Zeer wijze man hier!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:05 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ga met je mee doen. Funds (ETH) zijn onderweg naar Kucoin
Ik kijk niet in USD maar in BTCquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
4.29 is geen ATH voor VEN.....of bedoel je voor jezelf ?
Hahaquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:08 schreef ColeJ het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Er staan op marktplaats Binance/Bittrex accountjes te koop voor ruim 400 euro.......................
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:08 schreef ColeJ het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Er staan op marktplaats Binance/Bittrex accountjes te koop voor ruim 400 euro.......................
Waaaaaaaaacht op mij voordat de raket gelanceerd word! Mijn ethers zijn nog niet aangekomen op Kucoinquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat UTK aangeschaft.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat UTK aangeschaft.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:17 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaacht op mij voordat de raket gelanceerd word! Mijn ethers zijn nog niet aangekomen op Kucoin
Ik vraag ff aan de spacepiloot of hij ff wacht..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:17 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaacht op mij voordat de raket gelanceerd word! Mijn ethers zijn nog niet aangekomen op Kucoin
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vraag ff aan de spacepiloot of hij ff wacht..
[ afbeelding ]
slimme handelquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:32 schreef ColeJ het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)de=1827GC&distance=0
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:35 schreef Ticootje het volgende:
zouden wij in dit topic genoeg hebben om een pump van een coin te kunnen veroorzaken?
ligt eraan hoe hoog t volume is. als t laag is kan je t in je eentje doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:35 schreef Ticootje het volgende:
zouden wij in dit topic genoeg hebben om een pump van een coin te kunnen veroorzaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |