volgende:
Ik zoek een coin voor short term profits... iemand suggesties? Zijn er te veel om het allemaal uit te zoeken. Heb al wel Po.et, ENJ en VEN op het oog, maar ben benieuwd naar andere suggesties.
werkende producten, word mogelijk geintegreerd in minecraft ( 50 miljoen spelers ) en mooie dingen in de pijplijn, de game industrie is huge.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:45 schreef Chaes het volgende:
Dit !quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUN, sorry geen uitleg want druk met ziek dochtertje maar uitleg al eens gegeven 2 topics terug.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
werkende producten, word mogelijk geintegreerd in minecraft ( 50 miljoen spelers ) en mooie dingen in de pijplijn, de game industrie is huge.
daarom zit ik erin
Thanks, had beide coins al in gedachte ja. Denk dat ik de funds over deze twee coins verspreid en even een weekje aan zie hoe het gaat.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUN, sorry geen uitleg want druk met ziek dochtertje maar uitleg al eens gegeven 2 topics terug.
Ik heb mijn UTK weer verkocht. Kreeg spijt dat ik op het hoogtepunt instapte. 0,001ETH winstquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb mijn UTK weer verkocht. Kreeg spijt dat ik op het hoogtepunt instapte. 0,001ETH winst
Nieuwe buy order geplaatst op 0,0007 ETH.
Ja in 5min wordt het niks hequote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb mijn UTK weer verkocht. Kreeg spijt dat ik op het hoogtepunt instapte. 0,001ETH winst
Nieuwe buy order geplaatst op 0,0007 ETH.
Voelt niet goed om op een piek in te stappen. Stom impulsief gedrag van me. Ik laat die buy order wel staan. We zien het vanzelf. Ether blijft toch vrij stabiel, dus geen zorgen als de order niet direct vervuld wordt.quote:
Heb nog niks gekocht hoor lol.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen paniek...just hodl.
Ik stap straks ook in Universa
Wanneer kunnen we daarin instappen? Welke exchange. Kan het ook opzoeken maar je wilt het me vast vertellenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen paniek...just hodl.
Ik stap straks ook in Universa
Hoe hoog stapte jij in UTK?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:08 schreef einschtein het volgende:
Ik vind de ENJ coin nog wel spannend om nog eventjes in te stappen. Zit een beetje te dubben om nog extra in UTK te zetten of dus in ENJ te gaan.
Ik, omdat ik de whitepaper heb gelezen en hier wel in geloof.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:45 schreef Chaes het volgende:
Wachten op de eindpump en dan uitcashenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:08 schreef Skv het volgende:
Ik ben steeds geneigd om die Tronix de deur maar uit te smijten. Zakt heel tragisch weg.
Maar ik verwacht ergens wel weer een pump. Ging met XVG vergelijkbaar.
Ik heb sell orders op 1250 en 1450 staan voor 66% van wat ik nog heb.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Wachten op de eindpump en dan uitcashen
interessant stuk. denk dat de tokenization en payments t grootst gaan worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:44 schreef BakkenKappen het volgende:
https://hackernoon.com/we(...)ler-apps-f2d443eba35
Interessant stuk voor mensen die niet louter traden voor winst.
quote:
waarom? de mensen achter cardano komen van ethereum, dus die hebben zeker de ervaring om iets te kunnen bouwen. ik moest vooral lachen om t filmpje van universa.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]Cardano heeft hij op #2. Die persoon neem ik dus niet serieus.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:16 schreef vigen98 het volgende:
Waarom moeten we jou met Universa wel serieus nemen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:16 schreef vigen98 het volgende:
Zeg wat je wilt, Universa heeft een product, wat heeft Cardano?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:18 schreef niggeplease het volgende:
[..]
waarom? de mensen achter cardano komen van ethereum, dus die hebben zeker de ervaring om iets te kunnen bouwen. ik moest vooral lachen om t filmpje van universa.
Je moet niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom moeten we jou met Universa wel serieus nemen?
Slechts hele wetenschappelijke + universitaire teams achter zich om hele blockchain cases uit te analyseren welke rapporten je zo terug kan lezen op de website..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt, Universa heeft een product, wat heeft Cardano?
Cardano heeft een wallet op dit moment. dus alles met een product is goed? ik geloof 10x meer in de mensen (met track record) achter cardano dan in universa. waar kan je universa uittesten dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kom terug wanneer ze ook iets hebben ja? Laatst nog een artikel gezien waarin het een whitepaper munt genoemd werd.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Slechts hele wetenschappelijke + universitaire teams achter zich om hele blockchain cases uit te analyseren welke rapporten je zo terug kan lezen op de website..
Dit soort reactiesquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Voorlopig is universa nog niet eens op de markt en jij doet alsof het het walhalla is van alle coins en elk mogelijk lightspeed record gaat breken wat er bestaat.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kom terug wanneer ze ook iets hebben ja? Laatst nog een artikel gezien waarin het een whitepaper munt genoemd werd.
https://s3-eu-west-1.amaz(...)er-en-2017-11-02.pdfquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:24 schreef Basxt het volgende:
Wtf is die hele UTK nu dan? Door al die berichten heb ik nu fomo..
Daar geloof ik niet in, heiden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorlopig is universa nog niet eens op de markt en jij doet alsof het het walhalla is van alle coins en elk mogelijk lightspeed record gaat breken wat er bestaat.
Cardano is een veelbelovend project, ambitieus, maar groots.
Meh vind Bentley's niet mooi.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:26 schreef ColeJ het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)y-met-bitcoin-105666
Ik zit beide ook zwaar in deze twee coins, wil je echter wel waarschuwen dat het coins zijn voor de wat langere termijn. Zowel Fun als Enjin hebben net een dikke stijging achter de rug en zullen zeker verder stijgen maar dat is wel op langere termijn denk ik!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:03 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Thanks, had beide coins al in gedachte ja. Denk dat ik de funds over deze twee coins verspreid en even een weekje aan zie hoe het gaat.
Hopen dat Justin Sun binnenkort nog even een goede scheet laat op Twitter en dan stap ik ook uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:08 schreef Skv het volgende:
Ik ben steeds geneigd om die Tronix de deur maar uit te smijten. Zakt heel tragisch weg.
Maar ik verwacht ergens wel weer een pump. Ging met XVG vergelijkbaar.
Ik volg bijna daglijks coin mastery. Zeker een aanradertje. Hij zal niet vaak een coin shillen, maar is meer van de leerzame materie en macro aspecten die de markt kunnen beïnvloedenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sowieso al die filmpjes op YouTube
Nee hoezo? Via Yobit, moet nog in desktop wallet zetten.quote:
Ah, ik dacht Cryptopia.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:47 schreef trippleh het volgende:
[..]
Nee hoezo? Via Yobit, moet nog in desktop wallet zetten.
Komt bnnnenkort ook op 2 andere exchanges beschikbaar, Kucoin en een andere.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik volg bijna daglijks coin mastery. Zeker een aanradertje. Hij zal niet vaak een coin shillen, maar is meer van de leerzame materie en macro aspecten die de markt kunnen beïnvloeden
Sorry ik hoor je niet, we zitten te hoogquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:43 schreef vigen98 het volgende:
UTK gaat mooi omhoog zonder mijWacht op mij broeders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem ook goed, veel kennis! Af en toe geeft hij wel aan in welke coins hij diep zit. Hij zit voornamelijk in Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Stellar en Zcoin.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik volg bijna daglijks coin mastery. Zeker een aanradertje. Hij zal niet vaak een coin shillen, maar is meer van de leerzame materie en macro aspecten die de markt kunnen beïnvloeden
Same here.. Ben op de hypetrain gestapt op 0.06 en daarna nog een x. Sta nu quitte erop.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:46 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Hopen dat Justin Sun binnenkort nog even een goede scheet laat op Twitter en dan stap ik ook uit.
Nee.quote:
Iedereen wil er nog goed koop in. Wat logisch is.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:54 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk even naar UTK en de sell walls zijn hugeeeee
naam is ook beter.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wetrust is socialer, dus wordt een groter succes
Dat is niet voor negers.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:28 schreef crpytoshill het volgende:
ik zie bij sommige ico's dat je je kan inschrijven voor 'whitelist', weet iemand wat dit inhoudt?
Ik heb mijn assets wat op HitBTC staat maar gewoon deleted uit blockfolioquote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:37 schreef Chaes het volgende:
Kan je bij delta of blockfolio een 2e portfolio aanmaken? zie het nergens
Dus het kan niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb mijn assets wat op HitBTC staat maar gewoon deleted uit blockfolio![]()
Kan met Delta Pro.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:37 schreef Chaes het volgende:
Rechts bovenin, switch portfolio -> add portfolioquote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:37 schreef Chaes het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:28 schreef crpytoshill het volgende:
ik zie bij sommige ico's dat je je kan inschrijven voor 'whitelist', weet iemand wat dit inhoudt?
Vandaar dat die 40% is gestegen!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:30 schreef Patroon het volgende:
Utrust heeft een overeenkomst met Appcoin om de betalingen te regelen .
A whitelist ICO means that you have to register in advance to participate in the ICOs, which are usually hallmarks of popular ICOs that have a limited number of coins to offer.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:00 schreef alilami het volgende:
[..]
A whitelist ICO means that you have to register in advance to participate in the ICOs, which are usually hallmarks of popular ICOs that have a limited number of coins to offer.
Hijs weer terug, KuCoin deed ff raar.. m'n portfolio was ook ineens verdubbeld :squote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:51 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Vandaar dat die 40% is gestegen!
Edit: zie UTK niet meer in mijn kucoin staan, meer mensen last van?
Omdat VEN.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:18 schreef Predator38 het volgende:
waarom stijgt VEN ineens weer dan ????
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:18 schreef Predator38 het volgende:
Ven is een bazencoinquote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:18 schreef Predator38 het volgende:
Je moet je eerst aanmelden met je adres voor je je coins kan opsturen. Als je dat niet doet, krijg je ook niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:28 schreef crpytoshill het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Morgen nieuwe partnership voor Vechain.
+80%quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Morgen nieuwe partnership voor Vechain.
kan er geen apart onderwerp voor die P&D coins gemaakt worden ??quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:35 schreef vigen98 het volgende:
Nou boys, welke munt kijken we nu naar voor een snelle p&d?
Ik zou Tron in de gaten houden, soort Biebercoin.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:35 schreef vigen98 het volgende:
Nou boys, welke munt kijken we nu naar voor een snelle p&d?
Wat maakt dat uit dan? Wallet maintenance kan je toch gewoon nog alles doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:47 schreef hmmmz het volgende:
Hoelang gaat bittrex de neo wallet nog in onderhoud houden?
Je wacht liever tot ie nog verder is gestegen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:41 schreef TwztId het volgende:
Ik wil nog VEN kopen maar liever niet in deze stijging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |