quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:42 schreef Greys het volgende:
Lekker veel stemmen al!
Maar er kan nog meer bijjjj
We hebben geen haastquote:Op zondag 28 januari 2018 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
De uitslag komt er aan....' lekker snel weer, ijs_beer.'
Per duivenpost.quote:
quote:
Er zijn hier inderdaad wel een paar teleurstellende uitslagenquote:
Als Gente di Mare er ook uit had gelegen was ik nu gedesillusioneerd afgehaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn hier inderdaad wel een paar teleurstellende uitslagen
Even een rouw hoedje opgedaan..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn hier inderdaad wel een paar teleurstellende uitslagen
dat is nog het ergste ja, dat die verschrikkelijke kitsch gewonnen heeftquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Godzijdank heeft Fairytale gewonnen van Ding-a-Dong
Bedankt voor de creditsquote:
Alleen voor voorgaande rondes waar de deadline voor verstreken is, kan niet meer gestemd worden. Maar voor elke volgende ronde kun je gewoon meestemmen. Of je nu al eerder wel of niet je stem hebt uitgebrachtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:32 schreef grazz het volgende:
Ik weet niet of ik nog mee kan doen, maar heb dit topic wegens tijdgebrek niet echt gevolgd. Laatste uitslag bekeken en kan me er eigenlijk wel vinden. Goed gedaan mensen
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Bedankt voor de creditsHet is graag gedaan. Je steekt hier ook best wat tijd in (daar ook respect voor). En als je het dan wat drukker hebt moet het allemaal wel leuk blijven. Dus mooi dat het je wat werk heeft gescheeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |