welke zijn geen feiten, aangezien je jezelf al hebt ingedekt door het over "voornamelijk" te hebben?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke FUD? Die bingokaart die je laatst postte staan voornamelijk gewoon feiten op, bijvoorbeeld.
Ja, en die reden is de noobs die instappen die denken OMG GOEDKOPE coin... maar dit heb ik al 1000 keer gezegd.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:39 schreef alilami het volgende:
[..]
Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.
Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
quote:Op zondag 7 januari 2018 14:39 schreef alilami het volgende:
[..]
Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.
Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
OMG is een prima project.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en die reden is de noobs die instappen die denken OMG GOEDKOPE coin... maar dit heb ik al 1000 keer gezegd.
Mensen zullen eerder een huis kunnen gaan kopen van lisk dan van ripple, nu nog steeds.
Ik dek mezelf in, ik leg mijn hoop niet in Ripple. Ik room winsten af bij andere coins en koop daarmee XRP. De verliezers betalen voor mijn XRP's. Ik stap met $0 in.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:37 schreef up7 het volgende:
[..]
Je moet hopen dat het bedrijf achter Ripple zich goed gedraagt en dat ook kan blijven doen in een altijd veranderende globale regelgeving. Ik ga daar niet aan beginnen.
Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...quote:Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]Gast.
XRP is duurder dan LSK. Je koopt voor een tientje een groter marktaandeel van LSK dan van XRP.
Hoeveel potentie heeft Lisk?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]Gast.
XRP is duurder dan LSK. Je koopt voor een tientje een groter marktaandeel van LSK dan van XRP.
Ja, maar je gaat nooit 100x bij ripple.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...
Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.
FEIT.
Lisk gaat naar 300usd dit jaarquote:
Nee, alleen 380X net als in 2017.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat nooit 100x bij ripple.
Misschien moet je de definitie van feit even opzoeken voordat je dat woord gebruikt. Want het is echt niet waar.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...
Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.
FEIT.
Misschien moet jij even reageren op die zogenaamde feiten in de XRP FUD BINGO.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van feit even opzoeken voordat je dat woord gebruikt. Want het is echt niet waar.
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan XRP te kopen, maar dankzij die bingokaart die steeds langskomt er toch maar vanaf gezien.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke FUD? Die bingokaart die je laatst postte staan voornamelijk gewoon feiten op, bijvoorbeeld.
Het is niet dat je er geen winst uit kunt halen hoor, maar het druist echt tegen alles in wat ik van crypto wil/hoop.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan XRP te kopen, maar dankzij die bingokaart die steeds langskomt er toch maar vanaf gezien.
Is goed. Post hem maar.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef alilami het volgende:
[..]
Misschien moet jij even reageren op die zogenaamde feiten in de XRP FUD BINGO.
Echt hequote:Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van feit even opzoeken voordat je dat woord gebruikt. Want het is echt niet waar.
In het slechtste geval ga je dit jaar nog 33X'en met XRP.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar toen zat jij er nog niet in, je gaat nu geen 100x meer met ripple.
zit je veel in alt-shit coins of long term?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:25 schreef Mender het volgende:
Portfolio 5k euro hoger dan gisteren maar ik baal alleen maar dat ik Deeponion verkocht heb voor Raiblocks en daar ongeveer 500 euro verlies op heb
Is natuurlijk helemaal niet erg. En hartstikke leuk dat ie dan precies in de goede tijd heeft gegokt op XRP.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Echt heHij begrijpt gewoon de hele markt niet... en dan lukraak gewoon dus geld inzetten op een lage coin.
Maargoed toen ik hem eerder vroeg waarom kreeg ik ook een heel stuk van google gepresenteerd.
Heb het slechts twee keer gepost in dit topic.quote:
Wat is je portfolio op dit moment? Zit je boven de 20k waarde, lijkt me?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:25 schreef Mender het volgende:
Portfolio 5k euro hoger dan gisteren maar ik baal alleen maar dat ik Deeponion verkocht heb voor Raiblocks en daar ongeveer 500 euro verlies op heb
Kijk hij loopt steeds weer tegen dezelfde muurquote:
Niemand?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:13 schreef MagicIsland1 het volgende:
Weet iemand nog meer market scan sites als dit:http://www.cryptomarketscanner.com/
Dus die constant traced naar % dalingen of stijgingen op de verschillende exchanges.
cryptomarketscanner mist helaas kucoin en binance en vindt de site ook niet echt prettig werken
Ik lukraak geld inzetten op een lage coin? Vertel geen onzin.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij begrijpt gewoon de hele markt niet... en dan lukraak gewoon dus geld inzetten op een lage coin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |