Sta nu op bijna 100% winst. Kijk het nog even aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betekent niet dat je er niets aan kunt verdienen natuurlijk. Zou overwegen zodra je in de plus staat het te schuiven naar een ander project.
Is betalen met euro's niet veel goedkoper?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weer even wat vluchtjes geboekt met de daytrade winsten de laatste dagen met BTCTrip.
BTCTrip god.
quote:
0,3btc tegen 4000 euro ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:24 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Is betalen met euro's niet veel goedkoper?
Nou dan vertel ik je nu alvast, koop meteen Universa dan mis je niet die bootquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:23 schreef Syphixx het volgende:
'k heb het gevoel dat ik bij alles zowat de boot gemist heb
Ik zie jou en ook op andere forums veel mensen Universa shillen. Wat maakt het zo goed / uniek? Nog niet echt ingelezen moet ik toegeven, maar eens gaan doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou dan vertel ik je nu alvast, koop meteen Universa dan mis je niet die boot
moet je meer en betere research doen. Er zijn nog zat top coins die ik wil kopen. Maar die ga ik niet shillen want ik moet ze nog kopen (voor een LAGE prijsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:23 schreef Syphixx het volgende:
Alleen al het feit dat de CEO de top marketeer was van het grootste internetbedrijf in Rusland moet reden geven om er van uit te kunnen gaan dat er flink gehyped/gepompt kan gaan worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie jou en ook op andere forums veel mensen Universa shillen. Wat maakt het zo goed / uniek? Nog niet echt ingelezen moet ik toegeven, maar eens gaan doen
op die zit ik idd te wachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou dan vertel ik je nu alvast, koop meteen Universa dan mis je niet die bootWanneer die uit is he nu is die nog niet op de exchanges.
Ik was de sukkel die in 2010 bij de bitcoin dacht wat een onzin. En toen in 2012 dacht van nu is de hype wel voorbij en de munt ook. En daarna in 2016 van ik ga morgen wel uitzoeken hoe zo'n wallet werkt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:23 schreef Syphixx het volgende:
De Russische Justin Sun?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat de CEO de top marketeer was van het grootste internetbedrijf in Rusland moet reden geven om er van uit te kunnen gaan dat er flink gehyped/gepompt kan gaan worden.
Toen mijn kameraad Typisch mij overtuigde om dik in bitcoin te gaan, verklaarde ook 90% van de mensen je nog voor gek als je voor ~550 kocht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was de sukkel die in 2010 bij de bitcoin dacht wat een onzin. En toen in 2012 dacht van nu is de hype wel voorbij en de munt ook. En daarna in 2016 van ik ga morgen wel uitzoeken hoe zo'n wallet werkt.
Het verschil is dat Universa een werkend product heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
De Russische Justin Sun?Ik ga maar eens op zoek naar leesvoer.
https://universa.io/quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
De Russische Justin Sun?Ik ga maar eens op zoek naar leesvoer.
Hey, TRX heeft cryptodogs!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Universa een werkend product heeft.
Insomnia junior mag mij wel bedanken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toen mijn kameraad Typisch mij overtuigde om dik in bitcoin te gaan, verklaarde ook 90% van de mensen je nog voor gek als je voor ~550 kocht.
Geen idee, Q1 volgens mij dus kan tot maart durenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hey, TRX heeft cryptodogs!![]()
Ben benieuwd, ga die in de gaten houden. Februari toch?
Waar ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Universa een werkend product heeft.
Moet je dat filmpje eens kijken en gewoon rustig nadenken over wat ie zegt. Hij zegt echt helemaal niets (vernieuwends) en heeft volgens mij totaal geen idee waar ie het over heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
de volgende next gen blockchain
De ICO ging in totaal voor 28 miljoen. Laten we er vanuit gaan dat dat ongeveer zo blijft: dan zit je op 28 miljoen market cap.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:34 schreef xaban06 het volgende:
Oh en wat is de verwachtte waarde zodra het uitkomt?
Ik was in die tijd van de samenzweringskanalen en hoorde zo voor het eerst van Bitcoin toen de prijs nog in centen werd gerekend. Ik woonde toen nog thuis met een fulltime baan en geen lasten. Sparen voor de studie. Ik kan mijzelf wel voor de kop schoppen dat ik toen niet even 100 of 1000 euro had overgemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toen mijn kameraad Typisch mij overtuigde om dik in bitcoin te gaan, verklaarde ook 90% van de mensen je nog voor gek als je voor ~550 kocht.
Mag nog wel meer pumpen, heb er meer dan genoeg vanquote:
Ok, ik hou ¤ 5000 apart.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
De ICO ging in totaal voor 28 miljoen. Laten we er vanuit gaan dat dat ongeveer zo blijft: dan zit je op 28 miljoen market cap.
Persoonlijk verwacht ik vrij snel een x10.![]()
Knap hoor. Ben je zo lenig ja?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf wel voor de kop schoppen
Hopelijk dumpen noobs die coin eerst ff op een exchangequote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
De ICO ging in totaal voor 28 miljoen. Laten we er vanuit gaan dat dat ongeveer zo blijft: dan zit je op 28 miljoen market cap.
Persoonlijk verwacht ik vrij snel een x10.![]()
Dat moet je zelf weten. Heb het liefst dat iedereen er nog even vanaf blijft, wil meer.quote:
Exact.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk dumpen noobs die coin eerst ff op een exchange
Nee. De 50 free tokens kan je niet dumpen. Moet minimaal 1000 tokens zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk dumpen noobs die coin eerst ff op een exchange
Voor de aankondiging volgende week gaat ie vast weer wat omhoog.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaat als een baksteen omlaag, blij dat ik vanmorgen heb verkocht.
Wellicht dat ik dan straks goedkoop weer inslaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de aankondiging volgende week gaat ie vast weer wat omhoog.
als ze kunnen leveren wat ze beloven denk ik dat ze dat zeker kunnen bereiken. zeker als je ziet welke shitcoins zonder product miljarden waard zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mag nog wel meer pumpen, heb er meer dan genoeg van![]()
Ik ben benieuwd waar Substratum gaat eindigen, in de filmpjes die ik heb gezien is op kort termijn 5 dollar voorspelt.
quote:
Ik lees ook wat verontrustende berichten over dit project:quote:
waarom?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:44 schreef Mr.Major het volgende:
Hoi toekomstige miljonairs! Ik ben gister ingestapt in deze bubbel/het nieuwe bankaire systeem voor 350 euro, dus als het goed is ga ik hier ook een beetje rondhangen vanaf nu. Ik had gister litecoins gekocht voor 350 euro op 248 p/s en nu zijn die gestegen naar iets boven de 300 (zoals jullie al weten) dus geld verdienen lijkt makkelijker dan ooit. Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.
Hoeveel geld hebben jullie erin zitten of moet dat geheim blijven?
Wat denken jullie van stellar? Ik vind het er wel veelbelovend uitzien...
Dat zal niet weggaan. Niet in 2018, niet in 2020 en niet in 2030. Dan heb je nog mensen die bitcoin onderschatten al zou een enkele bitcoin dan 10 miljoen per stuk kosten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was de sukkel die in 2010 bij de bitcoin dacht wat een onzin. En toen in 2012 dacht van nu is de hype wel voorbij en de munt ook. En daarna in 2016 van ik ga morgen wel uitzoeken hoe zo'n wallet werkt.
Bustedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vraag me soms echt af of de fiscus hier soms users naar toe stuurt om bedragen te ontfutselen.
Misschien had ik het weg moeten laten, ik heb het ook maar via via, maar de techniek erachter schijnt goed te zijn, lijkt een beetje op ripple maar dan voor kleinere bedragen.quote:
Welkom en succes! Lees vooral het beginners topic door!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:44 schreef Mr.Major het volgende:
Hoi toekomstige miljonairs! Ik ben gister ingestapt in deze bubbel/het nieuwe bankaire systeem voor 350 euro, dus als het goed is ga ik hier ook een beetje rondhangen vanaf nu. Ik had gister litecoins gekocht voor 350 euro op 248 p/s en nu zijn die gestegen naar iets boven de 300 (zoals jullie al weten) dus geld verdienen lijkt makkelijker dan ooit. Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.
Hoeveel geld hebben jullie erin zitten of moet dat geheim blijven?
Wat denken jullie van stellar? Ik vind het er wel veelbelovend uitzien...
[..]
Waarom 'voor kleine bedragen'? XRP is toch al spotgoedkoop?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:51 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Misschien had ik het weg moeten laten, ik heb het ook maar via via, maar de techniek erachter schijnt goed te zijn, lijkt een beetje op ripple maar dan voor kleinere bedragen.
Er zijn enkele mensen op moment heel erg rijk aan het worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/
bye bye trx
die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht
Dat is wel heel ziekquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
bye bye trx
Lambo's liggen nog net iets boven mijn budget, wel net een cadillac aangeschaft, zuur bakkie hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef up7 het volgende:
[..]
Iedereen is hier al miljonair, n00b. Lambo's in alle kleuren.
HO-LY-SHIT. Op het moment van GO er iig al even doorheen hahahaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
VEN staat klaar om door de 24h high van 25150sat te knallen. GO!
Je komt met een bericht van uren geleden waar ook al antwoord op is gekomen van Justin Sun zelf. Heb je die ook al gezien? (twitter)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
bye bye trx
https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
bye bye trx
De filosofie erachter. Qua werking is het ongeveer hetzelfde. Qua prijs van de munt maakt het niet echt uit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom 'voor kleine bedragen'? XRP is toch al spotgoedkoop?
Ga ik doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:51 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Welkom en succes! Lees vooral het beginners topic door!
Er zitten hier users met 10 euro tot meer dan een miljoen in crypto.
als dit waar isquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
bye bye trx
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals, wie king van die muntjes is wordt, blijft boeit me niks, zolang ik maar winst kan maken en een beetje met die muntjes kan schuiven.
wie zegt dat dit waar isquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/
https://www.youtube.com/channel/UCQ7lR57HnvQLPOX-HGJmL-Aquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:59 schreef Kyran het volgende:
Interesting. Lees veel lovende verhalen over deze gast, ben benieuwd
Geld brengt het beste bij de mens naar boven, weetje toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek![]()
Kan dat zomaar?
Het is een personal wallet. Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:
TRON kan niet bij de TRX tot 2020, alles is locked, dus kunnen niet eens verkopen. Het is een leugen verspreid op Reddit.
Hoe minder je begrijpt, hoe beter...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:44 schreef Mr.Major het volgende:
Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.
Thanks, ga ik ook even bekijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCQ7lR57HnvQLPOX-HGJmL-A
vind deze ook wel goed.
Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
VEN staat klaar om door de 24h high van 25150sat te knallen. GO!
yup daar gaat VEN, ik heb vanochtend 130 VEN bijgekocht op 3.99quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend nog 75 VEN bijgekocht. Perfect! Hodl
paranoid much?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vraag me soms echt af of de fiscus hier soms users naar toe stuurt om bedragen te ontfutselen.
Is bekend wanneer Universa te koop is, en waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat de CEO de top marketeer was van het grootste internetbedrijf in Rusland moet reden geven om er van uit te kunnen gaan dat er flink gehyped/gepompt kan gaan worden.
Is allang ontkracht. Zie Tron Reddit en tweets van Justin Sun. FUD.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
bye bye trx
alle boten zijn al weg......nu alleen nog op de rijdende treinen springen tot een crashquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaar gaat VEN!
Mis de boot niet!
not this timequote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaar gaat VEN!
Mis de boot niet!
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:12 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |