Er is een groot verschil tussen investeren en handelen en gebruik maken van.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als dat de massa nooit een smartphone, thuis computer of internet gaat gebruiken. Te ingewikkeld.
Welke coin is dit.... OmiseGO?quote:Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
Dit is niet normaal meer.. Er gaat iets groots gebeuren.
Ik geloof er niks van en jij beschikt niet over een glazen bol.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK kopen is voor iedereen goed, die gaat naar 100usd dit jaar, het moet bijzonder gek lopen wil dat niet gaan gebeuren.
is dit de VEN sell wall ?quote:Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
Dit is niet normaal meer.. Er gaat iets groots gebeuren.
Ik weet wel waar lisk mee bezig is op het moment en wat er gaat komen dit jaar, zonder te googlenquote:Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van en jij beschikt niet over een glazen bol.
Jij zegt het en ik geloof het. Not.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet wel waar lisk mee bezig is op het moment en wat er gaat komen dit jaar, zonder te googlen
Het wordt een beetje zorgelijk inderdaad. Er staat momenteel 1,4 miljoen XRB's vast bij KuCoin, dat wordt een massale sell-off wanneer die vrijgegeven worden. Kan me namelijk wel voorstellen dat een boel mensen er klaar mee zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:24 schreef tralalala het volgende:
Mijn XRB's staan nog steeds vast op kucoin.Daar gaat het weekendje trayden.
Lijkt mij sterk dat Binance binnenkort gaat beginnen met XRB, bij elke exchange zijn er problemen geweest en het lijkt mij sterk dat dat alleen aan de exchange kant ligt.
Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK kopen is voor iedereen goed, die gaat naar 100usd dit jaar, het moet bijzonder gek lopen wil dat niet gaan gebeuren.
quote:
Maar beargumenteer dit dan even? Dit is toch juist het gedrag wat dit topic om zeep helpt?quote:
Tieten posten is wat dit topic om zeep helpt.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Joris5a het volgende:
[..]
[..]
Maar beargumenteer dit dan even? Dit is toch juist het gedrag wat dit topic om zeep helpt?
Dat klopt. Dan kun je beter een andere coin zoeken die goedkoper is idd. Dat is ook waarom ik 100ETH ingeruild heb vorig jaar tegen wat grotere volume's, zoals LISK. Omdat ik van die 100ETH ook niet bijzonder rijk ga worden.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.
Ja het valt wel tegen hequote:Op zondag 7 januari 2018 15:47 schreef Chaes het volgende:
Waar m'n portfolio de eerste drie dagen meer dan verdubbelde, blijft het nu al een dag of vier bijna stabiel... toch jammer.
Klopt ja. Had als doel om aan het einde van dit jaar een lambo te hebben. Valt toch even tegen dit.quote:
Als iemand die er nu net instapt moet je nu ook helemaal niet willen dat je life changing bedragen er uit haalt en al helemaal niet op korte termijn. LSK en VEN zijn twee coins waar ik genoeg vertrouwen in heb en lang wil hodlen. Als dit mijn investering x3-4 kan laten gaan ben ik blij en heb ik weer meer BTC om in een ander coin te stoppen waar ik nog eerder bij kan zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.
Mee eensquote:Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Kyran het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen ...
Wat mij betreft kunnen er twee topics komen. Een SC waar we gewoon door kunnen gaan zoals het hier is, dom lullen en FUD & shill posts maken. Een topic met wat meer niveau waarin mensen dieper op bepaalde aspecten kunnen ingaan en sterk gemodereerd gaat worden op SC aspecten.
Kan je misschien beter wat investeren in Ark, Via of Crown in de hoop dat die nog zullen boomen.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijnquote:Op zondag 7 januari 2018 16:02 schreef Kyran het volgende:
Ik mis denk ik iets ... hoezo is het kopen van LSK slecht omdat het duur is? What the hell?
LSK is nu rond $35, als je denkt dat het naar $105 gaat dan ga je dus nog 3x. Zou mooi zijn geweest als je al op $20 was ingestapt, want dan was je 5x gegaan. Om niet in te stappen op dat je de eerste twee verdubbelingen gemist hebt is toch niet logisch?
Uiteindelijk moet het er toch om gaan dat je long term vertrouwen hebt in je investering en als je denkt dat het nog 3x gaat moet je instappen. Als je denkt dat het maximaal $50 moet je er van af blijven en iets zoeken waar je wel denkt 3x te kunnen halen.
Of je kan natuurlijk een shitcoin zonder enige vorm van product, team, white paper, road map kopen en hopen dat er genoeg geld in wordt gepompt door mensen die net zo denken en denken de nieuwe bitcoin the hebben gevonden zonder ook maar één google search te hebben gedaan.
Ja dat is mij ook niet gelukt. Eind 2018 huis vrij + porsche.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:04 schreef Chaes het volgende:
[..]
Klopt ja. Had als doel om aan het einde van dit jaar een lambo te hebben. Valt toch even tegen dit.
het nieuwe geld wilt niet voor niks instappen.......er gaan er nog wel een aantal keihard bloedenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijnAls je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan
voor je het weet is deze gekte weer voorbij en loopt het bloed door de stratenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijnAls je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan
Dat is toch even een bittere pil. Hoe ga jij om met de tegenslag?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook niet gelukt. Eind 2018 huis vrij + porsche.
Daarom zit ik sinds 2 dollar ook al in VEN. Omdat ik er vertrouwen in heb en er zo'n 350 kon kopen. Dat aantal gaat mij met LSK niet meer lukken, toch denk ik er aan om daar ook een paar van te kopen, omdat het mij meer plezier en rust geeft dan te investeren in een shitcoin.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als iemand die er nu net instapt moet je nu ook helemaal niet willen dat je life changing bedragen er uit haalt en al helemaal niet op korte termijn. LSK en VEN zijn twee coins waar ik genoeg vertrouwen in heb en lang wil hodlen. Als dit mijn investering x3-4 kan laten gaan ben ik blij en heb ik weer meer BTC om in een ander coin te stoppen waar ik nog eerder bij kan zijn.
Mensen gaan de boot missen op stabiele coins die flink gaan stijgen, omdat ze te hebzuchtig zijn en korte termijn denken.
Niet mijn woorden verdraaien aub, zo bedoel ik het toch nietquote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat kan inderdaad, als die er zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
Nee, dat kan binnen een paar milliseconden verplaatst worden.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
Één klik op cancel is genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
Er is een beginnerstopic. Maar ja. Net als jij kunnen ook whales hun sell orders annuleren.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
Als belegger op de "normale" beurs begrijp ik dat x3 absurd hoog is en 15% gemiddeld per jaar al mooi zat. Toch is het niet goed om te denken van "op de normale beurs is 15% per jaar goed, dus ik neem bij crypto genoegen met 30% per jaar" Er zijn namelijk wel coins die gigantisch hard gaan, dus logisch dat mensen daarvoor gaan...waarom de stoptrein nemen als er ook een sneltrein gaat?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat wel ja, maar grote investeerders kunnen een hoop opkopenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat kan binnen een paar milliseconden verplaatst worden.
Van 17 naar 1 is toch niet goedquote:Op zondag 7 januari 2018 16:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet mijn woorden verdraaien aub, zo bedoel ik het toch niet
Als je denkt LSK is nu $35 en gaat naar $50 en je denkt ook FUN is nu $17, maar gaat naar $1. Je hebt vertrouwen in beide coins, dan kies je toch voor FUN?
dat is dus gewoon een hele sell grote order op een bepaalde koers ???quote:Op zondag 7 januari 2018 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat wel ja, maar grote investeerders kunnen een hoop opkopen
Leuke reclamequote:Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef Afwazig het volgende:
Een tijdje geleden heb ik de OP hier gemaakt maar ik merk dat toch telkens weer dezelfde vragen terugkomen. Ook is er heel veel nieuwe aanwas wat het natuurlijk ook lastig maakt. Veel informatie is versplinterd over oude topics, andere topics, andere websites etc.
Daarom heb ik afgelopen week met een vriend de volgende website in elkaar geschroefd. Hier staat alles simpel uitgelegd, een woordenboek voor alle termen en afkortingen, een FAQ etc. Deze website is nog lang niet af maar het begin is er. Oh, en de website is tweetalig (Engels en Nederlands). Misschien iets voor in de OP?
Even op de nieuwe pagina, nu houd ik op
Precies, maar van 17 naar 1 is niet goed. Tip van flipquote:Op zondag 7 januari 2018 16:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet mijn woorden verdraaien aub, zo bedoel ik het toch niet
Als je denkt LSK is nu $35 en gaat naar $50 en je denkt ook FUN is nu $0.17, maar gaat naar $1. Je hebt vertrouwen in beide coins, dan kies je toch voor FUN? Ik zeg helemaal niet dat $35 > $50 slecht is, alles is mooi. Liever dat met LSK waar ik niet iedere 5 minuten op mijn Delta moet kijken dan met een shitcoin waar ik geen vertrouwen in heb.
Wat ik probeerde uit te leggen is dat iedereen zelf moet denken/beslissen en doen waar zij meeste rendement uit denken te halen. Denk dat niemand in de crypto zit om 5% rendement te halen in een jaar. Als dat wel zo is kan je beter veilig gaan beleggen.
het kan eigenlijk alle kanten op....of het word nog een heel gek jaar met wat dips en wat panic sells of we gaan keihard bloeden, daarom ook alleen geld erin wat je kan missen maar nu komen er dus ook mensen die denken al hun spaargeld wel ff te laten moonen binnen 1 maand.quote:
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar geen genoegen nemen met een verdubbeling klinkt toch wel bizar. Of zeggen dat het slecht gaat omdat je na een verdrievoudiging al een week stil staat.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als belegger op de "normale" beurs begrijp ik dat x3 absurd hoog is en 15% gemiddeld per jaar al mooi zat. Toch is het niet goed om te denken van "op de normale beurs is 15% per jaar goed, dus ik neem bij crypto genoegen met 30% per jaar" Er zijn namelijk wel coins die gigantisch hard gaan, dus logisch dat mensen daarvoor gaan...waarom de stoptrein nemen als er ook een sneltrein gaat?
Niet mee eens, vind het prima zo.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Kyran het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen ...
Wat mij betreft kunnen er twee topics komen. Een SC waar we gewoon door kunnen gaan zoals het hier is, dom lullen en FUD & shill posts maken. Een topic met wat meer niveau waarin mensen dieper op bepaalde aspecten kunnen ingaan en sterk gemodereerd gaat worden op SC aspecten.
LSK shitcoin noemen was wel weer een mooieVEN is nu ook kut, veels te duur
.
Go PACcoin
Hier ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Het is ook absurd, maar ook wel de realiteit van crypto nu. Dat gaat echt wel veranderen als mensen die nu instappen met een flink pot spaargeld op hun bek gaan. Dan heeft de markt het straks gedaan, terwijl zij een groot onderdeel van de bubbel waren.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar geen genoegen nemen met een verdubbeling klinkt toch wel bizar. Of zeggen dat het slecht gaat omdat je na een verdrievoudiging al een week stil staat.
Avondje huilen en weer door.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:07 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is toch even een bittere pil. Hoe ga jij om met de tegenslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |