Dat komt natuurlijk omdat je niet buiten je POL safe-space komtquote:Op maandag 1 januari 2018 10:30 schreef Ryon het volgende:
GC / Feliciteer hier haags_kwartiertje!
Oké. Een paar users die ik niet ken zijn verantwoordelijk voor bijna alle posts op Fok! typisch.
Haags niet eens, hoewel hij daar misschien ook wel zit, dat weet ik niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
In je eentje 2,5% van alle posts tikken. Poeh.
Zijn dit de mensen die het Utopia-subforum bevolken?
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 1 januari 2018 10:54 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
De beste wensen iedereen. Drie keer raden wie over een uur aanwezig is op de werkvloer?
Mooiquote:Op maandag 1 januari 2018 10:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Voor Drugshond omdat hij het over Mosul had. Kom toevallig dit tegen in mijn TL.
Ze hebben inderdaad een goed O&N gehad daar.
[ afbeelding ]
Dat zijn van die live topic spammers.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:30 schreef Ryon het volgende:
Oké. Een paar users die ik niet ken zijn verantwoordelijk voor bijna alle posts op Fok! typisch.
Jezus. En ik vind al dat ik te veel post.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:30 schreef Ryon het volgende:
Staat er niet gewoon in je CAO dat je vrij bent?quote:Op maandag 1 januari 2018 11:15 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Bijbaan bij de KFC, maar ik heb gesolliciteerd bij de Media Markt en SubWay
Horeca en dan vrij op feestdagenquote:Op maandag 1 januari 2018 11:51 schreef Puddington het volgende:
[..]
Staat er niet gewoon in je CAO dat je vrij bent?
Held inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:15 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Bijbaan bij de KFC, maar ik heb gesolliciteerd bij de Media Markt en SubWay
Dit zorgde voor de eerste glimlach van 2018quote:Op maandag 1 januari 2018 11:53 schreef Reya het volgende:
Goed dat er helden zijn die zorgen dat ook vandaag Abschirmdienst gewoon bij KFC kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |