quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:
https://mobile.twitter.com/justinsuntron
Zijn die images met het programma die hij heeft getweet bij jullie wel te lezen?
https://medium.com/@Tronf(...)version-3fef29dc47aequote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:
https://mobile.twitter.com/justinsuntron
Zijn die images met het programma die hij heeft getweet bij jullie wel te lezen?
Ik op iets van 3 dollarquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier op 0.0020005 oftewel 30.89 dollar
Riskant.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:32 schreef Predator38 het volgende:
ik wil best in TRX stappen maar al dat dat getweet van justin zelf bevalt me niet zo.....
Zo veel shittalk over TRX.. is prima wat er komen gaat en het team is mega.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:37 schreef einschtein het volgende:
Tron krijgt wel een goeie naam er bij. 'Former chief data mining expert of Alibaba, Zhao Hong'.
Hoe?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:39 schreef Sala-adin het volgende:
Met ¤1600 en nu 4k winst in 5 weken gepakt
Dat is een niet normale winst hoor. Waar heb je zoveel winst op gepakt dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tering, sinds 22-12 bezig en 0% winst?Knap...
Ik heb juist mijn dikste winst gepakt tussen 1-1 en 1-6-2018 (van 2k naar 4.7k)
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor sia gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef ttm het volgende:
heb nog wat fiat liggen...zit te denken aan XLM of SIA met een lichte voorkeur voor XLM i.v.m. de exchange waar het te verkrijgen is.
keuzes
heerlijk instapmomentje straks. Cardano een van de weinige munten met een solide toekomst imo.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
Wat is er met Cardano jongens? Blijft maar dalen...
Moeilijk, XLM heeft wel een hele mooi stijging gehad de afgelopen tijd en is vervolgens ook weer (flink) gezakt. Mijn voorkeur zou uit gaan naar XLMquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef ttm het volgende:
heb nog wat fiat liggen...zit te denken aan XLM of SIA met een lichte voorkeur voor XLM i.v.m. de exchange waar het te verkrijgen is.
keuzes
Ik heb meer vertrouwen in Adex eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Niemand die denkt dat Adcoin de markt gaat veroveren op het gebied van advertenties?
wat is straks ???quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heerlijk instapmomentje straks. Cardano een van de weinige munten met een solide toekomst imo.
is tot nu toe alleen een whitepaper, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is een niet normale winst hoor. Waar heb je zoveel winst op gepakt dan?
Sweet jesus.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750
Vechain 296 gem aankoopprijs 1.95 dollar = 695
Utrust 537 gem aankoopprijs 0.24 is nu 0.98 dollar = 397
QSP 628 stuks gem aankoopprijs 0.30 is nu 0.68 dollar = 238
Ripple 394 dollar profit. (niet meer in bezit) = 394
FUN 2960 stuks gem aankoopprijs 0.15 is nu 0.18 dollar = 88
Totaal $ 2562 en dan reken ik de winst met ETH en NAS (die ik nog heb) niet mee.
Dat is toch een leuk wielsetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750
Totaal $ 2562 en dan reken ik de winst met ETH en NAS (die ik nog heb) niet mee.
kijk die sell walls op 0.90 .......quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwallsquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kijk die sell walls op 0.90 .......![]()
![]()
die staan er nog steeds hoor op 4.90quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwalls
Netjes!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan ik dat eindelijk gaan kopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus omdat Verge nu eventjes een pump krijgt naar +- het niveau van een paar weken terug, heb ik plots ongelijk
Iedereen die wel m'n advies opgevolgd had is daar redelijk blij mee, want dat niveau hebben we nog niet terug gezien.
Dat kleine spul vooral op Kucoin en Huobi.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:24 schreef Basxt het volgende:
[..]
Netjes!
Waar vind je die nieuwe coins normaal? Ik kijk regelmatig hier https://coinmarketcap.com/all/views/all/ maar daar zit zoveel shit tussen.. Al hoewel het nu lijkt dat alles wat ook maar 1 sat is bijna gegarandeerd gaat stijgen.![]()
.
Ik heb ook nog 50k Verge, ik laat het nog lekker staan hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.
Wraith is geleverd en dat is wat beloofd werd.
Desondanks toch zojuist weer nieuwe ATH behaaldquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwalls
4.29 is geen ATH voor VEN.....of bedoel je voor jezelf ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Desondanks toch zojuist weer nieuwe ATH behaald
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN geproptquote:
Mooie ritten. De ritten op XVG en TRX heb ik ook meegepaktquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN gepropt
Heb dus nu TRX, FUN, ADA en nog die tokens van TPAY die ik eigenlijk nog moet toevoegen dus feitelijk heb ik meer winst
Kunnen jullie niet gewoon allebei ophouden of deze discussie naar DM verplaatsen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.
Wraith is geleverd en dat is wat beloofd werd.
Dat was REQ toch al?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:36 schreef Patroon het volgende:
Wil dit toch even met jullie delen: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/
Nog steeds erg goedkoop om in te stappen..paypall voor crypto. Vandaag op OKEx gekomen en 12-1 op HitBTC
Als die de top 100 binnenkomt gaan we voorbij de maan!![]()
Het enige probleem in de toekomst zal zijn dat je baalt dat je niet meer Utrust hebt gekocht![]()
![]()
Goed plan. Gewoon ongeacht wat iemand zegt je eigen plan trekken. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor je eigen winsten. En met de keuzes die ik heb gemaakt ben ik uiterst tevreden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 50k Verge, ik laat het nog lekker staan hoor.
weet je wanneer TPAY op de exchanges komen? ben wel benieuwd wat de markt er voor geeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN gepropt
Heb dus nu TRX, FUN, ADA en nog die tokens van TPAY die ik eigenlijk nog moet toevoegen dus feitelijk heb ik meer winst
Staat ondertussen weer op 8k winst dus ik vind het wel prima momenteel.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goed plan. Gewoon ongeacht wat iemand zegt je eigen plan trekken. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor je eigen winsten. En met de keuzes die ik heb gemaakt ben ik uiterst tevreden.
*bij deze zal ik Nattekat negeren wat betreft advies
Je maakt me nieuwsgierig. Heb toevallig wel een accountje op Kucoin haha.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:36 schreef Patroon het volgende:
Wil dit toch even met jullie delen: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/
Nog steeds erg goedkoop om in te stappen..paypall voor crypto. Vandaag op OKEx gekomen en 12-1 op HitBTC
Als die de top 100 binnenkomt gaan we voorbij de maan!![]()
Het enige probleem in de toekomst zal zijn dat je baalt dat je niet meer Utrust hebt gekocht![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |