Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Feit blijft wel dat Ripple niets in dit topic te zoeken heeft.
Had je wel die tieten wat beter moeten croppen hequote:Op zondag 7 januari 2018 15:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Neeen, maar toch bedankt.
[..]
Dit is hem geworden
Heeft die dragonchain je zoveel opgeleverd johquote:Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we niet instellen dat je alleen in dit topic mag posten als je een x aantal reacties in dit subforum hebt. Of een portfolio van boven de 100K?
Ja ik zuig hier echt zo hard in. Daarom vroeg ik het hier ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Had je wel die tieten wat beter moeten croppen he
De mensen die ik ken met miljoenen portfolio weten er vaak net zo goed weining tot niks van.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we niet instellen dat je alleen in dit topic mag posten als je een x aantal reacties in dit subforum hebt. Of een portfolio van boven de 100K?
quote:Op zondag 7 januari 2018 15:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ik zuig hier echt zo hard in. Daarom vroeg ik het hier ook.
Ssssssst...quote:Op zondag 7 januari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heeft die dragonchain je zoveel opgeleverd joh
Open hem zou ik zeggen !quote:Op zondag 7 januari 2018 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zou wel graag een apart topic willen waarin mensen onderzoek doen naar ondergewaardeerde sub-top200 coins.
Waarom nietquote:Op zondag 7 januari 2018 15:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Feit blijft wel dat Ripple niets in dit topic te zoeken heeft.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De mensen die ik ken met miljoenen portfolio weten er vaak net zo goed weining tot niks van.
Eerst moet dat labeltje SC van deze reeks gesloopt worden. Te veel mensen denken als jij.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet
Wat kan je niet bespreken in een SC?
Goed plan.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zou wel graag een apart topic willen waarin mensen onderzoek doen naar ondergewaardeerde sub-top200 coins.
Waarom zou je in een subforum geen SC meer mogen hebbenquote:Op zondag 7 januari 2018 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst moet dat labeltje SC van deze reeks gesloopt worden. Te veel mensen denken als jij.
Niet alles draait om SCs.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je in een subforum geen SC meer mogen hebben
Als noobie hiermee eens.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef BadVlad het volgende:
Nou, precies dit... is precies de reden waarom de xrp discussie gevoerd werd.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef Dassen123 het volgende:
[..]
Als noobie hiermee eens.
Ik lees hier nu paar weken mee, veel nuttige tips, maar bijna niet meer doorheen te komen door alle geschreeuw. Ook die XRP discussie wel helemaal klaar mee.
Laat ons noobies gewoon een tijdje meelezen voordat we mee kunnen doen. Ik wil goeie inhoud lezen. Niet een noobie die een nòg goedkopere munt heeft gevonden maar de fundamentals niet kent. Heb nu het idee dat het de fatsoenlijke discussie op niveau hier tegenhoudt. Jammer.
Technisch niet mogelijk.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef Dassen123 het volgende:
[..]
Als noobie hiermee eens.
Ik lees hier nu paar weken mee, veel nuttige tips, maar bijna niet meer doorheen te komen door alle geschreeuw. Ook die XRP discussie wel helemaal klaar mee.
Laat ons noobies gewoon een tijdje meelezen voordat we mee kunnen doen. Ik wil goeie inhoud lezen. Niet een noobie die een nòg goedkopere munt heeft gevonden maar de fundamentals niet kent. Heb nu het idee dat het de fatsoenlijke discussie op niveau hier tegenhoudt. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |