en genderneutrale kledingquote:Op maandag 1 januari 2018 00:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk uit, op de vloer ligt een lege fles wijn!
quote:Op maandag 1 januari 2018 00:58 schreef asco het volgende:
Zo, eindelijk echte vuurwerkshow op de BBC zo.
Ben een meisje .... Kon je niet een genderneutrale wens maken?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:27 schreef SureD1 het volgende:
Beste wensen jongens! Dat 2018 jullie mogen brengen wat jullie wensen!
qftquote:
sorry manquote:Op maandag 1 januari 2018 01:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ben een meisje .... Kon je niet een genderneutrale wens maken?
Was weer krankzinnig!quote:Op maandag 1 januari 2018 00:58 schreef asco het volgende:
Zo, eindelijk echte vuurwerkshow op de BBC zo.
Dan pas?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:22 schreef Ferdo het volgende:
Allemaal de beste wensen en tot ergens in november weer!
allemalea zelfs...quote:Op maandag 1 januari 2018 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar stelletje maricones!!!!’
Ik hou van jullie allemalea!
Ik vrees van niet,quote:Op maandag 1 januari 2018 01:24 schreef Evertjan het volgende:
Gaan jullie niet allemaal mee posten in het radio 2 topic??
In deze reeks wel. Maar we komen elkaar vast elders al veel eerder tegen.quote:
🙋♀️quote:Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In deze reeks wel. Maar we komen elkaar vast elders al veel eerder tegen.![]()
Ja, pijnlijk relevant gezien de steeds groter wordende verschillen in rijkdom in vrijwel alle landen ter wereld. En het feit dat de wereld er langzaam aan gaat....quote:Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Meer dan relevant
Alleen als je geld hebt, dan is de vrijheid niet duur....
Ja, bij mij ook beide keren dat ik er was. Sindsdien waardeer ik het nummer nog meer.quote:Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik in Berlijn was zat dit liedje heel aanwezig in mijn hoofd
Jij ook Gretz! En ik vind dat wij in 2018 eens n biertje moeten drinkenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:49 schreef Gretzl het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen en veel luisterplezier en mooie muziek toegewenst in 2018!
Ja, goed plan! We zien elkaar sowieso op BKS dit jaar, maar mocht ik je eerder kunnen treffen bij een concert dan ben ik ook altijd in voor een drankjequote:Op maandag 1 januari 2018 01:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij ook Gretz! En ik vind dat wij in 2018 eens n biertje moeten drinken
Ja jij ook de beste wensen alles nog heel en 10 euro gewonnen met de staatsloterijquote:Op maandag 1 januari 2018 02:08 schreef Kyran het volgende:
Beste wensen lieve mensen! Iedereen nog heel, 10 vingers,10 tenen?
quote:Op maandag 1 januari 2018 02:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja jij ook de beste wensen alles nog heel en 10 euro gewonnen met de staatsloterij
Als je morgen maar een ontbijtje op bed maakt voor Diaanquote:Op maandag 1 januari 2018 02:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ga naar bed ter bescherming van mezelf
quote:Op maandag 1 januari 2018 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je morgen maar een ontbijtje op bed maakt voor Diaan
Croisantje, sapje, scones, champagnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Morgenochtend rond een uur of 10 aan de bak voor de hapjes van morgenquote:
Ikquote:
laxus13GODquote:Op maandag 1 januari 2018 02:45 schreef laxus13 het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2018 gewenst
Lekkerquote:
Rehabquote:
blijft meestal nog wel een paar dagen uitbrakken hier voordat het weer in de mottenballen kanquote:
Nederland koningslandquote:Op maandag 1 januari 2018 02:50 schreef Bugno het volgende:
Nederland is een smaakloos landje, maar wel het enige land waar ik onbeschaamd mijn dopingproducten op tefel kan leggen en niemand gek op kijkt.
Beter dan The Sinner?quote:Op maandag 1 januari 2018 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die nog een Serie zoeken voor in het nieuwe jaar
The Royals![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 1 januari 2018 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederland koningsland
Zou nooit willen ruilen
Thema?quote:
laxGodquote:Op maandag 1 januari 2018 02:52 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga nu echt naar bed, latersss![]()
trustequote:Op maandag 1 januari 2018 02:52 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga nu echt naar bed, latersss![]()
En wat voor eenquote:Op maandag 1 januari 2018 02:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over 20 jaar weer een koningin
Netflix?quote:Op maandag 1 januari 2018 02:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Royals (TV Series 2015– ) - IMDb
Vierde seizoen start in januari
Grafhekel aan Royals, dus denk dat ik dit goed trekquote:Op maandag 1 januari 2018 02:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Royals (TV Series 2015– ) - IMDb
Vierde seizoen start in januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |