En hoe staat dit dan? Hij vindt die andere klus belangrijker dan de tour ter promotie van zijn laatste plaatje... Ik zou dan Wie is de Mol geweigerd hebben en alleen mijn tour verzetten voor de normale broodheren RTL of John de Mol. Trouwens als Wie is de Mol zou ik hem dan ook niet willen, hij loopt dan al te veel in de gaten en met zo'n verklaring zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je er optredens voor moet afzeggen moet dat wel he? Je kan niet zomaar zeggen ‘ja sorry hij is op vakantie’
Maar het zou wel net zo goed iets anders kunnen zijn natuurlijk.
Jim dus niet, want die lijkt gewoon thuis te zijnquote:
Haha eens, dit molboekje doen ze natuurlijk nu - precies mooi voor Sinterklaasquote:Op maandag 5 november 2018 11:52 schreef Moira. het volgende:
Ik wil dit keer MOL pas in december opengooien want vorig jaar was de eerste maand nogal zinloos
Ron terugquote:
Of oud-kandidaten die als eerste zijn afgevallenquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:27 schreef Moira. het volgende:
Allemaal oud-mollen zou wel vies genot zijn
Ja het sneue daaraan is alleen dat er dan dus iemand voor de 2e keer als eerste af moet vallenquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of oud-kandidaten die als eerste zijn afgevallen.
En toen was het weer na 5 minuten klaar voor Ron.
Mja tot de eerste week van januari is dan toch alleen maar 1 topic actief dus dat kan net zo goed ff hier blijven toch?quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:29 schreef Burdie het volgende:
Haha ik smul van dit soort speculaties. Van mij mag het forum sneller dan later open
.
Dit lijkt me eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of oud-kandidaten die als eerste zijn afgevallen.
En toen was het weer na 5 minuten klaar voor Ron.
twitter:obk twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 14:17:00Goed, misschien moet ik maar eens vertellen dat... https://t.co/TNmBXQt8qU reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
OBK.
https://twitter.com/obk
Pics?quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:32 schreef hugecooll het volgende:
Ik zag vandaag mensen met een MOL-koffer lopen op de Nieuwmarkt in Amsterdam
Manuel Venderbos werd ook ziek toch?quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:41 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat Janine Abbring wel n tweede kans heeft verdiend
Jip, die mag van mij ook weer meequote:Op dinsdag 6 november 2018 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Manuel Venderbos werd ook ziek toch?
Roeland Fernhout dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hoeft van mij dan weer niet terug, vreselijk typequote:
die zullen we maar geen mol maken, hij is niet zo goed in dingen in het geheim doenquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zullen we maar geen mol maken, hij is niet zo goed in dingen in het geheim doen
[ afbeelding ]
Na ER kan ik die idd wel uitkotsenquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hoeft van mij dan weer niet terug, vreselijk type
quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zullen we maar geen mol maken, hij is niet zo goed in dingen in het geheim doen
[ afbeelding ]
C.O.M.U.N.A. krijg je als je het veralfabetiseert. Een coördinaat is het ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Via @jeffredgroot op twitter..Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
Erdbrink? Dat is Sinan Can.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:42 schreef Burdie het volgende:
Thomas Edrbrink, Sarah Chronis, Rick Paul van Mulligen, Evelien de Bruin, Nikkie de Jager?
quote:Uit de tekening valt op te maken dat er tien kandidaten mee doen. Wie goed kijkt, kan de gezichten van patissier Robèrt van Beckhoven, dj Stefan Stasse, rapper Lil’ Kleine, nieuwslezeres Merel Westrik en make-up artiest Nikkie de Jager ontdekken. Deze namen zijn nog niet door AVROTROS bevestigd.
Da's die helemaal linkse toch?quote:
Lil kleine lijkt me sterk, die denkt dat ie na 1 spelletje mag stoppen.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:48 schreef Sino_Ganti het volgende:
2e van links is Kevin van Arnhem (3fm DJ)
Zo, de jaarlijkse standaardgrap is ook weer gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:58 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk weer een seizoen met onbekenden
https://www.rtlboulevard.(...)idaten-te-ontrafelenquote:De afbeelding is nog wat onduidelijk, maar dit zijn onze voorspellingen:
1: Nikkie 'Tutorials' de Jager
2: Nielson
3: Evelien de Bruijn
4: ?
5: Evie Hansen
6: Jan Boskamp of Julius Jaspers
7: Merel Westrik
8: Robèrt van Beckhoven
9: Sarah Chronis
10: Rick Paul van Mulligen
1: Nikkiequote:
quote:Een woordvoerder van AVROTROS geeft toe dat het om een authentieke foto gaat, maar wil de namen nog niet bevestigen.
Thomas Erdbrink?quote:Op donderdag 8 november 2018 13:54 schreef Arth_NL het volgende:
Wel lullig voor BN'er 4, dat zelfs Boulevard die niet herkend.
Niemand op dat doek lijkt toch op Carmen Verheul?quote:Op donderdag 8 november 2018 13:51 schreef NoXia het volgende:
Carmen Verheul soort van bevestigd! En 2 zou Nielson zijn.
Nummer 5. Zou ook wel een hoop verklaren. Ze was een tijd weg als nieuwslezeres bij NPO 2. Toen werd al gespeculeerd.quote:Op donderdag 8 november 2018 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niemand op dat doek lijkt toch op Carmen Verheul?
Ja, dan is het maar gedaan he. Anders zit je er ook zo op te wachten.quote:Op donderdag 8 november 2018 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo, de jaarlijkse standaardgrap is ook weer gemaakt.
Vind het gezicht niet heel goed lijken en volgens mij heeft die persoon ook een paardenstaart rechts langs d'r hoofd.quote:Op donderdag 8 november 2018 14:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nummer 5. Zou ook wel een hoop verklaren. Ze was een tijd weg als nieuwslezeres bij NPO 2. Toen werd al gespeculeerd.
Nice!quote:Op donderdag 8 november 2018 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
Op de site van avrotros staat nu de groepsfoto!
https://pers.avrotros.nl/beeldbank/
Zelfs op deze foto herken ik hem nietquote:Op donderdag 8 november 2018 16:24 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Nice!
Alleen wie is de derde man van links / nummer 4 op de muurschildering?
Aha die ken ik niet, en dat is dus nummer 4quote:
Ik kende hem ook niet. De rest ken ik allemaal wel (sommigen alleen horen-van, maar bij de overige namen gaat er wel een belletje rinkelen).quote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Aha die ken ik niet, en dat is dus nummer 4
Evi Hanssenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Is die vrouw 4e van links nu Abbey Hoes? Ik herken d'r nog steeds niet.
Ik ken alleen die make-up doos links, maar ook alleen maar omdat ze al eerder meedeed met die escape room serie.quote:
Sarah Chronis is de Mol, hier las je het als eerstequote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef Sino_Ganti het volgende:
Robèrt is De Mol, hier las je het als eerste
Ik ken er gelukkig nog eentje. De pot met bekende Nederlanders raakt steeds leger voor ze geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2018 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
Namen:
Robért van Beckhoven
Nielson
Jamie Trenité
Sinan Can
Rick Paul van Mulligen
Merel Westrik
Evelien de Bruijn
Sarah Chronis
Evi Hanssen
Nikkie de Jager.
Puur op naam, ken ik er zes (Rober, Nielson, Merel, Evenlien, Sarah en Evi). Met de foto erbij herken ik Rick Paul nog wel. Verder heb ik die Nikkie ook nog weleens ergens voorbij zien schuiven, maar dat is het dan ook wel (had niet geweten wat ze deed als het niet al gezegd was). En na het opzoeken kende ik Sinan eigenlijk juist wel. Alleen die Jamie zegt mij qua naam echt helemaal niets, en kan mij ook niet herinneren dat ik hem ooit ergens gezien heb.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
Namen:
Robért van Beckhoven
Nielson
Jamie Trenité
Sinan Can
Rick Paul van Mulligen
Merel Westrik
Evelien de Bruijn
Sarah Chronis
Evi Hanssen
Nikkie de Jager.
Ja. Zie https://pers.avrotros.nl/(...)-gespot-in-colombia/quote: