abonnement Unibet Coolblue
pi_176272681
Een nieuwe start




Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carričrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Referendum sleepwet

Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.

*O* Het referendum zal er komen! *O*
pi_176272786
Als Baudet hiermee doorgaat kan hij net zo goed stoppen. Ik zie niet in waarom dit soort tweets nodig zijn. Van het verhaal geen blerboei te worden blijkt in ieder geval steeds minder over te blijven.
  donderdag 4 januari 2018 @ 00:47:20 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_176272807
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:45 schreef Mr.Major het volgende:
Als Baudet hiermee doorgaat kan hij net zo goed stoppen. Ik zie niet in waarom dit soort tweets nodig zijn. Van het verhaal geen blerboei te worden blijkt in ieder geval steeds minder over te blijven.
Mee eens. :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_176272856
thierrybaudet twitterde op woensdag 03-01-2018 om 23:36:21 Deze man zou moeten worden ontslagen. https://t.co/WUo7PtfxCE reageer retweet
De voorgeschiedenis van bovenstaande tweet
GerritHiemstra twitterde op woensdag 03-01-2018 om 11:46:21 @thierrybaudet Eén tweet met 4 keer onzin. Wie kan hier overheen? reageer retweet
pi_176272878
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Mee eens. :Y
Gaat meneer zijn leven beteren of ben ik binnenkort weer zoekende :) / :'(?

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Major op 04-01-2018 01:00:16 ]
pi_176272887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:51 schreef Bluesdude het volgende:
thierrybaudet twitterde op woensdag 03-01-2018 om 23:36:21 Deze man zou moeten worden ontslagen. https://t.co/WUo7PtfxCE reageer retweet
De voorgeschiedenis van bovenstaande tweet
GerritHiemstra twitterde op woensdag 03-01-2018 om 11:46:21 @thierrybaudet Eén tweet met 4 keer onzin. Wie kan hier overheen? reageer retweet
Die foto van Hiemstra _O-
pi_176272920
Nog even een puntje van orde:

1) Meer extreem weer
Is nooit aangetoond? (Nog niet in ieder geval)
2) Klimaat warmt minder op dan eerder voorspeld
Voorspellingen zijn een aantal keer naar beneden bijgesteld, an inconvenient truth gaf een rampscenario dat niet waar bleek, dacht ik toch echt.
3) Meer CO2 is goed voor plantengroei.
Dit klopt, hoewel dit niet oneindig doorgaat, op een gegeven moment wordt het te warm.
4) Smog heeft niets met CO2 te maken.
Smog is geen CO2 (zit er wel tussen maar is niet het probleem), maar zonder uitstoot van fossiel geen smog natuurlijk.
pi_176272979
Baudet had hier toch gewoon inhoudelijk op de weerman in moeten gaan. Leek me makkelijk scoren geweest. Ga je dit doen :?
  donderdag 4 januari 2018 @ 05:46:06 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176273830
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:57 schreef Mr.Major het volgende:
Nog even een puntje van orde:

1) Meer extreem weer
Is nooit aangetoond? (Nog niet in ieder geval)
2) Klimaat warmt minder op dan eerder voorspeld
Voorspellingen zijn een aantal keer naar beneden bijgesteld, an inconvenient truth gaf een rampscenario dat niet waar bleek, dacht ik toch echt.
3) Meer CO2 is goed voor plantengroei.
Dit klopt, hoewel dit niet oneindig doorgaat, op een gegeven moment wordt het te warm.
4) Smog heeft niets met CO2 te maken.
Smog is geen CO2 (zit er wel tussen maar is niet het probleem), maar zonder uitstoot van fossiel geen smog natuurlijk.
Klopt gewoon niet.

-CO2-toename heeft nauwelijks meer effect op planten, is een jaar of wat terug nog in het nieuws geweest

-het weer wordt steeds extremer. Jaar na jaar worden er records gebroken. Baudet kan zeggen wat ie wil, ik geloof toch liever de klimaatwetenschappers. https://www.volkskrant.nl(...)erandering~a4480031/

-Of het klimaat minder hard opwarmt dan voorspeld is, hangt ervan af welke voorspelling je pakt. Het gaat langzamer dan de meest negatieve voorspellingen ja, maar ik kan ook zeggen dat het sneller gaat dan voorspeld is zonder te liegen.

-CO2 en smog is niet hetzelfde, maar heeft wel degelijk met elkaar te maken daar het goeddeels door dezelfde vervuiler veroorzaakt wordt. Niet voor niks dat China en India de grootste CO2-uitstoters zijn en ooo het meeste last hebben van smog.

Het is dus allemaal discutabel wat Baudet zegt. Moet ik nu ook ontslagen worden?
Laffe huichelaar
  donderdag 4 januari 2018 @ 05:49:02 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176273832
https://www.volkskrant.nl(...)op-planten~a4306342/

Dit artikel bedoel ik dus. Dat is het enige voordeel tegen alle nadelen en zoals je hier kan lezen is dat al niet zo'n voordeel meer. Desalniettemin het enige punt waar nog iets in zit. Hoewel het miet echt relevant is daar dat voordeel niet opweegt tegen de nadelen
Laffe huichelaar
pi_176274115
Dus Baudet vindt dat belangrijke zaken moeten worden overgelaten aan mensen die op dat gebied deskundig zijn, maar wanneer een meteoroloog als Hiemstra het in zijn hoofd haalt om uitspraken van een jurist als Baudet over onderwerpen als weer en klimaat te corrigeren dan moet die meteoroloog worden ontslagen. Die eerdere tweets van Yernaz waren blijkbaar geen uitglijders maar gewoon partijbeleid...

En KLM mag geen films aanbieden die meneer onwelgevallig zijn. Wat een aanwinst voor de Nederlandse politiek.
pi_176274464
Wat een baas is die Hiemstra _O_ _O- _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_176274603
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:03 schreef Mr.Major het volgende:
Baudet had hier toch gewoon inhoudelijk op de weerman in moeten gaan. Leek me makkelijk scoren geweest. Ga je dit doen :?
Baudet zit al jaren in de hoek van de wetenschapsontkenners. Dit was voor hem vermoedelijk inhoudelijk ingaan op Hiemstra (die overigens inhoudelijk groot gelijk heeft).

Ook het klimaatdeeltje van de conservatieve ideologie heeft gewoon een zeer magere theoretische basis.
pi_176274856
Dus Baudet krijgt kritiek op zijn tweet en vindt daarom maar dat Hiemstra moet worden ontslagen?

Raar kereltje, die Terry.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176275111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Dus Baudet krijgt kritiek op zijn tweet en vindt daarom maar dat Hiemstra moet worden ontslagen?

Raar kereltje, die Terry.
Iedereen die het met hem of zijn partij oneens is moet toch ontslagen worden? Dat lijkt me ook de voornaamste reden dat zijn partij de politieke grip op alle facetten van de samenleving flink wil vergroten. Van KLM tot zorg en van nutsbedrijven tot de media en het onderwijs.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:06:53 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176275530
Ik debk dat iedereen, voor en tegenst!nders, het erover eens is dat die tweet over het ontslag oliedom is.

De tweet ervoor, dat klimaat-ontkennen, vind ik een groter probleem
Laffe huichelaar
pi_176275567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik debk dat iedereen, voor en tegenst!nders, het erover eens is dat die tweet over het ontslag oliedom is.

De tweet ervoor, dat klimaat-ontkennen, vind ik een groter probleem
Sorry, maar die ontslag-tweet is veel meer dan alleen 'oliedom'. Dit is het zoveelste voorbeeld van Baudet die ontslag eist als iemand een mening uit die hem onwelgevallig is. Gevaarlijke trekjes voor een politicus met premier-ambities.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:09:51 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176275583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik debk dat iedereen, voor en tegenst!nders, het erover eens is dat die tweet over het ontslag oliedom is.

De tweet ervoor, dat klimaat-ontkennen, vind ik een groter probleem
Toch vind ik dat ontslag ook wel een dingetje worden. Het is niet de eerste keer natuurlijk. Even los van de PR-implicaties, maar zou hij echt denken dat de politiek iets te vertellen heeft over het ontslag van 'publieke' functies zoals leraren en NOS-presentatoren?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176275590
Afblijven van Gerrit Hiemstra.
Met extra vezels!
pi_176275599
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Toch vind ik dat ontslag ook wel een dingetje worden. Het is niet de eerste keer natuurlijk. Even los van de PR-implicaties, maar zou hij echt denken dat de politiek iets te vertellen heeft over het ontslag van 'publieke' functies zoals leraren en NOS-presentatoren?
Van die autoritaire trekjes.
Met extra vezels!
pi_176275633
Het doet me een beetje denken aan de GBL, die vond het ook maar vervelend dat een hoogleraar kritiek op 'nm had en die moest daarom ook maar ontslagen worden. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_176275773
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik debk dat iedereen, voor en tegenst!nders, het erover eens is dat die tweet over het ontslag oliedom is.

De tweet ervoor, dat klimaat-ontkennen, vind ik een groter probleem
De eerste tweet is natuurlijk wel een beetje vreemd als je bedenkt dat Baudet dingen zegt over te willen laten aan deskundigen. Uit de tweet over het ontslag van Hiemstra blijkt gewoon weer dat Baudet gewoon weer zo'n standaard populistje met grote woorden over democratie is, dat stiekem gewoon dictatortje wil spelen. Daar hebben we er al genoeg van op de wereld op dit moment.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:24:03 #23
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176275802
Wat Jan Postma zegt (niet dat iemand weet wie dat is verder, stond op twitter): ‘Als je iedere tweede zin die je uitspreekt moet terugnemen of nuanceren kun je misschien gewoon beter helemaal je mond houden.’, en dat is wel echt van toepassing op Thierry. Hij heeft een media een social media probleem

En wat dat betreft vind ik het klimaatprobleem ontkennen ook erger dan het ontslaan gedoe
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176276297
Inmiddels heeft Baudet de ontslagtweet verwijderd.
https://twitter.com/thierrybaudet/status/948684482651086849

:?
pi_176276642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef Bluesdude het volgende:
Inmiddels heeft Baudet de ontslagtweet verwijderd.
https://twitter.com/thierrybaudet/status/948684482651086849

:?
Wat een lafaard. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:07:42 #26
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176276686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef Bluesdude het volgende:
Inmiddels heeft Baudet de ontslagtweet verwijderd.
https://twitter.com/thierrybaudet/status/948684482651086849

:?
Verstandig. Ben benieuwd of ie er wat van leert.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176278092
quote:
2s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:22 schreef xpompompomx het volgende:

Baudet gewoon weer zo'n standaard populistje met grote woorden over democratie is, dat stiekem gewoon dictatortje wil spelen. Daar hebben we er al genoeg van op de wereld op dit moment.
Zoiets schoot door me heen toen ik dit zag... eerst over Napoleon, serieus bedoeld
en anderhalf minuut later een grap over absolute heersers

2.40.36 eindtijd en over Napoleon
2.42.08 Baudet: het allerbeste zou zijn als wij absolute heersers zouden zijn

Gezien zijn bewondering voor Napoleon... in hoeverre had die grap een serieus sentimentje ?



[ Bericht 9% gewijzigd door Bluesdude op 04-01-2018 12:24:46 ]
pi_176278118
Baudetgod
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:20:24 #29
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176278119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:06 schreef timmmmm het volgende:

De tweet ervoor, dat klimaat-ontkennen, vind ik een groter probleem
Dat is dus de grap: hij ontkent helemaal niet dat het klimaat verandert, noch dat de mens een rol speelt. Hij geeft echter - terecht - aan dat de gevolgen en het tempo tot nu meevallen.

Veel mensen voorspelden dat in 2018 de ijskappen gesmolten zouden zijn, heel Nederland onder de zee zou liggen, de ozonlaag weg zou zijn etc. Dat is gewoon niet waar gebleken.

Baudet brengt nuance aan in de klimaatdiscussie, dat is iets anders dan ontkennen dat er uberhaupt een discussie nodig is.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:23:05 #30
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176278161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is het zoveelste voorbeeld van Baudet die ontslag eist als
Ontslag eist? ''Zou ontslagen moeten worden''. Gewoon een persoonlijke mening.

Baudet eist helemaal niets, en je mag best zeggen dat je iemand liever zijn baan ziet verliezen als hij niet capabel blijkt of onzin uitkraamt. Niets raars aan, niets dictatoriaals aan, stel je niet aan, je lijkt wel een klein meisje.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Toch vind ik dat ontslag ook wel een dingetje worden. Het is niet de eerste keer natuurlijk. Even los van de PR-implicaties, maar zou hij echt denken dat de politiek iets te vertellen heeft over het ontslag van 'publieke' functies zoals leraren en NOS-presentatoren?
Geeft hij ergens aan dat de politiek dat bepaalt, of zou moeten bepalen? Grappig hoe je zoveel onzinnige aannames destilleert uit een tweet van één zin.
pi_176278186
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Veel mensen voorspelden dat in 2018 de ijskappen gesmolten zouden zijn, heel Nederland onder de zee zou liggen, de ozonlaag weg zou zijn etc. Dat is gewoon niet waar gebleken.
Je fantaseert die "veel mensen" Dat soort overdrijvingen van "veel mensen" zijn er nooit geweest.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:25:56 #32
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176278222
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je fantaseert die "veel mensen" Dat soort overdrijvingen van "veel mensen" zijn er nooit geweest.
Ik fantaseer helemaal niets. Al Gore en zijn film zijn toch redelijk mainstream.
pi_176278239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Veel mensen voorspelden dat in 2018 de ijskappen gesmolten zouden zijn, heel Nederland onder de zee zou liggen, de ozonlaag weg zou zijn etc. Dat is gewoon niet waar gebleken.
Haha, wat?
pi_176278378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik fantaseer helemaal niets. Al Gore en zijn film zijn toch redelijk mainstream.
Wat zeg je me nou ?
Slechts één persoon, Al Gore, fantaseerde jouw fantasie ?
Dan beken je toch al dat "veel mensen" niet waar is.

En zei Al Gore dat in 2018 er geen poolkappen meer zouden zijn?
Zei hij ook dat Nederland geheel onder water zou staan ?
Mij lijkt dat jij zit te liegen
pi_176278830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Veel mensen voorspelden dat in 2018 de ijskappen gesmolten zouden zijn, heel Nederland onder de zee zou liggen, de ozonlaag weg zou zijn etc.
Bron?
pi_176278845
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 05:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Klopt gewoon niet.

-CO2-toename heeft nauwelijks meer effect op planten, is een jaar of wat terug nog in het nieuws geweest

-het weer wordt steeds extremer. Jaar na jaar worden er records gebroken. Baudet kan zeggen wat ie wil, ik geloof toch liever de klimaatwetenschappers. https://www.volkskrant.nl(...)erandering~a4480031/

-Of het klimaat minder hard opwarmt dan voorspeld is, hangt ervan af welke voorspelling je pakt. Het gaat langzamer dan de meest negatieve voorspellingen ja, maar ik kan ook zeggen dat het sneller gaat dan voorspeld is zonder te liegen.

-CO2 en smog is niet hetzelfde, maar heeft wel degelijk met elkaar te maken daar het goeddeels door dezelfde vervuiler veroorzaakt wordt. Niet voor niks dat China en India de grootste CO2-uitstoters zijn en ooo het meeste last hebben van smog.
Ach, zonder het nieuws te bashen, dat zegt niet zo veel. De aarde wordt groener door opwarming (logisch, en helaas) en meer CO2 is wel degelijk goed voor planten.

Uit dat artikel blijkt al dat het allemaal niet echt significant is. Dat is het ook niet. In het artikel staat ook: misschien weten we meer over 20 jaar. Dit afdoen als "onzin" is op zijn minst te kort door de bocht.

Ik geloof dat Al Gore zijn film (en de meeste voorspellingen) toch alarmistischer zijn dan je zou verwachten van wetenschap. De eerste was toch echt de reden voor de discussie. Baudet heeft hier gewoon aantoonbaar gelijk.

Dat zei ik al.

Ik vind overigens ook dat we gewoon van fossiel afmoeten hoor (en dat er iets gedaan moet worden aan de bevolkingsgrootte maar ja hoe)
quote:
Het is dus allemaal discutabel wat Baudet zegt. Moet ik nu ook ontslagen worden?
Waar slaat dit nou weer op? Totaal onnodig.
pi_176278878
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:01 schreef Mr.Major het volgende:
Waar slaat dit nou weer op?
Op Baudet natuurlijk.
pi_176278888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 05:49 schreef timmmmm het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)op-planten~a4306342/

Dit artikel bedoel ik dus. Dat is het enige voordeel tegen alle nadelen en zoals je hier kan lezen is dat al niet zo'n voordeel meer. Desalniettemin het enige punt waar nog iets in zit. Hoewel het miet echt relevant is daar dat voordeel niet opweegt tegen de nadelen
Dan moet Hiemstra dat gewoon zeggen, nu doet hij een Baudetje.
pi_176278889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ontslag eist? ''Zou ontslagen moeten worden''. Gewoon een persoonlijke mening.
Het is een sneue oproep. Snap ook niet waarom je zoiets zou zeggen als politicus. Maar blijkbaar beseft Baudet zelf ook dat hij nogal achterlijk bezig was. Hij heeft de tweet niet voor niets verwijderd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176278912
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een baas is die Hiemstra _O_ _O- _O_
Dat vind ik ook wel, maar behalve dat het hier leuke tv oplevert is dit alleen maar schadelijk.
pi_176278932
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 07:48 schreef Kansenjongere het volgende:

En KLM mag geen films aanbieden die meneer onwelgevallig zijn. Wat een aanwinst voor de Nederlandse politiek.
Die film is gewoon fake news, dus natuurlijk komt Ollongren zich er nu ook mee bemoeien.
pi_176278950
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel, maar behalve dat het hier leuke tv oplevert is dit alleen maar schadelijk.
Vooral voor 's lands grootste intellectueel ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_176278993
Als het aan Baudet ligt, is Amadeus de enige film die nog vertoond mag worden in vliegtuigen.

Trouwens, tegenwoordig heb je in vrijwel alle vliegtuigen een eigen schermpje, zodat je zelf kunt bepalen wat je kijkt. Ga je mij vertellen dat Baudet boos is geworden omdat de docu van Gore een van de keuzemogelijkheden was?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176279095
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Als het aan Baudet ligt, is Amadeus de enige film die nog vertoond mag worden in vliegtuigen.

Trouwens, tegenwoordig heb je in vrijwel alle vliegtuigen een eigen schermpje, zodat je zelf kunt bepalen wat je kijkt. Ga je mij vertellen dat Baudet boos is geworden omdat de docu van Gore een van de keuzemogelijkheden was?
Oei :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_176279130
quote:
14s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vooral voor 's lands grootste intellectueel ja.
Was dat maar zo. Een weerman die zich manifesteert als klimaatfundamentalist is niet goed meer in staat om sceptici te vertellen dat de permafrost ontdooit en dat er toch echt iets aan de hand is.

Als we het van Baudet verwachten, mogen we dat ook van Hiemstra verwachten. Als men hier een discussie op inhoud voert, kan Hiemstra dat ook proberen. Hij gaat er echter met gestrekt been in (omdat het Baudet is ofzo) en haalt daarmee alleen zichzelf naar beneden. Die "4x onzin" is op zijn minst "4x wel waar maar"
pi_176279216
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Als het aan Baudet ligt, is Amadeus de enige film die nog vertoond mag worden in vliegtuigen.

Trouwens, tegenwoordig heb je in vrijwel alle vliegtuigen een eigen schermpje, zodat je zelf kunt bepalen wat je kijkt. Ga je mij vertellen dat Baudet boos is geworden omdat de docu van Gore een van de keuzemogelijkheden was?
Lijkt me terecht dat als er een film is die ongelooflijk alarmistisch en politiek gemotiveerd is, die gewoon niet klopt, die niet nog getoond wordt als het ff kan. Er zijn tal van betere films, waar je misschien ook nog wat sceptici mee om kan lullen in plaats van ze tegen je in het harnas te krijgen(!!!)

Als KLM een film zou vertonen waarin klimaatopwarming ontkent zou worden zou daar ook wat van gezegd worden, en dan zou je er niemand over horen die nu staat te roepen.
Dan kunnen we allemaal wel weer op de bandwagon springen haha Baudet wil films verbieden, maar dan krijg ik de gigantische neiging Baudet hier toch weer gelijk te geven, en dat heeft ie niet.

Bitte die onzin dus niet meer te verkopen.
(Oh shit nu ben ik ook een fascist)
pi_176279271
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Lijkt me terecht dat als er een film is die ongelooflijk alarmistisch en politiek gemotiveerd is, die gewoon niet klopt, die niet nog getoond wordt als het ff kan. Er zijn tal van betere films, waar je misschien ook nog wat sceptici mee om kan lullen in plaats van ze tegen je in het harnas te krijgen(!!!)

Als KLM een film zou vertonen waarin klimaatopwarming ontkent zou worden zou daar ook wat van gezegd worden, en dan zou je er niemand over horen die nu staat te roepen.
Dan kunnen we allemaal wel weer op de bandwagon springen haha Baudet wil films verbieden, maar dan krijg ik de gigantische neiging Baudet hier toch weer gelijk te geven, en dat heeft ie niet.

Bitte die onzin dus niet meer te verkopen.
(Oh shit nu ben ik ook een fascist)
Kom op. Is dit nou werkelijk iets om je over op te winden? Moeten politici zich nou ook al bemoeien met de films die beschikbaar zijn in KLM-vliegtuigen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176279288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je fantaseert die "veel mensen" Dat soort overdrijvingen van "veel mensen" zijn er nooit geweest.
Het probleem is dus, dat die "ene mens" een film heeft gemaakt met alarmistische onzin (die meer kwaad doet dan goed inmiddels, want iedereen die 'm kijken wil gelooft er toch al in), die dus gewoon FAKE NEWS is, wordt uitgezonden.

Maar goed, daar sluit deze discussie ook mooi op aan, kijken of Ollongren zich hiermee gaat bemoeien en een stickertje Pas op: fake news op die hoofdsteunen van de KLM gaat laten zetten.
pi_176279344
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op. Is dit nou werkelijk iets om je over op te winden? Moet politici zich nou ook al bemoeien met de films die beschikbaar zijn in KLM-vliegtuigen?

Moeten niet, maar mogen? Ja zeker. De politiek bemoeit zich overal mee, dat het nou net Baudet is, is dan even jammer. Dat doet onze minister van propaganda (oh dit gaat weer problemen opleveren) ook en die maakt er beleid van. Of dat mag is dan wel weer de vraag. Als een GL wuppie of een andere politicus had gezegd: jo die film van Al Gore die blijkt gewoon niet te kloppen doe ff een andere had hij wel gewoon een punt gehad (ware het niet dat je dan al gelijk in de "klimaat-ontkenner" hoek gedrukt zou worden)

Los daarvan: Baudet heeft gewoon een punt en het zou KLM sieren een andere klimaatdocu te kiezen (hoewel Baudet zijn laatste tweet wel roet -badum tss- in het eten gooit) die wel een kloppend beeld geeft.

Schijnbaar maakt het niet uit dat het Fake news is, als de goede variant is. Zeer kwalijk.
pi_176279394
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:25 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Moeten niet, maar mogen? Ja zeker. Dat doet onze minister van propaganda (oh dit gaat weer problemen opleveren) ook.

Los daarvan: Baudet heeft gewoon een punt en het zou KLM sieren een andere klimaatdocu te kiezen (hoewel Baudet zijn laatste tweet wel roet -badum tss- in het eten gooit) die wel een kloppend beeld geeft.

Schijnbaar maakt het niet uit dat het Fake news is, als de goede variant is. Zeer kwalijk.
Nee, ik kan er nog steeds niet bij met m'n verstand. Laat KLM lekker zelf weten waar ze haar keuzemenu mee vult. Al voegt de maatschappij Zeitgeist of Loose Change toe aan het menu; lekker fucking boeiend. Mensen hoeven er goddomme niet naar te kijken.

Moeten we Netflix of Videoland ook verbieden om bepaalde docu's te streamen? Want stel je voor dat gebruikers die gaan kijken. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176279428
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik kan er nog steeds niet bij met m'n verstand. Laat KLM lekker zelf weten waar ze haar keuzemenu mee vult. Al voegt de maatschappij Zeitgeist of Loose Change toe aan het menu; lekker fucking boeiend. Mensen hoeven er goddomme niet naar te kijken.

Moeten we Netflix of Videoland ook verbieden om bepaalde docu's te streamen? Want stel je voor dat gebruikers die gaan kijken. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Je doet nu net alsof Baudet er al landelijk beleid van heeft gemaakt.

Dat zou niet goed zijn.

Maar Baudet heeft hier gewoon gelijk: als de KLM ff nadenkt zetten ze er een andere film op. Nogmaals: die film doet meer kwaad dan goed (inmiddels)
pi_176279466
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof Baudet er al landelijk beleid van heeft gemaakt.

Dat zou niet goed zijn.

Maar Baudet heeft hier gewoon gelijk: als de KLM ff nadenkt zetten ze er een andere film op. Nogmaals: die film doet meer kwaad dan goed (inmiddels)
Even los van wat ik van die film vind: laat particuliere bedrijven gewoon lekker met rust. Baudet moet zich hier gewoon niet mee bemoeien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176279972
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Even los van wat ik van die film vind: laat particuliere bedrijven gewoon lekker met rust. Baudet moet zich hier gewoon niet mee bemoeien.
Oke, laten we dat dan ook maar gelijk consistent volhouden. Dus geen boycots meer voor bijv. GS. All in favour say aye

Ik vind dat je de rol van Baudet hier echt gigantisch overdrijft. Die vent is met zijn 2 zetels niet meer dan een opiniemaker 2.0 en hij zegt dat het vreemd is dat KLM an inconvenient truth nog laat zien. Hij heeft daarin (m.i.) 100% gelijk.

Nu kunnen we Baudet als een rechtse politicus behandelen en zeggen bwah fascisme, klimaatontkenner, dat mag niet, of als een linkse politicus: oh ja inderdaad, wat een idealen, 10 opinieartikels en een onderwerp bij een talkshow...
of we kijken gewoon naar die film: inderdaad een kutfilm en hopen dat KLM dat ook inziet en een goede documentaire uit gaat zenden.

Doe mij maar dat laatste aub.
pi_176280149
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Oke, laten we dat dan ook maar gelijk consistent volhouden. Dus geen boycots meer voor bijv. GS. All in favour say aye

Ik vind dat je de rol van Baudet hier echt gigantisch overdrijft. Die vent is met zijn 2 zetels niet meer dan een opiniemaker 2.0 en hij zegt dat het vreemd is dat KLM an inconvenient truth nog laat zien. Hij heeft daarin (m.i.) 100% gelijk.

Nu kunnen we Baudet als een rechtse politicus behandelen en zeggen bwah fascisme, klimaatontkenner, dat mag niet, of als een linkse politicus: oh ja inderdaad, wat een idealen, 10 opinieartikels en een onderwerp bij een talkshow...
of we kijken gewoon naar die film: inderdaad een kutfilm en hopen dat KLM dat ook inziet en een goede documentaire uit gaat zenden.

Doe mij maar dat laatste aub.
Laat particuliere bedrijven gewoon met rust. Helemaal als politicus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176280331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat particuliere bedrijven gewoon met rust. Helemaal als politicus.
Dat zei je al: dus ook ik ga me nogmaals herhalen:

Baudet zegt alleen dat het raar en fout is dat die film wordt uitgezonden. Hij vraagt niet om boycots, hij zegt niet dat KLM zelf een gigantische vervuiler is. Het gaat niet om KLM, het gaat om die film, die film is bewezen onzin. Dat mag toch echt gezegd worden.
pi_176280676
Een populist die 'sceptisch' is over klimaatverandering, goh... wat een verrassing.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176281322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is dus de grap: hij ontkent helemaal niet dat het klimaat verandert, noch dat de mens een rol speelt. Hij geeft echter - terecht - aan dat de gevolgen en het tempo tot nu meevallen.

Veel mensen voorspelden dat in 2018 de ijskappen gesmolten zouden zijn, heel Nederland onder de zee zou liggen, de ozonlaag weg zou zijn etc. Dat is gewoon niet waar gebleken.

Baudet brengt nuance aan in de klimaatdiscussie, dat is iets anders dan ontkennen dat er uberhaupt een discussie nodig is.
Welke klimaatwetenschappers voorspelden die doemverhalen waar je mee komt? Of is dat ook stiekem weer een leugentje?
pi_176281382
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:22 schreef Molurus het volgende:
Een populist die 'sceptisch' is over klimaatverandering, goh... wat een verrassing.
Al jaren ook. Meneer zit al langen op ontkennen van de wetenschap. En laat graag erkende leugenaars over dit onderwerp spreken op zijn bijeenkomsten.
pi_176281448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, tegenwoordig heb je in vrijwel alle vliegtuigen een eigen schermpje, zodat je zelf kunt bepalen wat je kijkt. Ga je mij vertellen dat Baudet boos is geworden omdat de docu van Gore een van de keuzemogelijkheden was?
Ja, triest maar waar.
pi_176281555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ja, triest maar waar.
Zou je dat ook vinden als er een film gedraaid wordt waarin klimaatverandering ontkent wordt?
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:45:25 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176282617
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is dus de grap: hij ontkent helemaal niet dat het klimaat verandert, noch dat de mens een rol speelt. Hij geeft echter - terecht - aan dat de gevolgen en het tempo tot nu meevallen.

Veel mensen voorspelden dat in 2018 de ijskappen gesmolten zouden zijn, heel Nederland onder de zee zou liggen, de ozonlaag weg zou zijn etc. Dat is gewoon niet waar gebleken.

Baudet brengt nuance aan in de klimaatdiscussie, dat is iets anders dan ontkennen dat er uberhaupt een discussie nodig is.
Hij doet beweringen die gewoonweg onjuist zijn. Zie mijn eerdere post daarover
Laffe huichelaar
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:49:46 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176282748
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:04 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dan moet Hiemstra dat gewoon zeggen, nu doet hij een Baudetje.
Klopt. Maar persoonlijk heb ik een wat hogere standaard voor politici dan voor weermannen. Als we daartegen moeten ageren als ze dom populistisch bezig zijn, had het Paulusmatopic al in et 1000ste deel gezeten
Laffe huichelaar
pi_176282783
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:00 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zou je dat ook vinden als er een film gedraaid wordt waarin klimaatverandering ontkent wordt?
Ja. Moet KLM echt helemaal zelf weten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176283455
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja. Moet KLM echt helemaal zelf weten.
Je bent ook gewoon een linkse autoritaire kutpoliticus als je je gaat bemoeien met wat bedrijven allemaal wel en niet mogen. Het is gvd een keuzefilm voor tijdens een vlucht. Donder lekker op met dat geneuzel, Thierry.
pi_176284013
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:00 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zou je dat ook vinden als er een film gedraaid wordt waarin klimaatverandering ontkent wordt?
Over het algemeen zijn dat echt broddelwerkjes. Moet dan wel een hele slechte maatschappij zijn.
pi_176284071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Baudet brengt nuance aan in de klimaatdiscussie, dat is iets anders dan ontkennen dat er uberhaupt een discussie nodig is.
:D :')
pi_176284148
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je bent ook gewoon een linkse autoritaire kutpoliticus als je je gaat bemoeien met wat bedrijven allemaal wel en niet mogen. Het is gvd een keuzefilm voor tijdens een vlucht. Donder lekker op met dat geneuzel, Thierry.
Ik zou er ook niet wakker van liggen. Maar goed hij mag daar toch een tweet over maken, ik vind het maar een hoop gehuil.
pi_176284283
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet wakker van liggen. Maar goed hij mag daar toch een tweet over maken, ik vind het maar een hoop gehuil.
Dat mag, ja. En daar mogen mensen ook wat van vinden.
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:59:55 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176284297
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet wakker van liggen. Maar goed hij mag daar toch een tweet over maken, ik vind het maar een hoop gehuil.
Wat ik vanochtend nog las is dat jij die tweets ook wat kansloos vond. Maar nu zijn reacties daarop maar een hoop gehuil?
Laffe huichelaar
pi_176284317
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mag, ja. En daar mogen mensen ook wat van vinden.
Wat mogen we toch een hoop. Als mensen van die autoritaire Baudet nu ook eens iets zouden mogen zou het helemaal mooi zijn.
pi_176284408
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat ik vanochtend nog las is dat jij die tweets ook wat kansloos vond. Maar nu zijn reacties daarop maar een hoop gehuil?
Wat ik kansloos vind is de tweet om die Hiemstra te ontslaan. Dat hij zich afvraagt waarom An inconvenient truth nog wordt getoond staat hem volkomen vrij. Dat mag je ook triviaal vinden, en ik snap dat wel, maar om dat te verdraaien tot het lastig vallen van de KLM ("laat particuliere bedrijven met rust") vind ik echt weer :')
  donderdag 4 januari 2018 @ 17:05:51 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176284428
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat ik kansloos vind is de tweet om die Hiemstra te ontslaan. Dat hij zich afvraagt waarom An inconvenient truth nog wordt getoond staat hem volkomen vrij. Dat mag je ook triviaal vinden, en ik snap dat wel, maar om dat te verdraaien tot het lastig vallen van de KLM ("laat particuliere bedrijven met rust") vind ik echt weer :')
Die tweet heb ik eerlijk gezegd niet gezien, kan je em ff linken?
Laffe huichelaar
pi_176284627
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die tweet heb ik eerlijk gezegd niet gezien, kan je em ff linken?
Ik weet niet hoe dat moet, kan m wel ff citeren als ik m nog kan vinden. (Ben niet zo goed met twitter)
pi_176284677
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet wakker van liggen. Maar goed hij mag daar toch een tweet over maken, ik vind het maar een hoop gehuil.
Als je vervolgens in die tweet onzin gaat verkondigen en op je plaats gezet wordt door iemand die wel kennis van zaken heeft en vervolgens die man wil ontslaan, dan is de ophef natuurlijk wel logisch. Dat de aanhang die zoals iedere keer stiekem wel tof vindt, doet daar weinig aan af ;).
pi_176284706
quote:
14s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:00 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat mogen we toch een hoop. Als mensen van die autoritaire Baudet nu ook eens iets zouden mogen zou het helemaal mooi zijn.
Ze mogen ontslagen worden als ze een onwelgevallige mening verkondigen. Dat is al wat.
pi_176284782
De tweet:

quote:
Merkwaardig en fout dat @klm de eenzijdige propagandafilm van @algore over klimaat op vluchten vertoont. Waarom niet een wat objectievere, serieuzere documentaire over deze thematiek. Bijv. de onvolprezen film van Nederlander @Martijn_Poels over wetenschap en klimaat.
pi_176284809
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je vervolgens in die tweet onzin gaat verkondigen en op je plaats gezet wordt door iemand die wel kennis van zaken heeft en vervolgens die man wil ontslaan, dan is de ophef natuurlijk wel logisch. Dat de aanhang die zoals iedere keer stiekem wel tof vindt, doet daar weinig aan af ;).
Die tweet van Hiemstra was anders ook niet snugger op zijn minst.
pi_176285045
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:23 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Die tweet van Hiemstra was anders ook niet snugger op zijn minst.
Waarom? „Eén tweet met 4 keer onzin. Wie kan hier overheen?” Klopt toch gewoon?
pi_176285075
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom? „Eén tweet met 4 keer onzin. Wie kan hier overheen?” Klopt toch gewoon?
Heeft Yernaz trouwens al een poging gedaan om aan de oproep te voldoen?
pi_176285264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:21 schreef Mr.Major het volgende:
De tweet:

[..]

Die docu waar Baudet naar verwijst wordt overigens harder met de grond gelijk gemaakt door deskundigen (omdat hij doet alsof de kennis van diverse gekkies net zo veel waard is als die van terzake kundige wetenschappers) dan die van Gore (hoewel daar ook best iets op aan te merken is, de basis is echter redelijk op orde).
Niet voor niets ook dat die docu van Poels vooral wordt aangeprezen vanuit de rechts populistische hoek (GeenStijl, TPO, DDS, Café Weltschermz, Rutger van der Noort etc.),
pi_176285276
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom? „Eén tweet met 4 keer onzin. Wie kan hier overheen?” Klopt toch gewoon?
Ik heb al aangegeven waarom het niet 4x onzin is
pi_176285306
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die docu waar Baudet naar verwijst wordt overigens harder met de grond gelijk gemaakt door deskundigen (omdat hij doet alsof de kennis van diverse gekkies net zo veel waard is als die van terzake kundige wetenschappers) dan die van Gore (hoewel daar ook best iets op aan te merken is, de basis is echter redelijk op orde).
Niet voor niets ook dat die docu van Poels vooral wordt aangeprezen vanuit de rechts populistische hoek (GeenStijl, TPO, DDS, Café Weltschermz, Rutger van der Noort etc.),
Ik heb geen idee wat voor een docu dat is.
pi_176285308
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Heeft Yernaz trouwens al een poging gedaan om aan de oproep te voldoen?
Die doet altijd dapper zijn best.
pi_176285325
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:43 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik heb al aangegeven waarom het niet 4x onzin is
Niet echt. Je riep wat maar dat is stiekem ongeveer net zo onzinnig als wat Baudet twittert ;).
pi_176285337
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:44 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat voor een docu dat is.
Beetje googlen en je komt een heel eind ;).
  donderdag 4 januari 2018 @ 17:54:04 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176285473
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:21 schreef Mr.Major het volgende:
De tweet:

[..]

Nou poe poe, daar ophef om maken is wat overdreven ja. Je mag best aan KLM vragen of ze iets anders opzetten. Zij kunnen daar dan best hun reet mee afvegen.

Die tweet over die weerman, daar kunnen we beter ophef om maken
Laffe huichelaar
pi_176285540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou poe poe, daar ophef om maken is wat overdreven ja. Je mag best aan KLM vragen of ze iets anders opzetten. Zij kunnen daar dan best hun reet mee afvegen.

Die tweet over die weerman, daar kunnen we beter ophef om maken
Dat hoef je niet te vragen. Vrijwel in vliegtuig hebben passagiers hun eigen schermpje waarop ze kunnen kijken wat ze willen. Zeker op intercontinentale vluchten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176285570
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Beetje googlen en je komt een heel eind ;).
Ga die docu toch niet kijken.
pi_176285585
Aanbod van KLM:

quote:
Meer dan 80 films (en bij het nieuwste entertainmentsysteem meer dan 200), waaronder recente releases, klassiekers en world cinema. Veel van deze films zijn te zien in het Arabisch, Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees of Spaans.
Baudet :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176285740
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou poe poe, daar ophef om maken is wat overdreven ja. Je mag best aan KLM vragen of ze iets anders opzetten. Zij kunnen daar dan best hun reet mee afvegen.

Die tweet over die weerman, daar kunnen we beter ophef om maken
KLM zet niets op, KLM biedt je een waslijst aan films en series en als een daarvan niet naar je smaak is, dan kijk je een ander.
Maar je hebt met je laatste opmerking wel gelijk, zijn eerste tweets waren vooral erg onnozel, maar die reactie op Gerrit Hiemstra sloeg alles.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kansenjongere op 04-01-2018 18:25:53 ]
pi_176286244
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
Aanbod van KLM:

[..]

Baudet :')
Is toch een hele verbetering vergeleken met 16 jaar geleden.
pi_176287408
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 18:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is toch een hele verbetering vergeleken met 16 jaar geleden.
Nou nee, Baudet heeft heimwee naar vroeger, toen was alles beter.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:17:58 #93
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_176288232
Milieuverontreiniging is een technologisch probleem en uitdaging voor de wereld. Hoe groot het effect van de mens met zijn verkeer en industrie op het klimaat nu ook precies is, dat het milieu verontreinigd wordt is zeker, dat de biodiversiteit vermindert is zeker, en de fossiele brandstoffen raken eens op. Nieuwe, groene technologie is van het allergrootste belang voor de toekomstige welvaart en leefomgeving. Plus we zijn ook nog eens van de afhankelijkheid van de olielanden af, waarmee het islamisme zijn voornaamste financieringsbron verliest. Vol inzetten dus op onderzoek en wetenschap.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:15:58 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176295995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
Aanbod van KLM:

[..]

Baudet :')
Dat heeft toch niks met zijn tweet te maken? Hij roept KLM op een diverser beeld te laten zien van de klimaatdiscussie.

Nou dat mag hij doen. KLM mag daar zijn reet mee afvegen. Maar dat er 80 andwre films aan boord zijn die niks met klimaat van doen hebben is volslagen irrelevant
Laffe huichelaar
pi_176296213
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat heeft toch niks met zijn tweet te maken? Hij roept KLM op een diverser beeld te laten zien van de klimaatdiscussie.

Nou dat mag hij doen. KLM mag daar zijn reet mee afvegen. Maar dat er 80 andwre films aan boord zijn die niks met klimaat van doen hebben is volslagen irrelevant
Dat zou de tweet nog belachelijker maken. Dan KLM alleen een documentaire mogen aanbieden als ze ook minstens een docu aanbieden die het tegendeel beweert, hoe onzinnig ook? Bij elke natuurdocumentaire ook een film over de schepping van de aarde door God *O*
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:15:35 #96
104871 remlof
Europees federalist
pi_176296818
Mooi dat Baudet nu al volkomen van het padje afraakt. Bij de volgende parlementsverkiezingen is ie waarschijnlijk zo doorgedraaid dat er echt alleen nog een paar volkomen wappies op hem stemmen.
  Redactie Games vrijdag 5 januari 2018 @ 11:31:03 #97
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176298070
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat heeft toch niks met zijn tweet te maken? Hij roept KLM op een diverser beeld te laten zien van de klimaatdiscussie.

Nou dat mag hij doen. KLM mag daar zijn reet mee afvegen. Maar dat er 80 andwre films aan boord zijn die niks met klimaat van doen hebben is volslagen irrelevant
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vals_compromis
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_176299029
Hij moet zich niet inhoudelijk met de klimaatdiscussie bemoeien. Dat hij z'n bedenkingen heeft of verwijst naar andere critici met expertise, oke. Maar niet stellig beweren dat CO2 wel of geen positief effect heeft op plantengroei of over de oorzaak van smog in India want daar weet hij en een ieder die niet in dat vakgebied zit echt geen bal van en is compleet ongeloofwaardig.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176299676
Thierry moet echt met Twitter stoppen, zoiets kan ook gewoon niets goeds brengen. Verder staat het me echt heel erg tegen dat de partij de kant opgaat van het ontkennen van klimaatverandering en de wetenschap op dat gebied. Voordat ik op ze stemden gaven ze op hun website aan begaan te zijn met duurzame ontwikkeling. De volgende keer moeten ze echt goed uitleggen wat ze willen met de milieuproblematiek, want ik begin sterk te twijfelen helaas.
pi_176299814
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:55 schreef yue het volgende:
Thierry moet echt met Twitter stoppen, zoiets kan ook gewoon niets goeds brengen. Verder staat het me echt heel erg tegen dat de partij de kant opgaat van het ontkennen van klimaatverandering en de wetenschap op dat gebied. Voordat ik op ze stemden gaven ze op hun website aan begaan te zijn met duurzame ontwikkeling. De volgende keer moeten ze echt goed uitleggen wat ze willen met de milieuproblematiek, want ik begin sterk te twijfelen helaas.
Aan z'n andere tweets te lezen is hij wel voor duurzame ontwikkeling maar tegen het (extreem) geforceerd terugbrengen van CO2.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')