abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 januari 2019 @ 21:50:22 #101
54593 crew  Olga
Cheese
pi_184561528
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:35 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zuur is dat, hè? Ik heb ook een paar van die losse eindjes en je vraagt je af of je de antwoorden ooit gaat vinden. Maar bij jou is het relatief dichtbij. Hoe frustrerend!
ik blijf gewoon hoop houden maar het is idd zeer frustrerend. Wel is het leuk dat mijn zus het hele dna verhaal nu wel interessant vind terwijl als ik het over genealogie algemeen vertelde ik het net zo goed aan de kat kon vertellen :D
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_184569485
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef Olga het volgende:

[..]

ik blijf gewoon hoop houden maar het is idd zeer frustrerend. Wel is het leuk dat mijn zus het hele dna verhaal nu wel interessant vind terwijl als ik het over genealogie algemeen vertelde ik het net zo goed aan de kat kon vertellen :D
Hier was er altijd wel interesse, maar weinig kennis. Als ik begon over een kwartierstaat dan zag ik vraagtekens in hun ogen. Maar zo'n wereldkaart met kleuren en percentages is visueel natuurlijk een stuk interessanter. En dan komt er vaak nog wel wat informatie los :D
pi_184571293
quote:
:D

5 testen, 5x totaal verschillend resultaat en dan het top punt: de resultaten per test zijn soms niet eens hetzelfde bij de twee zussen :D :D Een ééneiige tweeling :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 januari 2019 @ 17:07:49 #105
54593 crew  Olga
Cheese
pi_184575974
Ik weet niet of iedereen het al kent, maar https://erichennekam.blogspot.com/ is echt een tip voor minder bekende bronnen
pi_184576061
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:07 schreef Olga het volgende:
Ik weet niet of iedereen het al kent, maar https://erichennekam.blogspot.com/ is echt een tip voor minder bekende bronnen
Ja is super! Jammer dat hij met de FB-groep gestopt is, maar via Twitter en die blogspot nog genoeg tips.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 januari 2019 @ 17:18:49 #107
54593 crew  Olga
Cheese
pi_184576110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:13 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ja is super! Jammer dat hij met de FB-groep gestopt is, maar via Twitter en die blogspot nog genoeg tips.
Ja vond ik ook :{
Ik volg nu alleen de site
pi_184589243
Dat soort bronnen zijn best interessant. Goede tip!

Bij mij staat het onderzoek even op een laag pitje. Komt wel weer als m'n peuter een kleuter is een mama wat meer tijd heeft :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 januari 2019 @ 20:28:47 #109
54593 crew  Olga
Cheese
pi_184619782
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:46 schreef Natalie het volgende:
Dat soort bronnen zijn best interessant. Goede tip!

Bij mij staat het onderzoek even op een laag pitje. Komt wel weer als m'n peuter een kleuter is een mama wat meer tijd heeft :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook maanden dat ik er niets aan deed. En genealogie heeft geen tijdsframe ;) Het is tenslotte een hobby.
  maandag 4 maart 2019 @ 21:22:36 #110
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_185392053
Ik ontdek steeds meer spannende dingen, o.a. via het stamboomforum dat in de OP wordt genoemd :)
Bij "mijn familie" daar is er regelmatig een onderzoeker die verwijst naar Familysearch voor meer info (bijvoorbeeld bepaalde akten). En daar moet je dan een account aanmaken. Heeft iemand daar ervaring mee? Krijg je echt toegang tot meer informatie dan zonder account? En wordt je niet gespamd door die Mormomen, of ongein met de gegevens die je in moet voeren :?
  maandag 4 maart 2019 @ 22:56:18 #111
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185394882
quote:
5s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:22 schreef Lunatiek het volgende:
Ik ontdek steeds meer spannende dingen, o.a. via het stamboomforum dat in de OP wordt genoemd :)
Bij "mijn familie" daar is er regelmatig een onderzoeker die verwijst naar Familysearch voor meer info (bijvoorbeeld bepaalde akten). En daar moet je dan een account aanmaken. Heeft iemand daar ervaring mee? Krijg je echt toegang tot meer informatie dan zonder account? En wordt je niet gespamd door die Mormomen, of ongein met de gegevens die je in moet voeren :?
Ik heb daar inderdaad een account en heb nog nooit een e-mail ontvangen oid. Gewoon registreren en inloggen, dat is alles.
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')