tja daar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:43 schreef Predator38 het volgende:
beste grote kans dat bitcoin de 25000 nooit aanraakt aangezien de alts gewoon in opmars zijn, en gewoon "beter" zijn dan de bitcoin (blockchain)
en dat zie je aan alles, volumes, marketcap, koersen
Blijft op en neer gaan. Als WGO een spurt maakt, dan heb ik er nog een paar duizend in te wisselen voor Waves. Daar dacht ik een tijdje geleden een kleine slag mee te slaan, maar ook hier lijkt hodlen het advies.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
sprongetje van 11.5 naar bijna 13 USD
BTC -> BTC ? Uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:46 schreef betyar het volgende:
Mijn eerste 5 eth winst binnen gehaald. Als het goed is wordt dat verzonden van Hitbtc naar coinbase, iemand een idee hoe lang dat kan duren?
Bitcoin = king, knoop het nou maar gewoon in je oren.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:43 schreef Predator38 het volgende:
beste grote kans dat bitcoin de 25000 nooit aanraakt aangezien de alts gewoon in opmars zijn, en gewoon "beter" zijn dan de bitcoin (blockchain)
Quote voor over 2 jaar dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:43 schreef Predator38 het volgende:
Ethereum van hitbtc naar mijn ethereumadres op coinbase. Vervolgens wil ik die uitcashen en met mijn meiske een keer gaan shoppen.quote:
Eentje die te oud begint te wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bitcoin = king, knoop het nou maar gewoon in je oren.
The King is dead! Long live the King. Gaat al eeuwen zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bitcoin = king, knoop het nou maar gewoon in je oren.
Hier word ik zo moe van, dat is echt het gelul van de man op straatquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Eentje die te oud begint te worden
Gelezenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:43 schreef Skv het volgende:
Leuke Read over Tron.
https://medium.com/@thepr(...)spective-5b13bd280d1
Kan vrij snel, maar begreep dat er bij een hoop Exchanges issues waren met withdrawal.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ethereum van hitbtc naar mijn ethereumadres op coinbase. Vervolgens wil ik die uitcashen en met mijn meiske een keer gaan shoppen.
Ja, al jaren hoor ik dat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:50 schreef betyar het volgende:
[..]
The King is dead! Long live the King. Gaat al eeuwen zo.
Nee. Het is gewoon zo. Als jij ontkent dat BTC problemen heeft is dat jouw probleem niet de mijne.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:51 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hier word ik zo moe van, dat is echt het gelul van de man op straat
Hahaha, mij boeit het allemaal niet hoor, ik vind het een leuk spelletje, dat handelen in muntjes.quote:
Geen idee, dat is nog veel te vroeg om te zeggen. We hebben nog jaren te gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef Typisch het volgende:
Welke coin zal in jullie optiek Bitcoin dan over gaan nemen?
En kom dan aub niet aan met ETH, dat is een heel andere soort blockchain.
Geertcoin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef Typisch het volgende:
Ripple huhuhuhuuhuhuhuquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geen idee, dat is nog veel te vroeg om te zeggen.
Ah, jullie roepen het wel maar hebben geen idee.quote:
Ja, als je die noemt dan hebben een PayPal en SEPA-betalingssystemen bitcoin nog altijd achter zich gehouden.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie roepen het wel maar hebben geen idee.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahaha, mij boeit het allemaal niet hoor, ik vind het een leuk spelletje, dat handelen in muntjes.
Bron: twitterplaatjes van alts met transactiesnelheden zonder andere belangrijke zaken in ogenschouw te nemenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon zo. Als jij ontkent dat BTC problemen heeft is dat jouw probleem niet de mijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |