Sorry. Ik wist niet dat het stellen van een vraag tegenwoordig betiteld wordt als 'lomp doen'.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef Typisch het volgende:
Ah, daar heb je onlo die weer even lomp moet doen.
genot
Een hoop. Alle noobies die ik nu help snappen er geen kut van maar willen wel investeren.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen die crypto bezitten uberhaupt weten wat een hash en een node isOf een merkle tree.
Inderdaad. Of weten wat een market cap is.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen die crypto bezitten uberhaupt weten wat een hash en een node isOf een merkle tree.
Ja, ze zien alleen dollars want stijgende koersen... daarom zou het goed zijn als we een bearmarket krijgen voor een paar weken.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een hoop. Alle noobies die ik nu help snappen er geen kut van maar willen wel investeren.
Dit ja. Plus dan kan ik weer even bijkopenquote:Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ze zien alleen dollars want stijgende koersen... daarom zou het goed zijn als we een bearmarket krijgen voor een paar weken.
Dat valt nog mee, maar als je gaat vragen wat Dragonchain nou zo speciaal maakt en hoe het gaat met het project, krijg je doorgaans geen antwoord.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, maar als je gaat vragen wat Dragonchain nou zo speciaal maakt en hoe het gaat met het project, krijg je doorgaans geen antwoord.
Ik denk dat ik zelfs meer van die draak weet, en ik kom niet ver.
Het liefst een algemeen topic, maar één waar niet elke dag dezelfde coins worden aangeprezen. Geen geschreeuw of voor de honderdste keer dezelfde afbeeling van XRP wordt geplaatst. Een topic waar je nog echt wat wijzer van kan worden laat maar zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Ander dingetje:
We zijn dus bezig om te kijken hoe we het forum wat anders in kunnen delen.
Zouden jullie graag verschillende topics zien waar we dan met wat meer inhoud kunnen praten over bepaalde zaken?
Net zoals de Waves, Dragonchain en ICO topics bijvoorbeeld.
2e hypotheek genomen en alles in wetrust gestoptquote:Op zondag 7 januari 2018 15:27 schreef Apekoek het volgende:
Haal WeTrust nu het nog kan, over de dollar aan het gaan. Vitalik shillt (onbedoelt wellicht) deze coin straks flink omhoog.
Ik mijn 4e al.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
2e hypotheek genomen en alles in wetrust gestopt
quote:Op zondag 7 januari 2018 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit ja. Plus dan kan ik weer even bijkopen
Dit bedoel ik dus. #hetnieuwegeldquote:Op zondag 7 januari 2018 14:39 schreef alilami het volgende:
[..]
Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.
Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
Goud.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...
Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.
FEIT.
Die walls staan er al dagen.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:33 schreef Predator38 het volgende:
hebben jullie die mega sell walls gezien voor VEN op 4.85, betekend dat de prijs nu juist laag word gehouden door whales en dat de coin niet gaat moonen ????
slaan de groteren in voor de rebranding en het main net ???
Er staan er nog velen in de rij om hun geld te komen brengen, de exchanges zijn dicht.... beter gaan die ook opschieten met hun nieuwe loadbalancers en serverfarms om alles binnen te harken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |