Gratis weggeven aan wie? De banken moeten er voor betalen, degenen die er snel bij zijn krijgen alleen maar korting.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat gebeurt met een dusdanig traag tempo dat zelfs de inflatie groter is.
En dat printen is natuurlijk het gratis weggeven van hun gigantische premine.
Ze hebben een goeie case vind ik, storage op de blockchain. Maar of het adopted wordt.... ik weet t nietquote:Op zondag 7 januari 2018 14:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ik doelde niet zozeer op SIA specifiek maar dus ook op Filecoin etc. Gewoon de hele uhm ja, sector ofzo (?) daarvan.
Ik heb mijn twijfels bij de use case, los van prijs stijgingen en dalingen van coins hoor.
Truequote:Op zondag 7 januari 2018 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schaalvoordelen? Met dit soort oplossingen heb je geen dure datacenters nodig, geen koeling (groot issue bij datacenters), etc.
Niks? Ik kocht m'n Waves een paar maanden geleden mede door MaGNeT toen ze nog twee/drie euro nogwat waren. Ik klaag dus alsnog niet hoorquote:Op zondag 7 januari 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Disclaimer: MaGNeT is al gigantisch binnen wat geld betreft, voor hem is het inmiddels niets dan een hobby
Wel hulde hoe hij een heel leger Wavesfans heeft opgericht terwijl Waves nog altijd niks voor hen gedaan heeft.
Waves groeit doordat de hele markt groeitquote:Op zondag 7 januari 2018 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks? Ik kocht m'n Waves een paar maanden geleden mede door MaGNeT toen ze nog twee/drie euro nogwat waren. Ik klaag dus alsnog niet hoor
LISK gaat nog wel een keer of 5, met een coincap die 400 keer lager ligt dan die van ripple. Dus ik vind het meer roekeloos om mensen ripple aan te raden.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:23 schreef alilami het volgende:
Maar hoe verstandig is het voor nieuwe users om nu nog in waves en lisk etc. te stappen? De nieuwelingen hebben die boot al gemist, maar stappen in omdat deze munten hier worden geshilld.
Praten over die banktoken is al roekeloos. Laat ze lekker een banktopic openenquote:Op zondag 7 januari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK gaat nog wel een keer of 5, met een coincap die 400 keer lager ligt dan die van ripple. Dus ik vind het meer roekeloos om mensen ripple aan te raden.
Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK gaat nog wel een keer of 5, met een coincap die 400 keer lager ligt dan die van ripple. Dus ik vind het meer roekeloos om mensen ripple aan te raden.
Het is geen FUD, het zijn feiten.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Jij snapt niet hoe "duur" relatief is in deze. En daarom heeft het niet veel zin om discussie aan te gaan over dit soort onderwerpen. Jij vraagt je af of het nog zin heeft voor mensen om in lisk te stappen, ik vind van wel. Vraag dat maar aan jesuisdroppiequote:Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Jij raad mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Ja want een lage coincap staat garant voor een dikke waardestijging.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe "duur" relatief is in deze. En daarom heeft het niet veel zin om discussie aan te gaan over dit soort onderwerpen. Jij vraagt je af of het nog zin heeft voor mensen om in lisk te stappen, ik vind van wel. Vraag dat maar aan jesuisdroppie
Mijn XRP deed het beter dan MAID ondanks dat het een miljardencoin is.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Edit; jouw ripple, is duurder nu dan lisk, stukken duurder.
Ik post hier ook als ik verlies maak op bepaalde alts maar dat dringt nergens door want mooooon ATH every dayquote:Op zondag 7 januari 2018 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hoort alleen de succesverhalen. Uit ervaring kan ik vertellen dat niemand echt veel meer winst maakt dan de rest.
Wat is vrije fiat precies?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
De daadwerkelijke prijs hangt af van de 'actieve' coins in omloop. Zodra dit de hoeveelheid vrije fiat gaat overtreffen, daalt de koers. Als de inactieve coins vervolgens ook de markt op gaan, krijg je een prachtige crash
Het moet een keer afgelopen zijn met de stijging.
Nee dat staat helemaal niet garant, maar lul dan niet zo stom dat lisk te duur is.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:36 schreef alilami het volgende:
[..]
Ja want een lage coincap staat garant voor een dikke waardestijging.
MaidSafeCoin (MAID):
1 jan 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
$0,099184
31 dec 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20171231/
$0,800732
[..]
Mijn XRP deed het beter dan MAID ondanks dat het een miljardencoin is.
Je moet hopen dat het bedrijf achter Ripple zich goed gedraagt en dat ook kan blijven doen in een altijd veranderende globale regelgeving. Ik ga daar niet aan beginnen.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Verlies maken? Dat is iets voor mensen met aandelen.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:36 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik post hier ook als ik verlies maak op bepaalde alts maar dat dringt nergens door want mooooon ATH every day
Zo'n auto als ie afbetaald isquote:
Welke FUD? Die bingokaart die je laatst postte staan voornamelijk gewoon feiten op, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee dat staat helemaal niet garant, maar lul dan niet zo stom dat lisk te duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |