abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176196152
Update:

Hallo allemaal,

Ik moet even wat dingen van mij afschrijven, want het gaat met mij niet goed. Zoals jullie weten zou mijn vriendin deze zaterdag hierheen zijn gekomen. Nu is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar wat eraan vooraf ging is nogal raar en extreem verwarrend.

Wij hebben op Woensdagavond een heel leuk en goed gesprek gehad op de app. We hadden het over missen en wat bleek? Ze miste toch weldegelijk behoorlijk wat dingen. Denk hierbij aan dat ik haar altijd instop en we nog even de dag bespreken, mijn interesses in haar bezigheden, knuffelen, sex enzovoorts. Ook kleine dingen.

Donderdag was ik erg hoopvol over het gesprek van deze zaterdag dus. Wel wist ik dat het met hele kleine stapjes moet gaan. Vrijdag moest ik bij de huisarts zijn vanwege een kleine ingreep en medicatie. In de middag was ik erg verdrietig, want vriendin had totaal nog niet gevraagd wat ik bij de huisarts moest doen, terwijl ze daar wel van op de hoogte was dacht ik. Afijn dus ik vertelde haar dat en ze werd boos/opvliegerig, wat ik achteraf goed begrijp.

INEENS vertelde ze mij dat ze net van de psycholoog afkwam en gek genoeg, telkens als ze daar vandaan komt (op die dagen zeg maar) is ze anders/negatiever over onze relatie. Diezelfde avond vrijdag dus krijg ik per APP te horen dat ze er mee wil stoppen want ze heeft er ALLES aan gedaan (wat natuurlijk niet zo is, relatie kun je op afstand niet lijmen).

Vannacht appte we weer. Nu gaf ik aan dat ik vind dat we in ieder geval wat moeten proberen. Ik heb haar een voorbeeld gegeven; STEL ik ben dalijk gewoon aan de slag en doe gewoon de dingen die ik moet doen en STEL we doen wat leuke dingen wat denk jij dan? Nu zegt ze weer; Ja ik wil best wat proberen met je (alleen is ze bang dat samenwonen raar zal zijn in het begin, ja dat zal zeker zo zijn, maar als we goede afspraken maken).

Het blijft van links naar rechts gaan. Vandaag appt ze mij hele verhalen over dat het kut ging op haar werk etc en tevens appte ze mij 2 foto's van de outfit die ze morgenavond bij dat feest dragen. Ze leek erg onzeker. Moet ik dit wel aan? Kan dit wel? Die onzekerheid blijft terugkomen merk ik. Wel zag ik dat ze onze ring nog steeds draagt.

Ander opvallend dingetje is het boek waar ze over sprak wat zou gaan over omgaan met mij zeg maar. Ze vertelde mij de titel en wat blijkt? Dat boek gaat helemaal niet over mij. Dat boek gaat erover hoe je van iemand af komt die narcist is (iets wat ik niet ben en wat ook niet is vastgesteld). De titel van het boek is; Het verdwenen mezelf. Als je het boek Googled en leest snap je waarom ik bang ben. Mijn ouders vragen zich wel af of ze uberhaupt wel vaak naar die psycholoog is geweest, immers een goede psycholoog zou vragen om een gesprek ook met mij erbij. Zeker bij relatieperikelen lijkt mij. Bedoel ik kan mij niet verdedigen, helemaal niks.

Wat betreft werk heb ik goed nieuws. Ik heb aankomende week niet 1 maar 2 TWEEDE gesprekken wat betreft werk. Ik had op Eerste Kerstdag nog een sollicitatie gedaan en dat bedrijf is zeer enthousiast. Dinsdag heb ik een tweede gesprek via videobellen en dan een eventuele derde op locatie.

Ik heb haar verteld dat ik haar dinsdag wil zien. Ze ging maandag kijken of ze wat kon regelen. Komt ze dinsdag niet dan ga ik er zelf naartoe. Overigens probeerde ze mij te chanteren vrijdag door te zeggen dat als ik zaterdag naar haar zou komen dat het dan over zou zijn en mijn schuld is ofzo. Ik weet het niet meer, maar dat ze ineens plotsklaps is omgeslagen is wel duidelijk.

Overigens ben ik er wel achter dat de punten die ze noemde financiën, huishouden etc wel kloppen maar dat het om gevoel gaat nu. Dan nog blijft de vraag; Wanneer is dit begonnen en waar komt het vandaan? Ik heb qua gevoel niets gemerkt nogmaals. Wil ze een keer het vrijgezelle leven proberen? Wat is het?
pi_176196257
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit is een heel duidelijk signaal, want ze mist niet zozeer jou, maar bepaalde dingen die je deed. De dingen waar ze zich geliefd en begrepen door voelde, maar die ze kennelijk niet meer direct kan koppelen aan wie je bent en waarom ze van jou zou houden als een geliefde. Dat is een ander soort liefde als voor iemand die veertien jaar heel dichtbij staat.

[..]

Beter had je dan gekeken naar hoe zij ook het als kleine stapjes zou kunnen ervaren, ook daar weer een gemiste kans met helder signaal.
Hoe kan zij merken dat je het achteraf nu wel begrepen hebt denk je? Hoe kun je haar volgende keer wel het gevoel geven zonder dat ze daarvoor weer een grens moet afbakenen?

[..]

Door te stellen dat niet alleen jij het niet zo ervaart als dat zij er alles aan gedaan heeft, maar dat het dan ook niet alles is, zeg je haar eigenlijk dat je haar gevoel niet serieus neemt laat staan enigszins begrijpt en er dus ook helemaal geen begrip voor hebt. Ongeacht of jij helemaal in je recht zou staan, is dat gewoon een enorme red flag om een relatie verder op te bouwen. Signalen die een psych terecht besproken zal hebben met haar en die dus prima los kunnen staan van hoe je wel zou zijn. Omdat het om haar beleving gaat en daar zit nu eenmaal een blinde vlek bij jou..

[..]

ALS als als en weer gewoon 's nachts, want fuck it.
Het voordeel van hypothethische situaties bespreken is dat het minder realistisch is. Echter merk je al dat zodra het wel puntje bij paaltje komt zij zich als een kat in het nauw voelt en er dan weer onderuit probeert te komen. Daar zit nu een patroon, waar je tenzij jij er gelukkig van denkt te worden je echt echt echt je tactiek aan zult moeten passen om hier nog enigszins samen beter uit te kunnen komen.
En dat is dan denk ook onderdeel van het probleem, je denkt er vooralsnog nu wel gelukkig van te worden. Omdat het voor jouw gevoel nog geen definitieve nee is en je solliciteert naar dat het weer een ja zou kunnen worden. Daarmee zeg je eigenlijk waar je prioriteiten liggen en dat zijn nu juist niet de dingen die ze hierboven zegt te missen. Ze mist oa het begrip en zich begrepen te voelen, net als jij eigenlijk. Maar waar jij je begrip wil voelen in dat ze jou en jullie relatie niet afwijst, heeft zij behoefte aan iets anders en daar blijf je aan voorbij gaan..

[..]

Gewoonte

[..]

Het gaat inderdaad niet over jou, maar hoe ze bepaalde dingen van jou ervaart. De beste verdediging zou zijn dat je wel wil en kan luisteren, omdat het zou kunnen aangeven dat je wel degelijk openstaat voor wat ze wel zegt en ervaart enzo.
Echter geeft je handelen vooral de boodschap af dat het je met name gaat om zolang het vooral maar niet uit elkaar willen gaan en je proberen te focussen op bepaalde dingen die je wel zou doen en waarom ze het niet moet uitmaken. Dat zegt niet schatje, ik snap waar je vandaan komt en we gaan eraan werken.

[..]

Top en toitoitoi ^O^

[..]

Jullie chanteren elkaar, omdat er bij beide een probleem is op de grensbewaking enzo. Dat zegt eigenlijk al voldoende, net zoals dat jij dit als ineens omslaan ervaart.

[..]

Het is het punt waarop je kan laten zien dat je je wel kan focussen op waar het echt om gaat. Gevoelsmatig, voor haar dan. Als jij echt jullie relatie wil redden tenminste. En dan moet je jezelf andere vragen willen en gaan stellen en echt openstaan voor hoe zij een en ander kan ervaren en daadwerkelijk kan ervaren.
Dus, ga je in de verdediging over wat je wel of niet terecht vindt of wil je beter leren begrijpen en begrip tonen mbt hoe je overkomt en zou kunnen komen?
Natuurlijk wil ik het redden. De vraag is dan alleen wat moet ik qua aanpak veranderen? Ik vraag bijvoorbeeld zeer vaak hoe het met haar gaat etc of bedoel je dat niet?

Het punt is een beetje dat ze wel zegt dat ik het niet begrijp, maar het ook niet uitlegt. Zeg dan; Oke ik wil dat je deze vraag anders stelt of ik wil dat je dit of dat doet etc. Maar zover komt het steeds niet, omdat ze het zelf misschien nieteens weet?

En ja ik wil haar de ruimte geven om op haar bek te gaan, natuurlijk. Alleen dan kan ze zien dat ze de verkeerde keuze maakt, mits ik mijzelf aanpas/doe wat ik moet doen.
pi_176196316
Wel gaf ze aan dat er inderdaad een hoop frustratie en boosheid zit en dat dat eerst moet zakken wil ze openstaan voor ons samen. Dit begrijp ik en dit ziet mijn psycholoog ook zo zoals ik eerder heb verteld. Nou prima maar dan moet ik wel de mogelijkheid krijgen om gewoon te werken en de rekeningen te betalen wat ik altijd heb gedaan of de boodschappen en haar een hand te helpen in het huishouden etc.
pi_176196366
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:56 schreef AnoniemH het volgende:
Wel gaf ze aan dat er inderdaad een hoop frustratie en boosheid zit en dat dat eerst moet zakken wil ze openstaan voor ons samen. Dit begrijp ik en dit ziet mijn psycholoog ook zo zoals ik eerder heb verteld. Nou prima maar dan moet ik wel de mogelijkheid krijgen om gewoon te werken en de rekeningen te betalen wat ik altijd heb gedaan of de boodschappen en haar een hand te helpen in het huishouden etc.
Is het niet zo dat je juist de frustraties en boosheid wil bespreken?

Fuck die rekeningen en het huishouden..

Je wilt toch een vrouw die achter je staat.
pi_176196377
Game on! :B
pi_176196388
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:58 schreef Steevast het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je juist de frustraties en boosheid wil bespreken?

Fuck die rekeningen en het huishouden..

Je wilt toch een vrouw die achter je staat.
Die moeten eerst zakken wil ze openstaan voor. Dus gewoon werk hebben etc.
pi_176196403
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

En ja ik wil haar de ruimte geven om op haar bek te gaan, natuurlijk. Alleen dan kan ze zien dat ze de verkeerde keuze maakt, mits ik mijzelf aanpas/doe wat ik moet doen.
Misschien maakt ze niet de verkeerde keuze maar juist de beste keuze in haar leven.
Zou zo maar kunnen.
pi_176196440
Ergens denk ik dat het narcisme boek wel ergens op gebaseerd is, ook gezien je reacties. Maar een narcist zal zichzelf daar zelden in herkennen. Ze komt daar niet voor niets mee. Er moet dan wel flink wat mis zijn in jullie relatie en communicatie naar elkaar toe, of van jou naar haar. Het maakt niet eens uit of je echt zo bent: blijkbaar ervaart zij het wel zo. En dat is dodelijk voor een relatie. Misschien is ze daarom ook bang om het uit te maken.
pi_176196447
Weet ze al dat je volgende week weer bij intrekt?
pi_176196450
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien maakt ze niet de verkeerde keuze maar juist de beste keuze in haar leven.
Zou zo maar kunnen.
Dat zal de tijd uitwijzen. Ze zegt zelf dat ik haar soulmate ben, haar altijd heb begrepen en er altijd voor haar ben geweest. 14 jaar is niet niks he. Misschien wil ze haarzelf gewoon even resetten, even niks dat kan. Wel blijf ik erbij dat ik denk dat het een fase is. En dan bedoel ik dus dat vrijheid etc etc.
pi_176196488
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ergens denk ik dat het narcisme boek wel ergens op gebaseerd is, ook gezien je reacties. Maar een narcist zal zichzelf daar zelden in herkennen. Ze komt daar niet voor niets mee. Er moet dan wel flink wat mis zijn in jullie relatie en communicatie naar elkaar toe, of van jou naar haar. Het maakt niet eens uit of je echt zo bent: blijkbaar ervaart zij het wel zo. En dat is dodelijk voor een relatie. Misschien is ze daarom ook bang om het uit te maken.
Communicatie is ook zeker het probleem. Van mij naar haar en andersom. Ik heb ook al aangegeven dat we daar HULP bij kunnen gebruiken. Zodat we ELKAAR beter leren begrijpen op de situatie die nu gaande is.
pi_176196502
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zal de tijd uitwijzen. Ze zegt zelf dat ik haar soulmate ben, haar altijd heb begrepen en er altijd voor haar ben geweest. 14 jaar is niet niks he. Misschien wil ze haarzelf gewoon even resetten, even niks dat kan. Wel blijf ik erbij dat ik denk dat het een fase is. En dan bedoel ik dus dat vrijheid etc etc.
Je was vast haar soul mate maar op dit moment is ze er klaar mee.
En binnen 10 jaar zullen jullie allebei vast wel weer een nieuwe soul mate tegenkomen.
pi_176196510
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die moeten eerst zakken wil ze openstaan voor. Dus gewoon werk hebben etc.
Tja, dat is best een redelijk eis natuurlijk. En als jij daar open voor staat geen probleem, maar ook jou vrouw is debet aan relatiecrisis, en jij niet degene die altijd maar moet dansen naar haar eisen, liefde is onconditioneel, en van daaruit zouden jullie moeten werken samen..

Richt je vooral op jullie emotionele band samen, en pak het praktisch uiteraard ook aan.
pi_176196513
:|W
pi_176196531
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je was vast haar soul mate maar op dit moment is ze er klaar mee.
En binnen 10 jaar zullen jullie allebei vast wel weer een nieuwe soul mate tegenkomen.
Op dit moment is ze er klaar mee begrijpelijk. Maar zoals ik al zei denk ik niet dat ze echt op zoek gaat naar iemand anders nu. Misschien over een jaar maar nu? Nee daarvoor is ze ook teveel beschadigd door andere mannen in het verleden.
pi_176196534
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
blijkbaar ervaart zij het wel zo.
En dat is het belangrijkste (voor haar)
En ergens snap ik haar ook wel, ts lijkt ook wel narcistische trekjes te hebben als je alle topics terugleest.
pi_176196573
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Steevast het volgende:

[..]

Tja, dat is best een redelijk eis natuurlijk. En als jij daar open voor staat geen probleem, maar ook jou vrouw is debet aan relatiecrisis, en jij niet degene die altijd maar moet dansen naar haar eisen, liefde is onconditioneel, en van daaruit zouden jullie moeten werken samen..

Richt je vooral op jullie emotionele band samen, en pak het praktisch uiteraard ook aan.
Is ook redelijk. Maar doordat ze elke dag wat anders zegt weet ik ook niet meer waar ik aan toe ben. Daarom wil ik haar ook spreken dan kan ik haar aankijken in haar ogen en deze eis van haar bespreken. Natuurlijk sta ik daarvoor open. Ik sta overal voor open maar dan moet ik wel de bevestiging hebben dat ze dat wil en die heb ik dan wel, dan niet, dan wel, dan niet etc.
pi_176196643
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Op dit moment is ze er klaar mee begrijpelijk. Maar zoals ik al zei denk ik niet dat ze echt op zoek gaat naar iemand anders nu. Misschien over een jaar maar nu? Nee daarvoor is ze ook teveel beschadigd door andere mannen in het verleden.
Die gaat met een andere pik het nieuwe jaar in.
pi_176196657
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die gaat met een andere pik het nieuwe jaar in.
Dat denk ik niet. Reden daarvoor staan in het vorige deel.
pi_176196704
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Reden daarvoor staan in het vorige deel.
Waarom denk je dat ze niet komt / jij niet daar heen kan?
pi_176196719
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze niet komt / jij niet daar heen kan?
Angst voor het gesprek.
pi_176196792
Nou denk niet dat het een angst voor het gesprek is, maar meer een angst voor jou en je rare opdringerige gedrag.
pi_176196847
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou denk niet dat het een angst voor het gesprek is, maar meer een angst voor jou en je rare opdringerige gedrag.
Niet echt. We konden altijd goed praten over moeilijke dingen. Het is meer dat ze dat zichzelf wijs maakt, maar dat is helemaal niet zo. Ik heb namelijk wat dingen opgeschreven etc maar het is wel vrij laf niet te komen zoals een aantal hier al noemde.
pi_176196913
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet echt. We konden altijd goed praten over moeilijke dingen. Het is meer dat ze dat zichzelf wijs maakt, maar dat is helemaal niet zo. Ik heb namelijk wat dingen opgeschreven etc maar het is wel vrij laf niet te komen zoals een aantal hier al noemde.
Dat is jouw invulling waarmee je hoop voor jezelf creeert. .
pi_176196925
Ga er heen met een zak oliebollen, bel aan en roep SURPRISE
pi_176196940
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is jouw invulling waarmee je hoop voor jezelf creeert. .
Nee dat zijn haar eigen woorden in haar mail naar mij, zie eerder deel. Ze zegt zelf dat we altijd heel goed konden praten enz wat ook zo is. Ze is banger dan ze hoeft te zijn laat ik het zo zeggen.
pi_176196944
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Weet je, je bent zo eng dat je niet eens ziet wat je zelf doet, die is gewoon bang voor wat er gaat gebeuren als ze de knoop doorhakt en je dumpt. Ze mag haast wel een straatverbod aanvragen met zoals jij overkomt
pi_176197032
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Weet je, je bent zo eng dat je niet eens ziet wat je zelf doet, die is gewoon bang voor wat er gaat gebeuren als ze de knoop doorhakt en je dumpt. Ze mag haast wel een straatverbod aanvragen met zoals jij overkomt
Nou nou wat is daar eng aan? Het is toch ook gewoon laf door steeds af te zeggen? Ik begrijp het aan een kant, maar aan de andere kant begrijp ik het niet, jij wil dit toch? En nu krabbel je terug etc? Dat lijkt mij niet de manier. Als 2 volwassen mensen kunnen we hier gewoon over praten, zoals we altijd hebben gedaan. Ze was juist altijd heel blij dat ik haar tenminste respecteerde en begreep zoals met die zwangerschap etc.

Ze denkt onterecht dat ik hier als een halve mongool ga zitten hijgen ofzo. Zo stom ben ik nu ook weer niet.
pi_176197035
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat zijn haar eigen woorden in haar mail naar mij, zie eerder deel. Ze zegt zelf dat we altijd heel goed konden praten enz wat ook zo is. Ze is banger dan ze hoeft te zijn laat ik het zo zeggen.
Ja, die is een manier aan het verzinnen om je te dumpen zonder dat zij langs de kant van de weg gedumpt wordt.
pi_176197073
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, die is een manier aan het verzinnen om je te dumpen zonder dat zij langs de kant van de weg gedumpt wordt.
Misschien wel maar zo ga je niet met elkaar om. Ik heb haar ook gezegd als het andersom was geweest had ze ook gewild dat ik haar met respect had behandelt en duidelijk was geweest en niet via apps etc.
pi_176197151
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nou nou wat is daar eng aan? Het is toch ook gewoon laf door steeds af te zeggen? Ik begrijp het aan een kant, maar aan de andere kant begrijp ik het niet, jij wil dit toch? En nu krabbel je terug etc? Dat lijkt mij niet de manier. Als 2 volwassen mensen kunnen we hier gewoon over praten, zoals we altijd hebben gedaan. Ze was juist altijd heel blij dat ik haar tenminste respecteerde en begreep zoals met die zwangerschap etc.

Ze denkt onterecht dat ik hier als een halve mongool ga zitten hijgen ofzo. Zo stom ben ik nu ook weer niet.
Heb je je topics doorgelezen, ik heb ook het idee dat jij zo'n vent bent die dan voor de deur gaat lopen schreeuwen, dan smeken, dan janken, dan agressief doen, dan weer janken en dan al gillend door de politie meegenomen gaat worden omdat de buren inmiddels het lawaai zat zijn.
pi_176197185
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Heb je je topics doorgelezen, ik heb ook het idee dat jij zo'n vent bent die dan voor de deur gaat lopen schreeuwen, dan smeken, dan janken, dan agressief doen, dan weer janken en dan al gillend door de politie meegenomen gaat worden omdat de buren inmiddels het lawaai zat zijn.
Nou nee :D Als er een een hekel heeft aan dat soort fratsen ben ik het wel. Heb ook nog nooit in mijn leven geweld gebruikt.
pi_176197334
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nou nee :D Als er een een hekel heeft aan dat soort fratsen ben ik het wel. Heb ook nog nooit in mijn leven geweld gebruikt.
Nou zo kom je wel over en dan waarschijnlijk op punt van in de politie auto gezet worden gil je nog even dramatisch, IK HOU VAN JE!!! IK GA ER ZONDER JOU EEN EIND AAN MAKEN!!! Ja zie het al voor me, zo'n typetje ben je wel, kan je tante haar ook nog even bellen dat je zit te snikken in het crisis centrum.
pi_176197365
En ja ik moet haar beter begrijpen, maar ik zag het gewoon niet aankomen, anders had ik ZELF al hulp gezocht ook met een psycholoog ofzo. Ze zoekt nu zelf hulp dan denk ik; Waarom krijg ik dan niet de kans om ook hulp te zoeken?
pi_176197379
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou zo kom je wel over en dan waarschijnlijk op punt van in de politie auto gezet worden gil je nog even dramatisch, IK HOU VAN JE!!! IK GA ER ZONDER JOU EEN EIND AAN MAKEN!!! Ja zie het al voor me, zo'n typetje ben je wel, kan je tante haar ook nog even bellen dat je zit te snikken in het crisis centrum.
Dan heb je het helemaal verkeerd. Vrouw eigen dingen negatiever zien als ze zijn.
pi_176197404
Deel 15 sla je over?

Je bent net een pitbull die zich vastbijt. En hoe harder je vriendin zich los wil maken, hoe vaster jij je vastbijt. En ja, dan doet het haar pijn (lees: word je, door je opdringerige en nietsontziende gedrag, best wel eng) en geeft ze een beetje mee.
Wat jij vertaalt als: ze is onduidelijk, ze wil er wel voor gaan, anderen beïnvloeden haar maar IK weet wat ze wél wil.

Ik vind je respectloos naar je vriendin toe. Je gaat gigantisch over haar grenzen, zorgt voor druk en stress en behandelt haar als iemand die niet weet wat goed is voor haar en als iemand die geen eigen keuzes kan maken.

14 jaar relatie kan voorbij gaan. Is waarschijnlijk al veel langer voorbij geweest dan je denkt.
Maar, zoals ik je zie in deze reeks, kan ik me best voorstellen dat je vriendin dit niet durfde aan te geven of dat jij in zo’n geval als een stoomwals over haar en haar gevoelens heen bent gegaan.

Want jij weet het allemaal beter. Beter dan je vriendin, beter dan ons, beter dan iedereen.
Waarom je nieuwe topics blijft openen is mij een raadsel. Niemand gaat jouw waarheden veranderen, sta je niet open voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176197407
Enige toepasselijke voor deze hele reeks.

pi_176197426
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan heb je het helemaal verkeerd. Vrouw eigen dingen negatiever zien als ze zijn.
Nou, ik ben geen vrouw, maar van wat ik er in alle gauwigheid van lees was ik er ook met gierende banden vandoor gegaan als ik haar was :X
A mind with a heart of it's own
pi_176197439
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:23 schreef AnoniemH het volgende:
En ja ik moet haar beter begrijpen, maar ik zag het gewoon niet aankomen, anders had ik ZELF al hulp gezocht ook met een psycholoog ofzo. Ze zoekt nu zelf hulp dan denk ik; Waarom krijg ik dan niet de kans om ook hulp te zoeken?
Stop ermee.
pi_176197484
quote:
Jij hebt geen handjes om op Google naar een psycholoog te zoeken en een mond om aan je huisarts te melden dat je hulp nodig hebt?
In de weken dat dit aansleept heb ik je nog niets zien posten hierover in ieder geval.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176197485
quote:

[..]

Dat is het beeld wat je zelf hebt gemaakt, gewoon eng mannetje ben je.
pi_176197500
:|W
pi_176197540
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij hebt geen handjes om op Google naar een psycholoog te zoeken en een mond om aan je huisarts te melden dat je hulp nodig hebt?
In de weken dat dit aansleept heb ik je nog niets zien posten hierover in ieder geval.
Ik bedoel ermee te zeggen hulp voor dit probleem. Wat ik dus gewoon NIET wist. Als ik het had geweten had ik begin dit jaar al hulp gezocht. Het is niet zo dat ik niet wil maar dan had ze het moeten zeggen. Dat snap ik niet.
pi_176197634
Ze vertelde mij ook dit. Waarom heb je dat weekendje weg mij niet in Juni ofzo verteld? Ik zeg A het was een verrassing en B ik wist helemaal niet dat dit speelde anders waren we samen wel eerder daarheen gegaan. Het is de bedoeling voor Maart 2018.

Dan denk ik oke ik snap jou niet maar jij mij ook niet. Ik wist NIKS NOPPES. HAD ik het maar geweten.
pi_176197636
Heb je nu eindelijk al een oplossing voor je beesten? Je weet nu vrijwel zeker dat er een oplossing voor moet komen. Het zwaard van damocles hangt boven ze. Of ga je die dieren nog steeds gebruiken als machtsmiddel zoals ouders dat ook doen met kinderen bij een scheiding?

quote:
Op zondag 31 december 2017 05:33 schreef RicardoGallego het volgende:

Goed te lezen TS, dat je opstandig en boos bent. Je bent in fase 1 aanbeland van het verwerkingsproces.

(x) Boos
( ) Verdrietig
( ) Berusting
Die fase loopt al meer dan een week.

quote:
Op zondag 31 december 2017 05:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga er tegen die tijd vanuit van wel zoals je begrijpt
Je gaat van een boel uit. Je ging er ook van uit dat je voor oud en nieuw met haar zou spreken.

quote:
Op zondag 31 december 2017 05:33 schreef AnoniemH het volgende:

Ik heb liever dat we wat leuke dingen doen. Tot rust komen etc en als het dan niet werkt ze zegt; Oke we hebben het geprobeerd maar het spijt mij. Daar zou ik echt vrede mee kunnen hebben. Maar niet op deze manier omdat ik voel dat er nog wat in zit.
Jouw mening alleen telt niet. Het is trouwens al je ex voordat je dat nog niet door had.

quote:
Op zondag 31 december 2017 05:35 schreef LeesFoknl het volgende:

Weet je, vroeger zeiden wij: Als ...... mijn tante kloten had dan was het mijn oom. Waarmee men bedoelt dat als dit en als dat geen enkele waarde heeft.
Wat deze user zegt. Intenties zeggen geen ruk. Ja goedbedoeld hoor. Maar het is net zo zinloos als op facebook met kerst een bericht liken dat dakloze kinderen in derde wereldlanden ook aandacht nodig hebben. Die schieten daar niets mee op en blijven dakloos.
Je kan heel makkelijk 'ik houd van je' zeggen. Des te meer reden om het op de juiste momenten te zeggen en zoveel mogelijk manieren te tonen. Gedrag van jouw kant dat er op wijst dat ze makkelijk te invloeden is en haar mening niet telt laat het tegendeel zien.

quote:
Op zondag 31 december 2017 05:44 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Opdringerige pleurishufter ben je als je daar gaat hokken
Zijn ouders laten het toe en moedigen het aan. Ik geloof dat dat wel een van de redenen kan zijn dat de relatie ook ten einde is. Deze man kan zelf zijn boontjes niet doppen. Hopelijk is hij over een tijdje wat meer ontwikkeld en zal er ook wel met wat schaamte naar terug kijken.

quote:
Op zondag 31 december 2017 06:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee 120 sollicitaties lieve schat. Ze bracht mij zelfs nog naar een aantal gesprekken. Ik liep niet te niksen, snap uberhaupt niet waarom je dat denkt. Vrouw eigen denk ik.
Weer een goede indicatie hoe je denkt over vrouwen. Nu snap ik het wel. Na haar is het heel moeilijk om iemand te vinden als je er zo over denkt.

Over andere mannen neuken:

quote:
Op zondag 31 december 2017 06:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Grap is dat we hier tijd geleden weleens over spraken en ze zegt zelf dat ze daar niet aan moet denken etc. Ze slikt de pil niet (al een tijdje) dusja of dat zo slim is..... We waren met een zwangerschap bezig. Zeker nu is ze ontzettend vruchtbaar. Ik denk dat je gelijk KAN hebben alleen strookt het niet met wat ik hierboven over de pil etc vertel.
Het gaat jou niet echt meer iets aan wat ze met andere mannen doet. Zoiets als oud en nieuw lijkt mij ook perfect voor een 6e neukbeurt naast jou mocht het zo uitkomen. Anders is er altijd nog de rest van de week voor mocht je dit weer gaan bespreken met al haar collega's.

quote:
Op zondag 31 december 2017 06:28 schreef Isabeau het volgende:

Anoniem, je moet niet iemand willen die niet voor 100% voor jou gaat, die je moet overhalen om bij je te blijven. Je moet niet iemand willen die jou niet onvoorwaardelijk als partner wil.

Je moet iemand willen die met heel haar hart en hoofd bij jou wil zijn.

Dit is kansloos. Voor jullie beiden.
Dit ja. Vooral als de TS zogenaamd in zijn hoofd heeft dat zijn vriendin makkelijk is te beïnvloeden. Als je daar constant energie in moet steken is dat het niet waard.
pi_176197657
Overigens snap ik dat boek dan weer wel. Als je de gehele reeks leest is het vrijwel zeker dat AnoniemH vooral zeer bezig is met zichzelf. Praat over zijn relatie, vooral ook de intieme delen, met zijn ouders, zijn vrienden en haar colllega's.

Het feit dat ze weer heeft afgezegd om met elkaar kan ik wel voorstellen. Dat heeft weinig met geen durf te maken, maar ik zou ook geen zin hebben om met zo'n iemand te praten. Vooral niet als ik daar 100km heen en weer mee moet rijden. En als je dan aan komt en het heel duidelijk maakt dat het over is mag je 3 uur lang aan horen hoe zwaar hij het gehad heeft. Of het nog goed kan komen, wat doen we met X en Y? Dat het vooral weer van jou moet komen, alle verantwoording want tenslotte wilde jij er een eind aan maken. Jaahaa nu moet je dan ook op de blaren zitten volgens AnoniemH.

Het komt er kort er op neer dat de ellende er aan komt en ze vooral voor zichzelf zal moeten zorgen omdat AnoniemH totaal die verantwoording niet kan oppakken. Maar vooral de komende weken als hij weer thuis is gaat zitten te zeuren en te zeiken. "jouw schuld", "je moet niet met die en die praten", "maar...", "wat als...". Wat een energieslurpende toestand voor als je het uitmaakt. Vroeger waren dat soort types alleen te vinden in je tienerjaren, met het grote voordeel dat je ze dan kon blocken.
pi_176197676
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik bedoel ermee te zeggen hulp voor dit probleem. Wat ik dus gewoon NIET wist. Als ik het had geweten had ik begin dit jaar al hulp gezocht. Het is niet zo dat ik niet wil maar dan had ze het moeten zeggen. Dat snap ik niet.
Je hebt drie weken gehad om hier werk van te maken. Niet gedaan.

Je kunt wel blijven mekkeren over dingen die jij niet gehoord/begrepen hebt/jou niet verteld zijn maar gebeurd is gebeurd.

Laat. Het. Los.
pi_176197698
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef AnoniemH het volgende:
Ze vertelde mij ook dit. Waarom heb je dat weekendje weg mij niet in Juni ofzo verteld? Ik zeg A het was een verrassing en B ik wist helemaal niet dat dit speelde anders waren we samen wel eerder daarheen gegaan. Het is de bedoeling voor Maart 2018.

Dan denk ik oke ik snap jou niet maar jij mij ook niet. Ik wist NIKS NOPPES. HAD ik het maar geweten.
Laat. Het. Los.
pi_176197729
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt drie weken gehad om hier werk van te maken. Niet gedaan.

Je kunt wel blijven mekkeren over dingen die jij niet gehoord/begrepen hebt/jou niet verteld zijn maar gebeurd is gebeurd.

Laat. Het. Los.
Wel gedaan he. Ik spreek wekelijks met psychologen van een stichting zie eerder deel. Paar dagen terug nog. Die geven mij compleet op mijn lazer maar ook haar net zo goed. Communicatie is ons probleem volgens de psych.
pi_176197797
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel gedaan he. Ik spreek wekelijks met psychologen van een stichting zie eerder deel. Paar dagen terug nog. Die geven mij compleet op mijn lazer maar ook haar net zo goed. Communicatie is ons probleem volgens de psych.
Waarom mekker je hier dan dat je geen kans kreeg om hulp te zoeken :?

En ja, communicatie is jullie probleem. Haar ken ik niet, maar wat ik van jou zie is dat je een plank van zo’n 38585832 vierkante meter voor je hoofd hebt waardoor er niks binnenkomt van wat anderen zeggen.
pi_176197820
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef Deckard het volgende:
Overigens snap ik dat boek dan weer wel. Als je de gehele reeks leest is het vrijwel zeker dat AnoniemH vooral zeer bezig is met zichzelf. Praat over zijn relatie, vooral ook de intieme delen, met zijn ouders, zijn vrienden en haar colllega's.

Het feit dat ze weer heeft afgezegd om met elkaar kan ik wel voorstellen. Dat heeft weinig met geen durf te maken, maar ik zou ook geen zin hebben om met zo'n iemand te praten. Vooral niet als ik daar 100km heen en weer mee moet rijden. En als je dan aan komt en het heel duidelijk maakt dat het over is mag je 3 uur lang aan horen hoe zwaar hij het gehad heeft. Of het nog goed kan komen, wat doen we met X en Y? Dat het vooral weer van jou moet komen, alle verantwoording want tenslotte wilde jij er een eind aan maken. Jaahaa nu moet je dan ook op de blaren zitten volgens AnoniemH.

Het komt er kort er op neer dat de ellende er aan komt en ze vooral voor zichzelf zal moeten zorgen omdat AnoniemH totaal die verantwoording niet kan oppakken. Maar vooral de komende weken als hij weer thuis is gaat zitten te zeuren en te zeiken. "jouw schuld", "je moet niet met die en die praten", "maar...", "wat als...". Wat een energieslurpende toestand voor als je het uitmaakt. Vroeger waren dat soort types alleen te vinden in je tienerjaren, met het grote voordeel dat je ze dan kon blocken.
Nee ik ben bezig met ons. Misschien komt het zo over maar dat bedoel ik er niet mee. Ik moet leren dingen anders te formuleren. Dat ze beinvloed is is wel zeker, zelf zegt ze ook misschien wel ja. Dusja wat dat betreft.

Nee als ze langskomt ga ik haar niet bestoken met een vragenvuur etc. Ik laat haar het woord doen. Ik wil haar gevoel horen zodat ik dat kan begrijpen etc.
pi_176197832
Praat die psycholoog jou trouwens ook dingen aan, net zoals de psycholoog van je vriendin dat bij haar, volgens jou dan, doet?
pi_176197869
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom mekker je hier dan dat je geen kans kreeg om hulp te zoeken :?

En ja, communicatie is jullie probleem. Haar ken ik niet, maar wat ik van jou zie is dat je een plank van zo’n 38585832 vierkante meter voor je hoofd hebt waardoor er niks binnenkomt van wat anderen zeggen.
Bedoelde met een kans samen. Dat ze voor zichzelf hulp zoekt prima, respecteer ik. Dat ik dat ook doe prima, maar mijn psych zegt jullie moeten samen praten, eventueel met een specialist. Ook al zou het fout gaan dan nog is een gesprek goed. Anders krijg je achteraf verwijten, had ik maar etc etc
pi_176197870
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Praat die psycholoog jou trouwens ook dingen aan, net zoals de psycholoog van je vriendin dat bij haar, volgens jou dan, doet?
Die brengt over een tijd een boek erover uit, daar gaat hij veel aan verdienen
pi_176197908
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Bedoelde met een kans samen. Dat ze voor zichzelf hulp zoekt prima, respecteer ik. Dat ik dat ook doe prima, maar mijn psych zegt jullie moeten samen praten, eventueel met een specialist. Ook al zou het fout gaan dan nog is een gesprek goed. Anders krijg je achteraf verwijten, had ik maar etc etc
Typisch dat je wel op het eerste deel van mijn post reageert, en niet op het tweede deel.
Duidelijk waar je probleem zit.

Je respecteert de hulp die ze zoekt trouwens niet. Want die psycholoog ‘praat haar dingen aan waardoor ze het uitmaakte’.
pi_176197944
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Typisch dat je wel op het eerste deel van mijn post reageert, en niet op het tweede deel.
Duidelijk waar je probleem zit.
Daar wil ik best op reageren maar wat wil je dat ik erop zeg? Dat zal zeker zo zijn ja. Het is nogmaals niet zo dat ik niet weet dat ik ook fout ben.
pi_176197980
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is nogmaals niet zo dat ik niet weet dat ik ook fout ben.
Je doet toch je best om dat vooral niet te benadrukken.
pi_176197990
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar wil ik best op reageren maar wat wil je dat ik erop zeg? Dat zal zeker zo zijn ja. Het is nogmaals niet zo dat ik niet weet dat ik ook fout ben.
Zeg erop wat je kwijt wil.
pi_176198008
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je doet toch je best om dat vooral niet te benadrukken.
Staat toch zeer duidelijk in de OP.
pi_176198030
Too little, too late.

Ik gok dat ze meer dan eens heeft aangegeven dat het niet goed gaat, maar dat je daar gewoon geen acht op hebt geslagen. Nu ben je te laat en is zij er grondig klaar mee. Kut voor je, maar niets aan te doen.
pi_176198072
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Too little, too late.

Ik gok dat ze meer dan eens heeft aangegeven dat het niet goed gaat, maar dat je daar gewoon geen acht op hebt geslagen. Nu ben je te laat en is zij er grondig klaar mee. Kut voor je, maar niets aan te doen.
Nee dat heeft ze niet en dat blijf ik ook herhalen. Dat zou ik niet doen als dat niet zo was.
pi_176198112
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat heeft ze niet en dat blijf ik ook herhalen. Dat zou ik niet doen als dat niet zo was.
Zegt weinig komende van jouw kant, als die plaat in het echt net zo dik is als hier blijf ik toch bij mijn gok.
pi_176198149
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zegt weinig komende van jouw kant, als die plaat in het echt net zo dik is als hier blijf ik toch bij mijn gok.
Dan is je gok verkeerd. Ze heeft het niet aangegeven op zeker van niet. 4 weken hiervoor vroegen mijn ouders en haar ouders nog hoe het ging aan haar, alles ging perfect zei ze.
pi_176198154
Als ik haar was ging ik vanavond lekker uit, even tussen het normale volk, lekker ontspannen en gewoon op facebook posten dat je bij familie zit
pi_176198172
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Als ik haar was ging ik vanavond lekker uit, even tussen het normale volk, lekker ontspannen en gewoon op facebook posten dat je bij familie zit
Ze is vanavond op haar werk. Daar is een feest en ze moet werken gewoon.
pi_176198198
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze is vanavond op haar werk. Daar is een feest en ze moet werken gewoon.
Je bent met de minuut enger
pi_176198206
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan is je gok verkeerd. Ze heeft het niet aangegeven op zeker van niet. 4 weken hiervoor vroegen mijn ouders en haar ouders nog hoe het ging aan haar, alles ging perfect zei ze.
pi_176198216
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Je bent met de minuut enger
Huh? Hoezo? Dat weet ik al 4 maanden hoor.
pi_176198232
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Staat toch zeer duidelijk in de OP.
Jammer genoeg in de 10.000 posts er na niet maar wel alles wat je vriendin fout doet
pi_176198253
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer genoeg in de 10.000 posts er na niet maar wel alles wat je vriendin fout doet
Is niet waar. Lees maar terug. Geef vaak genoeg aan dat er ook veel bij mij fout zit.
pi_176198276
quote:
Je hebt 5 weken de tijd gehad lijkt mij. En wat is er mis met jezelf volgens jou?
pi_176198286
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is niet waar. Lees maar terug. Geef vaak genoeg aan dat er ook veel bij mij fout zit.
Niet in vergelijking met wat je vriendin allemaal fout doet
pi_176198305
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet in vergelijking met wat je vriendin allemaal fout doet
Is maar net hoe je het leest, want ik heb wel meer fouten gemaakt.
pi_176198317
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je hebt 5 weken de tijd gehad lijkt mij. En wat is er mis met jezelf volgens jou?
Mis als in de relatie bedoel je?
pi_176198362
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is maar net hoe je het leest, want ik heb wel meer fouten gemaakt.
Dus wij lezen het met zijn allen verkeerd?
Kan ook zijn dat jij dingen anders formuleerd dan je zelf denkt
pi_176198373
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus wij lezen het met zijn allen verkeerd?
Kan ook zijn dat jij dingen anders formuleerd dan je zelf denkt
Dat zou ook kunnen ja. Dat gaf ik hierboven ook al aan.
pi_176198381
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mis als in de relatie bedoel je?
Weet ik niet, jij zegt dat je hulp nodig had omdat er volgens jou ook iets mis is met jezelf.
pi_176198416
Heb je je medicatie al geregeld TS?
pi_176198449
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weet ik niet, jij zegt dat je hulp nodig had omdat er volgens jou ook iets mis is met jezelf.
Nou dat ik haar op dit moment dus verkeerd begrijp of niet begrijp. Dat geeft ze zelf ook aan. De psycholoog is hiermee bezig voor mij. Het punt is alleen dat hij ook niet weet wat ze dan wel bedoelt, want dat zegt ze dus weer niet.

Daarnaast huishouden en dergelijke daar heb ik hulp voor, maar dat kan ik nu dus niet laten zien, want ik ben niet thuis. Die punten dat zit wel snor. Dat eerste daar heb ik haar voor nodig als in een gesprek ofzo. Zodat ik ook weet wat ze exact bedoelt.
pi_176198460
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Heb je je medicatie al geregeld TS?
Ja maar helpt niet echt.
pi_176198469
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja maar helpt niet echt.
Joh...
pi_176198479
quote:

[..]

Ja maar helpt niet echt.
Mooi, dan kan je nu aan de slag met de dingen waar je psycholoog je op je donder voor geeft.
pi_176198583
quote:

[..]

Nou dat ik haar op dit moment dus verkeerd begrijp of niet begrijp. Dat geeft ze zelf ook aan. De psycholoog is hiermee bezig voor mij. Het punt is alleen dat hij ook niet weet wat ze dan wel bedoelt, want dat zegt ze dus weer niet.
Maar dat hoeft toch ook niet? Je kent haar 14 jaar dus wat betreft zou je wel een beetje moeten weten wat ze wel of niet waardeerd. Communicatie is vooral belangrijk als je met elkaar nieuwe situaties krijgt voorgelegd. In die tussentijd kan je je alsnog beroepen op oude zaken.

quote:
Daarnaast huishouden en dergelijke daar heb ik hulp voor, maar dat kan ik nu dus niet laten zien, want ik ben niet thuis. Die punten dat zit wel snor. Dat eerste daar heb ik haar voor nodig als in een gesprek ofzo. Zodat ik ook weet wat ze exact bedoelt.
Waarom zou je dat moeten laten zien aan haar? Het gaat er toch om dat jij daar beter van wordt? Voor haar is het mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.
pi_176198594
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mooi, dan kan je nu aan de slag met de dingen waar je psycholoog je op je donder voor geeft.
Ben ik ook zeker van plan maar weet je wat mij gewoon veel verdriet doet? En dat had ik niet verwacht. Kijk we hebben dit beide niet handig aangepakt, prima we zijn mensen, maar zou ze niet een keer denken van; Hij ziet het nu wel en ik heb dit verkeerd aangepakt ook?

Zelf zegt ze zichzelf te haten op dit moment.
pi_176198621
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch ook niet? Je kent haar 14 jaar dus wat betreft zou je wel een beetje moeten weten wat ze wel of niet waardeerd. Communicatie is vooral belangrijk als je met elkaar nieuwe situaties krijgt voorgelegd. In die tussentijd kan je je alsnog beroepen op oude zaken.

[..]

Waarom zou je dat moeten laten zien aan haar? Het gaat er toch om dat jij daar beter van wordt? Voor haar is het mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.
Dit is een nieuwe situatie qua communicatie. Ik weet normaal wel wat ze wil en dergelijke, maar nu weet ik niet wat ze van mij verwacht ofzo. Natuurlijk wil ik het haar laten zien. Je snapt zelf wel waarom denk ik.
pi_176198622
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ben ik ook zeker van plan maar weet je wat mij gewoon veel verdriet doet? En dat had ik niet verwacht. Kijk we hebben dit beide niet handig aangepakt, prima we zijn mensen, maar zou ze niet een keer denken van; Hij ziet het nu wel en ik heb dit verkeerd aangepakt ook?

Zij is niet het probleem. Jullie relatie is niet het probleem. Het probleem zit in je hoofd.
pi_176198640
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zij is niet het probleem. Jullie relatie is niet het probleem. Het probleem zit in je hoofd.
Waarom zegt ze dan overduidelijk dat de relatie nu het probleem is? Snap je die verwarring.
pi_176198661
quote:

[..]

Haar aanpak is misschien niet het beste (niet helemaal netjes naar jou toe) maar snap je wel dat het voor de uitkomst niet uit maakt?
pi_176198664
quote:

[..]

Kun je je voorstellen dat dit niet iets is van de afgelopen vier weken, maar dat ze hier waarschijnlijk al veel langer mee rondloopt?
Het ook heeft proberen te bespreken maar dat er een drastische stap, zoals de relatie verbreken, voor nodig was om jou te laten zien dat jullie elkaar niet begrijpen?
pi_176198665
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dan overduidelijk dat de relatie nu het probleem is? Snap je die verwarring.
Het gaat er niet om wat zij zegt. Het gaat om het probleem in je hoofd. Je psycholoog gaf je op je donder. Wat heb je daarmee gedaan?
pi_176198695
Echt als ik dit zo lees ben ik ineens dol gelukkig met mijn ex, dat ging gewoon uit, geen gedoe, hij ging zijn weg, ik ging mijn weg, niet eindeloos getouwtrek met psychologen en zo.
Gewoon het werkt niet meer, nee klopt we gaan. Klaar!
pi_176198718
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen dat dit niet iets is van de afgelopen vier weken, maar dat ze hier waarschijnlijk al veel langer mee rondloopt?
Het ook heeft proberen te bespreken maar dat er een drastische stap, zoals de relatie verbreken, voor nodig was om jou te laten zien dat jullie elkaar niet begrijpen?
Dat ze er langer mee rondloopt is een feit maar nogmaals waarom heeft ze het dan niet laten merken? In Oktober ging alles perfect volgens haar. Ik heb niets niets gemerkt. Ik heb ook gezegd; Laat dit dan een ULTIEME waarschuwing zijn maar over hoeft het niet te zijn. Als zij tegen zichzelf kan zeggen dit is ook mijn fout en het kan vergeven kunnen we verder.
pi_176198723
quote:

[..]

De relatie is tussen jou en haar. Jij bent het probleem en dus is de relatie ook het probleem. Dat is toch geen hogere wiskunde :?
pi_176198738
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De relatie is tussen jou en haar. Jij bent het probleem en dus is de relatie ook het probleem. Dat is toch geen hogere wiskunde :?
Correct. Overigens geld dat andersom ook. Ook ik heb problemen met een paar dingen zoals niks aangeven, opkroppen etc.
pi_176198770
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Correct. Overigens geld dat andersom ook. Ook ik heb problemen met een paar dingen zoals niks aangeven, opkroppen etc.
En dit is precies wat je haar verwijt. Waarom heeft ze eerder niks gezegd? Waarom heb jij dingen niet eerder gezegd?
pi_176198790
quote:

[..]

Nou, van beide kanten werkt het dus niet. Klaar dus. Waarom dan nog allerlei gesprekken die tot niets gaan leiden?
pi_176198796
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En dit is precies wat je haar verwijt. Waarom heeft ze eerder niks gezegd? Waarom heb jij dingen niet eerder gezegd?
Ik heb het eerder aangegeven en dat loopt ook al 5 jaar ofzo. Dan ren ik toch ook niet weg? Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen maar stokken zoeken om mee te slaan om van iemand af te komen. Althans zo komt het over, in plaats van samen ervoor te knokken. Relatie heb je samen, niet alleen.
pi_176198799
quote:

[..]

Zie jij ‘het’? Hoe merkt zij dat?

Ik zie vooral iemand die veel schuld bij de vriendin legt en niet naar zijn eigen aandeel kan kijken. Wel wat dingetjes kan benoemen in deze reeks maar ook heel veel negeert.
Die blijft hangen in het verleden en verwijten.
Activiteiten van vriendin op social media volgt.
Halfslachtig op zoek is naar werk, wat door deze crisis eindelijk iets sneller gaat.
Contact blijft zoeken en haar niet de kans geeft tot rust te komen.

Dat is wat zij ziet, ook al denk jij vast dat je heel andere dingen doet.
pi_176198812
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nou, van beide kanten werkt het dus niet. Klaar dus. Waarom dan nog allerlei gesprekken die tot niets gaan leiden?
Omdat ik voel ergens diep van binnen dat we nog niet klaar zijn. We waren zowat vader en moeder. We gingen nog kijken voor een koophuis en geregistreerd partnerschap etc, allemaal heel kort geleden.
pi_176198816
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb het eerder aangegeven en dat loopt ook al 5 jaar ofzo. Dan ren ik toch ook niet weg? Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen maar stokken zoeken om mee te slaan om van iemand af te komen. Althans zo komt het over, in plaats van samen ervoor te knokken. Relatie heb je samen, niet alleen.
Je zegt net zelf dat jij ook problemen hebt met dingen niet aangeven. Nu ontken je dat weer?
pi_176198831
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik voel ergens diep van binnen dat we nog niet klaar zijn. We waren zowat vader en moeder. We gingen nog kijken voor een koophuis en geregistreerd partnerschap etc, allemaal heel kort geleden.
Lijkt mij dus iets waar ze op tijd is uitgestapt.
pi_176198840
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Communicatie is ook zeker het probleem. Van mij naar haar en andersom. Ik heb ook al aangegeven dat we daar HULP bij kunnen gebruiken. Zodat we ELKAAR beter leren begrijpen op de situatie die nu gaande is.
Misschien WIL zij die HULP niet meer.
pi_176198856
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zie jij ‘het’? Hoe merkt zij dat?

Ik zie vooral iemand die veel schuld bij de vriendin legt en niet naar zijn eigen aandeel kan kijken. Wel wat dingetjes kan benoemen in deze reeks maar ook heel veel negeert.
Die blijft hangen in het verleden en verwijten.
Activiteiten van vriendin op social media volgt.
Halfslachtig op zoek is naar werk, wat door deze crisis eindelijk iets sneller gaat.
Contact blijft zoeken en haar niet de kans geeft tot rust te komen.

Dat is wat zij ziet, ook al denk jij vast dat je heel andere dingen doet.
Zij merkt dat doordat ik vanaf Augustus en nee niet sinds de crisis al bezig ben met werk. Dat ik niet ben aangenomen, tja dat komt wel goed denk ik. Huishouden was ik mee bezig, was ze ook trots op in Oktober nog etc. Ik heb DIRECT aangegeven dat de grote schuld bij MIJ ligt en niet bij haar. Nu kan ze niks merken want ik ben 100KM verder.

Daarbij is het probleem ook nog eens dat ALS ik hier ga werken en stel het komt goed dat ik dan mijn baan moet opzeggen en daar weer werk moet zoeken. Dan kom ik dus WEER in dezelfde situatie terecht door x aantal maanden geen werk te hebben waarschijnlijk. Terwijl ik er NU een baan kan krijgen waarschijnlijk.
pi_176198870
quote:

[..]

En toen dacht ze na en zag ze ineens hoe het zal zijn om de rest van haar leven aan je vast te zitten, toen was ze ineens zo bang, de rest van haar leven bij een man die geen baan kan houden, niets in huis doet en alleen maar kritiek heeft.
pi_176198873
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien WIL zij die HULP niet meer.
Die hulp heeft ze nooit gewild. 3 jaar geleden ofzo zei ik nog tegen haar misschien is een psych voor jezelf wel prima want je zit niet lekker in je vel etc. Ja dat klopt lieverd maar niet nodig hoor. Tja...
pi_176198888
quote:

[..]

Ja, hardstikke leuk. Nu is ze erachter gekomen dat ze dat dus kennelijk niet wil en dat het klaar is. Kut voor je, maar het is niet anders.
Als ik het zo lees is het godzijdank voor haar net op tijd geklapt.
pi_176198896
quote:

[..]

Dat ze er langer mee rondloopt is een feit maar nogmaals waarom heeft ze het dan niet laten merken? In Oktober ging alles perfect volgens haar. Ik heb niets niets gemerkt. Ik heb ook gezegd; Laat dit dan een ULTIEME waarschuwing zijn maar over hoeft het niet te zijn. Als zij tegen zichzelf kan zeggen dit is ook mijn fout en het kan vergeven kunnen we verder.
*zucht*

Jij houdt vol dat ze niks heeft laten merken. Op basis van wat ik van jou in deze reeks zie is de kans groot dat jij haar signalen nooit hebt opgepikt. Dat de relatiebreuk pas duidelijk genoeg was voor je om erachter te komen dat er iets mis is.

En dat ben je vast met me oneens.

En daar zit je probleem, dat halsstarrig vasthouden aan jouw waarheid.

Jij hoopt dat je vriendin ‘haar fout zal inzien’ en wil zelf best werken aan wat praktische dingen. Maar zult nooit erkennen dat jij wellicht fout zat in het zien van haar signalen. En zolang je dat niet doet zul je haar altijd blijven nadragen dat ze geen signalen gaf. Ook als jullie weer bij elkaar zouden komen.
pi_176198898
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

En toen dacht ze na en zag ze ineens hoe het zal zijn om de rest van haar leven aan je vast te zitten, toen was ze ineens zo bang, de rest van haar leven bij een man die geen baan kan houden, niets in huis doet en alleen maar kritiek heeft.
Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
pi_176198921
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*zucht*

Jij houdt vol dat ze niks heeft laten merken. Op basis van wat ik van jou in deze reeks zie is de kans groot dat jij haar signalen nooit hebt opgepikt. Dat de relatiebreuk pas duidelijk genoeg was voor je om erachter te komen dat er iets mis is.

En dat ben je vast met me oneens.

En daar zit je probleem, dat halsstarrig vasthouden aan jouw waarheid.

Jij hoopt dat je vriendin ‘haar fout zal inzien’ en wil zelf best werken aan wat praktische dingen. Maar zult nooit erkennen dat jij wellicht fout zat in het zien van haar signalen. En zolang je dat niet doet zul je haar altijd blijven nadragen dat ze geen signalen gaf. Ook als jullie weer bij elkaar zouden komen.
Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.
pi_176198932
quote:

[..]

Mag zij van jou voelen dat jullie wél klaar zijn?

Of mag dat pas nadat ze -tegen beter weten in- alles heeft geprobeerd wat jij belangrijk vindt dat ze probeert om de relatie te redden?

Ben jij degene die mag kiezen dat het over is, of heeft zij daar ook een zegje in?
pi_176198935
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
Hoe veel tijd wil je.....
pi_176198945
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.
En daar is de cirkel weer rond
pi_176198946
quote:

[..]

Ze appt dat omdat ze het zag.
Of ze zag uiteindelijk dat ze al tijden aan het trekken was aan een dood paard
pi_176198961
quote:

[..]

Waarom kreeg jij dan op je donder van je psycholoog?
pi_176198966
quote:

[..]

Om je koest te houden zodat zij dingen kan uitzoeken of ze het alleen kan redden
pi_176199016
quote:

[..]

Dit is een nieuwe situatie qua communicatie. Ik weet normaal wel wat ze wil en dergelijke, maar nu weet ik niet wat ze van mij verwacht ofzo. Natuurlijk wil ik het haar laten zien. Je snapt zelf wel waarom denk ik.
En niet op de rest reageren.
Wat er al eerder gezegd is, je moet een aantal zaken gewoon voor jezelf doen. Die relatie bestaat al niet meer dus alle energie kan maar beter direct in jezelf worden gestoken.
Als je van jezelf vind dat je wat mankeert en niet omdat zij dat zegt, dan moet je daar iets aan doen. En jezelf zogenaamd bewijzen tegenover haar is dolidioot.

Aan jezelf werken, wie weet kom je dan ooit weer een leuke vrouw tegen.
pi_176199023
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mag zij van jou voelen dat jullie wél klaar zijn?

Of mag dat pas nadat ze -tegen beter weten in- alles heeft geprobeerd wat jij belangrijk vindt dat ze probeert om de relatie te redden?

Ben jij degene die mag kiezen dat het over is, of heeft zij daar ook een zegje in?
Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.
pi_176199037
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe veel tijd wil je.....
Dat werkgever voor iemand anders kiest om welke reden dan ook is mijn fout? Oke.
pi_176199056
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat werkgever voor iemand anders kiest om welke reden dan ook is mijn fout? Oke.
Nee, dat niet. Maar er is wel iets waar je psycholoog je op je donder voor geeft. Wat is dat?
pi_176199146
quote:

[..]

Als je altijd de fout buiten jezelf zoekt heb je vast een heel fijn leven.
Kan me wel voorstellen dat het voor een vriendin een stuk minder leuk is om mee te leven.
pi_176199167
quote:

[..]

Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.
Dat gaat niet gebeuren. Gewoon accepteren en doorgaan met je eigen leven.
pi_176199170
quote:

[..]

Alles voor het woordje maar telt niet
pi_176199191
Luister deze eens voor de gein

pi_176199213
quote:

[..]

Ikke, ikke, ikke...
pi_176199239
quote:

[..]

Hoe kom je erbij dat ouders de aangewezen personen zijn om zoiets te signaleren? Dat het voor de buitenwereld koek en ei lijkt zegt echt niks.
  zondag 31 december 2017 @ 18:18:16 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176199245
quote:

[..]

Ja, maar zo werkt dat niet. Als zij er klaar mee is, dan is dat zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176199266
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, maar zo werkt dat niet. Als zij er klaar mee is, dan is dat zo.
Ja, maar waarom heeft ze dat niet gezegd? O-)
pi_176199274
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ikke, ikke, ikke...
Meen je dat nou..?

Na zo lang verbonden te zijn is dit je enige uitbraaksel..
  zondag 31 december 2017 @ 18:19:29 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176199287
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik ben haar niet ;(.

Maar ik kan wel wat redenen bedenken.
pi_176199307
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ouders de aangewezen personen zijn om zoiets te signaleren? Dat het voor de buitenwereld koek en ei lijkt zegt echt niks.
Omdat deze gast alles bespreekt met zijn ouders, vrienden en haar collegas, want 'dat moet kunnen'. Dus alle privedingen die je normaal binnen een relatie houdt wordt ook over de tafel gegooid met deze figuren. Want je hebt tenslotte 'geen geheimen' voor elkaar.

Het is een van de redenen waarom hij denkt dat zijn ex daarom ook nog jaren nodig heeft om een nieuwe vriend te zoeken. Ze is tenslotte al zo beschadigd door al haar exen.
pi_176199314
quote:

[..]

Gevoelens zijn natuurlijk ook een soort uitleesbare data die maar op 1 manier te interpreteren is.
  zondag 31 december 2017 @ 18:21:04 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176199328
quote:
10s.gif Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Gevoelens zijn natuurlijk ook een soort uitleesbare data die maar op 1 manier te interpreteren is.
En ook dit idd.
pi_176199336
quote:

[..]

Omdat het haar geen reet interesseert wellicht?
pi_176199343
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is een van de redenen waarom hij denkt dat zijn ex daarom ook nog jaren nodig heeft om een nieuwe vriend te zoeken. Ze is tenslotte al zo beschadigd door al haar exen.
Dat zou misschien nog best eens waar kunnen zijn enkel op basis van haar laatste ex :X
pi_176199382
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:12 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar er is wel iets waar je psycholoog je op je donder voor geeft. Wat is dat?
Dat ik mijzelf meer achteruit moet stellen.
pi_176199400
Kan iemand mij in drie zinnen samenvatten waar deze reeks over gaat?
pi_176199404
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ik mijzelf meer achteruit moet stellen.
Blijf daaraan werken!
pi_176199408
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef Steevast het volgende:

[..]

Meen je dat nou..?

Na zo lang verbonden te zijn is dit je enige uitbraaksel..
Heb je het tegen mij :?
pi_176199415
quote:
18s.gif Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
Nee.
  zondag 31 december 2017 @ 18:25:10 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176199445
quote:
TS zijn vriendin lijkt m niet meer te moeten, maar TS kan dat niet accepteren.
pi_176199466
quote:
TS heeft ernstige psychische problemen maar kan dat niet accepteren en blijft wijzen naar anderen. Zijn vriendin is het beu en heeft hulp voor haarzelf gezocht. TS verdraait, liegt en blijft zich met haar bemoeien.
pi_176199473
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij :?
Schijnbaar.
pi_176199500
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

TS heeft ernstige psychische problemen maar kan dat niet accepteren en blijft wijzen naar anderen. Zijn vriendin is het beu en heeft hulp voor haarzelf gezocht. TS verdraait, liegt en blijft zich met haar bemoeien.
Dit tel ik goed als drie zinnen, bedankt..
pi_176199507
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef Steevast het volgende:

[..]

Schijnbaar.
Ik ben een week of drie ‘verbonden’ aan TS. Vind je dat lang?
pi_176199515
quote:
TS denkt dat vriendin het even moeilijk heeft met de relatie. Reaguurders komen er achter dat TS zelf de oorzaak is en proberen hem al 15 topics lang te vertellen dat het over is. TS walst over ex heen en accepteert geen nee in einde relatie.
pi_176199566
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Deckard het volgende:

[..]

TS denkt dat vriendin het even moeilijk heeft met de relatie. Reaguurders komen er achter dat TS zelf de oorzaak is en proberen hem al 15 topics lang te vertellen dat het over is. TS walst over ex heen en accepteert geen nee in einde relatie.
Dat heb je mooi samengevat
pi_176199602
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben een week of drie ‘verbonden’ aan TS. Vind je dat lang?
Nope, maar dat doe niet af aan het feit dat vrouwen amper verbonden zijn, ooit.
pi_176199682
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:30 schreef Steevast het volgende:

[..]

Nope, maar dat doe niet af aan het feit dat vrouwen amper verbonden zijn, ooit.
Dan had je het dus niet tegen mij. Opgelost ^O^
pi_176199705
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan had je het dus niet tegen mij. Opgelost ^O^
Niet echt.. Maar alla :P
  zondag 31 december 2017 @ 18:42:32 #150
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176199958
quote:

[..]

Om je te motiveren meer te doen. In een laatste poging om het te laten werken positief blijven, het een oprechte kans te geven. Jou ruimte te geven jezelf te ontwikkelen. Zichzelf de kans geven dat gevoel weer terug te krijgen, een toekomst samen te zien.

Maar het veranderde niet genoeg en nu is het klaar.

Ik weet dat je het liever niet hoort, je vast blijft klampen aan elke strohalm. Maar je hebt alleen stof vast pop. Laat het los.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176200008
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Om je te motiveren meer te doen. In een laatste poging om het te laten werken positief blijven, het een oprechte kans te geven. Jou ruimte te geven jezelf te ontwikkelen. Zichzelf de kans geven dat gevoel weer terug te krijgen, een toekomst samen te zien.

Ik weet dat je het liever niet hoort, je vast blijft klampen aan elke strohalm. Maar je hebt alleen stof vast pop. Laat het los.
Qft
pi_176200039
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het veranderde niet omdat ik niet werd aangenomen!!!!!! Wat kan ik daaraan doen? Ik wist het godverdomme ook wel maar komop. Ze legt iets in mijn handen waar ik 0,0 grip op heb. Waarom denk je dat ik nog heel even de tijd wil? Ik heb aankomende week weer 2 2de gesprekken staan.
pi_176200066
quote:

[..]

wat ben jij een pisvervelend ventje met je vooroordelen over vrouwen... vind het echt steeds logischer dat die meid je aan de kant zet.
S. 2014
J. 2016
pi_176200102
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het veranderde niet omdat ik niet werd aangenomen!!!!!! Wat kan ik daaraan doen? Ik wist het godverdomme ook wel maar komop. Ze legt iets in mijn handen waar ik 0,0 grip op heb. Waarom denk je dat ik nog heel even de tijd wil? Ik heb aankomende week weer 2 2de gesprekken staan.
Je relatie loopt op de klippen omdat een werkgever voor een andere kandidaat koos?
pi_176200106
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

wat ben jij een pisvervelend ventje met je vooroordelen over vrouwen... vind het echt steeds logischer dat die meid je aan de kant zet.
Het is gewoon een gegeven dat dat zo is. Zo hebben mannen ook dingen hoor.
pi_176200136
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je relatie loopt op de klippen omdat een werkgever voor een andere kandidaat koos?
Nee ik wist dat werk een groot ding voor haar was/is. Wat kan ik nog meer doen dan tomeloze inzet en er vol voor gaan? Enthousiast bij gesprekken etc. Dat ligt toch TOTAAL buiten mijn macht als ze voor iemand anders kiezen?
pi_176200143
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Onzin.
pi_176200168
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik wist dat werk een groot ding voor haar was/is. Wat kan ik nog meer doen dan tomeloze inzet en er vol voor gaan? Enthousiast bij gesprekken etc. Dat ligt toch TOTAAL buiten mijn macht als ze voor iemand anders kiezen?
Wat je nog meer kan doen is beter luisteren naar wat mensen, inclusief je vriendin, tegen je zeggen. Natuurlijk vraagt ze niks van jou wat buiten je macht ligt. De dingen die binnen je macht liggen ga je echter uit de weg.
pi_176200182
quote:

[..]

Ja, je hebt er nul grip op welke keuze je vriendin gaat maken. Rottig, realiteit en je bent niet de eerste die in dit schuitje zit. Wel de eerste die er 15 topics over vol post hier, trouwens.

Wat betreft dat appen over die sollicitaties? Er zit een hoop tussen liefde en haat.
Dat ze geen relatie meer met je wil hoeft niet te zeggen dat ze je haat. Ze wil dat jij goed terecht komt en wil je daarin aanmoedigen.

Maar als jij je erin vast blijft bijten dat dit zeker een teken is dat ze je terug wil, dan kan die zorg die ze nu nog voor je voelt heel snel omslaan in onverschilligheid of haat.

Laat. Het. Los.
pi_176200198
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat je nog meer kan doen is beter luisteren naar wat mensen, inclusief je vriendin, tegen je zeggen. Natuurlijk vraagt ze niks van jou wat buiten je macht ligt. De dingen die binnen je macht liggen ga je echter uit de weg.
Dat vraagt ze wel want dat punt komt steeds terug.
  zondag 31 december 2017 @ 18:50:05 #161
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176200212
quote:

[..]

Schat, dat is echt niet de grote reden.
Het is echt over, accepteer het. Het spijt me, weet dat het verschrikkelijk pijn doet, maar het is niet anders. Laat het los.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176200225
De tering, die betonplaat voor je kop kan werkelijk geen drilboor tegenop he :')
pi_176200228
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je moet niet alles zo zwart/wit zien
pi_176200243
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat je geen werk hebt? Weet je wat je eigen aandeel daarin is? Smoesjes verzinnen en glashard liegen. Je zei eerder dat je twee jaar lang niet mocht solliciteren omdat je anders je ziektewetuitkering direct kwijt zou raken. Dat is pertinent niet waar. Je kreeg je geld en je vond het wel best.
pi_176200274
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dit punt is begrijpbaar voor jou en het ligt voor een deel buiten je macht om het op te lossen. Makkelijk punt voor jou dus om de nadruk op te leggen.

Maar je vriendin heeft meer dingen die er bij jou moeten veranderen. Die zijn minder tastbaar, alleen door jou op te lossen dus niemand anders die je de schuld kunt geven.

Het werk is écht niet het grootste probleem.

Anders zouden zowat alle langdurige werkelozen zonder relatie moeten zijn.
pi_176200282
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat je geen werk hebt? Weet je wat je eigen aandeel daarin is? Smoesjes verzinnen en glashard liegen. Je zei eerder dat je twee jaar lang niet mocht solliciteren omdat je anders je ziektewetuitkering direct kwijt zou raken. Dat is pertinent niet waar. Je kreeg je geld en je vond het wel best.
Dat is wel zo en ik zal het je uitleggen. Als ik aangenomen zou worden in mijn uitkering zou ik dus direct mijn uitkering verliezen > logisch. Stel ze weten dat ik solliciteer en ze nemen mij niet aan zou mijn uitkering ook vervallen, want ze zeggen dan u mankeert dus niks dus geen uitkering.
pi_176200315
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit punt is begrijpbaar voor jou en het ligt voor een deel buiten je macht om het op te lossen. Makkelijk punt voor jou dus om de nadruk op te leggen.

Maar je vriendin heeft meer dingen die er bij jou moeten veranderen. Die zijn minder tastbaar, alleen door jou op te lossen dus niemand anders die je de schuld kunt geven.

Het werk is écht niet het grootste probleem.

Anders zouden zowat alle langdurige werkelozen zonder relatie moeten zijn.
Als dat niet het grootste probleem is moet ze dat niet steeds aanhalen begrijp je. Dan zaait ze verwarring. Zeg dan waar het op staat gewoon.
pi_176200351
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als dat niet het grootste probleem is moet ze dat niet steeds aanhalen begrijp je. Dan zaait ze verwarring. Zeg dan waar het op staat gewoon.
Plaat. Kop. Stoornis?

Je begrijpt de helft van de posts hier niet, of gaat er niet op in. Logisch dat dit ook zo gaat in contact met je vriendin.
pi_176200357
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is wel zo en ik zal het je uitleggen. Als ik aangenomen zou worden in mijn uitkering zou ik dus direct mijn uitkering verliezen > logisch. Stel ze weten dat ik solliciteer en ze nemen mij niet aan zou mijn uitkering ook vervallen, want ze zeggen dan u mankeert dus niks dus geen uitkering.
Dat is niet waar. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en ik kan je vertellen dat er geen enkele uitkering bestaat waarbij je niet mag solliciteren. Ook een ziektewetuitkering niet. Daarnaast betekend werken niet dat je niks mankeert.
pi_176200364
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus je solliciteerde niet omdat je bang was je uitkering te verliezen? Dus je kon wel werken/solliciteren? Dus zat je eigenlijk onterecht in de Ziektewet? Dus pleegde je eigenlijk uitkeringsfraude?
pi_176200387
quote:

[..]

Zij zegt niet waar het op staat en zaait verwarring. Wat je weer eens niet meeneemt is dat je zelf ook moeite hebt om dingen aan te geven en dat je het op gaat kroppen. Pot verwijt de ketel.
pi_176200412
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en ik kan je vertellen dat er geen enkele uitkering bestaat waarbij je niet mag solliciteren. Ook een ziektewetuitkering niet. Daarnaast betekend werken niet dat je niks mankeert.
In mijn geval toch wel. Ik moest namelijk GEKEURD worden. Dus als ik in Februari ofzo zou solliciteren had ik sowieso 0 kans op afkeuring. Dan pak ik liever die 900,- zodat ik ook mijn vriendin kan onderhouden begrijp je.
pi_176200414
quote:

[..]

Dat is kennelijk het enige wat je nog een beetje snapt. Zoiets als het huishouden doen gaat er bij jou niet in.
pi_176200419
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dus je solliciteerde niet omdat je bang was je uitkering te verliezen? Dus je kon wel werken/solliciteren? Dus zat je eigenlijk onterecht in de Ziektewet? Dus pleegde je eigenlijk uitkeringsfraude?
Nee niet onterecht, integendeel. Heb niet voor niets medicatie.
pi_176200436
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:56 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is kennelijk het enige wat je nog een beetje snapt. Zoiets als het huishouden doen gaat er bij jou niet in.
Dat ging er wel in. Dat ging juist heel goed de laatste tijd.
pi_176200467
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zullen we zeggen de laatste paar weken, behalve de 14 jaar er voor? En dan nog zijn het jouw standaarden wat huishouden is. Niet zozeer wat het echte huishouden inhoudt.
pi_176200500
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In mijn geval toch wel. Ik moest namelijk GEKEURD worden. Dus als ik in Februari ofzo zou solliciteren had ik sowieso 0 kans op afkeuring. Dan pak ik liever die 900,- zodat ik ook mijn vriendin kan onderhouden begrijp je.
Als je gaat werken tijdens je ziektewet, zoals ik ook heb gedaan, kan je gedeeltelijk in de ziektewet blijven. Na twee jaar kan je dan alsnog gekeurd worden, zoals ik ook werd gekeurd. Ik werd afgekeurd maar werk toch, zodat ik mezelf kan onderhouden. Jij bent goedgekeurd en je werkt niet. Je zou tomaten kunnen gaan plukken maar je spreekt geen Pools. Alsof je Pools moet spreken om te plukken. En weet je, mij maakt het niet eens uit wat je doet. Maar ga nou niet zeggen dat je vriendin je geen kans geeft, want dat is gewoon niet waar. Je verpest het zelf.
pi_176200503
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Zullen we zeggen de laatste paar weken, behalve de 14 jaar er voor? En dan nog zijn het jouw standaarden wat huishouden is. Niet zozeer wat het echte huishouden inhoudt.
Nee het ging altijd wel goed eigenlijk. In de laatste 2 jaar minder op zeker, maar ze is zelf een type dat dan wil dat ik bijvoorbeeld dweil maar dan de dweil uit mn handen pakt. Ja wat moet ik daar dan mee?
pi_176200524
quote:

[..]

Ik (en vele anderen) hebben al decennia lang medicatie en werken gewoon.
pi_176200547
quote:

[..]

Je zit al vijf weken bij je ouders en je doet daar niks. Je vriendin appte je een keer om je te complimenteren dat je de vaatwasser had ingeruimd. Wordt eens wakker!
pi_176200572
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee het ging altijd wel goed eigenlijk. In de laatste 2 jaar minder op zeker, maar ze is zelf een type dat dan wil dat ik bijvoorbeeld dweil maar dan de dweil uit mn handen pakt. Ja wat moet ik daar dan mee?
Ze klaagt over dat je niet helpt in het huishouden maar eigenlijk is het haar eigen schuld?
pi_176200576
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als ik jou moet geloven dan moet je er niks mee doen. Zij doet het toch? Ze is een vrouw dus die weten tenslotte precies hoe het huishouden in elkaar zit.

Of je zou eens kunnen vragen waarom ze dat doet en of er niet een manier is waardoor je wel goed en grondig kan dweilen. Ik zeg maar wat hoor. Misschien hield ze inderdaad van het huishouden en was het haar hobby.
pi_176200584
16 delen lang maar ik ga doooorrrrr!
pi_176200592
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:02 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze klaagt over dat je niet helpt in het huishouden maar eigenlijk is het haar eigen schuld?
Nee ik vraag wat moet ik daar dan mee? Als je dingen uit mijn handen pakt ja dan denk je op een gegeven moment ook hallo ben geen gekke henkie.
pi_176200618
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik vraag wat moet ik daar dan mee? Als je dingen uit mijn handen pakt ja dan denk je op een gegeven moment ook hallo ben geen gekke henkie.
Kortom, ze pakt de dweil uit je hand, dus het is haar schuld dat jij niet dweilt.
pi_176200635
quote:

[..]

Dan zou ik haar ter zijde nemen en het er eens over hebben. En misschien naast het dweilen ook eens over het gehele huishouden. Want kennelijk is ze dan stiekem ook niet tevreden over andere zaken die je uitvreet.
pi_176200637
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kortom, ze pakt de dweil uit je hand, dus het is haar schuld dat jij niet dweilt.
Nee. Als jij dingen wil doen in het huishouden maar ze doet zelf alsof ze dat beter kan, ben jij er toch ook een x klaar mee denk ik?
pi_176200647
quote:

[..]

Je hebt 0 kans op afkeuring zeg je zelf, je vindt die gratis euros wel prima, Ik vind het niet heel zuiver. Misschien hou je je strikt genomen aan de wet en is het geen fraude, maar dan ben je wel een luie flikker.
Je gaat mij niet vertellen dat je in de huidige economie geen enkel baantje kunt vinden. Misschien dat je niet kunt vinden wat je wilt, maar dat is wat anders. En misschien dat het je ex (nee, niet je vriendin want dat is het niet meer) zou willen dat je gewoon aan het werk ging, ongeacht of het je droombaan was.
pi_176200662
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee. Als jij dingen wil doen in het huishouden maar ze doet zelf alsof ze dat beter kan, ben jij er toch ook een x klaar mee denk ik?
Nu nog mooier. Je wil het zo graag doen maar je krijgt geen kans. En nu zit je alleen omdat je vriendin o.a. vind dat je niet genoeg in het huishouden doet.
pi_176200666
quote:

[..]

Godverdomme wat kinderachtig gedrag van jou.
pi_176200678
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je hebt 0 kans op afkeuring zeg je zelf, je vindt die gratis euros wel prima, Ik vind het niet heel zuiver. Misschien hou je je strikt genomen aan de wet en is het geen fraude, maar dan ben je wel een luie flikker.
Je gaat mij niet vertellen dat je in de huidige economie geen enkel baantje kunt vinden. Misschien dat je niet kunt vinden wat je wilt, maar dat is wat anders. En misschien dat het je ex (nee, niet je vriendin want dat is het niet meer) zou willen dat je gewoon aan het werk ging, ongeacht of het je droombaan was.
Ik heb als ik er een zaak van maak 100% kans op afkeuring. Probleem is dat ik in de financiele shit kwam als ik in beroep zou gaan (duurt 6-8 weken en tussendoor krijg je geen geld) dus je word voor het blok gezet.
pi_176200680
quote:

[..]

Als het telkens zo ging kan ik je irritatie snappen.
Maar hoe heb je datgene wat je dacht tegen haar uitgesproken?
pi_176200702
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het telkens zo ging kan ik je irritatie snappen.
Maar hoe heb je datgene wat je dacht tegen haar uitgesproken?
Ik heb dat toen ze hier mee kwam direct ook gezegd. Ja zegt ze dat is mijn fout. Ja oke maar ik zit nu nog wel hier natuurlijk. Zulke dingen kunnen we echt wel uit komen.
pi_176200722
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb als ik er een zaak van maak 100% kans op afkeuring. Probleem is dat ik in de financiele shit kwam als ik in beroep zou gaan (duurt 6-8 weken en tussendoor krijg je geen geld) dus je word voor het blok gezet.
Wie zegt dat?
pi_176200733
quote:

[..]

6-8 weken is goed te overbruggen.
Je vriendin werkte toch? En anders in je omgeving kijken voor een lening.

Als je met 100% slagingskans daar niet de moeite voor neemt ben je niet slim bezig.
pi_176200738
quote:

[..]

Als je er een zaak van maakt dan zou je 100% afgekeurd worden? Lijkt me nonsens als je eerst zegt dat je 0 kans hebt op afkeuring. Maar goed, er komt wel meer nonsens voorbij.
pi_176200743
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
De artsen. Niet die van het UWV maar psychologen en de instelling waar ik liep (Altrecht)
pi_176200751
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

6-8 weken is goed te overbruggen.
Je vriendin werkte toch? En anders in je omgeving kijken voor een lening.

Als je met 100% slagingskans daar niet de moeite voor neemt ben je niet slim bezig.
6-8 weken dan krijg je een soort hoorzitting van het UWV. Keuren ze je weer goed dan kun je een rechtszaak aanspannen. Kan 1-2 jaar duren totaal. Dat is niet op te brengen financieel.
pi_176200773
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De artsen. Niet die van het UWV maar psychologen en de instelling waar ik liep (Altrecht)
Dit is weer een leugentje volgens mij. Ik werk al een hele tijd in de psychiatrie maar nog nooit heb ik een hulpverlener een uitspraak horen doen over wat het UWV zou beslissen. Sterker nog, als een cliënt geen dagbesteding heeft gaat het juist vaak slechter met iemand. Werken is gezond, ook als je ziek bent.
pi_176200783
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:10 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dit is weer een leugentje volgens mij. Ik werk al een hele tijd in de psychiatrie maar nog nooit heb ik een hulpverlener een uitspraak horen doen over wat het UWV zou beslissen. Sterker nog, als een cliënt geen dagbesteding heeft gaat het juist vaak slechter met iemand. Werken is gezond, ook als je ziek bent.
Nee dat zeggen ze niet. Ze zeggen op basis van wat we geconstateerd hebben lijkt ons arbeid niet geschikt.
pi_176200785
quote:

[..]

6-8 weken dan krijg je een soort hoorzitting van het UWV. Keuren ze je weer goed dan kun je een rechtszaak aanspannen. Kan 1-2 jaar duren totaal. Dat is niet op te brengen financieel.
Dus geen 100% kans om afgekeurd te worden.
pi_176200794
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dus geen 100% kans om afgekeurd te worden.
Rechtszaak op zeker. Mijn vader heeft er ook 2 jaar over gedaan maar wel zijn gelijk gekregen. Bijna hetzelfde als wat ik heb.,
pi_176200798
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat zeggen ze niet. Ze zeggen op basis van wat we geconstateerd hebben lijkt ons arbeid niet geschikt.
Ik geloof er niks van. Thuis zitten lijkt hun wel geschikt?
pi_176200807
quote:

[..]

Als ik hele dagen werkeloos thuis zit en mijn vriend werkt, dan zorg ik gewoon dat het huis schoon is.

En genoeg tijd om dat te doen als hij niet thuis is, dan kan hij zich ook niet storen aan mijn aanpak.
pi_176200825
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb dat toen ze hier mee kwam direct ook gezegd. Ja zegt ze dat is mijn fout. Ja oke maar ik zit nu nog wel hier natuurlijk. Zulke dingen kunnen we echt wel uit komen.
Zij vertelde dit dus tegen je in de laatste weken?

Wat ik bedoelde was: jij zat je jaren te ergeren op de manier waarop ze jouw huishoudingpogingen overnam.
Waarom heb je dat OP DAT MOMENT niet besproken? Dan weet zij toch niet dat jij je eraan ergerde?

Arme meid: zij doet onbewust iets wat je irriteert, jij trekt je bek niet open op dat moment en nu zegt ze ook nog dat ZIJ fout zat daarmee..... JIJ had meteen moeten zeggen dat het niet motiverend is als zij jouwklusjes achteraf toch zelf gaat doen.

En ik gok dat er zo nog meer situaties zijn die jullie prima hadden kunnen oplossen toen ze zich voordeden, maar die jij vooral nu zo groot hebt gemaakt dat jullie het nooit meer recht krijgen gepraat.

Typisch wel: op het moment dat zij iets niet (goed) doet of tijdig uitspreekt ligt het aan haar. En op het moment dat jij hetzelfde doet... ligt het ook aan haar.
pi_176200827
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Thuis zitten lijkt hun wel geschikt?
Hun zeggen dat arbeid ivm stoornis niet goed is. Omdat ik erg vaak terugvallen heb etc. Eventueel kan het mits het juiste medicijn word gevonden, maar je weet zelf er zijn heel veel medicijnen voor dit soort stoornissen.
pi_176200850
quote:

[..]

Weet je dat je heel moeilijk serieus te nemen bent, en ongeloofwaardig wordt als je telkens foute of halve informatie geeft?
pi_176200864
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hun zeggen dat arbeid ivm stoornis niet goed is. Omdat ik erg vaak terugvallen heb etc. Eventueel kan het mits het juiste medicijn word gevonden, maar je weet zelf er zijn heel veel medicijnen voor dit soort stoornissen.
Ik weet niet welke stoornis je hebt. Ik weet wel het een en ander over medicijnen. Maar wat ik zeker weet is dat niks doen eerder voor een terugval zorgt dan werken.
pi_176200903
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik weet niet welke stoornis je hebt. Ik weet wel het een en ander over medicijnen. Maar wat ik zeker weet is dat niks doen eerder voor een terugval zorgt dan werken.
Daarom dat ik dus ook wel bezig was om wat te gaan doen dat is ook wat ik zeg.
pi_176200918
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zij vertelde dit dus tegen je in de laatste weken?

Wat ik bedoelde was: jij zat je jaren te ergeren op de manier waarop ze jouw huishoudingpogingen overnam.
Waarom heb je dat OP DAT MOMENT niet besproken? Dan weet zij toch niet dat jij je eraan ergerde?

Arme meid: zij doet onbewust iets wat je irriteert, jij trekt je bek niet open op dat moment en nu zegt ze ook nog dat ZIJ fout zat daarmee..... JIJ had meteen moeten zeggen dat het niet motiverend is als zij jouwklusjes achteraf toch zelf gaat doen.

En ik gok dat er zo nog meer situaties zijn die jullie prima hadden kunnen oplossen toen ze zich voordeden, maar die jij vooral nu zo groot hebt gemaakt dat jullie het nooit meer recht krijgen gepraat.

Typisch wel: op het moment dat zij iets niet (goed) doet of tijdig uitspreekt ligt het aan haar. En op het moment dat jij hetzelfde doet... ligt het ook aan haar.
Nee we hebben daar uiteraard wel vaker zo eens over gesproken, maar tussendoor hebben we dat beide helemaal verkeerd aangepakt.
pi_176200929
Weet je TS? Als je relatie te redden is dan moet je nog steeds met jezelf aan de slag. Als de relatie over is ook. Pas als jij stopt met smoesjes en leugens en eens eerlijk tegenover jezelf bent dan is er hoop op herstel.
pi_176200942
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Weet je TS? Als je relatie te redden is dan moet je nog steeds met jezelf aan de slag. Als de relatie over is ook. Pas als jij stopt met smoesjes en leugens en eens eerlijk tegenover jezelf bent dan is er hoop op herstel.
Denk dat TS gewoon lekker een paar jaar bij zijn ouders blijft wonen.
pi_176200943
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daarom dat ik dus ook wel bezig was om wat te gaan doen dat is ook wat ik zeg.
Na twee jaar pas, dat is ook wat je zegt.
pi_176200968
quote:
Zeker zo. Maar ik lees nu weer een smoes van haar en het irriteert mij gewoon.

De psycholoog heeft zogenaamd gezegd dat ze dat gesprek van zaterdag af moest blazen want dat zou niet goed zijn en zou ze in een vangrail terecht komen etc. Maar diezelfde dag gaat ze wel met die auto werken. Als je echt rust wil en 300 overuren hebt staan dan neem je VRIJ lijkt mij?
pi_176200986
quote:

[..]

Na twee jaar pas, dat is ook wat je zegt.
Uiteraard. Vriendin wilde ook dat eerst echt eens DUIDELIJK werd wat ik nu mankeerde. Dat wilde ze zelf het eerste jaar.
pi_176200990
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De psycholoog heeft zogenaamd gezegd dat ze dat gesprek van zaterdag af moest blazen want dat zou niet goed zijn en zou ze in een vangrail terecht komen etc. Maar diezelfde dag gaat ze wel met die auto werken. Als je echt rust wil en 300 overuren hebt staan dan neem je VRIJ lijkt mij?
Je kunt je beter concentreren op je eigen smoezen.
pi_176200999
Ik begin steeds meer het beeld te krijgen van iemand die hele dagen op de bank hangt, beetje gamen, netflixen etc. Dan komt vriendin thuis, ziet dat er nauwelijks iets is gedaan, raakt daar wat geirriteerd door. Wil dat hij in godsnaam iets gaat doen, danwel in huis, danwel de deur uit, werken, iets. Maar meneer vindt die 900 Euro gratis geld in de maand wel lekker en blijft lekker in trainingsbroek op de bank hangen :{
pi_176201004
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kunt je beter concentreren op je eigen smoezen.
Dat kan wel zo zijn maar ik moet nu alles maar slikken wat zij zegt begrijp je.
pi_176201005
quote:

[..]

Uiteraard. Vriendin wilde ook dat eerst echt eens DUIDELIJK werd wat ik nu mankeerde. Dat wilde ze zelf het eerste jaar.
Je kunt prima werken en uitzoeken waar je mee worstelt.
pi_176201026
quote:

[..]

Als ik jou was zou ik om te beginnen stoppen met haar "vriendin" te noemen. Dat is ze niet meer.
pi_176201033
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:18 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kunt prima werken en uitzoeken waar je mee worstelt.
Ik werkte ook alleen toen overleed mijn oom (soort tweede vader) terwijl ik aan het werk was. Dat was zo'n klap dat mijn vriendin zelf ook al aangaf misschien is het beter dat we eerst je gezondheid op orde brengen. Het is niet zo dat ik dacht; MOOI even de ziektewet in!
pi_176201035
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar ik moet nu alles maar slikken wat zij zegt begrijp je.
Dat maakt niet uit. Of je het nu slikt of niet, het maakt geen verschil. Wat je zelf doet, daar gaat het om.
pi_176201040
quote:

[..]

Naar haar werk rijden zal geen 100+ kilometer zijn. En wat ze daar aantreft zal een stuk minder stressvol zijn dan wat ze in jouw ouderlijk huis aantreft.

Het gesprek met jou aangaan is een stuk emotioneler dan je werk uitvoeren. Dat je dat niet snapt :D
pi_176201043
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik om te beginnen stoppen met haar "vriendin" te noemen. Dat is ze niet meer.
Nog steeds is ze dat. Draagt onze ring nog etc etc.
pi_176201066
quote:

[..]

Die twee kan je niet met elkaar vergelijken. Het is veel beter voor haar om te werken dan thuis te zitten en te denken aan de relatie die kapot is. Een autoritje van een paar minuten is ook nogal een groot verschil naar iemand toe rijden die 100km verderop woont.
Zeker als het iemand is waar je psychologisch je goed moet voorbereiden. En ook nog eens zijn ouders moet zien. Blegh. Groot gelijk van die psycholoog.
pi_176201067
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Naar haar werk rijden zal geen 100+ kilometer zijn. En wat ze daar aantreft zal een stuk minder stressvol zijn dan wat ze in jouw ouderlijk huis aantreft.

Het gesprek met jou aangaan is een stuk emotioneler dan je werk uitvoeren. Dat je dat niet snapt :D
Dat snap ik natuurlijk wel maar het is dus gewoon laf. Lekker belangrijk hoe lastig dat is. Ik heb ook weleens voor moeilijke keuzes gestaan. Zij wil dit toch?
pi_176201081
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die twee kan je niet met elkaar vergelijken. Het is veel beter voor haar om te werken dan thuis te zitten en te denken aan de relatie die kapot is. Een autoritje van een paar minuten is ook nogal een groot verschil naar iemand toe rijden die 100km verderop woont.
Zeker als het iemand is waar je psychologisch je goed moet voorbereiden. En ook nog eens zijn ouders moet zien. Blegh. Groot gelijk van die psycholoog.
Ouders hoeft niet die stuur ik gewoon weg. Gaan werken = vluchtgedrag. Dat is niet erover nadenken en dergelijke.
pi_176201123
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik werkte ook alleen toen overleed mijn oom (soort tweede vader) terwijl ik aan het werk was. Dat was zo'n klap dat mijn vriendin zelf ook al aangaf misschien is het beter dat we eerst je gezondheid op orde brengen. Het is niet zo dat ik dacht; MOOI even de ziektewet in!
Heel spijtig als het je tweede vader is. Maar er zijn mensen die hun echte vader onverwachts verliezen en na een aantal weken het huishouden weer doen en ook weer aan het werken slagen.
pi_176201134
quote:

[..]

Je vriendin gaf aan dat je beter even niet kon werken? En nu klaagt ze erover dat je niet werkt? TS, je wordt psychologisch mishandeld door je vriendin. Ze ontneemt je de mogelijkheid het huishouden te doen en verwijt je dan dat je niks doet in het huishouden. Ze wil niet dat je appt maar appt zelf de hele tijd. Ze werkt zichzelf de vernieling in en jij moet er naar kijken. Ik zou niet naar haar terug gaan als ik jou was, ze maakt je hele leven stuk.
pi_176201141
quote:

[..]

Nog steeds is ze dat. Draagt onze ring nog etc etc.
Weet je niet, jij hebt haar 5 weken niet gezien.
pi_176201145
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Deckard het volgende:

[..]

Heel spijtig als het je tweede vader is. Maar er zijn mensen die hun echte vader onverwachts verliezen en na een aantal weken het huishouden weer doen en ook weer aan het werken slagen.
Dat kan. Iedereen doet dingen op zijn manier.
pi_176201158
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weet je niet, jij hebt haar 5 weken niet gezien.
Zag haar gisteren nog toen stuurde ze een foto, zie hierboven.
pi_176201169
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je vriendin gaf aan dat je beter even niet kon werken? En nu klaagt ze erover dat je niet werkt? TS, je wordt psychologisch mishandeld door je vriendin. Ze ontneemt je de mogelijkheid het huishouden te doen en verwijt je dan dat je niks doet in het huishouden. Ze wil niet dat je appt maar appt zelf de hele tijd. Ze werkt zichzelf de vernieling in en jij moet er naar kijken. Ik zou niet naar haar terug gaan als ik jou was, ze maakt je hele leven stuk.
Ik denk dat we elkaar onderbewust mishandelen terwijl we dat helemaal niet willen.
pi_176201183
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ouders hoeft niet die stuur ik gewoon weg. Gaan werken = vluchtgedrag. Dat is niet erover nadenken en dergelijke.
Ja dat is ook het doel he. Maar fijn dat je dus ook het verschil tussen beiden nu snapt en dat die reden om niet naar jou toe te gaan wel degelijk hout snijdt. Terwijl het eerst een smoesje was.
pi_176201205
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat we elkaar onderbewust mishandelen terwijl we dat helemaal niet willen.
Ja, en jullie hebben geen geld want zij houdt ook niks over. En ondertussen maar plannen maken om een gezin te stichten. Je hebt totaal geen oog meer voor de realiteit.
pi_176201208
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja dat is ook het doel he. Maar fijn dat je dus ook het verschil tussen beiden nu snapt en dat die reden om niet naar jou toe te gaan wel degelijk hout snijdt. Terwijl het eerst een smoesje was.
Ze zei zelf dat ze goed ging nadenken en dergelijke. Dat betwijfel ik als je 7 dagen per week op je werk zit. Wees gewoon eerlijk tegen mij. Dat probeer ik ook tegen haar te zijn.
pi_176201209
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat snap ik natuurlijk wel maar het is dus gewoon laf. Lekker belangrijk hoe lastig dat is. Ik heb ook weleens voor moeilijke keuzes gestaan. Zij wil dit toch?
Laf? De gedachte dat zij door de stress een ongeluk zou kunnen krijgen raakt jou niet? :o

Ikke..ikke...ikke..

IK heb dat gesprek nu nodig dus zet jij alles maar opzij voor MIJ.
pi_176201225
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan. Iedereen doet dingen op zijn manier.
Iedereen verwerkt het inderdaad op zijn eigen manier. Maar wel vreemd dat het nu nog 2 jaar door dendert en van groot invloed is op je leven.
pi_176201236
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, en jullie hebben geen geld want zij houdt ook niks over. En ondertussen maar plannen maken om een gezin te stichten. Je hebt totaal geen oog meer voor de realiteit.
Dat van gezin heb ik 100 x besproken. Zij wilde dat terwijl ik elke x vroeg weet je het zeker en dergelijke. Nu ze zegt nee ik wil dat niet vanwege geld etc ook dat snap ik volkomen.
pi_176201239
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze goed ging nadenken en dergelijke. Dat betwijfel ik als je 7 dagen per week op je werk zit. Wees gewoon eerlijk tegen mij. Dat probeer ik ook tegen haar te zijn.
Je probeert eerlijk te zijn? Is het moeilijk?
pi_176201240
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zag haar gisteren nog toen stuurde ze een foto, zie hierboven.
Ja een foto. Niet het dagelijks leven.
pi_176201258
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laf? De gedachte dat zij door de stress een ongeluk zou kunnen krijgen raakt jou niet? :o

Ikke..ikke...ikke..

IK heb dat gesprek nu nodig dus zet jij alles maar opzij voor MIJ.
Ongeluk overdrijf niet zo alsjeblieft. Nee niet ikke ikke. Zij BELOOFT mij aantal keer een gesprek.
pi_176201268
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Iedereen verwerkt het inderdaad op zijn eigen manier. Maar wel vreemd dat het nu nog 2 jaar door dendert en van groot invloed is op je leven.
Dat heeft te maken met hetgene ik mankeer.
pi_176201275
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat van gezin heb ik 100 x besproken. Zij wilde dat terwijl ik elke x vroeg weet je het zeker en dergelijke. Nu ze zegt nee ik wil dat niet vanwege geld etc ook dat snap ik volkomen.
Wederom ligt de bal bij haar. Alsof jij er geen zeg in hebt en je maar moet schikken naar wat zij vind. Alles komt door haar.
pi_176201281
God wat hoop ik dat die meid vanavond flink gaat stappen en een leuke gozer tegenkomt die ze verdient ^O^
pi_176201283
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja een foto. Niet het dagelijks leven.
Ja je gaat voor een foto ineens je sieraden aanpassen en dergelijke yo :')
pi_176201294
quote:

[..]

Sommige mensen verdienen hun geld door in loondienst te zijn.
Anderen krijgen hun geld door in de ziektewet te blijven hangen.

Zij neemt haar verantwoordelijkheid naar haar baas en collega’s.

Dat juist jij dat afkeurt... ikke, ikke, ikke...
IK moet weten hoe jij over onze relatie denkt dus laat alles uit handen vallen voor MIJ.

En dat jij denkt dat je 24 uur per dag nodig hebt om over een relatie te peinzen snap ik eigenlijk wel. 15 topics...
Nogmaals: je bent de eerste die er zoveel vol lult. Andere mensen hebben nog een leven en verantwoordelijkheden naast de nare dingen die het leven met zich meebrengt.
pi_176201297
quote:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is voor haar om naar je toe te rijden? Dat het niet om jou te doen is maar om haar gezondheid? Heeft weinig met smoesjes te maken.
Als je het allemaal echt belangrijk genoeg had gevonden hadden jullie allang gepraat.
pi_176201309
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sommige mensen verdienen hun geld door in loondienst te zijn.
Anderen krijgen hun geld door in de ziektewet te blijven hangen.

Zij neemt haar verantwoordelijkheid naar haar baas en collega’s.

Dat juist jij dat afkeurt... ikke, ikke, ikke...
IK moet weten hoe jij over onze relatie denkt dus laat alles uit handen vallen voor MIJ.
300 OVERUREN.
pi_176201334
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is voor haar om naar je toe te rijden? Dat het niet om jou te doen is maar om haar gezondheid? Heeft weinig met smoesjes te maken.
Als je het allemaal echt belangrijk genoeg had gevonden hadden jullie allang gepraat.
Het zijn wel smoesjes en waarom? Eerst zegt ze geef mij 2 weken, we zijn 5 weken verder. Ze zou zaterdag komen, blaast ze ook af etc etc. Dat zijn gewoon smoesjes.
pi_176201347
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ken mensen met depressies, autisme, manisch-depressiviteit, PTSS, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornissen, en voor allemaal geld dat ze stappen moeten maken om te werken aan hun herstel. Thuis blijven zitten maakt het alleen maar erger.
pi_176201358
quote:

[..]

Ongeluk overdrijf niet zo alsjeblieft. Nee niet ikke ikke. Zij BELOOFT mij aantal keer een gesprek.
Weinig inlevingsvermogen van jouw kant merk ik al. Je begrijpt toch wel dat iemand totaal niet bij zijn hoofd is in het verkeer voor zo'n gesprek?
pi_176201362
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik ken mensen met depressies, autisme, manisch-depressiviteit, PTSS, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornissen, en voor allemaal geld dat ze stappen moeten maken om te werken aan hun herstel. Thuis blijven zitten maakt het alleen maar erger.
Ik ken die mensen ook. Nogmaals ik ben ermee bezig.
pi_176201367
quote:

[..]

Dat vind ik spijtig voor je, dat verdiend niemand.
pi_176201372
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weinig inlevingsvermogen van jouw kant merk ik al. Je begrijpt toch wel dat iemand totaal niet bij zijn hoofd is in het verkeer voor zo'n gesprek?
Maak dan die beloftes niet?
pi_176201375
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ken die mensen ook. Nogmaals ik ben ermee bezig.
Oh, dan is het goed.
pi_176201390
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

300 OVERUREN.
Ja, en?

Dat je ze hebt betekent niet dat je ze accuut op kunt nemen.
Dat overleg je.

En wie weet vindt zij de afleiding die werk biedt wel fijn.

Lijkt mij in ieder geval een stuk gezonder dan VIJFTIEN TOPICS over je relatie te theoretiseren.
pi_176201391
quote:

[..]

Ja je gaat voor een foto ineens je sieraden aanpassen en dergelijke yo :')
Misschien dat ze het op die dag even weer eens om had.
pi_176201404
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, en?

Dat je ze hebt betekent niet dat je ze accuut op kunt nemen.
Dat overleg je.

En wie weet vindt zij de afleiding die werk biedt wel fijn.

Lijkt mij in ieder geval een stuk gezonder dan VIJFTIEN TOPICS over je relatie te theoretiseren.
Het is gewoon vluchtgedrag omdat ze er zelf ook niet goed mee om kan gaan, zegt ze zelf. Wees gewoon eerlijk klaar punt.
pi_176201437
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is gewoon vluchtgedrag omdat ze er zelf ook niet goed mee om kan gaan, zegt ze zelf. Wees gewoon eerlijk klaar punt.
Dat klinkt eerlijker dan dat jij bent. Misschien eens kijken naar je eigen verbale vluchtgedrag?
pi_176201447
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

TS begint.

Jij hebt ook een hoop beloofd in het verleden wat je niet waar maakte.
pi_176201448
Ik zou zeggen, blijf lekker zwelgen in zelfmedelijden. Ik ga me maar eens klaar maken om bier te drinken en oliebollen te vreten ^O^
pi_176201458
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het zijn wel smoesjes en waarom? Eerst zegt ze geef mij 2 weken, we zijn 5 weken verder. Ze zou zaterdag komen, blaast ze ook af etc etc. Dat zijn gewoon smoesjes.
Dit is echt vermoeiend. Je haalt er weer een boel dingen bij met elk hun eigen situatie en betrekt het vooral op je eigen persoon. Heel jammer.
pi_176201478
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dit is echt vermoeiend. Je haalt er weer een boel dingen bij met elk hun eigen situatie en betrekt het vooral op je eigen persoon. Heel jammer.
Ze moet geen beloftes maken en mij in die onzekerheid laten zitten. Zeg dan kom naar mij toe, ook prima weet je wel.
pi_176201490
Wat zal ze blij zijn als ze definitief van TS af is
pi_176201503
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maak dan die beloftes niet?
Ik denk dat er gewoon niet goed is over nagedacht. Daar mag ze toch op terugkomen?
pi_176201509
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze moet geen beloftes maken en mij in die onzekerheid laten zitten. Zeg dan kom naar mij toe, ook prima weet je wel.
Doet ze niet. Ik zou haar niet meer terugnemen TS, ze klinkt als een verschrikkelijk mens.
pi_176201512
14 jaar met deze gozer onder 1 dak :B
pi_176201516
quote:

[..]

Ze wil je gewoon helemaal niet spreken, maar durft dat nog niet te zeggen.
pi_176201518
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat zal ze blij zijn als ze definitief van TS af is
Dat betwijfelen veel mensen. En ik ook. Als hetgeen verandert wat zij wil wil ik het nog weleens zien.
pi_176201524
quote:

[..]

Eigenlijk zou ze moeten zeggen dat ze er in maart 2019 op terug komt. Weet jij waar je aan toe bent.
pi_176201547
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat betwijfelen veel mensen. En ik ook. Als hetgeen verandert wat zij wil wil ik het nog weleens zien.
Hoe ga je dat veranderen? De dweil steviger vasthouden zodat ze die niet af kan pakken?
pi_176201553
quote:

[..]

Tegen die tijd is ze allang iemand anders tegengekomen die zich wel redelijk gedraagt.
pi_176201554
quote:

[..]

Jij ging er vanavond haar nog zien toch?
pi_176201576
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tegen die tijd is ze allang iemand anders tegengekomen die zich wel redelijk gedraagt.
Ik gedraag mij in de omgang met altijd prima hoor. Dat zegt ze zelf ook; Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.
pi_176201583
quote:

[..]

Oh echt wel, en dan pakt ze er een goede fles wijn bij en neukt ze even met de leuke gozer die ze heeft leren kennen het behang van de muur, en kreunt ze nog even gelukzalig, ga je voor het ontbijt naar huis of na het ontbijt, waarna ze geniet van alle vrijheid die ze heeft verworven
pi_176201610
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik gedraag mij in de omgang met altijd prima hoor. Dat zegt ze zelf ook; Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.
Blijkbaar niet, anders had je hier niet 16 topics vol lopen janken.
pi_176201613
quote:

[..]

...
pi_176201618
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Oh echt wel, en dan pakt ze er een goede fles wijn bij en neukt ze even met de leuke gozer die ze heeft leren kennen het behang van de muur, en kreunt ze nog even gelukzalig, ga je voor het ontbijt naar huis of na het ontbijt, waarna ze geniet van alle vrijheid die ze heeft verworven
En dan komt ze in de situatie zoals haar collega die overleden is die ook vrijgezel WERD en alleen stierf en enorm veel spijt had dat ze haar grote liefde liet gaan. En dan?
pi_176201653
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

En dan komt ze in de situatie zoals haar collega die overleden is die ook vrijgezel WERD en alleen stierf en enorm veel spijt had dat ze haar grote liefde liet gaan. En dan?
Deze zelfoverschatting. _O- _O-
pi_176201654
quote:

[..]

En toch ziet ze in jou blijkbaar een narcist die niet goed voor haar is. Ik denk dat we kunnen stellen dat jullie relatie niet wonderbaarlijk goed is.
pi_176201661
quote:

[..]

Jij bent haar grote liefde niet (meer).
pi_176201663
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch ziet ze in jou blijkbaar een narcist die niet goed voor haar is. Ik denk dat we kunnen stellen dat jullie relatie niet wonderbaarlijk goed is.
Waarom zegt ze dat dan?
pi_176201672
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Jij bent haar grote liefde niet (meer).
Niet meer inderdaad maar dat blijf ik wel zegt ze zelf. Maar ik wil het nog weleens zien.
pi_176201678
quote:

[..]

Dat ziet ze dan wel.

Voor hetzelfde geld komt ze bij je terug en heeft ze als ze 80 is ontzettend veel spijt van die keuze en het gevoel dat ze haar leven heeft weggegooid.

Je moet écht ophouden met die ‘stel dat’ vergelijkingen.
pi_176201687
quote:

[..]

Dan denkt ze dat was wel sneu voor die collega, godzijdank ben ik nu vrijgezel!!! Feestjuhhhh vanavond bij mij!!!! Op een dag zit ze dan op internet en komt ze dit topic tegen en laat ze het aan een vriendin zien, Kijk nou hij was nog verknipter dan ik al dacht.
pi_176201689
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet meer inderdaad maar dat blijf ik wel zegt ze zelf. Maar ik wil het nog weleens zien.
Nah, uit het oog uit het hart.
pi_176201702
Zo blind, zo blind....

Ik ben heel benieuwd naar haar kant van het verhaal over deze wonderbaarlijk goede relatie.
pi_176201704
quote:

Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.

Daarom kapt ze met je.
pi_176201710
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Weet je hoeveel vrouwenhaters die nog nooit een relatie hebben gehad hier rondlopen? Aan hun meningen zou ik niet teveel waarde hechten.
Maar de vrouwenhater van deze DM zegt wat TS wil horen en dan is het goed advies!
pi_176201721
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat ziet ze dan wel.

Voor hetzelfde geld komt ze bij je terug en heeft ze als ze 80 is ontzettend veel spijt van die keuze en het gevoel dat ze haar leven heeft weggegooid.

Je moet écht ophouden met die ‘stel dat’ vergelijkingen.
Dat is misschien zo, maar ik wil niet dat zij straks ook verdrietig is. Ik geef enorm veel om haar begrijp je. Maar als ik het uit mag stippelen dan denk ik dat ze zeker wel een paar x neukt, maar er uiteindelijk niets wijzer van word. Zoals een bevriende vriendin zegt; Laat haar op haar bek gaan, ze komt er vanzelf achter.
pi_176201735
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij nog steeds niet het verschil tussen intentie en actie.
Haar intentie is dat dat wel zo is, maar haar acties laten zien van niet.
Net zoals jij de intentie hebt om te veranderen, maar de acties van de afgelopen 5 weken laten zien dat je nog steeds niets hebt gedaan.
pi_176201757
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is misschien zo, maar ik wil niet dat zij straks ook verdrietig is. Ik geef enorm veel om haar begrijp je. Maar als ik het uit mag stippelen dan denk ik dat ze zeker wel een paar x neukt, maar er uiteindelijk niets wijzer van word. Zoals een bevriende vriendin zegt; Laat haar op haar bek gaan, ze komt er vanzelf achter.
Nou, laat haar dan.
pi_176201768
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar de vrouwenhater van deze DM zegt wat TS wil horen en dan is het goed advies!
Gaat hij als algehele conclusie uitprinten en overhandigen aan zn ex.
pi_176201770
quote:

[..]

Je geeft er geen reet om of ze wel of niet verdrietig is. Het enige wat jij wil is dat ze op haar knietjes bij je terugkomt. Hypocriete egoïst.
pi_176201773
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, laat haar dan.
Ja maar dan gaat ze mij weer appen, wat moet ik dan doen? Negeren? Of zeggen oh nu heb je mij wel nodig?
pi_176201775
quote:

[..]

Ze heeft hersens. Vrije wil. En keuzevrijheid.

Jij zet haar hier echt neer als een hersenloos popje wat in een doosje met watjes gedaan moet worden en een paar keer per jaar afgestoft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')