Het is een personal wallet. Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:
TRON kan niet bij de TRX tot 2020, alles is locked, dus kunnen niet eens verkopen. Het is een leugen verspreid op Reddit.
Hoe minder je begrijpt, hoe beter...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:44 schreef Mr.Major het volgende:
Echt begrijpen hoe het allemaal zit doe ik dus niet maar dat hoeft ook niet zullen we maar zeggen.
Thanks, ga ik ook even bekijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCQ7lR57HnvQLPOX-HGJmL-A
vind deze ook wel goed.
Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
VEN staat klaar om door de 24h high van 25150sat te knallen. GO!
yup daar gaat VEN, ik heb vanochtend 130 VEN bijgekocht op 3.99quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend nog 75 VEN bijgekocht. Perfect! Hodl
paranoid much?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vraag me soms echt af of de fiscus hier soms users naar toe stuurt om bedragen te ontfutselen.
Is bekend wanneer Universa te koop is, en waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat de CEO de top marketeer was van het grootste internetbedrijf in Rusland moet reden geven om er van uit te kunnen gaan dat er flink gehyped/gepompt kan gaan worden.
Is allang ontkracht. Zie Tron Reddit en tweets van Justin Sun. FUD.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/
bye bye trx
die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht
alle boten zijn al weg......nu alleen nog op de rijdende treinen springen tot een crashquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaar gaat VEN!
Mis de boot niet!
not this timequote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaar gaat VEN!
Mis de boot niet!
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:12 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |