Ja, maar zo werkt dat niet. Als zij er klaar mee is, dan is dat zo.quote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.

Ja, maar waarom heeft ze dat niet gezegd?quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat niet. Als zij er klaar mee is, dan is dat zo.

Weet ik veel, ik ben haar nietquote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, maar waarom heeft ze dat niet gezegd?

Omdat deze gast alles bespreekt met zijn ouders, vrienden en haar collegas, want 'dat moet kunnen'. Dus alle privedingen die je normaal binnen een relatie houdt wordt ook over de tafel gegooid met deze figuren. Want je hebt tenslotte 'geen geheimen' voor elkaar.quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ouders de aangewezen personen zijn om zoiets te signaleren? Dat het voor de buitenwereld koek en ei lijkt zegt echt niks.

Gevoelens zijn natuurlijk ook een soort uitleesbare data die maar op 1 manier te interpreteren is.quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]

En ook dit idd.quote:Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gevoelens zijn natuurlijk ook een soort uitleesbare data die maar op 1 manier te interpreteren is.

Omdat het haar geen reet interesseert wellicht?quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]

Dat zou misschien nog best eens waar kunnen zijn enkel op basis van haar laatste exquote:Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is een van de redenen waarom hij denkt dat zijn ex daarom ook nog jaren nodig heeft om een nieuwe vriend te zoeken. Ze is tenslotte al zo beschadigd door al haar exen.

Dat ik mijzelf meer achteruit moet stellen.quote:Op zondag 31 december 2017 18:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar er is wel iets waar je psycholoog je op je donder voor geeft. Wat is dat?

Blijf daaraan werken!quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ik mijzelf meer achteruit moet stellen.

Heb je het tegen mijquote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef Steevast het volgende:
[..]
Meen je dat nou..?
Na zo lang verbonden te zijn is dit je enige uitbraaksel..

Nee.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
Kan iemand mij in drie zinnen samenvatten waar deze reeks over gaat?

TS zijn vriendin lijkt m niet meer te moeten, maar TS kan dat niet accepteren.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:

TS heeft ernstige psychische problemen maar kan dat niet accepteren en blijft wijzen naar anderen. Zijn vriendin is het beu en heeft hulp voor haarzelf gezocht. TS verdraait, liegt en blijft zich met haar bemoeien.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:

Dit tel ik goed als drie zinnen, bedankt..quote:Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
TS heeft ernstige psychische problemen maar kan dat niet accepteren en blijft wijzen naar anderen. Zijn vriendin is het beu en heeft hulp voor haarzelf gezocht. TS verdraait, liegt en blijft zich met haar bemoeien.

Ik ben een week of drie ‘verbonden’ aan TS. Vind je dat lang?quote:

TS denkt dat vriendin het even moeilijk heeft met de relatie. Reaguurders komen er achter dat TS zelf de oorzaak is en proberen hem al 15 topics lang te vertellen dat het over is. TS walst over ex heen en accepteert geen nee in einde relatie.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:

Dat heb je mooi samengevatquote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
TS denkt dat vriendin het even moeilijk heeft met de relatie. Reaguurders komen er achter dat TS zelf de oorzaak is en proberen hem al 15 topics lang te vertellen dat het over is. TS walst over ex heen en accepteert geen nee in einde relatie.

Nope, maar dat doe niet af aan het feit dat vrouwen amper verbonden zijn, ooit.quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben een week of drie ‘verbonden’ aan TS. Vind je dat lang?

Dan had je het dus niet tegen mij. Opgelostquote:Op zondag 31 december 2017 18:30 schreef Steevast het volgende:
[..]
Nope, maar dat doe niet af aan het feit dat vrouwen amper verbonden zijn, ooit.

Niet echt.. Maar allaquote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan had je het dus niet tegen mij. Opgelost

Om je te motiveren meer te doen. In een laatste poging om het te laten werken positief blijven, het een oprechte kans te geven. Jou ruimte te geven jezelf te ontwikkelen. Zichzelf de kans geven dat gevoel weer terug te krijgen, een toekomst samen te zien.quote:Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |