Dat komt natuurlijk omdat je niet buiten je POL safe-space komtquote:Op maandag 1 januari 2018 10:30 schreef Ryon het volgende:
GC / Feliciteer hier haags_kwartiertje!
Oké. Een paar users die ik niet ken zijn verantwoordelijk voor bijna alle posts op Fok! typisch.
Haags niet eens, hoewel hij daar misschien ook wel zit, dat weet ik niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
In je eentje 2,5% van alle posts tikken. Poeh.
Zijn dit de mensen die het Utopia-subforum bevolken?
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 1 januari 2018 10:54 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
De beste wensen iedereen. Drie keer raden wie over een uur aanwezig is op de werkvloer?
Mooiquote:Op maandag 1 januari 2018 10:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Voor Drugshond omdat hij het over Mosul had. Kom toevallig dit tegen in mijn TL.
Ze hebben inderdaad een goed O&N gehad daar.
[ afbeelding ]
Dat zijn van die live topic spammers.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:30 schreef Ryon het volgende:
Oké. Een paar users die ik niet ken zijn verantwoordelijk voor bijna alle posts op Fok! typisch.
Jezus. En ik vind al dat ik te veel post.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:30 schreef Ryon het volgende:
Staat er niet gewoon in je CAO dat je vrij bent?quote:Op maandag 1 januari 2018 11:15 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Bijbaan bij de KFC, maar ik heb gesolliciteerd bij de Media Markt en SubWay
Horeca en dan vrij op feestdagenquote:Op maandag 1 januari 2018 11:51 schreef Puddington het volgende:
[..]
Staat er niet gewoon in je CAO dat je vrij bent?
Held inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:15 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Bijbaan bij de KFC, maar ik heb gesolliciteerd bij de Media Markt en SubWay
Dit zorgde voor de eerste glimlach van 2018quote:Op maandag 1 januari 2018 11:53 schreef Reya het volgende:
Goed dat er helden zijn die zorgen dat ook vandaag Abschirmdienst gewoon bij KFC kan eten.
Bloody hell, 200K posts in een jaar?quote:Op maandag 1 januari 2018 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jezus. En ik vind al dat ik te veel post.
Maar goed, users die NWS-topics fipo'en met alleen een smiley zijn natuurlijk wel van belang voor het voortbestaan van het forum.
Als we uitgaan van 8 uur slaap per dag, dan is het gemiddeld 34 posts per uur.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bloody hell, 200K posts in een jaar?
Ik heb de 100k bij lange na nog niet gehaald in meer dan 14 jaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zijn toch ook allebei mooie vrouwen?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik vind Annechien Steenhuizen en Dionne Stax beide op hun eigen manier best aantrekkelijk eigenlijk!
Heftig.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik vind Annechien Steenhuizen en Dionne Stax beide op hun eigen manier best aantrekkelijk eigenlijk!
547 per dag. 22 in het uur. Elke drie minuten in elk geval eentje.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof je hier de lelijkst denkbare vrouwen aan het benoemen bent. Ik snap niet zo goed waarom dit een revelatie is.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
Beiden zeer aantrekkelijk, met een lichte voorkeur voor Annechien.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
O, dus je haat me gewoon. Nog erger.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben totaal niet verkaterd. We hadden een kleine happening voor vrienden bij ons thuis. Als gastheer is het dan niet chique om je ongans te zuipen dus ik heb het heel beschaafd gehouden. Ook netjes om 2 uur met een opgeruimd huis mijn bed in gestapt.
Mijn voornemen voor dit jaar was om de eerste persoon waar ik een post van zou lezen intens te gaan haten. Aan jou de eer. Sorry.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
O, dus je haat me gewoon. Nog erger.
Wel een mooi goed voornemen.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
O, dus je haat me gewoon. Nog erger.
Ja, hier zijn we allemaal cynische zeiksnorren. Daar zat je net nog over te klagen.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
Vinden jullie het ook zo vermoeiend als mensen op Facebook plaatsen en dat iedereen dan reageert met
“WAT ZIE JE D’R PRACHTIG UIT MEID”
“ECHT MOOI 😍😍😍”
“GEWELDIGGE FOTO JE BENT NIETS VERANDERD MEID 😘😘”
(Ja jullie zijn allemaal cool en hebben geen Facebook danwel kijken er nooit op, we weten, dus hou die praatjes maar voor je, iedereen weet beter)
Haha, ik wilde net posten dat mijn voornemen vandaag cynisch doen was blijkbaar, toen ik mijn eigen post zo teruglas.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, hier zijn we allemaal cynische zeiksnorren. Daar zat je net nog over te klagen.
Heb wel Facebook maar lees dat soort dingen meestal nietquote:Op maandag 1 januari 2018 12:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
Vinden jullie het ook zo vermoeiend als mensen op Facebook plaatsen en dat iedereen dan reageert met
“WAT ZIE JE D’R PRACHTIG UIT MEID”
“ECHT MOOI 😍😍😍”
“GEWELDIGGE FOTO JE BENT NIETS VERANDERD MEID 😘😘”
(Ja jullie zijn allemaal cool en hebben geen Facebook danwel kijken er nooit op, we weten, dus hou die praatjes maar voor je, iedereen weet beter)
Haha nee. Dat is gemeen. Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb inderdaad geen Facebook. Maar jij bent natuurlijk zo'n edgy gast die er wel onder durft te zetten
NOU DE JAREN ZIJN AAN JE AF TE ZIEN MET DE OUWE GRAFBEK VAN JE EN HET IS MAAR GOED DAT WE GEEN GEURBEELDSCHERMEN HEBBEN WANT DE VISLUCHT ZAL WEER WEER NIET TE HARDEN ZIJN MEID
Ik denk dat soort dingen vaak wel. Maar zeg het dan niet, want mijn reputatie van vriendelijke jongeman houd ik graag hoog. Maar ik kan erg slecht tegen die ongemeende complimentjes op bijvoorbeeld heel slechte trouwfoto's. Van die figuren die zich door een halfblinde hobbyfotograaf op ontzettend lelijke wijze in de stromende regen laten fotograferen en van die mensen die dan lovende commentaren leveren. "Wat zien jullie er prachtig uit!!" Terwijl het gewoon twee oerlelijke mensen zijn die niet heel flatteus op de gevoelige plaat zijn vastgelegd door een hoop stront van een fotograaf op wat de mooiste dag van hun leven moet zijn en waarvan de foto nog tot in lengte van dagen (in elk geval tot de naderende scheiding) in het trapgat van hun inspiratieloze Vinexwoning komt te hangen.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Haha nee. Dat is gemeen. Dat denk ik ook niet.
Maar dat andere komt ook zo nep over.
quote:Op maandag 1 januari 2018 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat soort dingen vaak wel. Maar zeg het dan niet, want mijn reputatie van vriendelijke jongeman houd ik graag hoog. Maar ik kan erg slecht tegen die ongemeende complimentjes op bijvoorbeeld heel slechte trouwfoto's. Van die figuren die zich door een halfblinde hobbyfotograaf op ontzettend lelijke wijze in de stromende regen laten fotograferen en van die mensen die dan lovende commentaren leveren. "Wat zien jullie er prachtig uit!!" Terwijl het gewoon twee oerlelijke mensen zijn die niet heel flatteus op de gevoelige plaat zijn vastgelegd door een hoop stront van een fotograaf op wat de mooiste dag van hun leven moet zijn en waarvan de foto nog tot in lengte van dagen (in elk geval tot de naderende scheiding) in het trapgat van hun insparatieloze Vinexwoning komt te hangen.
[..]
Ik denk dat soort dingen vaak wel. Maar zeg het dan niet, want mijn reputatie van vriendelijke jongeman houd ik graag hoog. Maar ik kan erg slecht tegen die ongemeende complimentjes op bijvoorbeeld heel slechte trouwfoto's. Van die figuren die zich door een halfblinde hobbyfotograaf op ontzettend lelijke wijze in de stromende regen laten fotograferen en van die mensen die dan lovende commentaren leveren. "Wat zien jullie er prachtig uit!!" Terwijl het gewoon twee oerlelijke mensen zijn die niet heel flatteus op de gevoelige plaat zijn vastgelegd door een hoop stront van een fotograaf op wat de mooiste dag van hun leven moet zijn en waarvan de foto nog tot in lengte van dagen (in elk geval tot de naderende scheiding) in het trapgat van hun inspiratieloze Vinexwoning komt te hangen.
Johan Derksen heeft die vocabulaire niet, die komt niet verder dan de huidskleur van Simons als-ie een rake opmerking wilt maken.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:05 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de nieuwe Johan Derksen gevonden, RTL.
[..]
Ik denk dat soort dingen vaak wel. Maar zeg het dan niet, want mijn reputatie van vriendelijke jongeman houd ik graag hoog. Maar ik kan erg slecht tegen die ongemeende complimentjes op bijvoorbeeld heel slechte trouwfoto's. Van die figuren die zich door een halfblinde hobbyfotograaf op ontzettend lelijke wijze in de stromende regen laten fotograferen en van die mensen die dan lovende commentaren leveren. "Wat zien jullie er prachtig uit!!" Terwijl het gewoon twee oerlelijke mensen zijn die niet heel flatteus op de gevoelige plaat zijn vastgelegd door een hoop stront van een fotograaf op wat de mooiste dag van hun leven moet zijn en waarvan de foto nog tot in lengte van dagen (in elk geval tot de naderende scheiding) in het trapgat van hun inspiratieloze Vinexwoning komt te hangen.
Als mensen iets laten zien waar ze overduidelijk trots op zijn en je zegt "godverdomme wat een lelijke tyfusharses heb je daar man, echt niet normaal", dan ben je een botte hork (heb ik geleerd). Als je schijnheilig complimenten gaat geven verliest je mening officieel alle waarde.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oh, ik ben dan wel weer zo dat ik vrij eerlijk zeg dat ik iets niet echt mooi vind. Maar ik maak hieruit op dat dit eigenlijk ook niet kan.
Ik zou niet gauw bij baby- of trouwfoto's zeggen dat ze lelijk zijn. Dan zeg ik liever niks. Ik ga er in elk geval niet over liegen.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oh, ik ben dan wel weer zo dat ik vrij eerlijk zeg dat ik iets niet echt mooi vind. Maar ik maak hieruit op dat dit eigenlijk ook niet kan.
Wat een lief kindquote:Op maandag 1 januari 2018 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou niet gauw bij baby- of trouwfoto's zeggen dat ze lelijk zijn. Dan zeg ik liever niks. Ik ga er in elk geval niet over liegen.
Online dan. IRL is het wat lastiger als bijvoorbeeld collega's hun foto's laten zien.
Haha ja dat doe ik ook altijd, een vraag terug gaan stellen over het abject.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als mensen iets laten zien waar ze overduidelijk trots op zijn en je zegt "godverdomme wat een lelijke tyfusharses heb je daar man, echt niet normaal", dan ben je een botte hork (heb ik geleerd). Als je schijnheilig complimenten gaat geven verliest je mening officieel alle waarde.
Het beste is dan gewoon niets te zeggen, met een feitelijk juiste constatering te komen ("Ah, dat lijkt inderdaad op een baby", "Goh, Theo in pak", "Windmolens op de achtergrond"), of een semi-interesse-veinzende vraag te stellen ("heb je dat met olieverf gemaakt?", "was dat niet koud?" "hoeveel weegt hij eigenlijk?")
Tegen vrienden hou ik me dan weer niet in.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja maar soms staat op eens een vriendin in een paarse taartenjurk voor je en vraagt ze naar mijn mening. Natuurlijk zeg ik dan niet dat ze eruit ziet als een taart. Maar ik kan dan toch niet zeggen dat het leuk staat? Ik probeer dan wel op een niet al te harde manier te zeggen dat deze jurk niet fantastisch staat.
"Ja, hoor, hele leuke jurk, echt waar...alleen niet echt jouw kleur, he? "quote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja maar soms staat op eens een vriendin in een paarse taartenjurk voor je en vraagt ze naar mijn mening. Natuurlijk zeg ik dan niet dat ze eruit ziet als een taart. Maar ik kan dan toch niet zeggen dat het leuk staat? Ik probeer dan wel op een niet al te harde manier te zeggen dat deze jurk niet fantastisch staat.
Ok, sky, als jij een jurk aan hebt die je niet staat zullen we het eerlijk zeggenquote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen vrienden hou ik me dan weer niet in.
Je zou overigens maar een slechte vriendin zijn als je dr in een lelijk iets over staat liet gaan, ik zou het ook waarderen als iemand dat tegen mij zegt.
"Ik hou zelf niet zo van paars"quote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat zijn vrienden. Die noem ik gewoon dik of lelijk. Noemen ze mij ook.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Prima, maar dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 1 januari 2018 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, sky, als jij een jurk aan hebt die je niet staat zullen we het eerlijk zeggen
Oh.... deze niet bestellen dus?quote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
"Goh, hij is wel erg paars hč...?"quote:Op maandag 1 januari 2018 13:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat zijn duidelijk cupcakes en geen taarten, dat is iets heel andersquote:Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... deze niet bestellen dus?![]()
[ afbeelding ]
Die is best leuk.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... deze niet bestellen dus?![]()
[ afbeelding ]
Oh, niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik verwijs dan vaak naar iets anders dat ze eerder droeg en zeg dat ik dat haar wel leuker vond staan. Dan komt ie vaak ook wel binnen.Maar goed, soms is het ook gewoon lastig want je bent vaak al ergens en dan geef je haar een kutgevoel over iets dat ze draagt. Dat moet ook weer niet.
Nee natuurlijk niet, dat helpt echt niemand. Maar als iets vrij slecht staat en het is een vriendin, dan kan ik ook niet net doen alsof dat ding mooi staat.quote:
Ik ging m niet echt bestellen hoorquote:Op maandag 1 januari 2018 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die is best leuk.![]()
Ik zat meer aan een langere variant van dit model te denken:
[ afbeelding ]
Dat is wel veel makkelijker inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:50 schreef Leandra het volgende:
Vroeger (oma vertelt) dan kwam een vriendin altijd hierheen voor we gingen stappen, haar doen enzo.
Als ik dan iets aan wilde doen dat zij niets vond zei ze gewoon "Als je dat aandoet dan doe ik je haar niet".
Ze deed ons haar wel altijd fantastisch trouwens... van dat hoge jaren 80 haar, en dan zo strak in de lak dat je door een storm naar de stad kon fietsen, de hele avond kon stappen, door een storm weer naar huis kon fietsen, gaan slapen en de volgende dag zat het nog goed
Ze is nog steeds een vriendin trouwens, vrijdag nog een verjaardag bij haar thuis gehad
Ja, dat!quote:Op maandag 1 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Leandra en vriendin in 1984.
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, big hair, waar is de tijd gebleven....
Dan moet het toch al bijna weer in de mode raken?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
30 jaar geleden Tijger.... 30 jaar geleden
Als je sommige broeken en shirts ziet tegenwoordig is dat al weer het geval.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan moet het toch al bijna weer in de mode raken?
Zou je denken, jaquote:Op maandag 1 januari 2018 14:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan moet het toch al bijna weer in de mode raken?
Ik zag idd afgelopen weekend een soort MC Hammer-achtige broek....quote:Op maandag 1 januari 2018 14:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je sommige broeken en shirts ziet tegenwoordig is dat al weer het geval.
Hey, die stoel wil mijn vrouw in de slaapkamer als lees/opkrulstoel hebbenquote:Op maandag 1 januari 2018 14:08 schreef Leandra het volgende:
We hebben vanmiddag de kerstboom afgetuigd en naar buiten gegooid trouwens, aan de ene kant jammer, want het was wel heel gezellig, met die lampjes, aan de andere kant geeft het wel weer een hoop ruimte. Vooral omdat ik het speelkleed van Soneal naar boven verplaatst had om beneden de kerstboom neer te kunnen zetten.... ik denk dat het maar zo blijft.
Overmorgen met mijn oudste even 2 nieuwe lampen ophangen, al een stoel beneden gezet die op onder de ene lamp kan komen te staan en over een tijdje die stoel vervangen voor deze.
Ja, ik zie het ook steeds meer in de stad. Van die vormloze dingen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag idd afgelopen weekend een soort MC Hammer-achtige broek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |