Hoe lang duurt het voor Binance om ETH te versturen naar KuCoin? Ik kan nergens de hoeveelheid Gas aangeven.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kunt tegen de pilot zeggen dat we kunnen vertrekken.
I'm on board![]()
![]()
Bij mij duurde dat laatst zo'n 45min/1uur.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor Binance om ETH te versturen naar KuCoin? Ik kan nergens de hoeveelheid Gas aangeven.
Hoop echt voor je dat het wat wordtquote:
Heeft de afgelopen dagen een stevige groei gehad...correctie was te verwachtenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Die gaat ook echt richting het putje vandaag
Wacht nou. Die klote Binance doet er een uur over om mijn ETH naar Kucoin te krijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
We zijn los hoor...pootjes binnen houden... > 1.03
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat het wat wordtJij bent nog erger dan Nattekat en Ali
UTN is nog niet op de markt, dus die kan nog niet vertrekken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Joris5a het volgende:
Welke gaat nou vertrekken zo UTK of UTN??? Ik kom jullie even uitzwaaien
Halfuurtje stond het eropquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wacht nou. Die klote Binance doet er een uur over om mijn ETH naar Kucoin te krijgen.
UTK. Blaas jij even, vanaf de grond? Misschien dat we dan wat sneller gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Joris5a het volgende:
Welke gaat nou vertrekken zo UTK of UTN??? Ik kom jullie even uitzwaaien
Ik ben erg?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat het wat wordtJij bent nog erger dan Nattekat en Ali
Jeetje vanwaar al die spam als die nog niet geboren is, beetje verwarrend ditquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
UTN is nog niet op de markt, dus die kan nog niet vertrekken.
Gas is fixed. 12000 voor een transactie zo uit m'n blote hoofd.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor Binance om ETH te versturen naar KuCoin? Ik kan nergens de hoeveelheid Gas aangeven.
mmm ik vroeg nog, wil diegene die er niet is even zijn hand op steken...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wacht nou. Die klote Binance doet er een uur over om mijn ETH naar Kucoin te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben goed in het afkraken van coinsquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij kan goed shillen ook met je ETH en MOD
Wacht nou....!!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij kan goed shillen ook met je ETH en MOD
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:35 schreef niggeplease het volgende:
[..]
hebben jullie het logo gejat van enigma?
https://coinmarketcap.com/currencies/enigma-project/
99 gweiquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef Skv het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)54ce73a2c58d07968bf2
Kucoin laat 'm alleen nog niet zien.
Withdraw kost 0,01 Ethquote:
Ik heb ze ook gekocht.quote:
Ik niet. Ik stap enkel in coins wanneer ze diep in het rood staan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
Waarom gaat opeens iedereen in Utrust, iets gemist?
Niet in Utrust zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
Waarom gaat opeens iedereen in Utrust, iets gemist?
Zal vast prima zijn, maar ik ga niet in coins zitten waar ik niks van weet omdat FOK! het doetquote:
Klopt, die staat nu 1000 omdat CMC niet is bijgewerkt, als dat straks weer is bijgewerkt schiet die richting plek 100 en dus gelijk in de kijker bij veel plek 100 zoekersquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Of in NebulasPlaats 1000 nog wat
Die kan zo makkelijk gepumpt worden.
Is er ook zo'n website voor BTC, waar je je een zending kan volgen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef Skv het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)54ce73a2c58d07968bf2
Kucoin laat 'm alleen nog niet zien.
Eigenlijk wel prima zo voor mij. Kan ik ook niet zomaar ergens inspringenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die coins, maar dan moet je weer gaan werken met van die wazige schijtexchanges. No thanks, ik heb mijn lesje wel geleerd met hitbtc
www.blockchain.infoquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:42 schreef TwztId het volgende:
[..]
Is er ook zo'n website voor BTC, waar je je een zending kan volgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |