abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176322566

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_176322587
die hele website werkt amper van die PACcoin, laat maar......gare hypecoin
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:18:59 #3
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176322607
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

zit er ook nog een toekomst in die coin of is het gewoon een goedkope hypecoin ????
Op zich wel aardige tech, dus wie weet! D'r zijn slechtere coins.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176322630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hele parkeerplaats vol met Lambo's, Tesla's en McLarens. _O_
En fathank komt aangereden met zijn:

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176322640
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:18 schreef Basxt het volgende:

[..]

ze mogen eerst hun website wel eens fixen :'(
pi_176322643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:18 schreef Basxt het volgende:

[..]

Welnee, hypecoin, dikke shit. Een of ander gaar devteam heeft het nu overgenomen dus nu gaan we moonen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176322646
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Waves!
Wut?
pi_176322665
1135 BTC sell wall op cryptopia voor PAC _O-
pi_176322732
dat hele crypto is nu een grote hypetrain geworden....ik ben benieuwd wanneer de eerste echt grote crash komt en zijn de crypto's niet grotendeels "lucht" en speculatie ????
en hoeveel lucht en geld kan er nog bij ???

of is het de toekomstige beurs.....?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:23:18 #11
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176322737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:19 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat de RippleMobiel?
015
pi_176322761
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:19 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nee in z'n baggerbootje
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:24:20 #13
391391 Basxt
pi_176322773
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ja :9~ .. maar komen we wel doorheen _O_
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176322774
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:19 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wut?
sprongetje van 11.5 naar bijna 13 USD
pi_176322802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
DE TERING HE!
pi_176322827
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:23 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Is dat de RippleMobiel?
Nee, das mijn bitcoin uit 2017 die nog moet aankomen. Als een exchange je bitcoin met een lage fee stuurt dan mag je 3 maanden wachten voordat je je bitcoin ontvangt. Satoshi sekte genot.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176322835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:25 schreef g60forced het volgende:

[..]

DE TERING HE!
iemand gaat even cashen.....het is voorlopig klaar met die kutcoin
pi_176322847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:26 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, das mijn bitcoin uit 2017 die nog moet aankomen. Als een exchange je bitcoin met een lage fee stuurt dan mag je 3 maanden wachten voordat je je bitcoin ontvangt. Satoshi sekte genot.
Maar, jij bent dus helemaal geen fan van het decentrale aspect van cryptocurrency?
pi_176322864
pi_176322905
kan iemand mij vertellen wanneer de SC en DGB rally ophouden en ik moet verkopen? :')
pi_176322913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:26 schreef Predator38 het volgende:

[..]

iemand gaat even cashen.....het is voorlopig klaar met die kutcoin
Hoezo dan?
Een sell wall duidt toch meestal erop dat iemand goedkoop aan het inkopen is?
pi_176323063
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar, jij bent dus helemaal geen fan van het decentrale aspect van cryptocurrency?
Ik ben alleen tegen de irrationele XRP-haat, meer niet. XRP bashen omdat het 100% pre-mined is en vervolgens in andere 100% pre-mined crypto's investeren, dan ben je toch een n00b?

De XRP-haat van sommige hardcore ongewassen crypto-anarchisten begrijp ik wel, want die zijn laag ingestapt bij bitcoin en hebben nog niet uitgecasht en zijn doodsbang dat XRP #1 overneemt en bitcoin nooit meer $25,000 aantikt.

Ripple's CEO Brad G. vind ik veel rationeler overkomen, hij wil bitcoin helemaal niet vervangen, maar complementeren. XRP was nu eenmaal de bestpresterende coin van 2017 en wordt binnenkort nummer 1, haters gonna hate, XRP-hodlers are getting paid.
pi_176323119
Roepen dat anderen noobs zijn maar vervolgens de relatie marketcap en prijs per coin leggen tussen XRP en BTC.

Ik kan hier niet meer tegen.
pi_176323122
beste grote kans dat bitcoin de 25000 nooit aanraakt aangezien de alts gewoon in opmars zijn, en gewoon "beter" zijn dan de bitcoin (blockchain)

en dat zie je aan alles, volumes, marketcap, koersen
pi_176323123
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176323160
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:43 schreef Predator38 het volgende:
beste grote kans dat bitcoin de 25000 nooit aanraakt aangezien de alts gewoon in opmars zijn, en gewoon "beter" zijn dan de bitcoin (blockchain)

tja daar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:46:59 #27
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323175
Mijn eerste 5 eth winst binnen gehaald. Als het goed is wordt dat verzonden van Hitbtc naar coinbase, iemand een idee hoe lang dat kan duren?
pi_176323181
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

sprongetje van 11.5 naar bijna 13 USD
Blijft op en neer gaan. Als WGO een spurt maakt, dan heb ik er nog een paar duizend in te wisselen voor Waves. Daar dacht ik een tijdje geleden een kleine slag mee te slaan, maar ook hier lijkt hodlen het advies.
pi_176323184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:46 schreef betyar het volgende:
Mijn eerste 5 eth winst binnen gehaald. Als het goed is wordt dat verzonden van Hitbtc naar coinbase, iemand een idee hoe lang dat kan duren?
BTC -> BTC ? Uurtje ofzo.
pi_176323186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:23 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Is dat de RippleMobiel?
_O-
pi_176323191
quote:

Bitcoin = king, knoop het nou maar gewoon in je oren.
pi_176323196
quote:

Quote voor over 2 jaar dit.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:49:21 #33
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

BTC -> BTC ? Uurtje ofzo.
Ethereum van hitbtc naar mijn ethereumadres op coinbase. Vervolgens wil ik die uitcashen en met mijn meiske een keer gaan shoppen.
pi_176323211
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eentje die te oud begint te worden :{
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:50:48 #35
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323225
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

The King is dead! Long live the King. Gaat al eeuwen zo.
pi_176323231
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Eentje die te oud begint te worden :{
Hier word ik zo moe van, dat is echt het gelul van de man op straat
pi_176323236
quote:
Gelezen
pi_176323239
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:49 schreef betyar het volgende:

[..]

Ethereum van hitbtc naar mijn ethereumadres op coinbase. Vervolgens wil ik die uitcashen en met mijn meiske een keer gaan shoppen.
Kan vrij snel, maar begreep dat er bij een hoop Exchanges issues waren met withdrawal.
pi_176323240
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:50 schreef betyar het volgende:

[..]

The King is dead! Long live the King. Gaat al eeuwen zo.
Ja, al jaren hoor ik dat.
pi_176323244
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:51 schreef Majkool het volgende:

[..]

Hier word ik zo moe van, dat is echt het gelul van de man op straat
Nee. Het is gewoon zo. Als jij ontkent dat BTC problemen heeft is dat jouw probleem niet de mijne.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:52:20 #41
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323247
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, al jaren hoor ik dat.
Hahaha, mij boeit het allemaal niet hoor, ik vind het een leuk spelletje, dat handelen in muntjes.
pi_176323248
Welke coin zal in jullie optiek Bitcoin dan over gaan nemen?

En kom dan aub niet aan met ETH, dat is een heel andere soort blockchain.
pi_176323254
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef Typisch het volgende:

Geen idee, dat is nog veel te vroeg om te zeggen. We hebben nog jaren te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 14:53:00 ]
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:52:49 #44
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323255
quote:

Geertcoin.
pi_176323256
quote:

Ripple huhuhuhuuhuhuhu
pi_176323258
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Geen idee, dat is nog veel te vroeg om te zeggen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef betyar het volgende:

[..]

Geertcoin.
Ah, jullie roepen het wel maar hebben geen idee.
pi_176323270
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ripple huhuhuhuuhuhuhu
Ja, als je die noemt dan hebben een PayPal en SEPA-betalingssystemen bitcoin nog altijd achter zich gehouden.

PayPal #1 coin!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:53:55 #48
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323271
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef betyar het volgende:

[..]

Hahaha, mij boeit het allemaal niet hoor, ik vind het een leuk spelletje, dat handelen in muntjes.
pi_176323283
quote:

[..]

Nee. Het is gewoon zo. Als jij ontkent dat BTC problemen heeft is dat jouw probleem niet de mijne.
Bron: twitterplaatjes van alts met transactiesnelheden zonder andere belangrijke zaken in ogenschouw te nemen
pi_176323286
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:53 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

Ah, eerst wat stellen en dan zeggen dat het je allemaal niet zo boeit. Erg sterk ditdat.
pi_176323289
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Roepen dat BTC problemen heeft is niet ''geen idee'' dat is gewoon een feit. Maar dat wilt niet zeggen dat er nu een plaatsvervanger is.
pi_176323295
quote:

[..]

Om schakingsproblemen te hebben moet je eerst schaal hebben.
pi_176323303
quote:

[..]

Geen idee, dat is nog veel te vroeg om te zeggen. We hebben nog jaren te gaan.
juist, het is net begonnen.....en bitcoin begint af te takelen in elk opzicht
pi_176323308
Pro-tip: Check RSK en Lightning Network, beide voor bitcoin.
pi_176323310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:55 schreef Predator38 het volgende:

[..]

juist, het is net begonnen.....en bitcoin begint af te takelen in elk opzicht
In welk opzicht dan? Kom op, wees eens wat specifieker.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 14:56:16 ]
pi_176323314
Meh de problemen van bitcoin zijn luxe problemen.
pi_176323316
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:55 schreef Typisch het volgende:
Pro-tip: Check RSK en Lightning Network, beide voor bitcoin.
ik vermoed dat jij vuistdiep in bitcoin zit....?
lekker subjectief ook
pi_176323317
wat een kutdiscussie zeg
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:57:02 #59
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176323323
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah, eerst wat stellen en dan zeggen dat het je allemaal niet zo boeit. Erg sterk ditdat.
Nogmaals, wie king van die muntjes is wordt, blijft boeit me niks, zolang ik maar winst kan maken en een beetje met die muntjes kan schuiven.
pi_176323326
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

In welk opzicht dan? Kom op, wees eens wat specifieker.
Ja maar dogecoin doet transacties veel sneller
pi_176323329
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik vermoed dat jij vuistdiep in bitcoin zit....?
lekker subjectief ook
Nou, ga er eens inhoudelijk op in dan? Welke aftakeling is er precies aan de gang?

Met Lightning Network, atomic swaps en RSK zit er genoeg aan te komen op de 'road map'.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 14:58:02 ]
pi_176323335
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben alleen tegen de irrationele XRP-haat, meer niet. XRP bashen omdat het 100% pre-mined is en vervolgens in andere 100% pre-mined crypto's investeren, dan ben je toch een n00b?

De XRP-haat van sommige hardcore ongewassen crypto-anarchisten begrijp ik wel, want die zijn laag ingestapt bij bitcoin en hebben nog niet uitgecasht en zijn doodsbang dat XRP #1 overneemt en bitcoin nooit meer $25,000 aantikt.

Ripple's CEO Brad G. vind ik veel rationeler overkomen, hij wil bitcoin helemaal niet vervangen, maar complementeren. XRP was nu eenmaal de bestpresterende coin van 2017 en wordt binnenkort nummer 1, haters gonna hate, XRP-hodlers are getting paid.
Brad is 1 van de weinige sympathieke gasten in crypto, geen concurenten bashen, niet andere uitkaffen en gewoon je eigen project verkopen.zo simpel kan het zijn.

Roger, dominik, vitalik,justin...af en toe denk ik dat ik de kleuterklas ben binnengelopen als ik die hoor praten
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:58:02 #63
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176323337
quote:

RaiBlocks
pi_176323348
Er loopt een whale te schuiven met sell walls bij DGB, net 50 BTC sell wall op 815, ineens verdwenen :')

edit: nu 112 BTC op 821 sats
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:59:23 #65
286575 Roces18
Chef de party
pi_176323354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik die CEO van Ripple toch wel de meest proffesionele publieke uithangbord vind van alle coins.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176323375
DGB gaat volgens mij weer een lekkere move omhoog maken
pi_176323478
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:58 schreef no1uknow het volgende:
Er loopt een whale te schuiven met sell walls bij DGB, net 50 BTC sell wall op 815, ineens verdwenen :')

edit: nu 112 BTC op 821 sats

En dit vind je bijzonder?
pi_176323483
quote:

Ik denk als bitcoin faalt dat crypto in het algemeen gaat falen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176323489
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:56 schreef no1uknow het volgende:
wat een kutdiscussie zeg
Juist een hele belangrijk discussie.
pi_176323498
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik zie de waarde van al die ad hominems niet zo
pi_176323502
Weer even wat vluchtjes geboekt met de daytrade winsten de laatste dagen met BTCTrip.
BTCTrip god.
pi_176323509
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

ik zie de waarde van al die ad hominems niet zo
Dat gebeurt er als je alleen mensen napraat en zelf niet weet waar je het over hebt.
Daarom graag ik gewoon valide argumenten aan.
pi_176323514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weer even wat vluchtjes geboekt met de daytrade winsten de laatste dagen met BTCTrip.
BTCTrip god.
Waarheen?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:11:59 #74
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176323516
Zo, een beetje rust. Ik heb nu ongeveer wel de max in de crypto gestoken wat ik erin wilde hangen. Evt misschien nog wat ECA als coinsmarkets eindelijk weer ooit online komt, maar verder is dit het en nu gewoon een tijdje aankijken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176323532
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarheen?
4x polen
2x thailand

echt een godensite.
pi_176323533
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:11 schreef V. het volgende:
Zo, een beetje rust. Ik heb nu ongeveer wel de max in de crypto gestoken wat ik erin wilde hangen. Evt misschien nog wat ECA als coinsmarkets eindelijk weer ooit online komt, maar verder is dit het en nu gewoon een tijdje aankijken.
Niks mis mee. Waar zit je in?
pi_176323537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

4x polen
2x thailand

echt een godensite.
_O-
nice
pi_176323581
Trx :') gelukkig er grotendeels al uit.
pi_176323585
substratummm!
pi_176323590
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Belangrijkste van het moment, maar ben bang dat ze het niet gaan snappen... Begin nou eens met de juiste mensen volgen om de basis te begrijpen...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:17:20 #81
136 V.
pi_176323593
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niks mis mee. Waar zit je in?
Ardor en WeTrust (sinds juni)

En sinds de afgelopen weken/dagen/vandaag:
DGB
FUN
VeChain
PAC
KIN

en dan misschien nog een beetje ECA de komende week.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176323598
RNR_0 twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 14:58:37 Bitcoin ATM's with Viacoin support are gonna become real.$VIA https://t.co/OcbVWIY5PI reageer retweet
pi_176323602
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:17 schreef V. het volgende:

[..]

DGB
FUN
VeChain
PAC
KIN

Ik blijf het zeggen: ga nou ook een beetje in BTC hangen... :+
Ben ook geen fan van DGB, maar dat is meer persoonlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 15:18:25 ]
pi_176323614
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:17 schreef Majkool het volgende:

[..]

Belangrijkste van het moment, maar ben bang dat ze het niet gaan snappen... Begin nou eens met de juiste mensen volgen om de basis te begrijpen...
Heb ook nog weinig terug gehoord, hoe zou dat komen?
pi_176323615
quote:

[..]

DGB
FUN
VeChain
PAC
KIN

REQ.
pi_176323618
Substratum!! Daardoor mn 2e mijlpaal behaald.
Precies 1 week later na het behalen van mijn 1e mijlpaal :')

Nu moet ik toch echt mijn inleg er uit halen van mezelf, we zijn ondertussen 10K verder :+
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:19:41 #87
136 V.
pi_176323624
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen: ga nou ook een beetje in BTC hangen... :+
Ben ook geen fan van DGB, maar dat is meer persoonlijk.
Hoezo dat?
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:20:05 #88
136 V.
pi_176323629
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

REQ.
Ja, zo kan ik wel aan de gang blijven jongens... :P
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176323633
quote:
BTCTrip god.
Kende die site nog niet. Top dit ^O^
Ook binnenkort maar even wat boeken dan :+
pi_176323635
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:19 schreef V. het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Omdat die echt 0,0 anders doen dan andere coins. Behalve goede marketing.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:20:49 #91
286575 Roces18
Chef de party
pi_176323639
quote:

[..]

DGB
FUN
VeChain
PAC
KIN

fun staat anders -10 procent :P
pi_176323640
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:20 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Kende die site nog niet. Top dit ^O^
Ook binnenkort maar even wat boeken dan :+
Wel LTC gebruiken bij betalen :+
pi_176323643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:18 schreef sandertjuh het volgende:
Substratum!! Daardoor mn 2e mijlpaal behaald.
Precies 1 week later na het behalen van mijn 1e mijlpaal :')

Nu moet ik toch echt mijn inleg er uit halen van mezelf, we zijn ondertussen 10K verder :+
wanneer sub gekocht?
pi_176323649
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:20 schreef Roces18 het volgende:

[..]

en zoom eens uit
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:21:35 #95
136 V.
pi_176323653
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat die echt 0,0 anders doen dan andere coins. Behalve goede marketing.
Ah. Tsja, was een tip van een vriend.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176323656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wanneer sub gekocht?
Begin december, op zo'n 40 cent ongeveer :)
pi_176323661
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:21 schreef V. het volgende:

[..]

Ah. Tsja, was een tip van een vriend.
Betekent niet dat je er niets aan kunt verdienen natuurlijk. Zou overwegen zodra je in de plus staat het te schuiven naar een ander project.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:22:40 #98
136 V.
pi_176323675
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:20 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Niet ten opzichte van waarvoor ik het kocht O+
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176323680
'k heb het gevoel dat ik bij alles zowat de boot gemist heb ;(
pi_176323696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:23 schreef Syphixx het volgende:
Dit wordt al 3 jaar gezegd.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:23:52 #101
136 V.
pi_176323699
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Betekent niet dat je er niets aan kunt verdienen natuurlijk. Zou overwegen zodra je in de plus staat het te schuiven naar een ander project.
Sta nu op bijna 100% winst. Kijk het nog even aan.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176323701
Wat zijn telegramgroepen toch een aids jongens.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:24:11 #103
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176323707
quote:
BTCTrip god.
Is betalen met euro's niet veel goedkoper? :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 15:24:51 #104
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176323719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dit wordt al 3 jaar gezegd.
_O-

Ook wel weer waar ja :D zolang je niet verkoopt bij eerste beste dip dan maak het op dit moment weinig uit waar je in zit lijkt het. Op langere termijn zullen de coins zonder een fatsoenlijk team/idee/product verdwijnen en de goede coins blijven, maar op korte termijn lijkt het nu niks uit te maken.
pi_176323721
Trx valt zo weer buiten top10
pi_176323723
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:24 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Is betalen met euro's niet veel goedkoper? :')
0,3btc tegen 4000 euro ofzo.
Valt welm ee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 15:25:36 ]
pi_176323730
quote:
Nou dan vertel ik je nu alvast, koop meteen Universa dan mis je niet die boot :) Wanneer die uit is he nu is die nog niet op de exchanges.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 15:25:50 ]
pi_176323736
En het zijn toch weer bitcoins die ik niet naar fiat hoef om te zetten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 15:26:13 #109
416575 crew  Evenstar
pi_176323745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou dan vertel ik je nu alvast, koop meteen Universa dan mis je niet die boot :)
Ik zie jou en ook op andere forums veel mensen Universa shillen. Wat maakt het zo goed / uniek? Nog niet echt ingelezen moet ik toegeven, maar eens gaan doen :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:27:17 #110
286575 Roces18
Chef de party
pi_176323762
quote:
moet je meer en betere research doen. Er zijn nog zat top coins die ik wil kopen. Maar die ga ik niet shillen want ik moet ze nog kopen (voor een LAGE prijs :P )
pi_176323768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zie jou en ook op andere forums veel mensen Universa shillen. Wat maakt het zo goed / uniek? Nog niet echt ingelezen moet ik toegeven, maar eens gaan doen :D
Alleen al het feit dat de CEO de top marketeer was van het grootste internetbedrijf in Rusland moet reden geven om er van uit te kunnen gaan dat er flink gehyped/gepompt kan gaan worden. :+
pi_176323790
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou dan vertel ik je nu alvast, koop meteen Universa dan mis je niet die boot :) Wanneer die uit is he nu is die nog niet op de exchanges.
op die zit ik idd te wachten ;)
misschien dadelijk nog wat btc kopen en dumpen voor pac
pi_176323800
quote:
Ik was de sukkel die in 2010 bij de bitcoin dacht wat een onzin. En toen in 2012 dacht van nu is de hype wel voorbij en de munt ook. En daarna in 2016 van ik ga morgen wel uitzoeken hoe zo'n wallet werkt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 15:29:45 #114
416575 crew  Evenstar
pi_176323813
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat de CEO de top marketeer was van het grootste internetbedrijf in Rusland moet reden geven om er van uit te kunnen gaan dat er flink gehyped/gepompt kan gaan worden. :+
De Russische Justin Sun? c_/ Ik ga maar eens op zoek naar leesvoer.
pi_176323823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik was de sukkel die in 2010 bij de bitcoin dacht wat een onzin. En toen in 2012 dacht van nu is de hype wel voorbij en de munt ook. En daarna in 2016 van ik ga morgen wel uitzoeken hoe zo'n wallet werkt.
Toen mijn kameraad Typisch mij overtuigde om dik in bitcoin te gaan, verklaarde ook 90% van de mensen je nog voor gek als je voor ~550 kocht.
pi_176323830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het verschil is dat Universa een werkend product heeft.
pi_176323837
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

https://universa.io/

Ik ben er in eerste instantie ingestapt omdat wat mensen die er meer verstand van hebben dan ik er balls deep in zijn gegaan. :+

Het is een beetje wat Waves wil doen, eigenlijk. Tokenization en focus op businesses en eventueel overheden die het moeten gaan gebruiken.
pi_176323844
volgende pump substratum
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 15:31:59 #119
416575 crew  Evenstar
pi_176323847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hey, TRX heeft cryptodogs! w/

Ben benieuwd, ga die in de gaten houden. Februari toch?
pi_176323849
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Toen mijn kameraad Typisch mij overtuigde om dik in bitcoin te gaan, verklaarde ook 90% van de mensen je nog voor gek als je voor ~550 kocht.
Insomnia junior mag mij wel bedanken.
pi_176323857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey, TRX heeft cryptodogs! w/

Ben benieuwd, ga die in de gaten houden. Februari toch?
Geen idee, Q1 volgens mij dus kan tot maart duren :P
pi_176323874
Wanneer komt Universa op exchanges?
pi_176323881
quote:
de volgende next gen blockchain :O
pi_176323892
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waar ?
pi_176323895
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

de volgende next gen blockchain :O
Moet je dat filmpje eens kijken en gewoon rustig nadenken over wat ie zegt. Hij zegt echt helemaal niets (vernieuwends) en heeft volgens mij totaal geen idee waar ie het over heeft :') :') :')
pi_176323896
Oh en wat is de verwachtte waarde zodra het uitkomt?
pi_176323898
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar ?
https://access.universa.io/contracts

Heel marginaal nog, wel.
pi_176323912
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:34 schreef xaban06 het volgende:
Oh en wat is de verwachtte waarde zodra het uitkomt?
De ICO ging in totaal voor 28 miljoen. Laten we er vanuit gaan dat dat ongeveer zo blijft: dan zit je op 28 miljoen market cap.

Persoonlijk verwacht ik vrij snel een x10. :@ :+
pi_176323916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik was in die tijd van de samenzweringskanalen en hoorde zo voor het eerst van Bitcoin toen de prijs nog in centen werd gerekend. Ik woonde toen nog thuis met een fulltime baan en geen lasten. Sparen voor de studie. Ik kan mijzelf wel voor de kop schoppen dat ik toen niet even 100 of 1000 euro had overgemaakt.
pi_176323925
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
volgende pump substratum
Mag nog wel meer pumpen, heb er meer dan genoeg van })
Ik ben benieuwd waar Substratum gaat eindigen, in de filmpjes die ik heb gezien is op kort termijn 5 dollar voorspelt. :)
pi_176323935
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

De ICO ging in totaal voor 28 miljoen. Laten we er vanuit gaan dat dat ongeveer zo blijft: dan zit je op 28 miljoen market cap.

Ok, ik hou ¤ 5000 apart.
pi_176323941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik kan mijzelf wel voor de kop schoppen
Knap hoor. Ben je zo lenig ja?
pindazakje
pi_176323946
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hopelijk dumpen noobs die coin eerst ff op een exchange
pi_176323947
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:36 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ok, ik hou ¤ 5000 apart.
Dat moet je zelf weten. Heb het liefst dat iedereen er nog even vanaf blijft, wil meer. :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Exact.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 15:37:46 ]
pi_176323948
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:36 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ok, ik hou ¤ 5000 apart.
Beter die 5k in TRX steken
pindazakje
pi_176323951
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee. De 50 free tokens kan je niet dumpen. Moet minimaal 1000 tokens zijn.

edit: oh verkeerd gelezen, ja hoop ik ook :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 15:38:29 ]
pi_176323965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Knap hoor. Ben je zo lenig ja?
In 2010 ben ik wel gaan investeren in yoga.
pi_176323970
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Beter die 5k in TRX steken
Gaat als een baksteen omlaag, blij dat ik vanmorgen heb verkocht.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 15:40:00 #140
45833 crew  Fogel
pi_176323986
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Gaat als een baksteen omlaag, blij dat ik vanmorgen heb verkocht.
Voor de aankondiging volgende week gaat ie vast weer wat omhoog.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_176323995
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

Voor de aankondiging volgende week gaat ie vast weer wat omhoog.
Wellicht dat ik dan straks goedkoop weer insla :P
pi_176324012
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:36 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Mag nog wel meer pumpen, heb er meer dan genoeg van })
Ik ben benieuwd waar Substratum gaat eindigen, in de filmpjes die ik heb gezien is op kort termijn 5 dollar voorspelt. :)
als ze kunnen leveren wat ze beloven denk ik dat ze dat zeker kunnen bereiken. zeker als je ziet welke shitcoins zonder product miljarden waard zijn.
pi_176324017
De stabiele top 9 coin is de top 10 uit. :?
pi_176324028
Kansje: EBST, kleine market cap, mooie website & planning plus aardig wat marketing op korte termijn (ze staan op CES). https://twitter.com/eBoostCoin
pi_176324046
Hoi toekomstige miljonairs! Ik ben gister ingestapt in deze bubbel/het nieuwe bankaire systeem voor 350 euro, dus als het goed is ga ik hier ook een beetje rondhangen vanaf nu. Ik had gister litecoins gekocht voor 350 euro op 248 p/s en nu zijn die gestegen naar iets boven de 300 (zoals jullie al weten) dus geld verdienen lijkt makkelijker dan ooit. Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.
Hoeveel geld hebben jullie erin zitten of moet dat geheim blijven?

Wat denken jullie van stellar? Ik vind het er wel veelbelovend uitzien...

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:

To the moon motherfuckers

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Major op 06-01-2018 15:50:17 ]
pi_176324074
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:44 schreef Mr.Major het volgende:
Hoi toekomstige miljonairs! Ik ben gister ingestapt in deze bubbel/het nieuwe bankaire systeem voor 350 euro, dus als het goed is ga ik hier ook een beetje rondhangen vanaf nu. Ik had gister litecoins gekocht voor 350 euro op 248 p/s en nu zijn die gestegen naar iets boven de 300 (zoals jullie al weten) dus geld verdienen lijkt makkelijker dan ooit. Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.

waarom?
pi_176324096
Ik vraag me soms echt af of de fiscus hier soms users naar toe stuurt om bedragen te ontfutselen.
pi_176324106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat zal niet weggaan. Niet in 2018, niet in 2020 en niet in 2030. Dan heb je nog mensen die bitcoin onderschatten al zou een enkele bitcoin dan 10 miljoen per stuk kosten.
pi_176324150
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vraag me soms echt af of de fiscus hier soms users naar toe stuurt om bedragen te ontfutselen.
Busted
pi_176324168
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

waarom?
Misschien had ik het weg moeten laten, ik heb het ook maar via via, maar de techniek erachter schijnt goed te zijn, lijkt een beetje op ripple maar dan voor kleinere bedragen.
pi_176324170
Zijn er problemen met inloggen op Liqui? :{
pi_176324171
quote:

[..]

Welkom en succes! Lees vooral het beginners topic door! :)

Er zitten hier users met 10 euro tot meer dan een miljoen in crypto.
pi_176324199
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:51 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Misschien had ik het weg moeten laten, ik heb het ook maar via via, maar de techniek erachter schijnt goed te zijn, lijkt een beetje op ripple maar dan voor kleinere bedragen.
Waarom 'voor kleine bedragen'? XRP is toch al spotgoedkoop?
pi_176324201
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/

bye bye trx :W

die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht _O-

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 15:55:21 ]
pi_176324205
quote:
Hoi toekomstige miljonairs!
Iedereen is hier al miljonair, n00b. Lambo's in alle kleuren. :{w
pi_176324231
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:

Er zijn enkele mensen op moment heel erg rijk aan het worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 15:56:12 #158
416575 crew  Evenstar
pi_176324236
Oh fucks sake, had het net over BTS en dat ik aan het inlezen was ..... in die paar uur al de boot gemist ...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:59:43 #159
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176324289
quote:

Dat is wel heel ziek :o :D

Kan dat zomaar?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 15:59:51 #160
416575 crew  Evenstar
pi_176324291

Interesting. Lees veel lovende verhalen over deze gast, ben benieuwd :P
pi_176324305
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef up7 het volgende:

[..]

Iedereen is hier al miljonair, n00b. Lambo's in alle kleuren. :{w
Lambo's liggen nog net iets boven mijn budget, wel net een cadillac aangeschaft, zuur bakkie hoor.
pi_176324306
VEN staat klaar om door de 24h high van 25150sat te knallen. GO!
pi_176324313
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
HO-LY-SHIT. Op het moment van GO er iig al even doorheen hahaha
pi_176324315
quote:

Je komt met een bericht van uren geleden waar ook al antwoord op is gekomen van Justin Sun zelf. Heb je die ook al gezien? (twitter)
pi_176324320
quote:

https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/
pi_176324325
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom 'voor kleine bedragen'? XRP is toch al spotgoedkoop?
De filosofie erachter. Qua werking is het ongeveer hetzelfde. Qua prijs van de munt maakt het niet echt uit inderdaad.
pi_176324336
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Welkom en succes! Lees vooral het beginners topic door! :)

Er zitten hier users met 10 euro tot meer dan een miljoen in crypto.
Ga ik doen

Damn
pi_176324338
quote:

als dit waar is _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176324350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

als dit waar is _O_
Het is niet waar :|W
pi_176324366
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Nogmaals, wie king van die muntjes is wordt, blijft boeit me niks, zolang ik maar winst kan maken en een beetje met die muntjes kan schuiven.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:05:19 #171
416575 crew  Evenstar
pi_176324367
TRON kan niet bij de TRX tot 2020, alles is locked, dus kunnen niet eens verkopen. Het is een leugen verspreid op Reddit.
pi_176324387
wow vechain dikke pump opeens
pi_176324398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:59 schreef Kyran het volgende:

Interesting. Lees veel lovende verhalen over deze gast, ben benieuwd :P
https://www.youtube.com/channel/UCQ7lR57HnvQLPOX-HGJmL-A

vind deze ook wel goed.
pi_176324410
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat is wel heel ziek :o :D

Kan dat zomaar?
Geld brengt het beste bij de mens naar boven, weetje toch?
pi_176324416
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:
TRON kan niet bij de TRX tot 2020, alles is locked, dus kunnen niet eens verkopen. Het is een leugen verspreid op Reddit.
Het is een personal wallet. Hoezo niet?
pi_176324419
VEN we gaan lekker!
pi_176324425
Ik verkocht mijn VEN op 1.30 :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:08:55 #179
286575 Roces18
Chef de party
pi_176324438
tron is net zon vieze scam coin als verge voor vieze penny pnders
pi_176324445
Vanochtend nog 75 VEN bijgekocht. Perfect! Hodl
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:09:16 #181
136 V.
pi_176324447
quote:
Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.
Hoe minder je begrijpt, hoe beter... :?
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:09:31 #182
416575 crew  Evenstar
pi_176324453
quote:
Thanks, ga ik ook even bekijken.
pi_176324454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:07 schreef vigen98 het volgende:
"Cryptokoning" :')
pi_176324465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

"Cryptokoning" :')
Hey winst is winst he :)
pi_176324495
https://medium.com/@vecha(...)dia-ltd-817cd1770367

De reden voor de stijging van VEN, lijkt me.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 16:13:01 ]
pi_176324509
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.
pi_176324518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef Patroon het volgende:
yup daar gaat VEN, ik heb vanochtend 130 VEN bijgekocht op 3.99
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:14:33 #188
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176324547
Zelf een paar honderd VEN gekocht op $2,20, nu exact 100% winst _O_
pi_176324552
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
paranoid much?
gewoon nooit in absolute aantallen spreken, en van up7 weten we nu wel dat ie bij de Belastingdienst werkt :)
pi_176324556
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is bekend wanneer Universa te koop is, en waar?
pi_176324563
Daaar gaat VEN!

Mis de boot niet!
pi_176324578
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef kthxbye het volgende:
paranoid much?
Nee, eerstehands ervaring in een andere wereld. Daar gebuerde het.
pi_176324580
quote:

Is allang ontkracht. Zie Tron Reddit en tweets van Justin Sun. FUD.
pi_176324585
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaar gaat VEN!

Mis de boot niet!
alle boten zijn al weg......nu alleen nog op de rijdende treinen springen tot een crash :(
pi_176324586
https://twitter.com/vechainofficial/status/949656821433647106

Vechain weer nieuwe partner erbij :') wat een genot.
pi_176324593
Mensen die in Po.et zitten? Dacht daar ff in te stappen gezien de daling
pi_176324599
Voor degene die geen zin hebben om het artikel te lezen, maar wel willen weten waarom VEN omhoog gaat:

Recommended by and initiated by a government member for Hubei province, as a pilot project for its kind, VeChain partners up Hubei Sanxin Cultural Media Ltd. to develop a series of solutions using VeChain Thor blockchain technologies for the proof of origin, the supply chain management and the accounting of digital publication / digital books distributed by Hubei Sanxin Cultural Media Ltd.
pi_176324603
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaar gaat VEN!

Mis de boot niet!
not this time :7
pi_176324619
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:12 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.
:') :') :')

eeeeeeeen ik heb het weer gezien hier
pi_176324643
Tot hoe ver gaat VEN, ik moet een uitstap moment kiezen :P
pi_176324645
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee, eerstehands ervaring in een andere wereld. Daar gebuerde het.
Volgens mij is die BTC rijkdom een beetje naar je hoofd gestegen. Serieus bedoeld: probeer even afstand te nemen want dit klinkt als psychose/manisch-uitingen. Be careful.
pi_176324649
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') :') :')

eeeeeeeen ik heb het weer gezien hier
Hahaha wat? Ik vond het serieus dik. Klikte terug naar de grafiek en (niet) ineens een dikke groene kaars :W
pi_176324651
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:19 schreef xaban06 het volgende:
Tot het weer daalt. :? Kunnen wij toch ook niet wetem :P
pi_176324665
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:12 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Pleur op man :')
pi_176324679
https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/949565112284864512

coca cola kid _O-

hij heeft die partnership gewoon gecalled gvd

_O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 16:21:58 ]
pi_176324682
quote:
Het komende jaar vrij hoog!
pi_176324685
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
https://twitter.com/vechainofficial/status/949656821433647106

Vechain weer nieuwe partner erbij :') wat een genot.
hoezo ;( ???
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:21:36 #208
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176324687
quote:
Uitstap moment is over een jaar of zo.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:21:51 #209
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176324695
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zie ik het, een spelletje.
pi_176324702
de honden zijn los, doge knalt maar door.
pi_176324723
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Pleur op man :')
Ok ok haters :r . Volgende voorspellingen zal ik wel in m'n hoofd doen.
pi_176324724
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:07 schreef vigen98 het volgende:
geen potentie toch :') _O-
pi_176324733
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:24 schreef ejfaar het volgende:
Trx valt zo weer buiten top10
Gaat inmiddels weer omhoog :)
pi_176324777
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Skv het volgende:

[..]

maar toch n shitcoin
pi_176324794
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef Patroon het volgende:
Ik ben 5 x ingestapt.
Op E 1,80, E 1,91, E 2,03, E 2,41 en E 2,69 :')
pi_176324798
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Volgens mij is die BTC rijkdom een beetje naar je hoofd gestegen. Serieus bedoeld: probeer even afstand te nemen want dit klinkt als psychose/manisch-uitingen. Be careful.
Is goed, Jamie.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:27:03 #217
136 V.
pi_176324800
Iemand hier die de Coinstats-app gebruikt?
Klopt het dat je die kunt koppelen aan je wallets via een api? En zo ja, is dat handig en betrouwbaar?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176324807
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Is dit ook al ontkracht?

Uit zijn eigen periscope video van vannacht:
pi_176324813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

maar toch n shitcoin
Ik vind van niet. Goed product, goed team, goede business relaties. Alleen de communicatie kan sterker.
pi_176324843
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:27 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is dit ook al ontkracht?
[ afbeelding ]

Uit zijn eigen periscope video van vannacht:
[ afbeelding ]
Ik geloof het wel.

Stond dacht ik in dit draadje https://www.reddit.com/r/(...)h_out_12_billion_of/

BatteredConvexity • 18m
Can someone debunk this: he tweeted "I use my Chinese name" but https://pasteboard.co/H1EANOp.png ?

Shoot_from_the_Quip • 6m
He said that about the Cryptokitties user that was pointed out.

The screenshot is from his TronDogs account. As the CEO and public face of Tron, it only makes sense he would use the name everyone knows.

Yuchen is used for his other accounts, while Justin is used for Tron. Hope that helps.
pi_176324844
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Goed product, goed team, goede business relaties. Alleen de communicatie kan sterker.
:')

Welk product? Welk team? Welke business relaties?

Dit zijn serieuze vragen :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:29:22 #222
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176324849
TRX stijgt weer :)
En altijd het laatste woord.
pi_176324864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

paranoid much?
gewoon nooit in absolute aantallen spreken, en van up7 weten we nu wel dat ie bij de Belastingdienst werkt :)
Wat doe je nou, collega! Dat is niet volgens het protocol. :G
pi_176324877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef Chaes het volgende:
Zelf een paar honderd VEN gekocht op $2,20, nu exact 100% winst _O_
1000 VEN op 60 cent gekocht, iets meer als een maand geleden.. :+
pi_176324880
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef up7 het volgende:

[..]

Wat doe je nou, collega! Dat is niet volgens het protocol. :G
collega? nooit. :)
pi_176324881
De BD mag best weten wat ik heb aan crypto, boeiend?
pi_176324887
Iedereen weet hier dat 16 februari het jaar van de hond is in China, dat betekent dat Doge naar de maan gaat en misschien nog verder(r.i.p Laika)
pi_176324899
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

geen potentie toch :') _O-
Mwah maakt mij niet uit. Ik heb mooi winst opgemaakt en in REQ gestopt :)
pi_176324901
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')

Welk product? Welk team? Welke business relaties?

Dit zijn serieuze vragen :D
ik postte in het vorige deel van dit topic en link naar een simpele uitleg. ;)

https://medium.com/@thepr(...)spective-5b13bd280d1
pi_176324902
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Iedereen weet hier dat 16 februari het jaar van de hond is in China, dat betekent dat Doge naar de aan gaat en misschien nog verder(r.i.p Laika)
een jaar duurt daar maar 1 dag?
pi_176324913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

held
pi_176324915
800 BILLIONN!!! :B
pi_176324916
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Gaat inmiddels weer omhoog :)
^O^
pi_176324918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

een jaar duurt daar maar 1 dag?
de lancering is 18 feb.
pi_176324919
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Lekker. Ik heb net weer een uurtje gelezen over VEN. Hoe meer ik erover lees, hoe meer vertrouwen ik erin heb.

VEN _O_
pi_176324927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:
XRP-argumenten gebruiken wanneer het uitkomt om je coin te shillen :')
pi_176324933
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
800 BILLIONN!!! :B
In dit tempo halen we Apple wel in :P
pi_176324934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor degene die geen zin hebben om het artikel te lezen, maar wel willen weten waarom VEN omhoog gaat:

Recommended by and initiated by a government member for Hubei province, as a pilot project for its kind, VeChain partners up
Crypto-anarchisten be like "but muh government recommended VeChain" genot
pi_176324940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

collega? nooit. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:34:06 #240
416575 crew  Evenstar
pi_176324956
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP-argumenten gebruiken wanneer het uitkomt om je coin te shillen :')
Zout toch eens op man met de hele tijd proberen ruzie te schoppen hier. Chill gewoon en als je zo in XRP geloofd dan blijf jij er toch in zitten. Stop eens met bevestiging zoeken hier.

Ik heb geen TRX meer. Heb die gisteren verkocht met 420% groei. Doei.
pi_176324960
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In dit tempo halen we Apple wel in :P
Hoe groot zijn die? :D
pi_176324977
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zout toch eens op man met de hele tijd proberen ruzie te schoppen hier. Chill gewoon en als je zo in XRP geloofd dan blijf jij er toch in zitten. Stop eens met bevestiging zoeken hier.

Ik heb geen TRX meer. Heb die gisteren verkocht met 420% groei. Doei.
Trx giert weer omhoog :')
Maar nog lang niet op niveau van gisteren.
pi_176324979
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoe groot zijn die? :D
Ik dacht zo rond de $900.000.000.000

Vast iemand die het opzoekt.
pi_176324992
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lekker. Ik heb net weer een uurtje gelezen over VEN. Hoe meer ik erover lees, hoe meer vertrouwen ik erin heb.

VEN _O_
Nu nog de gedachte los laten van.. had ik er nog maar wat meer gekocht :') o|O
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:36:30 #245
416575 crew  Evenstar
pi_176324998
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Zal vast nog wel omhoog gaan hoor, maar ik heb er uit gehaald wat ik wilde. Ik shill het niet en kraak het niet af. Iedereen moet zijn eigen huiswerk doen.
pi_176325008
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:36 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Hoeveel heb je als ik zo brutaal mag zijn?
pi_176325017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:36 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

die gedachte heb ik bij bijna elke coin op dit moment.....

maarja als als als.....
net zoiets als die gasten die zijn gaan wokken, of mensen die 100 bitcoin kwijt zijn geraakt.
pi_176325028
De grote REQ pump moet nog komen boys _O_
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:39:53 #249
371833 BlauweTijger
pi_176325069
Maar even TRX bijkopen
pi_176325070
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik geloof het wel.

Stond dacht ik in dit draadje https://www.reddit.com/r/(...)h_out_12_billion_of/

BatteredConvexity • 18m
Can someone debunk this: he tweeted "I use my Chinese name" but https://pasteboard.co/H1EANOp.png ?

Shoot_from_the_Quip • 6m
He said that about the Cryptokitties user that was pointed out.

The screenshot is from his TronDogs account. As the CEO and public face of Tron, it only makes sense he would use the name everyone knows.

Yuchen is used for his other accounts, while Justin is used for Tron. Hope that helps.
Oké, thanks. Maakt me verder ook niet uit want zit niet in Tron. :P
pi_176325071
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:37 schreef vigen98 het volgende:
ICX ook. :)
pi_176325074
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:35 schreef Skv het volgende:

[..]

dat is mooi had gister voor de announcement op 1150 gekocht. Heb er wel vertrouwen in. Hold m lekker.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176325089
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:31 schreef Skv het volgende:

[..]

ik postte in het vorige deel van dit topic en link naar een simpele uitleg. ;)

https://medium.com/@thepr(...)spective-5b13bd280d1
Dat is geen antwoord, maar goed, ik zal het wel even bekijken voor je.

product: nogmaals, welk product? er is nu alleen een ERC-20 token? :')
business relaties: een fietsenwebsite en een cryptokitties clone? :') :')
team: dat is geen team? ik zie alleen die droeftoeter van een Justin Sun, die praatjesmaker? veel geblaat, weinig wol :en een paar rijke chinezen, nou poehoe wat een team. waar zijn de developers, waar zijn de linkedins, de bios, de visie, ') :') :')

Weer een serieuze vraag: heb je nou echt zelf het idee dat je weet waar je in investeert? heb je die "announcement" gezien waarin die Justin Sun roept dat ie "decentralized Facebook, Twitter, Youtube" gaat maken, en dat geloof je ook? kom op zeg, wees eens realistisch.

Het is leuk allemaal dat gehypede marketing gelul, maar Tron is nu echt hét voorbeeld van hoe verneukt de cryptoscene is. Dat zoiets de top 10 binnen durft te dringen zeg.

Ga ik weer maar, alhoewel al dat geld leuk is heb ik niet echt meer leuke gevoelens/gedachten over crypto. Dat hele "we gaan de wereld veranderen!!!"-optimisme is eruit, het is nu gewoon vol met greedy retards. Mensen zijn zelfingenomen, hebzuchtig, dom, vervelend aan het doen.

Ik hoop eigenlijk dat de boel eens flink instort, alle weak hand normtards eruit geschud wordt, en we weer vers kunnen beginnen met realistischere valuaties. Dit is echt belachelijk.

MAARJA BOEIUEHHH RIPLE WORDT $50 WAARD HAHAHEHEHE RIPPLE BINGOKAART FUD FUD
sta eens stil bij zelfs al zou Ripple $50 waard worden, dat dat helemaal geen goede zaak is, omdat het ge-ba-seerd-is-op-een-belachelijke-OVER-VALUATIE.

UNIVERSAAA MOON BOEIE DAT HET ALLMEAAL CENTRALIZED IS IK WEET NIET EENS WART DAT BETEKENTT
Leuk hoor, maar het is gewoon een centralized blockchain met een claim op belachelijk veel TPS die in benchmarks, ideale situaties zijn getest (zoals Vitalik al stelde: DAT IS GEEN REAL LIFE SITUATIE)

TRON XXXX HET STIJGT ZO HARD IS VERDESR GEEN REET ACHTER MAAR OBIEE GEELLDDDD CRYPTOOOOOOO!!!111 :r
zie boven

wat nu de markt aan het opdrijven is is niet gezond. Hopelijk hebben jullie dat door.

[ Bericht 8% gewijzigd door kthxbye op 06-01-2018 16:49:16 ]
pi_176325091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oké, thanks. Maakt me verder ook niet uit want zit niet in Tron. :P
zal nog eens wat opzoeken.. :')
pi_176325097
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:37 schreef vigen98 het volgende:
waarom dan ????
en ja ik heb ook REQ
pi_176325102
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

product: nogmaals, welk product? er is nu alleen een ERC-20 token?
business relaties: een fietsenwebsite en een cryptokitties clone? :')
team: dat is geen team? ik zie alleen die droeftoeter van een Justin Sun, die praatjesmaker? veel geblaat, weinig wol

Het is leuk allemaal dat gehypede marketing gelul, maar Tron is nu echt hét voorbeeld van hoe verneukt de cryptoscene is. Dat zoiets de top 10 binnen durft te dringen zeg.

Ga ik weer maar, alhoewel al dat geld leuk is heb ik niet echt meer leuke gevoelens/gedachten over crypto. Dat hele "we gaan de wereld veranderen!!!"-optimisme is eruit, het is nu gewoon vol met greedy retards. Mensen zijn zelfingenomen, hebzuchtig, dom, vervelend aan het doen.

Ik hoop eigenlijk dat de boel eens flink instort, alle weak hand normtards eruit geschud wordt, en we weer vers kunnen beginnen met realistischere valuaties. Dit is echt belachelijk.

UNIVERSAAA MOON BOEIE DAT HET ALLMEAAL CENTRALIZED IS IK WEET NIET EENS WART DAT BETEKENTT

TRON XXXX HET STIJGT ZO HARD IS VERDESR GEEN REET ACHTER MAAR OBIEE GEELLDDDD CRYPTOOOOOOO!!!111 :r
Glaasje water? :s)
pi_176325108
Mensen die TRX kochten op 30 cent _O-
pi_176325117
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Geloof dat iets sterkers meer van toepassing is nu.
pi_176325118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waarom dan ????
en ja ik heb ook REQ
Zwaar undervalued. Hetzelfde met WTC.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 16:42:54 ]
pi_176325122
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:37 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Hoeveel heb je als ik zo brutaal mag zijn?
1043 om precies te zijn
pi_176325145
quote:

[..]

product: nogmaals, welk product? er is nu alleen een ERC-20 token? :')
business relaties: een fietsenwebsite en een cryptokitties clone? :') :')
team: dat is geen team? ik zie alleen die droeftoeter van een Justin Sun, die praatjesmaker? veel geblaat, weinig wol :en een paar rijke chinezen, nou poehoe wat een team. waar zijn de developers, waar zijn de linkedins, de bios, de visie, ') :') :')

Weer een serieuze vraag: heb je nou echt zelf het idee dat je weet waar je in investeert? heb je die "announcement" gezien waarin die Justin Sun roept dat ie "decentralized Facebook, Twitter, Youtube" gaat maken, en dat geloof je ook? kom op zeg, wees eens realistisch.

de wereld veranderen en geld verdienen toch
pi_176325155
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ik ben even klaar met investeren ;)
pi_176325189
quote:

[..]

product: nogmaals, welk product? er is nu alleen een ERC-20 token?
business relaties: een fietsenwebsite en een cryptokitties clone? :')
team: dat is geen team? ik zie alleen die droeftoeter van een Justin Sun, die praatjesmaker? veel geblaat, weinig wol

Ik snap je zorgen, maar "we gaan de hele wereld veranderen" optimisme is ook wel een erg naïeve gedachte.
Natuurlijk is het 90% onzin, de economie draait jammer genoeg op 90% onzin, (Apple die iphones als warme broodjes verkoopt voor 1300euro, waarde van facebook, instagram, twitter, kim kardashian met miljoenen volgers, reality tv,...etc, etc..) om maar wat te noemen.

Het beest in de mens komt altijd naar boven als het om geld draait.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:46:34 #264
406944 SugeLucky
pi_176325191
Mensen die het begrijpen verdienen juist geld doordat er een hoop mensen denken dat ze het begrijpen en zomaar geld in coins steken. Blijf zo doorgaan. Zo groeit de markt ook prima door.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:46:48 #265
371833 BlauweTijger
pi_176325194
quote:
Mensen die TRX kochten op 30 cent _O-
Zelf gekocht op 5 cent :) Maar ik denk wel dat die weer gaat stijgen.
pi_176325195
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Doe jij aan daytraden?
Nee niet perse, maar wilde het wel een keer doen :D
PSN: Metal_Akilla
pi_176325200
quote:

[..]

Zit al sinds 7 dollar in WTC..het schiet niet op, maar het is een geweldig product. Heeft gewoon even tijd nodig. Uiteindelijk blijven zulke crypto's over.
pi_176325218
https://i.imgur.com/Vpgupyk.png

Ik als cryptonoob zijnde besloten mijn portfolio te diversifiëren van 1 naar 2 crypto's. Puur gelukkige timing :D
pi_176325221
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef Skv het volgende:

[..]

zal nog eens wat opzoeken.. :')
Waardeer het wel hoor. ^O^

Was gewoon even benieuwd naar de link tussen die tweet en username.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:48:28 #270
416575 crew  Evenstar
pi_176325227
quote:

[..]

Ik zat gisteren te kijken, was al na de hype op tijd uit TRX gestapt en toen die dit zei wist ik dat het echt niks zou worden. Kom op zeg. Aan ambitie ontbreekt het niet, maar hij doet net of het makkelijk is en roept een paar keywords om het maar wat te laten lijken. Nope, ik geloof er niet in.
pi_176325230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zit al sinds 7 dollar in WTC..het schiet niet op, maar het is een geweldig product. Heeft gewoon even tijd nodig. Uiteindelijk blijven zulke crypto's over.
Jouw geduld zal beloont worden ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:48:59 #272
406944 SugeLucky
pi_176325234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hij staat sinds vandaag weer op 13 dollar toch?
pi_176325245
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

13 ja? Ik verkocht het paar dagen terug voor 11 :P
pi_176325261
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja maar ook lang op 10, terwijl alle kut coins omhoog vlogen...maar investeren in een coin met inhoud geeft veel meer rust dan die one day flies
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:50:30 #275
406944 SugeLucky
pi_176325267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

13 ja? Ik verkocht het paar dagen terug voor 11 :P
Yes sinds vannacht. Na het nieuws over een nieuw partnership
pi_176325270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
Mensen die het begrijpen verdienen juist geld doordat er een hoop mensen denken dat ze het begrijpen en zomaar geld in coins steken. Blijf zo doorgaan. Zo groeit de markt ook prima door.
Tja, je hoort me niet klagen over het geld wat ik aan het verdienen ben hoor :9

Maar wel op tijd uit de shitcoins, zoveel mogelijk ETH/BTC opbouwen, en voor de bubbel klapt eruit. Maar het zou mooi zijn als we een paar trillions aantikken eerst. ^O^
pi_176325287
Paar dagen terug zag ik Oyster Pearl. Ook een mooie coin en een actieve achterban. Had toen helaas geen btc vrij om er in te steken. Vandaag 70% gestegen en wil nu eigenlijk niet instappen...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:52:07 #278
406944 SugeLucky
pi_176325294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Maar wel op tijd uit de shitcoins, zoveel mogelijk ETH/BTC opbouwen, en voor de bubbel klapt eruit. Maar het zou mooi zijn als we een paar trillions aantikken eerst. ^O^
Maar dit soort topics zijn inderdaad nauwelijks door te komen zo af en toe. Daar geef ik je wel gelijk in.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:52:14 #279
416575 crew  Evenstar
pi_176325298
quote:

[..]

Dit _O_ meeliften op hypes, maar op tijd uitstappen en kthxbye zeggen :P
pi_176325319
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Leuk dat je er ook inhoudelijk op in gaat. Succes met je Ripple en Tron bags.
pi_176325320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:51 schreef Patroon het volgende:
earl. Ook een mooie coin en een actieve achterban. Had toen helaas geen btc vrij om er in te steken. Vandaag 70% gestegen en wil nu eigenlijk niet instappen...
kut is dat he, ik had dat dus ook met een aantal coins, het gaat veel te hard nu met sommige coins en dan durf ik niet op de trein te stappen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:53:39 #282
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176325328
Had ik m'n 500 gratis TRX toch moeten dumpen rond $0,20 blijkbaar, straks maar even doen.

Wie gebruikt er een website of Excel-sheet voor hun crypto?
Ik gebruik steeds Delta maar op m'n desktop een live-tracker zou ook handig zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176325332
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:51 schreef Patroon het volgende:
Paar dagen terug zag ik Oyster Pearl. Ook een mooie coin en een actieve achterban. Had toen helaas geen btc vrij om er in te steken. Vandaag 70% gestegen en wil nu eigenlijk niet instappen...
Waarom is het een mooie coin?
pi_176325342
quote:

[..]

Grappig die reactie na je verhaal. :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:54:16 #285
371833 BlauweTijger
pi_176325350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Had ik m'n 500 gratis TRX toch moeten dumpen rond $0,20 blijkbaar, straks maar even doen.

Ik gebruik steeds Delta maar op m'n desktop een live-tracker zou ook handig zijn.
Waarom zou je ze dumpen? Geen paniek, joh dat stijgt wel weer hoor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 16:54:53 #286
416575 crew  Evenstar
pi_176325364
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:53 schreef MacorgaZ het volgende:

Als iemand een desktop tracker heeft zou ik wel heel blij mee zijn ja.
pi_176325380
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit _O_ meeliften op hypes, maar op tijd uitstappen en kthxbye zeggen :P
Inleg eruit halen bij 200 - 400%, laten doorgroeien, en bij flinke profits stukjes verkopen. Altijd klein zakje overhouden in case ie toch nog moon gaat. ^O^
pi_176325403
wow trig delisted op bittrex :o
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176325411
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

c_/
pi_176325417
quote:

[..]

sta eens stil bij zelfs al zou Ripple $50 waard worden, dat dat helemaal geen goede zaak is, omdat het ge-ba-seerd-is-op-een-belachelijke-OVER-VALUATIE.

De goede oude tijd toen jij nog de enige was die op z'n zolderkamer zat en cryptogeld binnenharkte, nee die tijd komt niet meer terug. De normtards kapen alle kansen voor jouw neus weg, dat maakt jou boos, someone is being greedy.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:56:36 #291
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176325421
Waarom is Vechain ineens naar de 4.50¤ gegaan? Niet dat ik klaag.....
pi_176325440
Wie was de user die TRON een solide top 9 coin noemde?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:57:43 #293
371833 BlauweTijger
pi_176325455
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef Typisch het volgende:
Wie was de user die TRON een solide top 9 coin noemde?
Ik niet, maar komt zeker wel daar in de buurt. Wait and see :)
pi_176325484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

lions dont lose sleep over the opinion of sheep _O_
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:59:17 #295
391391 Basxt
pi_176325489
Voor de mensen die denken de boot gemist te hebben met PAC, Embercoin (EMB) zal denk ik gelijkwaardig stijgen zoals PAC ook heeft gedaan (+1000%)

Leuke pump coin om even je winst mee te pakken.
traden kan op cryptopia. Alle ltc transacties zijn wel even op pauze gezet gezien de hoge vraag naar PAC op cryptopia.
pi_176325492
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:56 schreef Twiitch het volgende:
Niet op binance..?
pi_176325493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Idd
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:59:19 #298
406944 SugeLucky
pi_176325494
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

want ja, crypto's stijgen altijd
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:59:29 #299
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176325497
quote:
$, niet ¤ that is ;)
pi_176325498
quote:
Was het maar ¤4.50. Zat meer dan 24 uur gevangen tegen de 24150 lijn aan en was klaar om uit te breken. 10m later kwam ook via twitter nog nieuws over een nieuwe klant
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:04 #301
406944 SugeLucky
pi_176325506
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')